Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Onko kenelläkään kokemusta VStream katelasista FJR1300 06 pyörään.
    Nyt pyörässä on kiinni joku Givin ikkuna. Meteli melko on kova. Ihan ylhäällä tulee hiljaisuus ja pyörteet niskaan.
    Viimeksi muokannut: Matti Häkkinen; 12.05.2018 klo 17:07.
  2. #2
    Itellä ois ja pleksin hankinta edessä jammuun ...kokemuksia kaivattais etenkin tämmösiltä yli 190cm kuskeilta,jos vaikka sais vähän mittoja minkä kokoisia pleksejä pitkillä kavereilla on .Tuo nykyinen on nähtävästi malli itse pilkottu,pituutta n.45 cm ja on kyllä aivan kauhea,ihan sama pitääkö ylhäällä vai alhaalla.
  3. #3
    En löytänyt sopivampaa topiccia kysymykselleni, enkä viitsinyt uuttakaan väsätä yhden kysymyksen tähden...

    Mun pitäis viikonloppuna saada FJR vm. -10 sopimaan VW Transportterin kyytiin, jossa lastaus aukon korkeus on 130cm. Todennäköisesti on mahdoton saada sopimaan, ellei irroita pleksiä ja kenties peilejä?
    Onko mitenkä hankala toimenpide irroittaa ja taas kiinnittää ko. vermeet pyörästä?
    Suzuki GSF 1250 SA -12, Suzuki GR 650 -86, Ex mopot: Kawasaki GPZ 750 R -86, Suzuki GSX 1100 E -83, Suzuki GSX 750 -81, Suzuki GT 125 -76, Pappa Tuntsa -73
  4. #4
    Pleksi lähtee helposti pois.

    https://www.youtube.com/watch?v=RDEfdfQF-CE

    Peilit voi taittaa taaksepäin jonkin verran tai irroittaa niistä näkyvistä ruuveista.
    -MK-
  5. #5
    Lainaa Tareza kirjoitti Katso viesti
    En löytänyt sopivampaa topiccia kysymykselleni, enkä viitsinyt uuttakaan väsätä yhden kysymyksen tähden...

    Mun pitäis viikonloppuna saada FJR vm. -10 sopimaan VW Transportterin kyytiin, jossa lastaus aukon korkeus on 130cm. Todennäköisesti on mahdoton saada sopimaan, ellei irroita pleksiä ja kenties peilejä?
    Onko mitenkä hankala toimenpide irroittaa ja taas kiinnittää ko. vermeet pyörästä?
    Monta reissua lyhyellä ja matalalla Transportterilla -06 FJR:ää kuskanneena voin kertoa, että vain pleksi pitää irrottaa. Alkuperäinen pleksi on muistaakseni 7:llä ristipääruuvilla kiinni. Nyt minulla on MRA:n kaksiosainen pleksi. Siitä tarvitsee irroittaa vain yläosa, joka lähtee irti ilman työkaluja.
    Edit:
    Ne ruuvit on sen H-muotoisen muovihärpäkkeen alla. H-härpäke on kahdella ruuvilla kiinni. Pääsee käsiksi muistaakseni pleksin suuntaisesti ylhäältä päin kurkistellen .
    Viimeksi muokannut: Tosikko-vm50; 18.01.2019 klo 19:54.
  6.  
  7. #6
    Kiitos Mikkotee vastauksesta, tuosta videosta näkee miten homma tehdään ja eiköhän nuo peilitkin niistä ruuveista irtoa, elleivät peräti mahdu kyytiin paikoillaankin.
    Suzuki GSF 1250 SA -12, Suzuki GR 650 -86, Ex mopot: Kawasaki GPZ 750 R -86, Suzuki GSX 1100 E -83, Suzuki GSX 750 -81, Suzuki GT 125 -76, Pappa Tuntsa -73