Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 111:sta
  1. #31
    Lainaa Kähis kirjoitti Katso viesti
    Tätä viitsinyt kattoa kun tuo originaalipyörä ei ollut mitenkään mielenkiintoinen. Nyt on kyllä eri ääni kellossa! Tuostahan on tulossa komia pyörä kertakaikkiaan!

    Hyvällä asenteella mennään ja kiva kuunnella jorinoita. Mikä on muuten tuo mainio tykitys tuossa videon alussa?

    Seuraavaa jaksoa odotellen!

    -Kähmy
    Jep tuo Shadow ei kuullosta kovin mielenkiintoiselta aihiolta, mutta katsotaan mitä siitä saadaan aikaan
    Omaan silmään sopii päivä päivältä enempi ja hyvä että alkaa näyttää muidenkin mielestä potenttiaaliselta!!
    Jatketaan leppoisia jorinoita taas ensi viikonloppuna!
    biisi tuossa alussa on youtuben ilmaista musaa: Fight or Flight Ethan Meixsell.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  2. #32
    Joo on ....uutta jaksoa tubessa
    https://youtu.be/d8dQPXdqRHI
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  3. #33
    Taas uutta jaksoa YouTubessa! Jos tykkäätte videoista niin jakakaa kanavaa somessa ja kertokaa kaverille mut jos ette niin palaute on tervetullutta!! Enemmän seuraajia=Enemmän ja erikoisempia projekteja!!

    https://youtu.be/IkpqQVW18UE
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  4. #34
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  5. #35
    Suunnitelmat kuulostaa kovasti samalta mitä mulla oli taannoin Viragon suhteen. Kromit pois, moottori mustaksi, ym.
    http://www.moottoripyora.org/keskust...992-Virago-535

    Piti mainita jo aiemmin, mutta ei oo tullu notkuttua foorumilla hetkeen...
    DR 650 + XF 650
  6. #36
    Lainaa smppa kirjoitti Katso viesti
    Suunnitelmat kuulostaa kovasti samalta mitä mulla oli taannoin Viragon suhteen. Kromit pois, moottori mustaksi, ym.
    http://www.moottoripyora.org/keskust...992-Virago-535

    Piti mainita jo aiemmin, mutta ei oo tullu notkuttua foorumilla hetkeen...
    OK! tää syksy on hiljaista aikaa täällä foorumilla ja niin youtubessakin ettei kannattaisi videoitakaan tehdä kun vasta kevät talvella messujen jälkeen mutta kun ei millään malta
    Elävässä elämässä on kaikki osat jo maalaamoissa ja itse viimeistelen kaikenlaisia pikku kilkkeitä joten kun satsi jauhemaalaamosta tulee (3-4vk kestää) niin pääsee siihen kaikkein hauskimpaan osioon kun puhtaita ja kunnostettuja palasia liittelee toisiinsa
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  7. #37
    Uusi jakso tuutista ulos. https://youtu.be/nSi34IeZCTw
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  8. #38
    Vetäsetkö tankinkin pulverilla?

    Mä vetäsin oman suzukin tankin keväällä ja nyt kun sitä on käyttänyt, ni ei muuten kestä bensaa hirmu hyvin. Päälle laitettu lakka vetää harmaan väriseksi (ei siinä muuta ongelmaa). En tiiä, onko niitä erilaisia pulverilakkoja olemassa.
    Viimeksi muokannut: T1mppa; 09.10.2018 klo 10:58.
    Braaaaap
  9. #39
    Lainaa T1mppa kirjoitti Katso viesti
    Vetäsetkö tankinkin pulverilla?
    En vedä tankkiin jauhetta vaan tankki on märkä maalattavana. Redblackin pojat hoitaa sen ja siitä tulee tän pyörän se hienoin osuus.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  10. #40
    Tein pikku testivideon tuosta C4 muovin pinnoitus aineesta. Samalla videolla vähän juttua bobberin todellisesta tilanteesta ;D videot laahaa nimittäin muutaman viikon perässä.
    https://youtu.be/B2c8xAMSqUE
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  11. #41
    Miltäs transun takamuovi näyttää tällä hetkellä?

    -Kähmy
    2001 Yamaha XJR 1300
    1992 Yamaha FZR 1000 Exup
  12. #42
    Lainaa Kähis kirjoitti Katso viesti
    Miltäs transun takamuovi näyttää tällä hetkellä?

    -Kähmy
    Oikein hyvälle. Ei havaittavaa muutosta.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  13. #43
    Lainaa UMAS kirjoitti Katso viesti
    Oikein hyvälle. Ei havaittavaa muutosta.
    Siis näyttää edelleen samalta kuin tuo kun "pinnoitit" sen??? No huh huh, siitähän tuli kerralla kuin uusi!

    Pics or didn't happen lol.

    -Kähmy
    2001 Yamaha XJR 1300
    1992 Yamaha FZR 1000 Exup
  14. #44
    Lainaa Kähis kirjoitti Katso viesti
    Siis näyttää edelleen samalta kuin tuo kun "pinnoitit" sen??? No huh huh, siitähän tuli kerralla kuin uusi!

    Pics or didn't happen lol.

    -Kähmy
    Joo se on tosi hyvä mut odotetaan nyt muutama viikko ni laitan vaikka videon siitä. Samaan muoviin kokeilin joskus taannoin sellaista mustaa vahaa mutta se ei tarttunut ollenkaan tai se oli hieman sellainen läikikkään tummahko ensimmäiseen pesuun saakka. Pitää pyyhkästä loputkin muovit autosta kunhan tulee sopiva hetki.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  15. #45
    Uutta videota taas perjantain kunniaksi!
    https://youtu.be/rQ4r-BoAGy0
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  16. #46
  17. #47
    Tässä taas uutta katseltavaa.
    https://youtu.be/-TFPlgZ8NBo
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  18. #48
  19. #49
    Bobberin välikuulumisia: Osat on siis kaikki maalauksessa ja jauhemaalatut osat pitäisi saada ensiviikolla jolloin alkaa kasaaminen. Renkaat pitää vielä tilata mutta muuten kaikki osat on ja ne on valmisteltu kasausta varten. Ensi perjantaina ei tule mitään jaksoa vaan teen koko loppu homman yhteen GRANDE FINAALE jaksoon.

    Kawasakin välikuulumisia: Yläkolmio on lähetetty jyrsiälle ja se saa nakertaa mallin mukaan sellaisen yläkolmion joka sallii iskariputkien laskemisen alemmas ja kun bobberi on läjässä niin alan tekemään kawaan tätä keula muutosta ja sitten lasikuitu peräkateen ja satulan laitto ja monta muutakin pientä ideaa on joten kevät talven video virta on taattua.
    Sitten pitää kesän aikana hankkiutua toisesta eroon jotta voi aloittaa taas uuden projektin syksyllä.. onko hyviä projekti ideoita??
    T SSA
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  20. #50
    Lainaa UMAS kirjoitti Katso viesti
    Ensi perjantaina ei tule mitään jaksoa vaan teen koko loppu homman yhteen GRANDE FINAALE jaksoon.
    Aika monena lauantaiaamupäivänä olen katsonut tuoreen jakson, mitä mä ens lauantaina teen?
    .
  21. #51
    Lainaa TLi kirjoitti Katso viesti
    Aika monena lauantaiaamupäivänä olen katsonut tuoreen jakson, mitä mä ens lauantaina teen?
    Onko CafeRacer videot katottu? Uusintana kaikki jaksot putkeen?
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  22. #52
    Ens lauantaina on mp-rompepäivä forssassa eli sinne siis!
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  23. #53
    Kirveellä piuhat poikki, nyt oli asiallinen meininki.

    Näkee työtavoista ja jäljestä ettei olla ekaa pyörää tekemässä, hyvä siitä tulee.
    "I live more in 5 minutes on my motorcycle than many people live in a lifetime" -Burt Munroe
  24. #54
    Lainaa -Makke- kirjoitti Katso viesti
    Kirveellä piuhat poikki, nyt oli asiallinen meininki.

    Näkee työtavoista ja jäljestä ettei olla ekaa pyörää tekemässä, hyvä siitä tulee.
    Joo ei ole eka eikä vika
    Sen verran tuli tänään huonoja uutisia jauhemaalamosta että saan osat vasta ensi viikolla joten projekti jäissä vielä siihen asti. Renkaat kuitenkin sain jo tilattua.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  25. #55
    Tää rauhallinen itsensä kanssa keskustelu on kyllä mitä parhainta "day after"-kuunneltavaa. Jotenkin tulee semmoinen rauhallinen olo, kun kuuntelee tuota jutustelua...jotenkin että kaikki on kuitenniin ihan hyvin Toimiii hieman kuin LoiriLeino, ei ihminen voi olla paha tommoisen kuuntelemisen jälkeen...

    -Kähmy
    Viimeksi muokannut: Kähis; 31.10.2018 klo 14:46. Syy: typo
    2001 Yamaha XJR 1300
    1992 Yamaha FZR 1000 Exup
  26. #56
    Lainaa Kähis kirjoitti Katso viesti
    Tää rauhallinen itsensä kanssa keskustelu on kyllä mitä parhainta "day after"-kuunneltavaa. Jotenkin tulee semmoinen rauhallinen olo, kun kuuntelee tuota jutustelua...jotenkin että kaikki on kuitenniin ihan hyvin Toimiii hieman kuin LoiriLeino, ei ihminen voi olla paha tommoisen kuuntelemisen jälkeen...

    -Kähmy
    Mahtavaa palautetta kiitos!! Juuri sellaista rauhallista turinaa ja puuhastelua itse yleensä YouTubessa kattelen ja sellaisia videoita haluan itse tehdä. Jotkut sanoo että tälläsen pyörän rakentamisen vois tiivistää 1-5 videoon mutta minusta ei ole mitään mieltä siinäkään että videoita tulee harvoin. Sellaset jää vähän etäiseks ja niistä ei kukaan mitään opi. Ja vaikka mun videot ei pääosin olekkaa mitään ”how to do” videoita niin kyllä niistä joku voi joskus jotain oppia tai ainakin saada jonkun idean omiin puuhiinsa (tai motivaatiota tehdä paremmin/oikeammin) samoin kun minä olen saanut monta ideaa ,oppia ja motivaatiota muiden videoista.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  27. #57
    Semmonen videosarja idea mulla on että kävisin katsomassa ja jutustelemassa (ehkä jopa ideoimassa) muiden joko keskeneräisistä tai valmiita tai vielä aloittamattomista projekteista. Tälläisee kun löytyisisi innokkaita niin voi ilmoitautua!! Sellaisia olisi erittäin mielenkiintoista tehdä!
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  28. #58
    Lainaa UMAS kirjoitti Katso viesti
    Semmonen videosarja idea mulla on että kävisin katsomassa ja jutustelemassa (ehkä jopa ideoimassa) muiden joko keskeneräisistä tai valmiita tai vielä aloittamattomista projekteista. Tälläisee kun löytyisisi innokkaita niin voi ilmoitautua!! Sellaisia olisi erittäin mielenkiintoista tehdä!
    Tuu vaan moikkaamaan. Mulla noita projekteja riittää Tällä hetkellä yksi pyörä ajokunnossa ja kolme vaiheessa.
    Braaaaap
  29. #59
    Lainaa T1mppa kirjoitti Katso viesti
    Tuu vaan moikkaamaan. Mulla noita projekteja riittää Tällä hetkellä yksi pyörä ajokunnossa ja kolme vaiheessa.
    Nonii hyvä! sovitaan tarkemmin yviesteillä myöhemmin!
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  30.  
  31. #60
    Jos muita vapaaehtoisia on niin ilmoituksia vaan mulle! Nyt on jo pari luvannut ja vielä tarvitaan lisää. Jaksot kuvataan vasta kevät talvi-kesä jotta projektin voi tuoda esiteltäväksi mun luo tai kuvata vaikka ulkona jos ei tahdo että omia nurkkia näyttää videolla. ja se projekti voi olla jokin muukin kun mp. kaikki kiinnostaa!
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen