Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 111:sta
  1. #61
    Lainaa UMAS kirjoitti Katso viesti
    Jos muita vapaaehtoisia on niin ilmoituksia vaan mulle! Nyt on jo pari luvannut ja vielä tarvitaan lisää. Jaksot kuvataan vasta kevät talvi-kesä jotta projektin voi tuoda esiteltäväksi mun luo tai kuvata vaikka ulkona jos ei tahdo että omia nurkkia näyttää videolla. ja se projekti voi olla jokin muukin kun mp. kaikki kiinnostaa!
    Jos oot pohjoisen reissulla niin tervetuloa talliin ihmettelemään.
    "I live more in 5 minutes on my motorcycle than many people live in a lifetime" -Burt Munroe
  2. #62
    Tuu vaan käymäänIMG_1512662236596 (Custom).jpg,pukkaa yv:tä
    5x pikkutohtori,gixxeri ja cx500c
  3. #63
    Nonii!! Nyt bobberi nytkähtää taas eteenpäin kun sain tänään osat jauhemaalarilta ja värimaailma oli itsellekkin yllätys
    Nyt on jo tullut kiitettävästi vapaaehtoisia tuohon uuteen videosarjaan mutta vielä otetaan lisää koska homma taitaa muotoutua sellaiseksi että teen kesällä road tripin josta toki tehdään reissuvideo mutta niin että pääosassa on kaikki muu kuin ajelu ja tiet (projekteihin ja muihin erikoisiin mestoihin tutustuminen edellä) ja näistä erikoisista paikoista otetaan vinkkejä vastaan!? Vapaaehtoisia ja paikkoja tarvitaan siis paljon koska tuskin ajankohta sopii kaikille!
    Nämä erikoiset paikat voi olla vaikka mielenkiintoisia nähtävyyksiä tai ravintola tai yöpymispaikka tai oikeastaan ihan mikä tahansa missä ei joka poika ole käynyt.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  4. #64
    Tänään pääsin laittelemaan osia yhteen ja uutta jaksoa sopii odotella varmankin ensi viikolla. Ja vaikka uhosin että teen kaikki loput hommat yhteen jaksoon niin teen kumminkin vielä kaksi jaksoa.
    Pitää sanoa että on kyllä lystiä liitellä puhtaita ja kunnostettuja osia toisiinsa kun kaikki on hyvin valmisteltu
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  5. #65
    Uusi video julkaistaa just ny! tule chättäilemään https://www.youtube.com/watch?v=DxVU...ature=youtu.be
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  6. #66
    Nyt pääsee katsomaan alusta saakka. Pidetään pientä äänestystä onko tuo voiceover hyvä vai miten toimitaan jatkossa??
    Viimeksi muokannut: UMAS; 17.11.2018 klo 21:52.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  7. #67
    Toimiva yhdistelmä tuo satiini moottori ja kiiltävä runko
  8. #68
    Kyllä tulee hieno ja ääni voice overille. Omaan silmään ja korvaan sopi.
    -00 Yamaha FZS 600
    -93 Honda VT600 Shadow
  9. #69
    Tää on ollu aivan loistavaa settiä .... ei tuu töllöstä näin hyvää seurattavaa
  10. #70
    Hyvä että maistuu!! Oikein itteäkkin jännittää mitä seuraavassa projektissa tapahtuu 😄😄
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  11. #71
    Rupiaa olemaan läjässä paitsi tankki ei ole vielä valmis. Jos vanteiden väri kiinnostaa niin sen näkee ssamotorsport istagram tililtä. Pistäkää sekin seurantaan
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  12. #72
    Ideoita kaivataan!! Vaikka ei ole tämäkään projekti valmiina niin mielellään kuulisin millaista projektia haluaisitte nähdä?? Jossain kohtaa pitää tehdä toi kawan perä ja yläkolmio yms mutta uuden ison projektin aihio ideoita ainakin tarvitaan.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  13. #73
    Rakentele joku Classic-luokan kilpuri, säännöthän antaa rakentaa vaikka minkämoisen laitteen kun luokkia on niin monta. Eikä budjettikaan ei tarvii olla iso... Sitten käyt radalla treenamassa (Orgin päivillä tietty), kuvaamassa ja tekemässä tarinaa muistakin ratakäyttöön rakennelluista laitteista...ja niiden tekijöistä, kuskeista yms.. Uutta kulmaa sulle itsellesikin?

    https://www.moottoriliitto.fi/ajajil...lassic-racing/
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  14. #74
    Lainaa Batmanninja kirjoitti Katso viesti
    Rakentele joku Classic-luokan kilpuri, säännöthän antaa rakentaa vaikka minkämoisen laitteen kun luokkia on niin monta. Eikä budjettikaan ei tarvii olla iso... Sitten käyt radalla treenamassa (Orgin päivillä tietty), kuvaamassa ja tekemässä tarinaa muistakin ratakäyttöön rakennelluista laitteista...ja niiden tekijöistä, kuskeista yms.. Uutta kulmaa sulle itsellesikin?

    https://www.moottoriliitto.fi/ajajil...lassic-racing/
    Oho aika yllättävä ja hyvä idea. Tykkään kyllä vanhojen kilpapyörien lookista. Pistetään mietintämysyyn tosin itse olen niin huono moottoripyörällä ajaja että tuskin radalle ilkeän mennä mutta tossa on kyllä potenttiaalia!
    Toinen hyvä idea mikä tuli muuta reittiä pitkin on tälläinen ns. Seikkailupyörä ja siitä vois kans tehdä jatko jaksoja.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  15. #75
    ^ noo jos ei aikomuskaan oo kisata niin sääntökirjan saa heittää romukoppaan ja voit rakentaa racerin ihan oman maun ja budjetin mukaan. Toimivat ominaisuudet ja turvallisuus edellä?
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  16. #76
    Lainaa UMAS kirjoitti Katso viesti
    Oho aika yllättävä ja hyvä idea. Tykkään kyllä vanhojen kilpapyörien lookista. Pistetään mietintämysyyn tosin itse olen niin huono moottoripyörällä ajaja että tuskin radalle ilkeän mennä mutta tossa on kyllä potenttiaalia!
    Toinen hyvä idea mikä tuli muuta reittiä pitkin on tälläinen ns. Seikkailupyörä ja siitä vois kans tehdä jatko jaksoja.
    Vaan eikös siellä radalla, hitaassa ryhmässä ajellessa opi? Ja kouluttajat opettaa, itsekkin "varjolla" käynyt pari kertaa ja vaikkei se todellakaan mikään ratapyörä ole, niin opin kuitenkin omasta mielestäni paljon asioita pyörästä ja itsestäni jotka voin suoraan siirtää kadulle, ja ei, vauhti se ei ole Ja olihan se hauskaa!!
    -00 Yamaha FZS 600
    -93 Honda VT600 Shadow
  17. #77
    Lainaa Batmanninja kirjoitti Katso viesti
    ^ noo jos ei aikomuskaan oo kisata niin sääntökirjan saa heittää romukoppaan ja voit rakentaa racerin ihan oman maun ja budjetin mukaan. Toimivat ominaisuudet ja turvallisuus edellä?
    Joo näin on
    Lainaa Krikri kirjoitti Katso viesti
    Vaan eikös siellä radalla, hitaassa ryhmässä ajellessa opi? Ja kouluttajat opettaa, itsekkin "varjolla" käynyt pari kertaa ja vaikkei se todellakaan mikään ratapyörä ole, niin opin kuitenkin omasta mielestäni paljon asioita pyörästä ja itsestäni jotka voin suoraan siirtää kadulle, ja ei, vauhti se ei ole Ja olihan se hauskaa!!
    En tiedä opinko minä mutta pitää varmaan käydä tolla mun zrx kawalla kokeilemassa kunhan saan sen mielestäni toimivaksi..
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  18. #78
    Nyt on lähellä että tämä projekti valmistuu. Kaikki muut hommat on tehty ja kuvattu paitsi tankki joka on vielä maalarilla. Käykääpä tilaamassa kanava ja laittakaa someen jakoon! Kiitos!
    Laite jopa lähti käyntiin

    https://www.youtube.com/channel/UCyB...ORBvFsUoMgHF5Q
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  19. #79
    Etsintäkuulutus!!
    Koson mittarin nopeusanturin magneetit on hukassa!
    Onko kellään tai mistä niitä saa?? 5kpl tarttis!
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  20. #80
    Lainaa UMAS kirjoitti Katso viesti
    Etsintäkuulutus!!
    Koson mittarin nopeusanturin magneetit on hukassa!
    Onko kellään tai mistä niitä saa?? 5kpl tarttis!
    Josko kelpais: Kliks?
    Viimeksi muokannut: harald73; 17.12.2018 klo 10:13.
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    BMW R1200RT -05
    Yamaha DT 125 X -06
    Gilera SMT50 -18
  21. #81
    Lainaa harald73 kirjoitti Katso viesti
    Josko kelpais: Kliks?
    Tilasin saksasta kun nuo stormin pelkät postihinnat on jo enemmän kun kymmenen kappaletta magneeteja posteineen saksasta.... Tosin voisin vältää postit hakemalla ne liikkeestä mutta sinne en mene....
    Tämmöstä pennin venytystä on pienellä budulla rakentelu
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  22. #82
    Lainaa UMAS kirjoitti Katso viesti
    Tilasin saksasta kun nuo stormin pelkät postihinnat on jo enemmän kun kymmenen kappaletta magneeteja posteineen saksasta.... Tosin voisin vältää postit hakemalla ne liikkeestä mutta sinne en mene....
    Tämmöstä pennin venytystä on pienellä budulla rakentelu
    No ei siinä mitään, tuohan on ihan oikein. Ajattelin vaan, että jos kiire on niin... Itse toimin samoin jos kiirettä ei ole.
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    BMW R1200RT -05
    Yamaha DT 125 X -06
    Gilera SMT50 -18
  23. #83
    Lainaa UMAS kirjoitti Katso viesti
    Ideoita kaivataan!! Vaikka ei ole tämäkään projekti valmiina niin mielellään kuulisin millaista projektia haluaisitte nähdä?? Jossain kohtaa pitää tehdä toi kawan perä ja yläkolmio yms mutta uuden ison projektin aihio ideoita ainakin tarvitaan.
    Jostain vanhasta kyykystä racereplica oikeine väreineen kaikkineen
    Omani,vastaava toteutus:IMG_20170406_102104.jpg
    5x pikkutohtori,gixxeri ja cx500c
  24. #84
    Lainaa gixxerman kirjoitti Katso viesti
    Jostain vanhasta kyykystä racereplica oikeine väreineen kaikkineen
    Omani,vastaava toteutus:IMG_20170406_102104.jpg
    Hyvä idea. Oma kaikkien aikojen suosikkipyöräni on vihree sini valkonen vm1989 ZXR 750. En jostain syystä ole tälläistä kuitenkaan koskaan omistanut
    En tiiä sit tuleeko riittävän mielenkiintoista videomatskua mut laitetaan tämäkin kerrassaan loistava ehdotus myssyyn....siis mietintä myssyyn.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  25. #85
    Tässä ihan hulluna ootellu loppuhuipennusta
  26. #86
    Lainaa kulkijan varjo kirjoitti Katso viesti
    Tässä ihan hulluna ootellu loppuhuipennusta
    Joo niin minäkin mutta ei ole tankki vielä ihan valmis ja haluun saada kaikki loput tästä projektista yhteen jaksoon.. Toivotaan että saan tankin maalauksesta pian!
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  27. #87
    Nyt ollaan ääääärimmäisen lähellä tämän projektin viimeisen jakson julkaisua joten kanava tilaukseen!!
    https://www.youtube.com/channel/UCyB...ORBvFsUoMgHF5Q
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  28. #88
    Tässä se nyt on! Grande Finaaaleeeee
    https://youtu.be/sxwbcb8f734
    Pahoittelut "hieman" heiluvasta kuvasta joissakin osuuksissa.
    Pistäkää kommenttia miten onnistuin vai onko tämä surkea esitys
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  29. #89
    Onnittelut projektin valmistumisesta, mutta mihin jäi laitteen käynnistys?
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  30.  
  31. #90
    Se on totta. Testasin kyllä että käyntiin lähtee mutta ei tullut videolle. Teen erillisen videon kun saan keväämmällä mopon ulos (kääreet ja kuumamaali käryää) ja kaasarit synkattua. Muutenkin vähän parempaa kuvaa kun tuolla pimeässä hallissa.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen