Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Olen yrittänyt saada uutta salasanaa mutta ei onnistu ohjeet pitäisi olla sähköpostissa mutta ei vaan olamissähän vika
    Vanhalla oppimisen vaikeus
  2. #2
    Lainaa 750cc kirjoitti Katso viesti
    Olen yrittänyt saada uutta salasanaa mutta ei onnistu ohjeet pitäisi olla sähköpostissa mutta ei vaan olamissähän vika
    oletko tarkistanut roskapostit?
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  3. #3
    Tuolla on jotain pahasti vikatilassa
    Käyttäjäprofiili - Muokkaa
    Johtuneeko siitä.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  4. #4
    Sähköposti ei pääse perille eli vika taitaa olla yllapito@moottoripyora.org siinä päässä on jotain häikkää
    Vanhalla oppimisen vaikeus
  5. #5
    Olen koittanut saada uutta salasanaa, mutta jotain vaihdossa menee pieleen. Pyytämällä ylläpidolta tulee linkki vaihtoikkunaan, mutta kun uudet salasanat on täytellyt ja painaa sivun alareunasta "tallenna", tarjotaan "internal server erroria". Jos tämän jälkeen siivoaa osoitekentästä loput pois, on kuitenkin kirjautuneena. Selaimen sulkemisen jälkeen ei sisään pääse. Tämä tilanne ollut syyskuun alusta asti. Jos haluaa jotain postata, niin pitää aina tilata uusi salasana. Seuraavia selaimia koitettu: firefox, chrome, opera, exploder, edge. Ylläpidolta tulee kyllä uusi salasananvaihtolinkki, mutta itse ongelmaa ei ole kommentoitu. Mikä neuvoksi?
    -- oho
  6. #6
    Mulla huutaa ja monesti työpaikan koneella tota "internal server erroria" kun yrittää kirjautua.
    Puhelimella tapatalkia käyttämällä ei ongelmia muuten, mutta ketjuista saattaa jäädä viidestä kymmeneen viestiä pois jostain väliltä.
    "Kun mä mopolla ajelen, tai telkkaa kattelen, silloin mun päässä nykii"
    (Maho Neitsyt - Mikä mun päässä nykii)
    Harley Davidson FXR 1983
    Honda CB900F Hornet 2004
  7.  
  8. #7
    Kun yritin kirjautua sisään, tuli virheikkuna, jossa oli 19 riviä esimerkkikoodia (jossa ilmeisesti se virhe on???)

    Toisella yrittämällä onnistui sisäänkirjautuminen normaalisti.

    Myöskään galleriaan (kuvat) ei saa ladattua kuvia.

    Pääsin niin pitkälle, että kuvat oli valittu ja painoin lataa nappia, jolloin vihreät latauspalkit kasvoi.
    Kun palkit täynnä, iski virheen päälle (oisko ollut jokin error 505 tai jotain sinne päin...) ja palautti takaisin valitse ladattavat kuvat kohtaan.

    (sorry, eksy väärään ketjuun, mutta viesti mennee perille tätäkin kautta)
    Viimeksi muokannut: Ropaaja; 02.11.2018 klo 17:14. Syy: sorry viesti
    En aina muista, etteivät muut ajattele yhtä nopeasti kuin minä.

    Kawasaki GTR 1400
    Yamaha FZ1-S => myyty
    Yamaha FZ6-S => myyty
    Honda CL70 => myyty