Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 86:een 86:sta
  1. #61
    ite oon käteisellä maksellu päristimet mitä ostanu ni selkee peli sekä ostajalle ja myyjälle, ei tarvii rahoja vartoilla tai epäillä et kusettaako toi. voishan sitä ilmotukseen laittaa että tietty summa pitää varata rahaa mukaan joka jää pantiks koeajon ajaksi kuten ajokortti mistä myyjä näkee myös ettei luovuta ajoneuvoa kortittomalle.
    yamaha R6
    GSX-R1000 07
    GSX-R 750 97
    YZF-600 89
  2. #62
    Viimeisen mopon maksoin käteisellä, vaikka ostin autoliikkeestä... edellisen maksoin osan kortilla ja loput käteisellä... muuten käteisellä!
    R.I.P Jaska - Motoristi
    Asiantuntijalausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
    Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
  3. #63
    the thrill seeker Bem-Ari:n avatar
    Liittyi Feb 2009
    Pirkanmaa
    MotOrg ry jäsen
    Money talks.
    Kuis se pöllityn Suzukin case etenee.
    <p>Man cannot live on beer only.
    Helkama,Sachs,Tunturi,Hånda,Kawasaki;Suzukeita 5kpl,pari Kawasakia,kaksBemaria,ZZR 1400 SE,Triumph Tiger 1200 XRT,nyt 2 Kawasakia ja BMW K1300 GT.
  4. #64
    Suzuki case on edelleen "jäissä" kunnes joltain tulee näköhavainto. Paras tietysti olisi jos näkisi missä sitä säilytetään. Toisena pöllitty pyörä on viikko sitten löytynyt toiselta puolelta Suomea virtalukko auki revittyjä. Onkohan mahdollisesti varastettu varkaalta, koska hänellä oli avaimet käytössä... Samoihin aikoihin tosiaan vietiin se kolmas, joten hakivat varmaan varastetun tilalle uuden. Mutta omat toiveet nousi koska pyörä löytyi kuitenkin Suomesta eikä esim. Virosta. Nyt vain tarkkana liikenteessä erityisesti Lempäälä-Järvenpää välillä ennenkuin ajokausi päättyy, sitten löytäminen vasta vaikeaksi muuttuukin.
  5. #65
    Myös näköhavainnot siitä Kawasakista on yhtä tärkeitä, koska näyttäisi olevan samat tekijät.
  6. #66
    Onkohan miten yleistä tuollainen, että pyörä varastetaan ikäänkuin ”omaan käyttöön” ja ajellaan sillä muina miehinä kuin oikea motoristi? Aina luullut, että ne menevät ulkomaille tai purettaviksi. Sitten on näitä pilvipäitä, jotka varastavat ja ajavat kolarin tai poliisi korjaa kun tolloilevat.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  7. #67
    En tiedä onko yleistä, mutta helppoa se ainakin on. Kiinni ei jää ellei kolaroi, jää kiinni esim ylinopeuden vuoksi tai sitten poliisit sattumalta ajaa takana ja tunnistavat rekkarin. Tai sitten joku tarkkasilmäinen näkee pyörän ja tietää että se on varastettu. Muuten on aika rauhallista päristellä.
  8. #68
  9. #69
    Case is closed. Pyörä on löytynyt ja vielä suht siistissä kunnossa. Poliisi sai kiinni toisen rikostutkinnan yhteydessä.
    Kiitokset kaikille avusta. Toivottavasti tapaus oli hyvää oppia myös tuleville oman pyöränsä myyjille.
  10. #70
    Nyt on pyörä Pirkkalan AVK:lla huutokaupattavana, vielä vajaan 5 päivän ajan. Huutakaa siitä joku hyvä pyörä itsellenne. Varkaat eivät olleet ajaneet kuin reilun tankillisen, ja muutenkin pyörä näyttäisi olevan samassa kunnossa kuin se minulla oli, vain kilpiteline puuttuu ja pakoputkessa on joku pieni jälki. Hinta on nyt 3200e ja minulla oli pyyntinä 6800e. Tekisi mieli huutaa itse, mutta ei ole oikein tilaa toiselle pyörälle.

    Linkki:

    https://www.avk.fi/ajoneuvot/suzuki-...-mp-gsx-r-1000
  11. #71
    Saako tiedustella, että miten tarina menee kun avk:lle päätyi? Vakuutusyhtiö siis suostui ilmeisesti korvaamaan vaikka vietiin avaimilla? Vaurioita tuossa tuskin on niin paljoa että tuo olisi lunastettu?
    Respect is not given, it is taken!

    Suzuki GSX 1300R Hayabusa Turbo 2005
    EX. Kawasaki ZX-6R 2003
  12. #72
    Jos viitsit ja ehdit, niin tähän topicciin voisi mielestäni laittaa pyörästä vähän historiatietoja.

    Jos joku palstalta päättää ko. pyörän ostaa, niin tietääpähän taustoja mahdollisimman hyvin.

    Nyt voit tietysti kertoa kaiken täysin avoimin kortin, kun pyörä ei sinulla ole myynnissä.
    KTM 690 ENDURO R -16
    BMW F800R -11
    (EX) BMW F800GS -08
    (EX) BMW R1200R -17
    (EX) YAMAHA MT-07 -18
  13. #73
    Vakuutusyhtiön kanssa pääsimme sopimukseen lunastusmenettelystä, tekivät sen ihan hyvä hyvyyttään, varmaan auttoi asiaan, kun otin myös uuden pyörän vakuutukset samasta yhtiöstä.

    Taustatietoja:
    Ostin pyörän viitisen vuotta sitten ja sillä oli ajettu muistaakseni n.9tkm, siis melkein uusi. Minä olen itse ajanut sillä loput n.30tkm. Pyörää on pidetty hyvin ja huollot tehty, niistä on myös kuitit AVK:lla. Kuten topikin alussa olevista kuvista näkee pyörä on kaikin puolin erittäin siistissä kunnossa, myös tekniikaltaan. Pyörän 36tkm huolto on tekemättä, kun varastettiin ennen kuin ehdin huollattaa, joten huolto olis nyt paikallaan. Pyörässä oli varastettaessa 36700km mittarissa ja nyt AVK:n mukaan 37187km. Takarengas on aika uusi ja eturengas aika kulunut.

    Sitten niihin vikoihin. Tankissa oli joskus pieni n. 1cm naarmu, joka on auton maalipinnan kiillotukseen tarkoitetun hiomatahnan avulla hiottu pois. Tämä kohta on nähtävissä jos oikein tarkkaan ja sopivasta kulmasta sitä kohtaa katsoo (mustan sävy näyttää hieman eriltä). Tämä siis sellainen, että ei huomaa, ellei oikein tarkkaan tutki. Pyörä on alkuvuosina takapukkia pois otettaessa kellahtanut oikealle kyljelle. Kellahdus oli kevyt, kun roikuin estellen pyörässä kiinni, mutta olin vain väärällä puolella estääkseni kellahduksen kokonaan. Katteeseen tuli pieni halkeama ja muutamia naarmuja. Vakuutuksesta vaihdettiin uusi kate tilalle ja kaikki muutkin osat, joihin oli tullut pienikin naarmu.

    Siinä kaikki mitä tulee nyt mieleen. Voisin väittää, että ei varmasti häpeä muihin vastaavan ikäisiin ja ajettuihin verrattuna. Käykää joku katsomassa paikan päältä jos asutte lähellä, niin voitte todeta omin silmin miltä näyttää.
  14. #74
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa dande kirjoitti Katso viesti
    Nyt on pyörä Pirkkalan AVK:lla huutokaupattavana, vielä vajaan 5 päivän ajan. Huutakaa siitä joku hyvä pyörä itsellenne. Varkaat eivät olleet ajaneet kuin reilun tankillisen, ja muutenkin pyörä näyttäisi olevan samassa kunnossa kuin se minulla oli, vain kilpiteline puuttuu ja pakoputkessa on joku pieni jälki. Hinta on nyt 3200e ja minulla oli pyyntinä 6800e. Tekisi mieli huutaa itse, mutta ei ole oikein tilaa toiselle pyörälle.

    Linkki:

    https://www.avk.fi/ajoneuvot/suzuki-...-mp-gsx-r-1000
    Hmmm....pitäsköhän? Noita on jo melkein kaks kokonaista tallissa niin tästä sais kivasti lisää osia.
    Superbike #7
  15. #75
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Hmmm....pitäsköhän? Noita on jo melkein kaks kokonaista tallissa niin tästä sais kivasti lisää osia.
    Tässä näet, että kun yhdellä mallilla tuon aloittaa, niin kusessa olet. Aloitusvalinta kannattaa tehdä harkiten, eikä kiireessä solari poikki.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  16. #76
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Tässä näet, että kun yhdellä mallilla tuon aloittaa, niin kusessa olet. Aloitusvalinta kannattaa tehdä harkiten, eikä kiireessä solari poikki.
    Tällä kertaa tulin viime hetkellä järkiini, kun olin myymässä koko läjää. Hondiahan mulla oli kans melkein kaks siinä kohtaa, kun vaihdoin takas tonnariin.
    Superbike #7
  17. #77
    Tossahan pitäis maksaa 37,50euroa että pääsee osallistumaan huutokauppaan. Toivottavasti moni muukin jättää väliin tämän rahastuksen.
  18. #78
    Lainaa cdi1 kirjoitti Katso viesti
    Tossahan pitäis maksaa 37,50euroa että pääsee osallistumaan huutokauppaan. Toivottavasti moni muukin jättää väliin tämän rahastuksen.
    Toi hinta meni jo. Nyt ne on nämä:

    1.10.2018 jälkeen jäsenyyspakettien hinnat:

    365 vuorokautta 50€*(sis.alv 24%)

    30 vuorokautta 19€*(sis.alv 24%)

    1 vuorokausi 9€*(sis.alv 24%)


    Aika ihme uudistus. Onko sitten niin paljon haamuhuutoja vai mikähän tässäkin on taas takana.
    Munamankeli kaurapuuromoottorilla
    Ex. Suzuki GSF650SA -07

    Kuvapeli 2019 seurantaexcel

    Rastin laittaminen kuvajahtikarttaan ohje by Pitkiss
  19. #79
    Lainaa Woozie kirjoitti Katso viesti
    Toi hinta meni jo. Nyt ne on nämä:

    1.10.2018 jälkeen jäsenyyspakettien hinnat:

    365 vuorokautta 50€*(sis.alv 24%)

    30 vuorokautta 19€*(sis.alv 24%)

    1 vuorokausi 9€*(sis.alv 24%)


    Aika ihme uudistus. Onko sitten niin paljon haamuhuutoja vai mikähän tässäkin on taas takana.
    AVK:n hinnat on jno pitkään olleet normaalin markkinatason yläpuolella. Ehjää laitetta saa halvemmalla vaikka kaupasta, miksi joku maksaa noista lunastetuista niin paljon ? ja nyt sitten vielä pitäisi maksaa siitä että pääsee mahdollisesti ostamaan ? Ihan sama kuin joutuisi maksamaan vaatekaupassa siitä että pääsee kokeilemaan josko jotain mahdollisesti löytyisi. Jos kaikki jättäisivät noihin osallistumatta niin noiden olisi pakko muuttaa politiikkaansa ( vrt case Särkänniemi muuta vuosi sitten)
  20. #80
    Liittyi Sep 2017
    Viidenkympin kriisi, lopetin moottoripyöräilyn
    Ihmiset eivät osallistu huutokauppaan siksi, että jotain saisi halvalla. Ihmiset osallistuvat huutokauppaan kilpailun ilosta ja siksi koska se on ajanvietettä. Jossain Huutokauppakeisarin ohjelmissahan tämä näkyy parhaiten. On kivaa huutaa julkisesti tavarasta enemmän, kuin se kaupassa maksaa. Se on hupi. Voimaannuttavaa. Tonnin pyörästä on hauskaa tarjota kaksi tonnia ja katsoa, kun muut hiljenee ja voitat. Viidenkympin kuluhan on vielä halpa, jossain Huutokaupat.comissa sadan euron toimitusmaksu on aika tavallinen pyörälle. Toimitusmaksu peritään siis siitä, kun haet pyörän myyjältä jostain toiselta puolen Suomea.
    Exät: Honda ST70Dax,SL125S,CB125T,CB125TD,MTX125R,CB250RS,CB25 0N,CB400N,FT500,CB750K,VF750F,CB900F,VF1000F2, CBR1000F(4),CBR1100XX(2).Yamaha DT125MX,DT125R,RD125LC(2),RD250LC,RD350LC(2),XJ750 SECA,XJ900.Kawasaki Z500, GPZ900R(2),GPZ1000RX.


  21. #81
    Se on se uusi ulkomaalainen omistaja joka näiden fiksujen uudistusten takana on... kaikella pyritään tekemään helppoa rahaa.

    Itse ainakin todennut jo aikaa sitten että omalla kohdallani on ostokset AVK:lta tehty kun hinnat ovat nousseet huomattavasti, kun kaikki on pikku hiljaa siirretty huutokaupalla myytäväksi. Sitä nappia kun on niin helppoa ja jännittävää painaa Vielä kerran... mun kohdalla on siis klikkaukset tältä osin tehty.
    -Bmw S1000RR 2021-
    http://www.jaha.fi/
  22. #82
    Lainaa Zen kirjoitti Katso viesti
    Ihmiset eivät osallistu huutokauppaan siksi, että jotain saisi halvalla. Ihmiset osallistuvat huutokauppaan kilpailun ilosta ja siksi koska se on ajanvietettä. Jossain Huutokauppakeisarin ohjelmissahan tämä näkyy parhaiten. On kivaa huutaa julkisesti tavarasta enemmän, kuin se kaupassa maksaa. Se on hupi. Voimaannuttavaa. Tonnin pyörästä on hauskaa tarjota kaksi tonnia ja katsoa, kun muut hiljenee ja voitat. Viidenkympin kuluhan on vielä halpa, jossain Huutokaupat.comissa sadan euron toimitusmaksu on aika tavallinen pyörälle. Toimitusmaksu peritään siis siitä, kun haet pyörän myyjältä jostain toiselta puolen Suomea.
    Palvelumaksu tulee myös AVK:lta ostettuun tavaraan. Tässä tapauksessa se on 150 €.

    Todellinen kustannus on huutohinta+150€+jäsenmaksu 9-50e, riippuen jäsenyydestä...

    Btw: Joku näyttää juuri tehneen 1000€ korotuksen. Taitaa tällekin pyörälle hinta nousta ihan "ehjän" pyörän tasolle.
    KTM 690 ENDURO R -16
    BMW F800R -11
    (EX) BMW F800GS -08
    (EX) BMW R1200R -17
    (EX) YAMAHA MT-07 -18
  23. #83
    Ehkä "Pienellä" osallistumismaksulla haetaan sitä, että renkaanpotkijat pysyisi loitommalla.
    Aiheesta on keskusteltu myös nettimoton puolella, että alenisiko hintataso jos ilmoitushinta olisi esim. 20€/ ilmoitus.
  24. #84
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Ehkä "Pienellä" osallistumismaksulla haetaan sitä, että renkaanpotkijat pysyisi loitommalla.
    Aiheesta on keskusteltu myös nettimoton puolella, että alenisiko hintataso jos ilmoitushinta olisi esim. 20€/ ilmoitus.
    Joka taas synnyttäisi muualle nettiin ilmaisen myyntipalstan, jonne iso massa lopulta valuisi ja harva katselisi sivuja joilla on vähän ilmoituksia. Samoin ainakin itse tykkään, että on paljon myytäviä tuotteita listattuna josta etsiä sopivaa. Jos niitä on tosi vähän ja kaikki halpaan hintaan niin jobbarit työkseen naaraa ne sieltä pois ja yksityisen on hankalampi tehdä löytöjä. Muutenkin, antaa markkinoiden huolehtia myynnistä ja hinnoista, mahdollisimman vähän keinotekoisia systeemejä ja helppo tapa listata tuotetta myyntiin on toimivin. Se, että jengillä roikkuu ylihintaista kamaa myynnissä ei minua haittaa, eikä ole minulta pois, koska jossain on kuitenkin haluttua tavaraa myynnissä oikeaan hintaan.
  25. #85
    Alle 5000:lle olisin voinut ostaa, mutta 5550 +150 +rekisteröinti tuli lopulliseksi hinnaksi. Kai siitä sai joku ihan ok hinnalla käyttöpyörän, mutta ei sillä enää kovin ihmeellistä tiliä tee.
  26.  
  27. #86
    Eikö tarkoituksena ole, että vakuutusyhtiöt tekee tilin, niin kauan kuin vapaaehtoisia maksajia on. Ei ainakaan nosta vakuutusmaksuja, muille.
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123