Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Rukalla näkyy olevan Elas/Elastina gore-tex puku mallisto
    Onko kellään kokemuksia ja onko kauan ollu markkinoilla.
    Olisi ihan kohtuu hintanen noin rukan tuotteeksi.
    Takki tarvis alkas olemaan.
    CBR/FJR
  2. #2
    Tämän kevään uutuuksia, flexius/flexinan korvaaja. Eipä taida kauheasti olla vielä kokemuksia missään.
  3. #3
    Elas-housut tuli tänään hankittua. Ainakin kotisohvalla tuntuvat oikein istuvilta
    Pistän kokemuksia jahka niitä kertyy.

    Rukan takki on myös lähitulevaisuudessa harkinnassa ja Elas on tässäkin vahva vaihtoehto, sikäli mikäli housut osoittautuu toimiviksi...
    Moto Guzzi Breva V850
    Vespa GTS 250ie
  4.  
  5. #4
    Nyt tuli se Elas-takkikin haettua housujen pariksi. Housuja en ole vieläkään ajossa kokeillut, johtuen lähinnä vallitsevasta lämpötilasta. Mielestäni erittäin tyylikäs kokonaisuus, oma takkini on harmaa/musta -versio.

    Takkia tuli sentään kokeiltua. Ehdottomasti lämpimin ajotakki mitä minulla on ollut. Johtuu osittain varmaan siitäkin, että kerrankin tuli otettua koko, mikä ei ole liian pieni. Kaikin puolin tuntuu kyllä laadukkaalta ja hyvin suunnitellulta ajotakilta. Oikein odottaa syksyä ja sateita, niin pääsee nuokin varusteet tositoimiin

    Taskuja on takissa riittävästi ja jopa iPhone X mahtuu puhelintaskuun. Entiset ajotakitkin onkin sellaisia, että ei nämä nykypuhelimet niiden puhelintaskuihin mahdu millään.

    Pienenä kauneusvirheenä lämpövuorin taskun kiinnityksestä puuttuu muutaman sentin matkalta kokonaan ompeleet. Ajokauden päätteeksi siis lähtee lämpövuori Rukan korjauspajalle.

    Tuo stretch on kyllä minua miellyttävä ominaisuus ajovaatteissa. Koskee siis sekä takkia että housuja.

    Piti sitten vielä hakea Rukka Virium -hanskatkin, niin on nyt sitten koko setti Rukkaa, samaten tuollainen Rukka Cepi suojaliivi tuli laitettua. Rahaa meni, mutta olen tyytyväinen
    Moto Guzzi Breva V850
    Vespa GTS 250ie