Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 111:sta
  1. #1
    NONII MORJENS MORJENS!!
    Caffe raaseri lähti uudelle omistajalle ja uusi projekti ilmestyi talliin.
    Tässä ketjussa ilmoittelen uusista videoista (tilatkaa kanava) ja vastailen kyssäreihin (siis jos osaan...tod.näk. en osaa).
    Tässä ensimmäinen! Ns. Esihöpötys...
    https://www.youtube.com/watch?v=SLpkrzjcRq0
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  2. #2
    Bobber! Nice

    Tälläseen törmäsin, kun etsin ihan muita juttuja
    https://www.tori.fi/uusimaa/Cafe_rac....htm?ca=18&w=3
    Braaaaap
  3. #3
    Lainaa T1mppa kirjoitti Katso viesti
    Bobber! Nice

    Tälläseen törmäsin, kun etsin ihan muita juttuja
    https://www.tori.fi/uusimaa/Cafe_rac....htm?ca=18&w=3
    juu toi ruskea olis jees mutta ei tuolla hinnalla. Samoja ebayssa huomattavasti halvemmalla.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  4. #4
    Loisto projekti tulossa
    Itse väkerrellyt samanlaista aihiota erittäin vajavaisin taidoin ja työkaluin.
    Satulaan en itse suosittele jousia, oli ihan kamala ajaa kun satula ja swingi jousti eri tahtiin.

    IMG_20180508_135348.jpg
    -00 Yamaha FZS 600
    -93 Honda VT600 Shadow
  5. #5
    Hiton hieno!! Katsotaan pääsenkö lähellekkään!! Joo vähän kuullu samaa jousista. Mietin että voihan sinne jousien sisään laittaa lukituksen niin näyttää hyvälle!?!?

    Lainaa Krikri kirjoitti Katso viesti
    Loisto projekti tulossa
    Itse väkerrellyt samanlaista aihiota erittäin vajavaisin taidoin ja työkaluin.
    Satulaan en itse suosittele jousia, oli ihan kamala ajaa kun satula ja swingi jousti eri tahtiin.

    IMG_20180508_135348.jpg
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  6. #6
    Lainaa UMAS kirjoitti Katso viesti
    Hiton hieno!! Katsotaan pääsenkö lähellekkään!! Joo vähän kuullu samaa jousista. Mietin että voihan sinne jousien sisään laittaa lukituksen niin näyttää hyvälle!?!?
    Ai pirskatti, johan tästä sinun uudesta projektista on heti itselle hyötyä, noinhan mä(kin) teen, kun se kiinteä systeemi mikä siinä nyt on, ei näytä ollenkaan hyvältä, jousi vaan siihen päälle koristeeksi.
    Kiitos.
    -00 Yamaha FZS 600
    -93 Honda VT600 Shadow
  7. #7
    Lainaa Krikri kirjoitti Katso viesti
    Ai pirskatti, johan tästä sinun uudesta projektista on heti itselle hyötyä, noinhan mä(kin) teen, kun se kiinteä systeemi mikä siinä nyt on, ei näytä ollenkaan hyvältä, jousi vaan siihen päälle koristeeksi.
    Kiitos.
    Eipä mitään! Hyvä että näistä on jollekkin jopa hyötyä. Huvia on useammallekin
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  8. #8
    Osia on laitettu iso kasa jo tilaukseen ja ensimmäisiä paketteja on jo tullutkin.. Laittakaa kanava tilaukseen niin olet alusta saakka mukana. Ensimmäisiä jaksoja ilmestyy varmaankin Elokuussa mutta sitä ennen jotain ihan muuta!
    https://youtu.be/SLpkrzjcRq0
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  9. #9
    Välikuulumisia.
    https://youtu.be/mCOxoppEjCM
    osien hankinta meneillään..
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  10. #10
    Mulle voi heittää vinkkiä mistä noita puuttuvia osia kannattaa hankkia ja millainen ajovalo olis yleisön mieleen.
    Suoraan tähän ketjuun tai youtuben kommentti kenttään tai yv orggiin tai uutuutena sähköpostia osoitteeseen ssamotorsport@luukku.com toki kaikkea muutakin saa ja pitää kommentoida
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  11. #11
    Nyt rupee olee osia aika läjä hankittuna ja kohta aloitellaan!! Sormet jo syyhyää!!
    Olisko kellään mitään hyviä kokemuksia jostain yksinkertaisesta ja pienehköstä mittaristosta? Motonetin pienintä kosoa olen mietiskelly, mutta olisko muita ideoita tai kokemuksia?? Niitä ns. polkupyörän mittareita en laita mutta muuten riittää hyvinkin yksinkertainen malli. Nopeus/öljynpaine/lämpötilavalo sekä trippi/matkamittari riittäis.. tosin öljynpaine ja lämpö voidaan toteuttaa muutenkin eli nopeus ja trippi/matkamittari olis mini toive. Gps mittari olis tietysti helpoin.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  12. #12
    Lainaa UMAS kirjoitti Katso viesti
    Nyt rupee olee osia aika läjä hankittuna ja kohta aloitellaan!! Sormet jo syyhyää!!
    Olisko kellään mitään hyviä kokemuksia jostain yksinkertaisesta ja pienehköstä mittaristosta? Motonetin pienintä kosoa olen mietiskelly, mutta olisko muita ideoita tai kokemuksia?? Niitä ns. polkupyörän mittareita en laita mutta muuten riittää hyvinkin yksinkertainen malli. Nopeus/öljynpaine/lämpötilavalo sekä trippi/matkamittari riittäis.. tosin öljynpaine ja lämpö voidaan toteuttaa muutenkin eli nopeus ja trippi/matkamittari olis mini toive. Gps mittari olis tietysti helpoin.
    https://www.speedhut.com/gauges/

    Uskallan suositella muutaman mittarin tilanneena
  13. #13
    Lainaa apa7 kirjoitti Katso viesti
    https://www.speedhut.com/gauges/

    Uskallan suositella muutaman mittarin tilanneena
    Löytyykö tuolta vesitiivistä mittaria? Itse en löytänyt.. Mihin laitteisiin olet noita asentanut?
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  14. #14
    Lainaa UMAS kirjoitti Katso viesti
    Löytyykö tuolta vesitiivistä mittaria? Itse en löytänyt.. Mihin laitteisiin olet noita asentanut?
    Ei ole ongelmia ollut kosteuden kanssa. Joskus on mittarinlasi huurtunut mutta kuivunut taas :-). Nuo on kai enemmän auto- ja venemittareiksi tarkoitettu mutta toimii näköjään myös mp-käytössä. Tuo kuvan mittari on nyt ollut 7 vuotta ajossa. Inkkareihin on ainakin laitettu.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
  15. #15
    Lainaa apa7 kirjoitti Katso viesti
    Ei ole ongelmia ollut kosteuden kanssa. Joskus on mittarinlasi huurtunut mutta kuivunut taas :-). Nuo on kai enemmän auto- ja venemittareiksi tarkoitettu mutta toimii näköjään myös mp-käytössä. Tuo kuvan mittari on nyt ollut 7 vuotta ajossa. Inkkareihin on ainakin laitettu.
    Joo hyvältä näyttää. Tossa on tietysti se etu että on tuossa tankin päällä ”kotelossa” suojassa.
    Tänäänkin homma meni eteenpäin jonkin verran ja vähän visioin jopa sen alkuperäisen möllikän uudelleen sijoittamista.
    Ps. Tankille ei ole vieläkään löytynyt suomesta taiteilijaa joten vinkkiä mulle jos tiedossa joku!!
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  16. #16
    Ensimmäinen jakso julkistettu YouTubessa! Tästä se homma alkaa!!
    https://youtu.be/1w6MWhL8bUY
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  17. #17
    Miltä näyttää? Onko ideoita? Mulla on kyllä ideoita mutta ei mitään riittävän erikoista.. tai on niitäkin mutta on niin villejä että ei mahdu budjettiin
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  18. #18
    Suunta on oikea

    Jos et jäykkäperä linjalle mene, niin miten olis swingin vaihto ja muutos stereoperäksi. Siirtää vielä akun niin sais penkin alta karsittua paljon pois niin ei tarvitse mitään rumia peitelevyjä.
  19. #19
    Lainaa Bozze kirjoitti Katso viesti
    Suunta on oikea

    Jos et jäykkäperä linjalle mene, niin miten olis swingin vaihto ja muutos stereoperäksi. Siirtää vielä akun niin sais penkin alta karsittua paljon pois niin ei tarvitse mitään rumia peitelevyjä.
    Yks suurimmista aihion valinta perusteista oli just se että on mono iskarilla koska tykkää jäykkäperä lookista. Tuota penkinalusen tyhjennystä olen kyllä miettinyt mutta katsellaan sitä myöhemmin. Toistaiseksi mennään peitelevy tyylillä....tai ainakin niitä kokeillaan.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  20. #20
    Nuo sinulta saamani posket asentuivat pikku kikkailulla paikoilleen, mutta ovat kyllä aika pulleat, eli tulevat aika paksusti ulos.
    Saa nähdä jätänkö, yritänkö saada kapeammiksi vai jotain omaa viritystä. Tai sitten vaan odotan videota kuinka satulan alus tyhjennetään
    -00 Yamaha FZS 600
    -93 Honda VT600 Shadow
  21. #21
    Lainaa Krikri kirjoitti Katso viesti
    Nuo sinulta saamani posket asentuivat pikku kikkailulla paikoilleen, mutta ovat kyllä aika pulleat, eli tulevat aika paksusti ulos.
    Saa nähdä jätänkö, yritänkö saada kapeammiksi vai jotain omaa viritystä. Tai sitten vaan odotan videota kuinka satulan alus tyhjennetään
    Juuri sen pulleuden takia itse ne hylkäsin. Mä oon tykästynyt kyllä noihin ”suoriin” sivuihin että en välttämättä ”tyhjennä” satulan alustaa. Tosin siitä ei kovin tyhjää saa millään kun akku ja iskari sinne jää jokatapauksessa mutta ei mennä asioiden edelle vielä liikaa sen tyhjennystä tutkin sitten kun on osien purun aika maalausta varten.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  22. #22
    Uutta jaksoa putkeen!
    https://youtu.be/djL_g6HIM4Y
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  23. #23
    Tänään sain hankittua myös mittariston joten alkaa olemaan renkaita, pyöränlaakereita, jarruletkua,+jotain pientä lukuunottamatta kaikki kamat on hankittu.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  24. #24
    Sama projekti työnalla. Valkosivuja tilaamassa seuraavaksi. Täytyy vaan selvittää mistä ovat innokkaimpia lähettämään Suomeen.
    JSP ZZR..XX
  25. #25
    Lainaa Jari66 kirjoitti Katso viesti
    Sama projekti työnalla. Valkosivuja tilaamassa seuraavaksi. Täytyy vaan selvittää mistä ovat innokkaimpia lähettämään Suomeen.
    Joo mä taidan olla laiska ja antaa tuon tehtävän Bike&Tuningin Teemulle. Mutta valkosivut mullekkin tulee ja mieluiten leveällä raidalla
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  26. #26
    Tiesittekö muuten että kun motskareihin tuli FIN kilvet niin kiinnitys reijät vaihtoi paikkaa.
    AINIII ja uus jakso Bobberi sekoiluakin on nyt julki!
    https://youtu.be/-FfEbv80-9I
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  27. #27
    Katselin kaikki jaksot putkeen, hyvää tarinaa. Lisää odotellaan.
    .
  28. #28
    Lainaa TLi kirjoitti Katso viesti
    Katselin kaikki jaksot putkeen, hyvää tarinaa. Lisää odotellaan.
    Hienoa niinsitäpitää!! Lisää tulee ensi viikonloppuna ja pyrin muutenkin kerran viikossa julkaisemaan jakson...katsotaan kuin käy..
    PS. Muistakaa tilata kanava ja kommentoida sekä laittaa peukku ylös mikäli tykkäätte ,koska se jos joku auttaa kanavaani ja minua tekemään entistä mielenkiintoisempia projekteja!! Kiitos muuten kaikille jo tilaajille joita on noin 6 bussi lastillista eli yli 300!!
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  29. #29
    Pakoputkien valmistus! https://youtu.be/qNrgrdIaUUw
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  30.  
  31. #30
    Tätä viitsinyt kattoa kun tuo originaalipyörä ei ollut mitenkään mielenkiintoinen. Nyt on kyllä eri ääni kellossa! Tuostahan on tulossa komia pyörä kertakaikkiaan!

    Hyvällä asenteella mennään ja kiva kuunnella jorinoita. Mikä on muuten tuo mainio tykitys tuossa videon alussa?

    Seuraavaa jaksoa odotellen!

    -Kähmy
    2001 Yamaha XJR 1300
    1992 Yamaha FZR 1000 Exup
Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen