Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 96:sta
  1. #1
    Midland BT Next uusi päivitys tullut.
    Olisivat saaneet vielä äänenvoimakkuuden tasoa nostaa ylemmäs .
    http://www.midlandradio.eu/midland_b...en_214292.aspx
    Viimeksi muokannut: mattianki; 17.04.2012 klo 10:39.
  2. #2
    Ostin eilen btnextin ja olis ollut kiva ajella jos olis toiminut!!

    Ei kuulu puhe toisesta yksiköstä, toinen toimii normaalisti, eli puhe on yksisuuntaista.

    Parittanut olen uudelleen ohjeen mukaan, ei auttanut.

    Nyt yritin päivittää ohjelman noihin kakkuloihin, vaan sekään ei toimi.... mitä pe....ttä mä teen väärin. Päivitystä varten ole imuroinut btnextin päivitysohjelman, päivitystiedoston, päivitänyt usb-portin. Nextin usb:hen tökkäämisen jälkeen ilmoittaa, jotta laite on asennettu ja on ok. Päivitysohjelma on vaan "harmaana".

    Lisäksi ei pariudu nokian kännykän kanssa, puhelin vikoo vaan, jot toinen laite ei tue.

    Tiedän, tää on takuu-juttu, kyselen vaan, jotta enkö vaan osaa, vaiko vikaa laitteissa sittenkin. Lisäksi tarvitsen tuon laitteen juuri nyt toimivana ja eihän maahantuojalla ketään ole töissä tänäänkään. Huomenna pitkälle reissulle lähtö.

    Voiko tuo olla noin paska laite, ohjeet ja mainokset sanovat sen olevan hiton helppo ottaa käyttöön.
  3. #3
    mä ostin tollasen viime syksynä ja olen koittanut sitä nyt opetella...

    se on mulla ohjannut hienosti android puhelinta ja tänään koitin parittaa sitä windowsphoneen joka sekin onnistui hienosti mutta tuntuu että joutuu hakemaan ne nappulat aina että mistä missäkin puhelimessa saa mitäkin tapahtumaan, tuolla kaukoohjauksella...

    mutta sain lopulta ton wp;nkin siirtämään musiikitkin kuulokkeihin kun aikani painelin.

    joskus kun vielä jaksais laittaa johdot siististi kypärään ja emännällekin niin vois koittaa parittaa noita toisiinsakin.

    käyttöohjeen kun lukee ensin kerran ja sitten jokaista toimintoa varten erikseen niin alkaa pikkuhiljaa valkenemaan tuon toiminta...
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  4. #4
    Lainaa mattianki kirjoitti Katso viesti
    Midland BT Next uusi päivitys tullut.
    Olisivat saaneet vielä äänenvoimakkuuden tasoa nostaa ylemmäs .
    http://www.midlandradio.eu/midland_b...en_214292.aspx
    Löytyi 7.3.2012 tehty päivitys, joka ei mulla ainakaan saanut ääntä kovemmaksi.
    Äänet on 10:llä ja turhan hiljasta on vielä.

    Mikä on se piippaus, joka kuuluu sillointällöin?
    Hakeeko toista paria, vaiko kanavaa radioon?
    (vain yksin ajaessa)
    Tupla-X -04
  5. #5
    Miten te olette saaneet toimimaan tuon Midlandin updaterin? Onnistuin kyllä asentamaan ohjelman, mutta itse mokkula ei saa yhteyttä "päivitystyökaluun", eli tässä Updater-ohjelmassa kaikki pysyy harmaana? Tää nyt varmasti johtuu siitä, että mulla ei USB-ohjaimien listalta löydy CSR BlueCore Bluetooth-laitetta, tai mikä se nyt onkaan, vaikka sennuksessa olen ohjeita tarkasti seurannut. Miten tuon USB:n saa päivitettyä?? Kone on pöytäkone 64-bittisellä Win7:lla, jos tällä nyt on merkitystä... Pariin kertaan olen yrittänyt ja seurannut tähänkin threadiin linkitettyjä ohjeita varsin orjallisesti, vaan ei onnistu!

    Ääntä saisi tulla kuulokkeisiin lisää. Daami kyllä kuulee mun äänen, mutta jo 80:n vauhdissa mulla alkaa olla vaikeuksia kuulla frouvan ääntä. Kypärä mulla tavallista hiljaisempi Suupertti J1, johon muuten tuon puomimikin asennus oli helvetin hankalaa. Daamin HJC:hen asennus kävi helposti.
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  6. #6
    Mullakaan ei onnistunut kontakti aluksi.
    Sitten kokeilin vain yhtä kerrallaan, niin joka yhdisti.

    Ei mulle ainakaan tullu kovinkaan sitä ääntä lisää, vaikka se mölikän päivittikin.

    Saakohan mistä muuten tuohon niitä liimattavia "telineitä" ja kuulokkeita?
    Vois asennella vielä pariin pottaan niitä.
    Möliköitähän riittää pyöräillessä 2.

    BT2:n kuulokkeita on myynnissä,käykö ne?
    Kiinnikkeitä bt nextiin en ole löytänyt
    Tupla-X -04
  7. #7
    Lainaa janneja kirjoitti Katso viesti
    Saakohan mistä muuten tuohon niitä liimattavia "telineitä" ja kuulokkeita?
    Vois asennella vielä pariin pottaan niitä.
    Möliköitähän riittää pyöräillessä 2.

    BT2:n kuulokkeita on myynnissä,käykö ne?
    Kiinnikkeitä bt nextiin en ole löytänyt
    Itse tilasin WebHill.fi:stä.
    Trust your instincts, be yourself!

    Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
  8. #8
    Lainaa janneja kirjoitti Katso viesti
    Mullakaan ei onnistunut kontakti aluksi.
    Sitten kokeilin vain yhtä kerrallaan, niin joka yhdisti.

    Ja mun laitteet ei yhdisty sitten niin millään. Kokeiltu XP win7 ja ei auta, valinnat on harmaana. Mikähän mättää ??

    Ai niin, ostamastani setistä oli toinen rikki, huollosta antoivat uuden parin tilalle ja toimii. Olis vaan halua saada lisää volyymia, jos sitä nyt yleensä saa päivittämälläkään.
  9. #9
    Lainaa janneja kirjoitti Katso viesti
    Mullakaan ei onnistunut kontakti aluksi.
    Sitten kokeilin vain yhtä kerrallaan, niin joka yhdisti.

    Ei mulle ainakaan tullu kovinkaan sitä ääntä lisää, vaikka se mölikän päivittikin.

    Saakohan mistä muuten tuohon niitä liimattavia "telineitä" ja kuulokkeita?
    Vois asennella vielä pariin pottaan niitä.
    Möliköitähän riittää pyöräillessä 2.

    BT2:n kuulokkeita on myynnissä,käykö ne?
    Kiinnikkeitä bt nextiin en ole löytänyt

    Unohtui vastata, että motonetista saa noita kuulokkeita ja telineitä liätarvikkeena. Hintoja en muista, mut ne löydät ko firman sivuilta.
  10. #10
    Lainaa Juudes kirjoitti Katso viesti
    Unohtui vastata, että motonetista saa noita kuulokkeita ja telineitä liätarvikkeena. Hintoja en muista, mut ne löydät ko firman sivuilta.
    BT Nextin kuulokkeita ei ollu Motonetissa, ovat hiukan erilaiset kuin BT2:ssa (liitin). WebHillistä löyty.
    Ja 3.5mm-2.5mm audiopiuhaa ei löydy mistään. Sekin on erilainen kuin BT2:ssa.
    Trust your instincts, be yourself!

    Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
  11. #11
    Lainaa Juudes kirjoitti Katso viesti
    Ja mun laitteet ei yhdisty sitten niin millään. Kokeiltu XP win7 ja ei auta, valinnat on harmaana. Mikähän mättää ??

    Ai niin, ostamastani setistä oli toinen rikki, huollosta antoivat uuden parin tilalle ja toimii. Olis vaan halua saada lisää volyymia, jos sitä nyt yleensä saa päivittämälläkään.
    Kokeile tämän ohjeen mukaan: http://service.alan-electronics.de/B...ater_cpy_2.pdf
    Valitin volumesta (voi kasvattaa softassa, mutta ei tarpeeksi omaan makuun) ja radiosta valmistajalle. Lupasivat laittaa uuden version tulemaan kokeiluun, missä on uusittu rauta ja softa. Ei ole vielä tullut, vois taas hätyyttää, että missä viipyy.
    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
  12. #12
    Hyvä jos tähän saadaan vielä lisää volumea, koska kuulokkeet kestää.
    Navin 80%:n äänenvoimakkuus on mullekin jo turhan suuri.
    Kypäräpuhelimen ja radion volumet tästä (80%) ehkä -50%
    Todella heikot.
    Radion herkkyyttä ehkä parantaa, kun laittaa ne kuulokkeiden kaapelit kypärään menemääm pään yli,
    eikä sieltä niskan takaa.
    Tupla-X -04
  13. #13
    Lainaa tidnab kirjoitti Katso viesti
    Kokeile tämän ohjeen mukaan: http://service.alan-electronics.de/B...ater_cpy_2.pdf
    Valitin volumesta (voi kasvattaa softassa, mutta ei tarpeeksi omaan makuun) ja radiosta valmistajalle. Lupasivat laittaa uuden version tulemaan kokeiluun, missä on uusittu rauta ja softa. Ei ole vielä tullut, vois taas hätyyttää, että missä viipyy.
    kiitti ohjeesta!

    Ongelma on nyt se, että omalla koneella, XP, se jää jumiin asentamaan tota porttia. Kestää ainakin 12 tuntia! Tuon ajan jälkeen katkaisin asennuksen. En ole tietokonenero, en todellakaan, näköjään!
  14. #14
    Onko kellään tuota Updater ohjelmaa lähettää / ladata jonnekkin nettiin. Tuo midlandin sivu näyttää olevan down jo toista viikkoa ja ensi maanataina pitäisi lähteä reissuun!

    http://www.midlandradio.eu/midland_b...en_214292.aspx

    Toimiihan se nyt vihdoinkin!!
    Viimeksi muokannut: xmahle; 06.07.2012 klo 15:20.
  15. #15
    Lainaa SenioRR kirjoitti Katso viesti
    Miten te olette saaneet toimimaan tuon Midlandin updaterin? Onnistuin kyllä asentamaan ohjelman, mutta itse mokkula ei saa yhteyttä "päivitystyökaluun", eli tässä Updater-ohjelmassa kaikki pysyy harmaana? Tää nyt varmasti johtuu siitä, että mulla ei USB-ohjaimien listalta löydy CSR BlueCore Bluetooth-laitetta, tai mikä se nyt onkaan, vaikka sennuksessa olen ohjeita tarkasti seurannut. Miten tuon USB:n saa päivitettyä?? Kone on pöytäkone 64-bittisellä Win7:lla, jos tällä nyt on merkitystä... Pariin kertaan olen yrittänyt ja seurannut tähänkin threadiin linkitettyjä ohjeita varsin orjallisesti, vaan ei onnistu!
    Perhana, Midlandit tänään hommattuna ja sama ongelma. Mullakaan ei näy listalla tuota CSR BlueCorea. Ja yrittäessä päivittää ohjain, herjaa kone, että uusin ohjain on jo käytössä. Win7 64-bit täälläkin. Mulla on tuossa pari muutakin konetta, Win7 Starter ja toinen, jossa Win XP. Mutta on se vaan kumma kun ei pelitä. Nyt tuli kokeiltua Win 7 Starter 32-bit ja sama homma. Tuo kolmas kone taitaakin muuten olla Windows Vistalla, mikä hemmetti tässä nyt mättää???
    Saitko SenioRR omasi päivitettyä?

    Edit:
    Jaahas, kolmas kerta toden sanoi. Eli tolla wanhalla läppärillä (jossa siis Windows Vista) onnistui heittämällä. Manuaalisesti asensin ajurin. No, nyt säätämään asetuksia ja ehkä jo huomenna setti kypärään kiinni!
    Mutta ennenkin on tullut ton 64-bittisen Winukan kanssa vastaavia probleemia, mutta nyt ei tuo 32-bittinenkään suostunut toimimaan yhteen noiden Midlandien kanssa. Onneksi en ole tuota wanhaa läppäriä roudannut kaatikselle, vaikka joskus käynyt sekin mielessä, sen verran hidas se on. Mutta jälleen kerran wanhassa vara parempi.
    Moto Guzzi Breva V850
    Vespa GTS 250ie
  16. #16
    mul on kans sama ongelma...

    "windowsin mukaan laitteen ohjainohjelmisto on ajan tasalla"

    eikä sitten muuta...

    emmää tajuu

    toi kyllä toimii ihan ok,mut ois se hianoo päivittääkin...
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  17. #17
    ^^ Mulla toimii nyt, lue ylempää editit...
    Moto Guzzi Breva V850
    Vespa GTS 250ie
  18. #18
    Heitti mopomessuilta ostamani twin-packista enempi käytetty käynnistymästä.
    Aamulla motonettiin kuitin kera.
    Tupla-X -04
  19. #19
    mää tajüu, fiddu mä saa tota päivitystä menee...

    voitko kertoa ihan stepbystep kuinka asensit ajurin manuaalisesti ja pitääkö se zip tiedosto purkaa asentaessa tai jtn...

    jos siin ois tulpat tai siihen pitäs vaihtaa delvacit niin nouproplem... mut, pc ja ohjelmat...
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  20. #20
    Niin kuin tuolla ylempänä jo kirjoitinkin, niin Windows 7:lla homma ei missään vaiheessa onnistunut. Kahdella eri koneella yritin. Mutta vanhalla Vista-läppärillä sain tuon toimimaan.
    1. Asensin Midlandin ohjelmiston koneelle
    2. Kypärämokkulaan USB-kaapeli kiinni, toinen pää läppäriin
    3. Windows alkoi etsimään laiteajuria
    4. Windows ilmoitti, että sopivaa ohjainta ei löytynyt, haluatko etsiä sitä internetistä tjsp vai haluatko asentaa manuaalisesti (eli tässä siis selataan koneen kiintolevyltä se Midlandin kansio, sieltä Drivers/Win32) jne.
    Eli siis samalla tavalla kuin tässä ketjussa linkitetyssä ohjeessa.
    5. Windows ilmoitti, että asennus ok. Laitehallintaankin ilmaantui nyt tuo kaivattu CSR BlueCore.
    6. Nyt kun käynnisti Midlandin ohjelman, tuli lähes heti asetusvalikko näkyville, aivan niin kuin kuuluukin.
    7. Zippiä ei tarvinnut purkaa, asetussivulta valitaan Firmware update, selataan vain hakemistoksi se netistä ladatun zip-tiedosto ja start. Homma kesti alle minuutin.

    Tosiaan monenlaista tuli Win7:lla kokeiltua, latasin jonkun CSR-bluetooth-featurepaketin koneelle ja etsin CSR-ajureita netistä, mutta ei vaan toiminut, ihme homma.
    Jos sulla on jollain tutulla Vista koneessa, kehotan kokeilemaan sillä ensin...
    Moto Guzzi Breva V850
    Vespa GTS 250ie
  21. #21
    Lainaa Sami@Vespa kirjoitti Katso viesti
    Niin kuin tuolla ylempänä jo kirjoitinkin, niin Windows 7:lla homma ei missään vaiheessa onnistunut. Kahdella eri koneella yritin. Mutta vanhalla Vista-läppärillä sain tuon toimimaan.
    Kyllä pitäisi Win7:llakin toimia.
    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
  22. #22
    Toimii Win7:lla hienosti - todistetusti
    Trust your instincts, be yourself!

    Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
  23. #23
    Toisen topicin onnistuin "paskomaan" omilla jutuillani vaikka tänne ne olisivat kuuluneet joten laitan päivitykset tänne. 2.7.2012 päivitystä ei ole vieläkään valmistajan sivuilta saatavana, mikä lie syynä. Päivityksen jälkeen volaa lähtee sen verran, että vakiokajareiden äänen saa särkemään... BT updater 1.0:ssa volan säädöt 4-10.

    BT Next 2.7.2012 päivitys: https://dl.dropbox.com/u/20464675/Mi...ext_2_7_12.zip ja BT updater v1.0: https://dl.dropbox.com/u/20464675/Mi...setup_v1.0.exe

    Tässä vielä linkki BT updater -ohjelman asennusohjeisiin, kun Midlandin kotisivut ovat niin pirun hitaat yleensä.

    Lisäksi sain tehtaalta uuden version BT Nextistä, kun valitin radion toiminnasta. Uudemman tunnistaa (tai ainakin omissa kappaleissa näin on) takapuolen CE-tarran punaisesta pohjaväristä. Vanhemmassa CE-tarra musta. Purin kummatkin ja vanhemman piirilevy oli vähän prototyypin oloinen, hyppylankoja, lisätty vastus yms. Muuten näyttivät olevan samalla piirisarjalla.

    Uudemmassa on parempi radion äänenlaatu, tai oikeastaan äänentaso ei enää pumppaa ylös-alas. Hyvä näin. Eikä kyllä siinä toiminut voxikaan, huomasin vasta uuden kanssa, että eihän vanha edes ääneen reagoinut. Liekkö ollu maanantaiaamun tekele..

    Kukaan kokeillut uusinta päivitystä lisäkseni?
    Viimeksi muokannut: tidnab; 19.08.2012 klo 18:43.
    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
  24. #24
    Kiitos tidnab fileistä. Päivitin samantien softat ja firmwaren BT Nextiin. Toi ainakin meni läpi heittämällä ja testaukset jää sitten odottelemaan parempia mopokelejä. Muutama huomio:

    Päivityksen jälkeen volaa lähtee sen verran, että vakiokajareiden äänen saa särkemään... BT updater 1.0:ssa volan säädöt 4-10.
    Itsellä näkyy valikossa asteikko 6-10

    Lisäksi sain tehtaalta uuden version BT Nextistä, kun valitin radion toiminnasta. Uudemman tunnistaa (tai ainakin omissa kappaleissa näin on) takapuolen CE-tarran punaisesta pohjaväristä. Vanhemmassa CE-tarra musta.
    Itsekin sain vähän aikaa sitten takuuna uuden BT Nextin kun edellisestä hajosi 2.5mm aux liitin eli irtosi piirilevyltä. Toi oli vajaan vuoden vanha yksilö.

    Uudemmassa on parempi radion äänenlaatu, tai oikeastaan äänentaso ei enää pumppaa ylös-alas. Hyvä näin. Eikä kyllä siinä toiminut voxikaan, huomasin vasta uuden kanssa, että eihän vanha edes ääneen reagoinut.
    Täytyypi testailla kun pääsee mopon päälle.
    Trust your instincts, be yourself!

    Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
  25. #25
    Lainaa tidnab kirjoitti Katso viesti
    Kyllä pitäisi Win7:llakin toimia.
    Niin pitäisi, enkä yhtään epäile, etteikö enemmistöllä olekin juurin näin. Kiinnostaisi tietää, onko joku jolla laitehallinnassa ei näy alunperin CSR BlueCore Bluetooth-laitetta, saanut tuon Midlandin ohjelman toimimaan Win7-koneessa. Ja millä keinolla.
    Mulla on muuten BTX1-laitteena, mutta tällä ei taida olla tässä kohtaa merkitystä, kun sama ongelma joillain Nextinkin käyttäjillä.

    Kun on tuollainen twinpack, niin niistä toisessa on punainen tarra ja toisessa musta. Tunnistamisen helpottamiseksi kai. Eli välttämättä tarran väri ei kerro laitteen iästä?
    Moto Guzzi Breva V850
    Vespa GTS 250ie
  26. #26
    Lainaa Vmatti kirjoitti Katso viesti
    Itsellä näkyy valikossa asteikko 6-10
    .
    Niinhän tuo olikin, laitoin ulkomuistista.

    https://dl.dropbox.com/u/20464675/Mi...xt_Updater.png
    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
  27. #27
    Lainaa Sami@Vespa kirjoitti Katso viesti
    Niin pitäisi, enkä yhtään epäile, etteikö enemmistöllä olekin juurin näin. Kiinnostaisi tietää, onko joku jolla laitehallinnassa ei näy alunperin CSR BlueCore Bluetooth-laitetta, saanut tuon Midlandin ohjelman toimimaan Win7-koneessa. Ja millä keinolla.
    Mulla on muuten BTX1-laitteena, mutta tällä ei taida olla tässä kohtaa merkitystä, kun sama ongelma joillain Nextinkin käyttäjillä.

    Kun on tuollainen twinpack, niin niistä toisessa on punainen tarra ja toisessa musta. Tunnistamisen helpottamiseksi kai. Eli välttämättä tarran väri ei kerro laitteen iästä?
    Tekaisin ohjeet (saisi Kaukomarkkinat jo maksaa mulle tästä promootiosta ja helpparituesta palkkaa )
    https://dl.dropbox.com/u/20464675/Mi...sennusohje.pdf

    Ok, eli CE-tarrasta ei voi sitten hardwaren versiota päätellä. Mietin, että miten noi voisi erottaa ja huomasin, että uudemmassa kosteussuojat eli ne kumilärpäkkeet ovat pidemmät. Ero näkyy tässä kuvassa kun oikein tihrustaa.
    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
  28. #28
    Noi sun Dropbox linkit antaa 404-erroria...
    Trust your instincts, be yourself!

    Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
  29. #29
    Lainaa Vmatti kirjoitti Katso viesti
    Noi sun Dropbox linkit antaa 404-erroria...
    Odota kotvanen ja kokeile uudestaan. Menevät Dropboxiin "tausta-ajona" ja se ottaa jonkin aikaa.
    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
  30.  
  31. #30
    Hyvä ohje, mutta ei auta kun asennus tökkää jo 4/5-kohdassa, kun Windows7 väittää, että uusin ajuri on jo asennettu. Mutta tosiaan Vistalla asennus onnistui samalla tyylillä, kun tuossa ohjeessa.
    Moto Guzzi Breva V850
    Vespa GTS 250ie
Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen