Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
  1. #1
    Sattuuko kenelläkään Tampereen seudulla oleen Yammuun sopivaa diagnostiikkatyökalua? Itse vika tuli fixattua, mutta vikakoodi on vielä ECU:n muistissa. Ei viitsis yhden turhan koodin takia jonottaa Yamaha centteriin 2 viikkoo...

    EDIT: Pyörä olikin omistajaansa fiksumpi, ja koodi poistui kun lähti liikkeelle...
    Viimeksi muokannut: ¨raakku; 25.04.2018 klo 19:29.
  2. #2
    Lainaa ¨raakku kirjoitti Katso viesti
    Sattuuko kenelläkään Tampereen seudulla oleen Yammuun sopivaa diagnostiikkatyökalua? Itse vika tuli fixattua, mutta vikakoodi on vielä ECU:n muistissa. Ei viitsis yhden turhan koodin takia jonottaa Yamaha centteriin 2 viikkoo...

    EDIT: Pyörä olikin omistajaansa fiksumpi, ja koodi poistui kun lähti liikkeelle...
    Oliko oikeesti vikakoodien lukuun 2 viikon jono?
    AHDIN TAKAA TAHDIN!!
  3.  
  4. #3
    Lainaa ¨raakku kirjoitti Katso viesti
    Sattuuko kenelläkään Tampereen seudulla oleen Yammuun sopivaa diagnostiikkatyökalua? Itse vika tuli fixattua, mutta vikakoodi on vielä ECU:n muistissa. Ei viitsis yhden turhan koodin takia jonottaa Yamaha centteriin 2 viikkoo...

    EDIT: Pyörä olikin omistajaansa fiksumpi, ja koodi poistui kun lähti liikkeelle...
    Oliko oikeesti Tampereen Yamaha Centerissä vikakoodien lukuun 2 viikon jono?
    AHDIN TAKAA TAHDIN!!