Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Olen käsittänyt että nykyään samoilla bonuksilla voi olla 2 tai useampi mp.

    Kysymys kuuluukin, jos mulla on kaksi moottoripyörää niin täytyy nämä olla samassa vakuutusfirmassa vakuutettuna, jotta voin hyödyntää molempiin olevassa olevat mp bonarini?

    Jos löytyy siis ns. perusmopo ja muoviluoti, niin vakuutusyhtiöstä riippuen niitä ei välttämättä kannata hinnan puolesta vakuuttaa samassa firmassa. Esim muovimopoissa mulla op on jopa puolet halvempi kuin if..
  2. #2
    Bonukset on henkilökohtaisia ja sulla on prätkille joku bonus ja autoille toinen bonus.

    Ei ole väliä kuinka monta pärrää sulla on tai missä vakuutusyhtiöissä. Vakuutusyhtiöt näkee sen sun oman bonusmäärän ja pelaa sen mukaan.

    Mulla on nyt rekisterissä kaksi prätkää (eri vakuutusyhtiöissä, POP ja if). Kunhan saan rakennettua vielä yhden pyörän loppuun, ni sitten tulee kolmas pärrä tieliikenteeseen.
    Braaaaap
  3. #3
  4. #4
    Eri vakuusfirma voi lukea bonerit erin lailla. Toisilla nousee nopeammin ja toisilla putoaa nopeammin.

    Jokainen mopo kilpailutetaan erikseen eri firmoissa ja kysytään myös samasta firmoista kokonaishinta kaikille vakuuksille yhteensä.

    Jonnei keskittämällä saa alea, niin sitten hajautellaan, jos on raheilla välejä.
    Ja kakka roiskusi.
    http://www.miikavenalainen.net
  5. #5
    Lainaa Miikam kirjoitti Katso viesti
    Eri vakuusfirma voi lukea bonerit erin lailla. Toisilla nousee nopeammin ja toisilla putoaa nopeammin.

    Jokainen mopo kilpailutetaan erikseen eri firmoissa ja kysytään myös samasta firmoista kokonaishinta kaikille vakuuksille yhteensä.

    Jonnei keskittämällä saa alea, niin sitten hajautellaan, jos on raheilla välejä.
    Joo, siis vakuutus- ja vahinkohistoria siirtyy vanhasta vakuutusyhtiöstä uuteen ja bonarit sen mukaisesti.
    Antti
    ex-BMW K100RS -85
    ex-BMW K1200S -05
  6.  
  7. #6
    Mulla on kahdessa eri firmassa prätkät ja molemmissa on täydet bonukset vaikka pyörät on mulle melko uusia.
    Jos vaikka ottaisin nyt kolmannen pyörän kolmanteen firmaan, niin olen ihan varma, että siihenkin saan täydet bonukset heti. Näin se nykyään menee. Se bonus-määrä on henkilökohtainen, ei enää pyörän mukana siirtyvä, kuten aikaisemmin.

    Ja mulla on useammassa firmassa sen takia, kun kurapyörä maksaa POP-vakuutuksessa ~200€/vuosi ja if:llä 600 €/vuosi. Vaikka if:ssä on kaiken maailman keskittäjän ja liiton alennukset.
    Viimeksi muokannut: T1mppa; 15.06.2018 klo 10:28.
    Braaaaap