Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Tulokset 91:stä 100:een 100:sta
  1. #91
    Lainaa Habbax kirjoitti Katso viesti
    Riippuu vauhdeista ja tosiaan takapampusta. Ittellä ei edes modattu vakio riittänyt siihen että olisi pirellit pysynyt nätteinä. Revin siis alku kaudesta renkaan per päivä ja vähiten repes kun otti kaikki menovaimennukset pampusta pois, mutta ei tehnyt kuitenkaan autuaaksi.
    Millä seoksella?
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  2. #92
    Lainaa Habbax kirjoitti Katso viesti
    Riippuu vauhdeista ja tosiaan takapampusta. Ittellä ei edes modattu vakio riittänyt siihen että olisi pirellit pysynyt nätteinä. Revin siis alku kaudesta renkaan per päivä ja vähiten repes kun otti kaikki menovaimennukset pampusta pois, mutta ei tehnyt kuitenkaan autuaaksi.

    Vaihto dunloppiin auttoi heti.

    Muuten kiitoksia päivistä, olihan se mukavata törkätä mulle uudella mopolla tutumpaa alastaroakin, harmittavasti vain motorsportti keskeytti menon torstain toisen setin jälkeen.
    Soitto K.Vehniäiselle ja Dunlop alle ratkaisi tuon saman ongelman kerralla.. 1.28 ajelin pirellillä kierroksen ja Dunlopilla loppuun asti.
    Suzuki gsx-r K6 rata
    Suzuki Hayabusa katu
  3. #93
    Hmm, josta tulikin mieleen ett voisin jopa kokeilla jotain paskaks revennyttä 190 tai 200 leveetä pirelliä tossa mun mopossa jos joku semmosen mulle luovuttaa seuraavalla alastaro-keikalla.
    DTC (ihan idse olen säätänyt sen) kun hoitaa hommansa/ ke ajelin täysiä sellasella kumilla josta irtoili paloja koska se oli mennyt paskaksi aikaisemmasta alusta (ketju) ongelmasta johtuen/ perä tärisi ja luisti ja oli levoton ja ja sangen mielenkiintoinen ajettava/ niin ei ole ongelmaa vaikka ko pirelli ois ihan sayonara-förbii jo ennen alle laittoo.
    Huvittais vaan kokeilla jotain pirellii miten se käyttäytyy noissa mun 1:21.X-vauhdeissa mun mopon alustalla joka nyt vihdoinkin taas toimii.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  4. #94
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen, ratavastaava Jonezi:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2014
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Jardu kirjoitti Katso viesti
    Soitto K.Vehniäiselle ja Dunlop alle ratkaisi tuon saman ongelman kerralla.. 1.28 ajelin pirellillä kierroksen ja Dunlopilla loppuun asti.
    k2.jpg

    Tuon näkönen oli K2 tosiaan 2 setin jälkeen, 1.29-1.30 köröttelyllä. 1.7 lämppäri painetta 90 asteesta.

    Näyttäis toimivan. Ja samoilla paineilla/vauhdeilla SC1 repes täysin.
    Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
  5. #95
    Lainaa Jonezi kirjoitti Katso viesti
    k2.jpg

    Tuon näkönen oli K2 tosiaan 2 setin jälkeen, 1.29-1.30 köröttelyllä. 1.7 lämppäri painetta 90 asteesta.

    Näyttäis toimivan. Ja samoilla paineilla/vauhdeilla SC1 repes täysin.

    Metukka on kyllä nätin näköinen !
  6. #96
    Nopeen ryhmän viimeseks jääny to setti (sit tuli minuutin sade ja rata ei sen jälkeen kuivunu).
    Vedin ihan eniten täysii, ja puristin, ja lopussa loppu jo kuntokin, ja puristin lisää, kauheeta härväämistä ympäri ämpäri. Ainoo positiivinen puoli on ett satunnaisesti muutamissa kohdissa vaihtelevasti osun tarkalleen just siihen mihin haluan.

    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  7. #97
    Hauskalta tuntui radan kiertäminen meikäläisestäkin, vaikka keskiviikkona aamulla märkää olikin. Tuntui uudet Power RS:t ja etuputken irtonaisten osien kiinniruuvaaminen muuttaneen mopon tosi paljon helpommaksi ajaa, taisi viitisen sekuntia karista omasta enkasta pois. Onhan tuo ajaminen vieläkin noin videolta katsottuna melko vaihtelevaa, mutta ehkä tuo tuosta. Tossa muutama rundi keskinopeesta iltapäivän puolelta, vähänlaisesti liikennettä videoon tarttui, mun hanuria sen sijaan koko rahan edestä



    Ja välillä oli linjat sitten jo vähän turhankin kunnianhimoisia...

    https://www.youtube.com/watch?v=iafUTR2fMf4
    1835
  8. #98
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen, ratavastaava Jonezi:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2014
    MotOrg ry jäsen
    Radan varressa tais olla kuvaajaakin sunnuntaina? Tai no ainakin kahvilassa?
    Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
  9. #99
    Tämän yön aikana pitäisi olla kaikki kuvat läpikäytynä ja saan ne teille julki. Yli 3500 kuvaa tuli kahden päivän aikana otettua, joten selaamista on riittänyt :')
    Kawasaki Z650 vm. 2019

    https://aateliton.kuvat.fi/
    - - -
    Ex; Kawasaki Z250sl -15
  10.  
  11. #100
    Eipä mennyt suunnitelmien mukaisesti kuvien lataus, kun puhelimen jaettu netti ei oikein riittänyt yövuorossa.
    Nyt kuitenkin kaikki lataantuneet, joten kuvat selattavissa.
    Kawasaki Z650 vm. 2019

    https://aateliton.kuvat.fi/
    - - -
    Ex; Kawasaki Z250sl -15
Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234