Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Hei olen vasta-alkaja moottoripyöräilyyn.Olen aina haaveillut omasta pyörästä,mutta se on siirtynyt aikaisin perustamani ison perheen,asuntolainojen ja avioeron ja sitä myöten suurten elatusmaksujen myötä.Nyt viime sunnuntaina 54 vuotiaana toteutin vuosien haaveen ja hankin Suzuki Intruderin vm.87 750cc.Nyt alkaa ajokelit olla jo kohdillaan ja kohan saan kunnon ajovarusteet (tilattu jo),niin pääsen vihdoin motoristien reiluun joukkoon.Ajoin tosin jo pyörän sunnuntaina Viinijärven Käsämästä Varkauteen,joten eka satakilometriä omalla pyörällä takana.
  2. #2
    tervetuloa mukavan harrastuksen pariin ja turvallisia kilometrejä.
    yamaha R6
    GSX-R1000 07
    GSX-R 750 97
    YZF-600 89
  3. #3
    Viinijärven ja Varkauden välinen tie on mukava ajella. On mäkiä ja mutkia ja liikenne näin Ruuhka-Suomen vinkkelistä nähden rauhallista. Ja Valamossa voi poiketa ostamassa iltajuotavaa.

    Tervetuloa joukkoon, sekä tien päälle että tänne palstalle!
    Maailma on leluni. Tai sitten minä olen maailman lelu.
    Nyksä: Annu. Ja CBR1100XX -00 Exät: VFR750F -90 (?), CBR900RR -97, SV1000S -04, ZZR1100 -92, GSXR1100 -96 ja -95, GSX750F -91, FJ1200 -90, GSX750F -02, GPX500R -88.
  4. #4
    Lainaa Ensituntuma64 kirjoitti Katso viesti
    ...Nyt alkaa ajokelit olla jo kohdillaan ja kohan saan kunnon ajovarusteet (tilattu jo),niin pääsen vihdoin motoristien reiluun joukkoon..
    Jovvain! Ja sitten vain meän muiden völöjyyn vain, etenkin, kun oomma sopivasti siinä "nurkilla" jutailemassa.....

  5. #5
    joo eikun mukavia kilometrejä ja rohkeasti vaan muitten pyöräilijöiden kanssa porisemaan niin huoltiskalla ku muuallakin.

    ite monesti ihmettelen sitä ku tien päällä moikkaillaan niin pirun komeesti mut just esim huoltiskalla kävellään naama asfalttia päin ja toivotaan ettei kukaan tulis porisemaan. vähän niinku bygmaxin mainoksessa et suomalainen ei kysy eikä puhu.

    ite ainakin tykkään tien päällä vaihtaa muutaman sanan ja moron. avaa kummasti maailmaa
    R1250RT -20
    aiemmat
    R1200RT -14
    r1200rt -12
    1200 bandit
    650 aprilia pegaso
    yamaha rd 350
    yamaha rd 125
  6.  
  7. #6
    Vasta-alkaja54 Tänään kävin vähän pöristelemässä lähdin aamulla klo 6.10 Joroisten vanhaa vt5 Varkaudesta Joroisten kautta (poikkesin enon ja isovanh.haudalla Mutalassa ) Pieksämäelle jossa kävon isäni haudalla Naarajärvellä sieltä kaupunkiin sedän luo porisemaan,josta jatkoin Nenonpeltoon äidin ja siskon tykö,sieltä parin tunnin rupattelun jälkeen jatkoin Suonenjoen kautta Lempyylle josta vt5 takaisin Varkauteen.ajoa tuli reilut 100km.Kun satun samoilla huoltsikoille toisten motoristien kanssa,niin tottakai tuun juttelee.Olen linja-autonkulj.ammatiltani ja sen vuoksi hyvin sosiaalinen.Jos näätte harmaa partaisen sänkitukan tulevan mustalla Suzukilla pihaan,niin rohkeesti ukon tykö.En pure,lyö tai muutenkaan ole pahapäinen.