Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 70:een 70:sta
  1. #61
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Raceboxia ei tarvi ladata?
    Ristostelen sille kiinteän virran samaan tapaan kuin AIMille. Joo, ois tehtävissä ehkä luurille + gepsimokkulallekin, mutta se kombo on silti enempi säätöä vaativampi kuin yksi purkki joka lähtee yhdestä napista päälle ja sit voi siirtyä ajamaan.

    Jos tuo Racebox osoittautuu jotenkin susivehkeeksi pidemmässä käytössä, niin sit pitää testata taas joku muu vimpain.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  2. #62
    Taidan ite tänhetkisen saatavuuden yms vuoksi kallistua tuohon QStarzin 818GT tuon XGPS160 sijaan ku ei tuppaa saamaan muualta kuin jenkeistä.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  3. #63
    Eikös amerikan joekin lähetä sen tänne rahaa vastaan? Pikavilkaisu Ebayhin näytti että hinnatkin jää alle 200€ kaikkine kuluineen, eli aika samoissa mitä muistelisin omasta EU-Britanniasta ostetusta maksaneeni. Ja on selkeästi tuon korkeamman hinnan arvoinen verrattuna Qstarziin.
    1835
  4. #64
    Lainaa Ghostrider kirjoitti Katso viesti
    Eikös amerikan joekin lähetä sen tänne rahaa vastaan? Pikavilkaisu Ebayhin näytti että hinnatkin jää alle 200€ kaikkine kuluineen, eli aika samoissa mitä muistelisin omasta EU-Britanniasta ostetusta maksaneeni. Ja on selkeästi tuon korkeamman hinnan arvoinen verrattuna Qstarziin.
    Lähettää toki muttei kerkee ajoissa perille kovinkaan todennäköisesti + mitä luin review:tä ni Androidin kanssa jotain outoja toimivuusongelmia ilmeisesti.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  5. #65
    Mulla pelkästään hyviä kokemuksia Qstarin mokkuloista. Eka oli 6v käytössä myin pois toimivana kun ostin AIM. Nyt toinen kesä x vuotta vanhalla eikä ongelmia. Epätarkkuudesta en tiedä, ei se AIM sen tarkemmin linjoja näyttänyt, näyttääkö Bemarin 20hz loggeri, en muista.
    K8-1000
  6. #66
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Lähettää toki muttei kerkee ajoissa perille kovinkaan todennäköisesti + mitä luin review:tä ni Androidin kanssa jotain outoja toimivuusongelmia ilmeisesti.
    Itte tilasin viime talvena ebaysta, gps city jostai texasista oli myyjä, en tarkkaa toimitusaikaa muista mutta alle kaks viikkoa. Oli positiivinen yllätys sen puoleen. Vaikkei mulla kiire ollukkaa..
    Android puhelimen kanssa oon nyt kesän käyttäny ongelmitta. Ja ei tarvinu nörtteillä mitään sen kaa...
    Täh?
    Suzuki GSX-R 1000R L7, kilvetön rataleluaihio
  7. #67
    Lainaa cSnake kirjoitti Katso viesti
    Itte tilasin viime talvena ebaysta, gps city jostai texasista oli myyjä, en tarkkaa toimitusaikaa muista mutta alle kaks viikkoa. Oli positiivinen yllätys sen puoleen. Vaikkei mulla kiire ollukkaa..
    Android puhelimen kanssa oon nyt kesän käyttäny ongelmitta. Ja ei tarvinu nörtteillä mitään sen kaa...
    Okei. Saattaa tosiaan ne review mitä luin ni olla vanhalla firmwarella tms. En katsonut artikkelin päivämäärää, ilmeisesti alunperin toi xgps160 on tehty iPhonelle toimimaan, Android tuki tullut myöhemmin.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  8. #68
    Kun tuolle XGPS160 kerran kysyntää, supremebikes ottaa valikoimiin vink vink.
    K8-1000
  9. #69
    Lainaa Sippe kirjoitti Katso viesti
    Kun tuolle XGPS160 kerran kysyntää, supremebikes ottaa valikoimiin vink vink.
    Koska näitä olis odotettavissa?
    Suzuki TL1000S 1999 Kadulle
    RSV1000R Factory-04 Radalle
    Suzuki DR650 -99 Kaikkialle
  10.  
  11. #70
    Mikäli hommaa tuon XGPS 160 ja käyttää sitä Race Chronon sekä iPhonen kanssa niin kannattaa lukaista tämä:
    https://racechrono.com/article/faq/w...-dual-xgps-160
    -- Brake later and open the gas earlier --
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123