Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Muistaako/tietääkö kukaan sen kuvaajan nimeä ketä käypi kuvailemassa lähes joika ajoharjoittelu vuorolla ahveniston moottori radalla?Asustelee vissiin siinä lähellä. Tai onko tietoa yleensäkin noiden kuvaajien nimiä/tietoja ketkä käy kuvailemassa moottori urheilutapahtumia eri radoilla ja paikoissa. Lista olis kiva
  2. #2
    Lainaa Zetorimiäs kirjoitti Katso viesti
    Muistaako/tietääkö kukaan sen kuvaajan nimeä ketä käypi kuvailemassa lähes joika ajoharjoittelu vuorolla ahveniston moottori radalla?Asustelee vissiin siinä lähellä. Tai onko tietoa yleensäkin noiden kuvaajien nimiä/tietoja ketkä käy kuvailemassa moottori urheilutapahtumia eri radoilla ja paikoissa. Lista olis kiva
    Etsitkö kuvia Ahvenistolta joltain tietyltä päivämäärältä ja nimenomaan Motorg ry:n ajoharjoittelupäivältä?
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
  3. #3
    En varsinaisesti. Olisi vaan kiva tietää nimiä niin voisi etsiskellä kuvia kun itse käy räpeltämässä eri tapahtumissa. jonain päivänä.Sinun kuvia olen katsellutkin, Hyviä ovat olleet. Ahvenistolla olin ke 30,5 2018 ja sielläkin muutama heppu pitkillä putkilla oli. Samoin alastarolla oli ja ilmoitti laittavansa kuvia näytille mutten nyt muista mihin ja millä nimellä..
  4. #4
    Eikö kukaan tosiaan tiedä kuvaajien nimiä/nimimerkkejä??
    Itsellä tiedossa Holtsu, Hansu, Mopoilija, Miksu, Ari Salmela
    Tuleeko muita mieleen?
  5. #5
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Zetorimiäs kirjoitti Katso viesti
    Eikö kukaan tosiaan tiedä kuvaajien nimiä/nimimerkkejä??
    Itsellä tiedossa Holtsu, Hansu, Mopoilija, Miksu, Ari Salmela
    Tuleeko muita mieleen?
    Lonewolf.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  6. #6
  7. #7
    Lainaa tomppa82 kirjoitti Katso viesti
    Tiedä sit onko joku aikaisemmista, mutta:
    https://senna.galleria.fi/kuvat/AUTO...IURHEILU/2018/
    Tää on kyllä päässyt livahtamaan tutkan alta, hienoja kuvia! Pääsin näköjään itsekin ahveniston kuviin
  8.  
  9. #8
    Lainaa Zetorimiäs kirjoitti Katso viesti
    Eikö kukaan tosiaan tiedä kuvaajien nimiä/nimimerkkejä??
    Itsellä tiedossa Holtsu, Hansu, Mopoilija, Miksu, Ari Salmela
    Tuleeko muita mieleen?
    Tämä menee vähän sinne nettietiketin kirjoittamattomien sääntöjen suunnalle, että varsinkaan alunperin kyselemääsi henkilön oikeaa nimeä ei julkisesti mihinkään aleta kirjoitella muiden kuin henkilön itsensä toimesta. Nimimerkkien listaaminen foorumilla on sitten jo harmaammalla alueella, mutta itse lähtisin siinäkin siitä, että kuvaajan itsensä pitäisi ainakin joskus olla tullut itse julki sen suhteen, että häneltä voi kysellä kuvia, tai että hän on itse niitä foorumilla julkaissut. Jos pyyntö on yksilöidympi, tyyliin ”olin ajamassa spaikassa x päivänä y, kenellähän mahtaisi olla kuvia?”, niin vastauksia voisi tulla paremmin.

    Tässä liikutaan muutenkin mielenkiintoisen asian äärellä eu:n uuden tietosuoja-asetuksen suhteen. Periaatteessa tuollaisen kuvakirjaston voidaan katsoa olevan henkilörekisteri, koska osassa pyöriä on rekisterikilpi näkyvissä ja niistä voidaan joissakin oloissa tunnistaa henkilö. Yksi kysymysmerkki on siinä, mikä on yksityistä käyttöä ja mikä jotain muuta, että tuleeko lainsäädäntö sovellettavaksi vai ei.