Sivu: 5 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345
Tulokset 121:stä 134:een 134:sta
  1. #121
    Yhdessä vaiheessa oli myynnissä sellasta kameraa kuin ContourGPS. En tiiä onko enää saatavilla mutta sen laatu oli kyllä todella hyvää.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  2. #122
    Ratavastaava
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2012
    MotOrg ry jäsen
    Tietysti rahalla saa laatua, mutta 40e kiinakameraki riittää jo ajolinjojen analysointiin yms. Eikä harmita kaatuillessa niin paljoo.

    Oma n. 40e maksanu ebayihme on pelannu ihan hienosti kolme vuotta ja selvinny jopa aika monesta kaadosta. Ja kuvasta saa lähes jopa selvää vaikkei lähellekkään gopro-laatua pääsekkään.

    Esim. https://youtu.be/lo3J8XSQ5zY
  3. #123
    Lainaa Damsku kirjoitti Katso viesti
    Tietysti rahalla saa laatua, mutta 40e kiinakameraki riittää jo ajolinjojen analysointiin yms. Eikä harmita kaatuillessa niin paljoo.

    Oma n. 40e maksanu ebayihme on pelannu ihan hienosti kolme vuotta ja selvinny jopa aika monesta kaadosta. Ja kuvasta saa lähes jopa selvää vaikkei lähellekkään gopro-laatua pääsekkään.

    Esim. https://youtu.be/lo3J8XSQ5zY
    Mä oon ostanu mun goproot aina käytettynä hintaan 50-100e tarvikkeineen. Ett onks se nyt sit sen arvosta ett säästää 10-60e ja kattelee sen takia paskaa kuvaa 3 vuotta?
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  4. #124
    Ratavastaava
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2012
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Mä oon ostanu mun goproot aina käytettynä hintaan 50-100e tarvikkeineen. Ett onks se nyt sit sen arvosta ett säästää 10-60e ja kattelee sen takia paskaa kuvaa 3 vuotta?
    Ei tietysti jos tohon hintaan löytyy.
  5. #125
    Mullon 60€ SJCAM suoraan Kiinasta ja se tärinä on kyllä aivan hillitöntä. Sitä kuvaa jaksaa ehä kaks minsaa kattoa, jos oikein pinnistää. Äänet on sellaiset, että vähän jopa vaikea hahmottaa, meneekö pintakaasulla vai kuinka.
    Toki siitä ajolinjat näkee ja silleen, eikä tuo investointi korkealta pudota. Ihan ok, mutta jos alle satasen saa GoPron, niin se kannattaa laittaa.
    (En ole koittanut tuunata värinää vähemmäksi).
    R6R
  6. #126
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Mä ostin 40€ käytettynä sjcam 4000 ja olen tosi tyytyväinen. Kuvan värit kyllä meni abaut kohdalleen vasta kun asetuksista laittoi valkotasapainoksi "tungsten" mikä on vähän eksoottinen välinta päivänvalolle , mutta kelpaa mulle. Tietyillä kierroksilla tulee aaltoilua, mukä liittynee softapohjaiseen kuvanvakaukseen. Päivämäärä nollaantuu kun ottaa akun poiks. Wifikin tuossa on mutta hidasta puuhaa.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  7. #127
    Ratavastaava wbaum:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2006
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Tietyillä kierroksilla tulee aaltoilua, mukä liittynee softapohjaiseen kuvanvakaukseen.
    Liittynee paremminkin sen kuvanvakautuksen puutteeseen. Noi piirtänee kuvan 'rolling-shutter' modessa, eli rivi kerrallaan, joten sopiva tärinä aiheuttaa aaltoilua poikkisuunnassa. Veikkaan että goprot osaa laskea tuon pois.
  8. #128
    Mä ostin gopro hero (2018) kameran 200€. Kuva on aivan täydellinen, eikä tärise yhtään(alastarossa otin käyttöön).
    Akku kestää 1,5h 1080 60fps video laadulla. Racechrono on yhteensopiva tuon kameran kanssa.
    Harmiksi en saannut kierrosaikoja syncronoitua videoon, kun puhelimen gps sinkoili minne sattuu.

    Pitää hommata eri gps palikka.
    Yamaha R6 2005 ratavehje
    Honda VFR 800 FI 2001
  9. #129
    Lainaa Jomppa350 kirjoitti Katso viesti
    Mä ostin gopro hero (2018) kameran 200€. Kuva on aivan täydellinen, eikä tärise yhtään(alastarossa otin käyttöön).
    Akku kestää 1,5h 1080 60fps video laadulla. Racechrono on yhteensopiva tuon kameran kanssa.
    Harmiksi en saannut kierrosaikoja syncronoitua videoon, kun puhelimen gps sinkoili minne sattuu.

    Pitää hommata eri gps palikka.
    Mulla on kans tää "halpis gopro" ja oon kyl ollu tyytyväinen. Kamerasta kun ottaa kaikki irti niin läppäri kyykkää. 1080/30 nii pelaa komiasti.
  10. #130
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Mä ostin 40€ käytettynä sjcam 4000 ja olen tosi tyytyväinen. Kuvan värit kyllä meni abaut kohdalleen vasta kun asetuksista laittoi valkotasapainoksi "tungsten" mikä on vähän eksoottinen välinta päivänvalolle , mutta kelpaa mulle. Tietyillä kierroksilla tulee aaltoilua, mukä liittynee softapohjaiseen kuvanvakaukseen. Päivämäärä nollaantuu kun ottaa akun poiks. Wifikin tuossa on mutta hidasta puuhaa.
    Me köyhät ninjamiehet kuvataan sjcameilla, paalumiehillä on paremmat pyörät ja kamerat
    -
  11. #131
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa mollila kirjoitti Katso viesti
    Me köyhät ninjamiehet kuvataan sjcameilla, paalumiehillä on paremmat pyörät ja kamerat
    Tais toissa talvena saada Gigantista perus GoProta satasella. Täs ei oo irroitettavaa akkua, mutta sopii settien kuvaamiseen mainiosti.

    Niin... ja on mul parempi pyöräkin.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  12. #132
    Kawoja vuodesta 1984
    Kawa Z1 900 Vm-73
    Kawa ZX 10RR Vm-18
  13. #133
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa solifer kirjoitti Katso viesti
    Paalumiehillä on varaa GoPro-kameroihin ja näihin.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  14.  
  15. #134
    Lainaa solifer kirjoitti Katso viesti
    Missä niitä kuvia on ja onko kukaan video kuvannut La keskiryhmän ajoja.
    Noniin hätähousu, nyt ois niitä kuvia!


    http://www.moottoripyora.org/keskust...topark-11-8-18
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
Sivu: 5 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345