Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 78:sta
  1. #31
    https://www.poliisi.fi/tietoa_poliisista/tiedotteet

    Miksiköhän en löydä tuolta tähän tapaukseen viittaavaa tiedotetta?
    Kaikenmaailman rattijuopot uutisoidaan mutta +100km/h ylinopeus on niin arkista, ettei siitä ehdi kirjoittaa parinkymmenen sanan tiedotetta.
    CBR600F4i -06
  2. #32
    Lainaa jyk kirjoitti Katso viesti
    https://www.poliisi.fi/tietoa_poliisista/tiedotteet

    Miksiköhän en löydä tuolta tähän tapaukseen viittaavaa tiedotetta?
    Kaikenmaailman rattijuopot uutisoidaan mutta +100km/h ylinopeus on niin arkista, ettei siitä ehdi kirjoittaa parinkymmenen sanan tiedotetta.
    Harvemmin nettitrollin juttuja tiedottelevat
    motoross
  3. #33
    Lainaa HarriT kirjoitti Katso viesti
    Harvemmin nettitrollin juttuja tiedottelevat
    Kanttaan itsekin tähän suuntaan.
  4. #34
    itse kun pidin kypäräkameraa niin jotenkin se laittoi aina ajamaan sääntäjen puitteissa, koska aina oli mielessä että siinä on kaikki nauhalla.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  5. #35
    Lainaa jyk kirjoitti Katso viesti
    https://www.poliisi.fi/tietoa_poliisista/tiedotteet

    Miksiköhän en löydä tuolta tähän tapaukseen viittaavaa tiedotetta?
    Kaikenmaailman rattijuopot uutisoidaan mutta +100km/h ylinopeus on niin arkista, ettei siitä ehdi kirjoittaa parinkymmenen sanan tiedotetta.
    Viikonloppujen jäljiltä on laiskaa tiedottamisen osalta.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  6. #36
    Kyllä siitä on ilmeisesti Aamulehdessä tiedotettu, kun kansakin on herännyt:

    http://perttirampanen.puheenvuoro.uu...koida-useammin
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  7. #37
    Ei liity tuo Aamulehden uutinen tähän tapaukseen, joku suhaillu kolmostiellä tässä Tampereen eteläpuolella autolla tuon 180km/h.
  8. #38
    Lainaa jaket kirjoitti Katso viesti
    itse kun pidin kypäräkameraa niin jotenkin se laittoi aina ajamaan sääntäjen puitteissa, koska aina oli mielessä että siinä on kaikki nauhalla.
    Näin itselläkin. Tosin kamera on autossa, mutta tosiaan ei huvita saada hölmöilyjä nauhalle. Muksutkin tietävät
    Antti
    ex-BMW K100RS -85
    ex-BMW K1200S -05
  9. #39
    Tämä mainitsemani tapaus, jossa autoilija ajoi kaaharin eteen taajamalaueella, moottoripyöräilijä menehyi, autoilijalle ei seuraamuksia. Tietoni perustuu Tekniikan maailma-lehdessä olleeseen aritkkeliin, jossa käsiteltiin tapausta ja siitä seuranneen oikeuskäsittelyn tulosta, siis ei mikään hevosmiesten tietotoimiston tuote.
    Kyllä osalla motoristeja vaan on määrtynlainen asennevamma näiden törkeiden ylinopeuksien suhteen. Ei siinä mitään jos oma henki menee, se on oma valinta, mutta sivullisia käy sääliksi. Ei todellakaan ole mukavaa, jos kolarissa toinen kuolee, vaikka itsessä ei syytä olisikaan.
  10. #40
    Tän aamun Hesarissa oli uutisoitu parikin ylinopeutta, oli vaan paljon lievempiä kuin tämä, hyvä jos edes kaksinkertaisia. Nämä oikeasti kovien jätkien vedot ilmeisesti uutisoidaan vain jossain alan erikoisjulkaisuissa...

    -jp-
    Iloa elämään: BMW R1250GSA 40y Edition & R1200GSA Triple Black
  11. #41
    nyyh..ei näy tiedotteissa omakaan toilailu, perr

    noh, en tavoittele listalle pääsyä erityisesti
    ***
  12. #42
    Miksi murehtii kortin menetystä tollasen toilailun jälkeen....
    eihän kortti oikeuta kuin sääntöjen mukaiseen ajoon..
  13. #43
    Jos aloittajan ylinopeuttaa vetää, niin luulisi, että iltapäivälehdet olisi tunkiolla, koska noilla uutisilla saa klikkauksia ja sitä kautta mainostajia.
  14. #44
    Veikkaan et 6kk kortti pois + mehevät sakot.
    Itse ajoin vastaavaa nopeutta 80 rajoituksella (hyvät olosuhteet ja näkyvyys).
    Kortti oli pois 3kk ja 3000e sakot, suomalaisen keskipalkalla.
    Käräjäsihteerille saa soittaa ja ehdottaa pienempää kortittomuutta isompaa päiväsakkoa vastaan, luonnollisesti valtiolle raha kelpaa yleensä.
  15. #45
    Lainaa ajvaara kirjoitti Katso viesti
    Näin itselläkin. Tosin kamera on autossa, mutta tosiaan ei huvita saada hölmöilyjä nauhalle. Muksutkin tietävät
    Kameroista en tiedä mitään, niissä ei varmaan ole paniikki-delete-toimintoa. Semmonen oli itellä viime vuosisadan Magellan-gepsissä. Kaksi painallusta niin kaikki tieto olisi lähtenyt muistista. Oli tehty sotilaskäyttöön.
  16. #46
    Litium akkua kun käyttää, niin laitteen saa halutessaan muutettua hiiltyneeksi muovikimpaleeksi alta aikayksikön.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  17. #47
    Lainaa J-PS kirjoitti Katso viesti
    Tän aamun Hesarissa oli uutisoitu parikin ylinopeutta, oli vaan paljon lievempiä kuin tämä, hyvä jos edes kaksinkertaisia. Nämä oikeasti kovien jätkien vedot ilmeisesti uutisoidaan vain jossain alan erikoisjulkaisuissa...

    -jp-
    Noita "hurjasteli 72 km/h kuudenkympin alueella"-lööppiotsikoita on enemmän tarjolla ja ne alkaisivat vaikuttaa mitättömiltä oikeisiin ylityksiin verrattuna.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  18. #48
    Lainaa J-PS kirjoitti Katso viesti
    Tän aamun Hesarissa oli uutisoitu parikin ylinopeutta, oli vaan paljon lievempiä kuin tämä, hyvä jos edes kaksinkertaisia. Nämä oikeasti kovien jätkien vedot ilmeisesti uutisoidaan vain jossain alan erikoisjulkaisuissa...

    -jp-
    Ai ”oikeesti kovien jätkien”. Jep jep.
    -juha-
  19. #49
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa yoohah kirjoitti Katso viesti
    Ai ”oikeesti kovien jätkien”. Jep jep.
    Okei. Samaa ne kaik on P & J- asteikolla keskimäärin.

    Sanotaan, että urheista hurjimmat ja viileimmät, sekä kovimmat panomiehet, jotka tuoksuvat mallien pilluilta satojen metrien päähän. Siksipä jäävät kiinni niin helposti.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  20. #50
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Muuten, missä vitussa on ne otsikot? Tilasin jo kaikki lehdet Maaseudun Tulevaisuutta myöten. Käy kalliiksi tämä odottelu.

    Edit: Okei, Vartiotorni tulee ilmatteeks, mutta sen tilaamisesta tuli sitten muuta riesaa, ku tippakannu tyhjenee saranoihin.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  21. #51
    Lainaa yoohah kirjoitti Katso viesti
    Ai ”oikeesti kovien jätkien”. Jep jep.
    No kyllähän ne ovat vain karjuista kovimmat ja urhoista urheimmat jotka Porkkalantiellä, pihateiden liittymien keskellä, kahtasataa vetävät, kovia poikia ovat...

    -jp-
    Iloa elämään: BMW R1250GSA 40y Edition & R1200GSA Triple Black
  22. #52
    Lainaa J-PS kirjoitti Katso viesti
    No kyllähän ne ovat vain karjuista kovimmat ja urhoista urheimmat jotka Porkkalantiellä, pihateiden liittymien keskellä, kahtasataa vetävät, kovia poikia ovat...

    -jp-
    Jåå, ymmärsin sävyn väärin. Olen samaa mieltä sitten tässä valossa.
    -juha-
  23. #53
    niinpä...

    tässä tullaan taas siihen tilannetajuun ja omiin valintoihin

    jos "vedetään" niin katotaan ees pikkasen että missä

    muuten korjaa darvin ja jos sattuu p-lakki stoppaamaan liiallisen yritteliäisyyden niin omapa oli valinta

    eli; aja niinkuin muut toivoo tai aja niinkuin haluat mutta älä kitise...
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  24. #54
    Toivottavasti oli turvaliivit vedettäessä.
    Supermoto
  25. #55
    Mikähän on nopeus enkka porkkalassa,kannattais varmaan avata kaasua mutkissa,ei saletisti pääse noihin nopeuksiin
    Horo Elää !
  26. #56
    En mä kitise tai valita, sakot maksan kyllä kun ne joku päivä saa. Goprosta soitti kuvan ensin joltain vastuussa olevalta päälliköltä ja kun päätös annettiin: niin ei siinä paljon enää kysellä haluatko antaa kameran. Kamerasta soittivat jo ja ystävällisesti tarjoutuvait lähettämään sen minulle kotiin.


    Paska selitys mutta vielä tohon miksi, ei ollut tarkoitus mennä Porkkalaan tai kokeilemaan uuden pyörän rajoja.(ei edes pukua päällä, pelkkä normaali takki/selkäpanssari ja ajohanskat). Olin Espoossa näkemässä kaveria, siitä lähdettyä tuli riitaa vaimon kanssa puhelimessa ja olin syömässä aivan Porkkalan vieressä. Tyhmänä päätin mennä heittää pikku lenkin sinne ja siitä kotiin rauhoittuneena. Oli Ilta ja ei muuta liikennettä, piha teistä en ole samaa mieltä poliisin kanssa(pitkät tiet päätielle) ja näkyyvys hyvä. Mietin että olen yksin ajamassa(ei ketään ajokaveria ketä lähtisi seuraamaan perässä) omaa henkeä tässä vaan vaarannan ja kokeillaan vähän mihin tämä pyörä pystyy.

    Opin kyllä tästä, nyt loppuu toi teillä oman henkensä vaarantelu, yritän ajatella positiivisesti että kohtalo puuttui peliin, ehkä seuraavassa mutkassa olisikin menty pitkäksi ja en olisi enää tässä maailmassa tai rullatuolissa. Aikansa kaikella ja alkaa vuosia olemaan sen verran että jätän nämä puuhat nuoremmille kavereille. Radalla voi ajella miten haluaa ja ei tarvi murehtia kortista.

    PS. Ei ole mikään trolli, voikun olisikin läppää..
  27. #57
    Lainaa Hsljafillarillajatkossa kirjoitti Katso viesti
    Opin kyllä tästä, nyt loppuu toi teillä oman henkensä vaarantelu
    Opin tämän jooskus -80 luvun lopulla kun kesä kurvailtiin 1100 Katanalla, sen kesän episodien jälkeen tuli parinkymmenenvuoden tauko mopoiluun. Kun palasin kaksipyöräisiin niin tehot on olleet varsin maltillisia, tehokkaita pelejä on ollut koeajossa mutta mieleen on tullut Katanan ajat ja hyvin nopeasti on palattu tuttuun lussuun jolla ei pääse "ylittämään itteään". Toiset on alkoholisteja, toiset seksiaddikteja, mä olen vauhtiholisti jolla on suuri kilpailuvietti mutta vuosien aikana olen oppinut elämään näiden kanssa ja nauttimaan muista asioista mopoilussa. Siispä ajellaan ja haetan kiksejä maltllisilla tehoilla syrjäisillä sora- ja metsäteillä, jos nyt välillä vauhdit pääsee karkaamaan lapasesta niin noilla teillä ei juurikaan tutkapartioita ole.
    Kylätason kurapyöräilijä.
  28. #58
    Eipä löydy polliisin tiedotetta eikä muutakaan mainintaa mistään

    Ja vaikka vauhti oli oikein "kolmin kertainen" ehti kaveri taustapeilistä tunnistamaan perässä ajavan poliisinkin "Lähtivät perään ja huomasin vasta hetken kuluttua että peilissä näkyy tämä kyseinen poliisi." Tähän ei kovin moni pysty.
  29. #59
    Lainaa Kaffemi kirjoitti Katso viesti
    Eipä löydy polliisin tiedotetta eikä muutakaan mainintaa mistään

    Ja vaikka vauhti oli oikein "kolmin kertainen" ehti kaveri taustapeilistä tunnistamaan perässä ajavan poliisinkin "Lähtivät perään ja huomasin vasta hetken kuluttua että peilissä näkyy tämä kyseinen poliisi." Tähän ei kovin moni pysty.
    Sellasta se on kun on kova jätkä ajamassa.. Kokeile itse, tarvi miettiä ajamista vuoteen. Kusetin ja trollasin varmasti, keksin koko tarinan vilkas mielikuvitus kun on.

    Ja en mä varmasti tunnistanut sitä kyttää potta päässä, huonosti kirjoitettu. Pahoittelen!
  30.  
  31. #60
    Onkos tää juttu reilussa kuukaudessa mitenkään edistyny?
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen