Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Tulokset 91:stä 111:een 111:sta
  1. #91
    Lainaa TLi kirjoitti Katso viesti
    Aika monena lauantaiaamupäivänä olen katsonut tuoreen jakson, mitä mä ens lauantaina teen?
    Malttaisiko tätä Finaalijaksoa lauantaiaamuun säästää? Tuskinpa...
    .
  2. #92
    Lainaa TLi kirjoitti Katso viesti
    Malttaisiko tätä Finaalijaksoa lauantaiaamuun säästää? Tuskinpa...
    Monen mielestä nää mun videot sopii paremmin joko perjantai tai lauantai ILTAAN. Mahdollisimman kosteaan sellaiseen 🤪
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  3. #93
    Lainaa UMAS kirjoitti Katso viesti
    Monen mielestä nää mun videot sopii paremmin joko perjantai tai lauantai ILTAAN. Mahdollisimman kosteaan sellaiseen 浪
    Edellisen "kauden" katsoinkin melkein kokonaan juuri noin ;)
    .
  4. #94
    Lainaa TLi kirjoitti Katso viesti
    Edellisen "kauden" katsoinkin melkein kokonaan juuri noin ;)
    Monen moista on katselu tekniikkaa ja pääasia että katselet kiitos siitä!! Pitäis varmaan tehdä joku projekti sillee vain perjantai ja lauantai iltaisin niin saattais tulla vähän erilaista materiaalia.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  5. #95
    Tänks ! Tätä on ootettu ja tulihan se sieltä. Komee fillari ja nyt vaan olis nastaa saada kuvaa tienpäältä ... no ehkä on parasta ootella hieman. On se hieno, KIITOS !
  6. #96
    Lainaa kulkijan varjo kirjoitti Katso viesti
    Tänks ! Tätä on ootettu ja tulihan se sieltä. Komee fillari ja nyt vaan olis nastaa saada kuvaa tienpäältä ... no ehkä on parasta ootella hieman. On se hieno, KIITOS !
    Joo ihan liian pitkä väli tuli videoille. Oppia otetaan ja seuraavan tämmösen isomman projektin teen valmiiksi saakka ennen kun julkaisen mitään.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  7. #97
    Siitähän tuli hieno, vanteet on todella upeat. Käyntiin kun olisit vielä videolla höräyttänyt niin olisi ollut hyvä lopetus.
    -00 Yamaha FZS 600
    -93 Honda VT600 Shadow
  8. #98
    Kylläpä tuli taas komee fillari. Saat antaa vinkkejä mun prätkille, kun kesällä nähdään.
    Ootko miettinyt, että pyörä olisi esillä näyttelyissä? Lahti Hela Ride-in bike showssa?
    Braaaaap
  9. #99
    Lainaa T1mppa kirjoitti Katso viesti
    Kylläpä tuli taas komee fillari. Saat antaa vinkkejä mun prätkille, kun kesällä nähdään.
    Ootko miettinyt, että pyörä olisi esillä näyttelyissä? Lahti Hela Ride-in bike showssa?
    Kiitos kiitos! Mun onkin pitänyt sulle monta kertaa soittaa mutta muisti on hatara....
    Jyväskylän messuilla EHKÄ. Ja helassa melko varmasti jos aikataulut osuu kohdalleen. Joko redblackin teltalla tai näyttely rivissä.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  10. #100
    Tänää laitoin bensaa tankkiin ja testasin että pörähtääkö ja onko menovesi vuotoja. Vuotoja ei ollu ja käyntiin pörähti. Teen videon ensi ajosta keväällä (ellei joku osta sitä pois ennen sitä vink vink). On aika hiljainen käyntiääni joten ei pitäis tulla sen puoleen ongelmia virkavallan tai naapureiden kanssa.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  11. #101
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  12. #102
    Siitähän tuli kuin uusi.
    Jensen.
  13. #103
    Hienoa jälkeä.
    https://www.youtube.com/user/mtubeist
  14. #104
    Sehän on oikein komeen näköinen Varmasti tunnelma kohdillaan, kun tuolla kurvailee.
    Braaaaap
  15. #105
    Kiitos!!! Taidan alkaa tekemään ns. Reissu lokareita. Takalokari saattaa jopa jäädä kiinteäksi!?!?.
    Pitää kattella että miltä se lokari siinä vois näyttää (raakalokari saksasta) ja muuttuuko se liian perinteisen näköiseksi?!?
    Etulokariakin pitää vähän lyhentää ja miettiä saako siihen jonkun pika kiinnityksen. Tosin neljän m6 millin pultin kiinnitys on jo aika pika
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  16. #106
    Tänään tein pikku viimeistely hommia Hondaan ja mietiskelin lokari hommaa. Honda tulee olemaan näillanäkymin näytillä Classic motor showssa Lahdessa ja kelien salliessa Hela ride in Lahdessa mutta tuskin jyväskylässä josta aijemmin mainitsin. Mikään näyttelypyörähän ei kyseessä ole mutta viedään ny jonnekkin näkösälle kun ne on mukavia päiviä itselle pyöriä erilaisilla messuilla ja tapahtumissa. Ja muistakaa kannattaa mun youtube kanavaa ja sehän onnistuu helpoiten tilaamalla maksuttomasti kanava osoitteessa: https://www.youtube.com/channel/UCyB...ORBvFsUoMgHF5Q
    Kanavan tilaaminen vaatii vain rekisteröitymisen youtubeen.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  17. #107
    Lokkaria duunailen.. ei oikein mielikuvitus riittäny pika kiinnitykseen joten tuli ns kiinteä malli. Huomenna jatkuu. https://www.instagram.com/p/BvEz3FOg...on_share_sheet
    Laittakaa insta seuraukseen myös!
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  18. #108
    Suunnilleen samassa kohtaa omassa loppuu tuo takaloksu, niin märällä kelillä/ tiellä on sitten selkä sopivan märkä ja likainen.
    Ai mistäkö tiedän?
    -00 Yamaha FZS 600
    -93 Honda VT600 Shadow
  19. #109
    Lainaa Krikri kirjoitti Katso viesti
    Suunnilleen samassa kohtaa omassa loppuu tuo takaloksu, niin märällä kelillä/ tiellä on sitten selkä sopivan märkä ja likainen.
    Ai mistäkö tiedän?
    Laskelmien mukaan ainakin puolesta selästä ylöspäin toi on about sellanen kohta ettei tarvi säätää kun ketju venyy.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  20. #110
    Onko kukaan käyny bongaamassa livenä classic motor showssa? https://www.instagram.com/p/BxDQR6tg..._web_copy_link
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  21.  
  22. #111
    Tulihan tuokin tänään bongattua. Hieno laite!
    Mattamustarastas ja cb sevenfifty.
Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234