Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 64:een 64:sta
  1. #61
    Lainaa tate66 kirjoitti Katso viesti
    Jos meinaat pitää pidempään niin kaasarien korjaussarjoja saa aika edukkaasti ebaysta, omaani tulikin jo vaihdettua uudet.
    Sinänsä hauskanen homma kun noi näyttää sopivan myös yzf:ään yamahan osanumeroiden perusteella
    https://www.ebay.ie/itm/KR-Carbureto...53.m2749.l2649
    Juu, täältä olen korjaussarjat tilannut:

    https://www.ebay.com/itm/MS-Carburet...53.m2749.l2649

    Tossa sun linkissä on kyllä melkoisen huokea hinta neljälle setille!

    Suomesta toki löytyy, mutta tuo kateprosentti on sen verran kova, että en pysty oikein sitä itselleni selittämään. Ehkä joku pystyy...

    Update: Tein tänään tyhjäkäyntitestin, annoin käydä ryypyllä pari kolme minuuttia, ei pysynyt oikein muuten käynnissä. Ullatus! 1 & 2 pakoputket eivät lämmenneet Mielestäni hienoa, koska olen kolmoskaasarin jo hoitanut Jos kolmonen ei olisi lämmennyt, olisi alkanut mun korvien väli lämmetä...

    Nyt putsaamaan (hain jo putsausjuomat, ei vaan pysty ajamaan testiajoa )! Harmi että mulla ei ole kaikkiin tiivisteitä, mutta jos nyt aluksi putsaa tyhjäkäyntipiirit...

    -Kähmy
    2001 Yamaha XJR 1300
    1992 Yamaha FZR 1000 Exup
  2. #62
    Kävipäs semmoinen juttu, että kun koekäytin tuota konetta 2-sylinterin tiivisteiden ja putsauksen jälkeen ja kun annoin kunnolla kierroksia, kone jotenkin murahti ja päästi jonkin verran ruskeaa savua. Sen jälkeen pari kertaa kun kaasutti, ruskeaa savua tuli edelleen jonka jälkeen se häipyi. Olisko jotain tekemistä mahdollisesti jumittuneen imuventtiilin kanssa?

    -Kähmy
    2001 Yamaha XJR 1300
    1992 Yamaha FZR 1000 Exup
  3. #63
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Jumiutuneen imuventtiilin? Kuulostaa legendalta. en usko ellei joku viisaampi toisin sano. Käsittääkseni moinen tilanne qiheuttaisi äkillisen tuhon kannessa.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  4.  
  5. #64
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Jumiutuneen imuventtiilin? Kuulostaa legendalta. en usko ellei joku viisaampi toisin sano. Käsittääkseni moinen tilanne qiheuttaisi äkillisen tuhon kannessa.
    Jaa-a, muistaakseni joku ehdotti jotain tuommoista. Voin toki olla väärässäkin.

    Putsasin kakkoskaasarin ja kävin äsken koeajolenkille. Kone käy hyvin alhaalta ja on kyllä hurjassa vedossa 2-6k jonka jälkeen hieman loppuu puhti. Vetää se vieläkin, mutta persdyno sanoo että ei vedä täysillä.

    Kun vetää täydellä kaasulla tuosta 6k-> se välillä nykäisee niin kuin kaikki olis taas kotona, mutta taas palaa sitren nuhaisempaa vetoon.

    Mietin ensin että EXUP ei aukea kunnolla, mutta sitten huomasin että aina kun se repäisee (kesto .5sek about) koson mittariston kiekkamittari lyö pohjaan! Muistaakseni kiekkamittarin anturi on 1. puolassa kiinni. Viittaisko tuo johonkin sytytysjuttuun tai läpilyöntiin tms?

    -Kähmy
    2001 Yamaha XJR 1300
    1992 Yamaha FZR 1000 Exup
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123