Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
  1. #1
    En nyt heti löytänyt aiheesta viestiä, mutta miten tuon sorttauksen saisi toimimaan siten, että uusimpien viestejä sisältävät ketjut olis ylimpänä?

    Sori, jos on joku vanha ongelma.

    -Kähmy
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
  2. #2
    Nuo tummemmalla taustalla olevat on lie stickyjä eli laitettu tarkoituksella pysyvästi keulille. Niiden jälkeen tulee muut viestit sortattuna.
    RC8
    Don't call me stupid, I'm insane!
  3. #3
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Kähis kirjoitti Katso viesti
    En nyt heti löytänyt aiheesta viestiä, mutta miten tuon sorttauksen saisi toimimaan siten, että uusimpien viestejä sisältävät ketjut olis ylimpänä?

    Sori, jos on joku vanha ongelma.

    -Kähmy
    Eikös ne tuossa olekin? Sticky topicit ei liiku sorttauksen mukaan vaan ovat aina ylimpänä.
    Superbike #7
  4. #4
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Kähis kirjoitti Katso viesti
    En nyt heti löytänyt aiheesta viestiä, mutta miten tuon sorttauksen saisi toimimaan siten, että uusimpien viestejä sisältävät ketjut olis ylimpänä?

    Sori, jos on joku vanha ongelma.

    -Kähmy
    Käytä Uusimmat viestit -linkkiä, niin ei tule stickyt mukaan ellei niissä ole uusia viestejä.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  5. #5
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Eikös ne tuossa olekin? Sticky topicit ei liiku sorttauksen mukaan vaan ovat aina ylimpänä.
    Moi,

    joo toki tiedän että stickyt on tummia ja ne ei liiku, mutta pistän toisen esimerkin. Jos sorttaus siis toimis oikein, "FZR1000 imusuppilot" olis heti stickyjen jälkeen, sen jälkeen "tukkoinen käynti" ja tuo "mallikartoitus" olisi kaukana takana. Nyt se on ekana noista mun viesteistä vaikka se on kaikkein vanhin.

    -Kähmy
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
  6. #6
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    On ne ihan oikein. Sticky-viestit on viestien ryhmä joka sorttaantuu sisäisesti, ja ei-stickyt tekee samoin. Näiden ryhmien sisäinen sorttaus on riippumaton toisen ryhmän sorttauksesta. Muuten nostamisen idea ei toimisi vaan sticky-ketjut valuisivat alaspäin kun ei-stickyihin tukee uusia viestejä.
    1000
  7. #7
    Miten mä nyt sanoisin. Kaikissa muissa foorumeissa missä olen tuo homma toimii siten, että ensin stickyt ja sen jälkeen (kun olen valinnut "viimeisimmän viestin mukaan"-sorttauksen), sen jälkeen tulevat ne threadit, joihin on viimeksi kirjoitettu viestejä.

    Alla esimerkki fsnordic-foorumista, missä tuo homma toimii juurikin oikein. Stickyt on aina ensin (riippumatta siitä milloin ne on kirjoitettu) ja sen jälkeen threadit sortattuna siten että ylimpänä on se, missä on uusimmat vastaukset.

    -Kähmy
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
  8. #8
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Mun mielestä tämä foorumi toimii juurikin noin. Fsnordic/Flightforum on mun silmään tässä suhteessa samanlainen. En nyt hoksaa miksi me nähdään tämä eri tavalla, mutta kiinnostaisi tietää.
    1000
  9. #9
    Lainaa Kähis kirjoitti Katso viesti
    Moi,

    joo toki tiedän että stickyt on tummia ja ne ei liiku, mutta pistän toisen esimerkin. Jos sorttaus siis toimis oikein, "FZR1000 imusuppilot" olis heti stickyjen jälkeen, sen jälkeen "tukkoinen käynti" ja tuo "mallikartoitus" olisi kaukana takana. Nyt se on ekana noista mun viesteistä vaikka se on kaikkein vanhin.

    -Kähmy
    Meneeköhän tässä nyt sekaisin tummemmalla taustalla olevat stickyt ja lukemattomuutta(?) ilmaisevat boldatut.
    YZF600R -> RSV1000R
  10. #10
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Ah, teoria: sä sekoitat sticky-viestit ja lukemattomat viestit/ketjut toisiinsa. Fsnordicissa sticky on paksummalla fontilla, meillä eri taustavärillä.

    edit: mikkom oli nopeampi.
    1000
  11.  
  12. #11
    Lainaa mikkom kirjoitti Katso viesti
    Meneeköhän tässä nyt sekaisin tummemmalla taustalla olevat stickyt ja lukemattomuutta(?) ilmaisevat boldatut.
    Ja tässä oli se voittajavastaus!!!

    Mulla on kakai monitoria joista toisessa on selkeesti hieman pielessä säädöt, koska en nähnyt tuota tummempaa taustaa ollenkaan! Siirsin tuon ikkunan toiselle monitorille, missä tummempi tausta näkyy selvästi.

    Hienoa, kiitos!!

    EDIT: Hannula, myös sinä olit selkeesti oikeassa!

    -Kähmy