Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 55:sta
  1. #1
    Elikkä tyhjältä pöydältä lähen tähän kesään sillee, että yksin pitää asiat tehdä ku kaveri veti maton alta.

    Oon jo hommannu Biltemasta 150-osaisen työkalusarjan, ja huomenna kauppaan mennessä ainakin seuraavat kamat vielä tulossa:

    - Bensasuppilo mitalla
    - Kompressori
    - rengasventtiiliavain
    - kärkipihdit
    - öljynsuodatinavain
    - jäteöljyastia
    - työkalupakki
    - Brake Cleaneriä + suihkepullo

    Sit ois vielä pari josta en ole varma että mitä ostaa:

    - kuparitahna (kaveri suositteli tätä pultteihin, mutta mitä suosittelisitte akseleihin/laakereihin?)
    - momenttiavain (mites ison vaatii prätkää varten? muistelisin että mun tonni cebari vaati vaihdelaatikon pulttiin 170Nm?)

    Mitäs muuta listasta vielä puuttuu?
    HUOM! Budjetti on RAJALLINEN
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  2. #2
    Onko tarkoitus kasata joku selviytymispakkaus millä selviää rataviikonlopusta, vai onko tallin varustamisesta kyse?

    Rataviikonlopun varmaan selviää aika pienelläkin, yleensä on naapuripilttuusta saanut lainattua kompuraa ja muuta jos on kauniisti kysynyt eikä ole paskonut lainakamppeita.

    Jos taas varustaa kotitallia, niin sitten onkin vain taivas rajana. Ihan perustyökaluilla pääsee aika pitkälle.

    -tuomas
    <p>1977 Honda CB750K, 2001 Honda CBR600f, 2007 Honda CBR1000RR</p>
  3. #3
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Elikkä tyhjältä pöydältä lähen tähän kesään sillee, että yksin pitää asiat tehdä ku kaveri veti maton alta.

    Oon jo hommannu Biltemasta 150-osaisen työkalusarjan, ja huomenna kauppaan mennessä ainakin seuraavat kamat vielä tulossa:

    - Bensasuppilo mitalla
    - Kompressori
    - rengasventtiiliavain
    - kärkipihdit
    - öljynsuodatinavain
    - jäteöljyastia
    - työkalupakki
    - Brake Cleaneriä + suihkepullo

    Sit ois vielä pari josta en ole varma että mitä ostaa:

    - kuparitahna (kaveri suositteli tätä pultteihin, mutta mitä suosittelisitte akseleihin/laakereihin?)
    - momenttiavain (mites ison vaatii prätkää varten? muistelisin että mun tonni cebari vaati vaihdelaatikon pulttiin 170Nm?)

    Mitäs muuta listasta vielä puuttuu?
    HUOM! Budjetti on RAJALLINEN
    Rengasrasvaa, 3kpl rengasrautoja ja joku työkalu, jolla saa painettua renkaan pois vanteelta. Myös varmistuslankapihdit on ihan kivat niin ei tartte käsin pyöritellä varmistuksia.
    Superbike #7
  4. #4
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    joku työkalu, jolla saa painettua renkaan pois vanteelta.
    = pistolapio. Salamannopea ja helppokäyttöinen. Minulla oli vanha loppuun kaivettu Fiskars, josta rälläköin nylppääntyneen osan pois. Lyhennettynä entistä parempi rengashommiin.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  5. #5
    Renkaanvaihtoja varten suosittelen Eurobikerin rengastyökalua.

    Sumomoto Renkaanirrottaja
    Tuotekoodi: SMI2063

    80e ja siitä 40e ale orgin lahjakortilla + orgin alennukset.
    Beta 300 RR
    Ex - CBR1000RR
  6. #6
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen, ratavastaava Jonezi:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2014
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    - momenttiavain (mites ison vaatii prätkää varten? muistelisin että mun tonni cebari vaati vaihdelaatikon pulttiin 170Nm?)
    Muista mitä laajempi skaala momentti avaimessa, sitä epätarkempi se on. Varsinkin skaalan alku ja loppupäät.

    Ja eikös joka radalta löydy kompura?
    Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
  7. #7
    Pienissä pulteissa (M6 ... M10) sitä lähinnä tarvitsee. Tallilla taisi olla 3 Nm:stä alkaen pienin momenttiavain. M6 alumiiniin voisi olla 7 Nm.
    RSV4 1000 RF, F800GS ja SV650S
    www.muoviluoti.fi
  8. #8
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Jonezi kirjoitti Katso viesti
    Muista mitä laajempi skaala momentti avaimessa, sitä epätarkempi se on. Varsinkin skaalan alku ja loppupäät.

    Ja eikös joka radalta löydy kompura?
    Juu tyyliin 5-25 & 20-200 on aika passeli.

    Ei kaikkea tartte heti ostaa, jos varikolla remppaa. Aika paljon romua porukoilla kulkee mukana, ja varsinkin jos ajojen jälkeen ruuvaa, niin lainailee työkaluja, ja kirjoittelee tarvitsemaansa ylös pieneen ruutukantiseen vihkoon, jossa kiiltäviä mopotarroja.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  9. #9
    Juu tiedän kyllä että porukka on avuliasta ja olen apua hyvin radalla saanutkin, mutta en mä mikään loinen halua olla joka jokaisessa välissä juoksee vaivaamassa naapuriteltan porukkaa.


    Nii tuohon kysymykseeni ei vielä kukaan antanut vastausta, että mitä rasvaa akseleihin pistetään? Toi kuparitahna on todennäköisesti vähä liian paksua siihen?

    Olen ainaki Motonettiin ja Biltemaan menossa tänään joten jos niiden valikoimasta jotain löytyy, ni linkkiä vain.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  10. #10
    Lainaa Lightyear kirjoitti Katso viesti
    Renkaanvaihtoja varten suosittelen Eurobikerin rengastyökalua.

    Sumomoto Renkaanirrottaja
    Tuotekoodi: SMI2063

    80e ja siitä 40e ale orgin lahjakortilla + orgin alennukset.
    Helvetin hyvä idea muuten, iso kiitos tästä! Lähti tilaukseen!
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  11. #11
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Juu tiedän kyllä että porukka on avuliasta ja olen apua hyvin radalla saanutkin, mutta en mä mikään loinen halua olla joka jokaisessa välissä juoksee vaivaamassa naapuriteltan porukkaa.


    Nii tuohon kysymykseeni ei vielä kukaan antanut vastausta, että mitä rasvaa akseleihin pistetään? Toi kuparitahna on todennäköisesti vähä liian paksua siihen?

    Olen ainaki Motonettiin ja Biltemaan menossa tänään joten jos niiden valikoimasta jotain löytyy, ni linkkiä vain.
    Rasvaa akseleihin?

    Jos sinne jotain laittaa niin SKF laakerirasvaa sipaisee ohuesti. (Motonet tuote).
    Sit WD-40 on hyvä olla aina purkillinen
    CRC PRO Cleaner on parempi kuin bräkleeni
    Tervasprayta tai kuparitahnaa/ sprayta voi käyttää jarrupulteissa ja akseleiden jengoissa.
    Lukitteita, normaali ja vahva. Normaali kaikenlaisiin pikkupultteihin ja vahvaa tulee käytettyä esim. jalkatappisarjassa.
    CRC electro power spray vai mikä lie, jolla saa hapettuneita liittimiä vähän puhdistettua
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  12. #12
    Biltsusta ostat sen 40-210Nm momenttiavaimen. Olikos 59€...Ei niihin akseleihin koko ajan tartte rasvaa laittaa, joskus tallissa sit jotain sipaset välillä. Joku kätevä ja vuotamaton bensakannu. Itellä myös sellanen 2€ maksava bensapumppu biltsusta, jolloin loiskuu vähemmän maahan.
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
  13. #13
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Juu tiedän kyllä että porukka on avuliasta ja olen apua hyvin radalla saanutkin, mutta en mä mikään loinen halua olla joka jokaisessa välissä juoksee vaivaamassa naapuriteltan porukkaa.


    Nii tuohon kysymykseeni ei vielä kukaan antanut vastausta, että mitä rasvaa akseleihin pistetään? Toi kuparitahna on todennäköisesti vähä liian paksua siihen?

    Olen ainaki Motonettiin ja Biltemaan menossa tänään joten jos niiden valikoimasta jotain löytyy, ni linkkiä vain.
    Oon vetässy akselin pintaan ohuelti ihan vaseliinia tai sitten tölkkikamana jotain ohutta yleisvoiteluainetta (HHS2000/CRC/mitä nyt sattuu käsillä olemaan). Ja akselin rasvaaminen siinä vaiheessa kun alkaa näyttää kuivalta ja aina sateella ajon jälkene. Eli läheskään joka renkaan vaihdossa ei tartte.

    Ja kuparitahnan sijasta mopohommissa kevyt ruuvilukite on käyttökelposempi jatkuvasti avattavissa kohteissa. Eivät tippuile sit tärinästä. Toki paikkansa tuolle kupratahnallekin on.
    Superbike #7
  14. #14
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Rasvaa akseleihin?
    Kuiva akseli + sadekeli + pidempi seisonta niin johan saa lekan kans irrotella akselin.

    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Lukitteita, normaali ja vahva. Normaali kaikenlaisiin pikkupultteihin ja vahvaa tulee käytettyä esim. jalkatappisarjassa.
    Mä oon tällä: http://www.motonet.fi/fi/tuote/60613...k-Kierrelukite liimaillu kaikki mihin lukitetta tarttee käyttää. Jalkatappisarjassakin helpompi, kun ei tartte kaadon jälkeen käyttää lämpöö, että saa rikkinäiset osat toisistaan irti.
    Superbike #7
  15. #15
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Kuiva akseli + sadekeli + pidempi seisonta niin johan saa lekan kans irrotella akselin.



    Mä oon tällä: http://www.motonet.fi/fi/tuote/60613...k-Kierrelukite liimaillu kaikki mihin lukitetta tarttee käyttää. Jalkatappisarjassakin helpompi, kun ei tartte kaadon jälkeen käyttää lämpöö, että saa rikkinäiset osat toisistaan irti.
    Juu. Kyllä mä oon tota SKF vaseliinia silloin tällöin katupyöränkin akseliin sipaissut. Tulee helpommin ulos.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  16. #16
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  17. #17
    Ja jos ei kierrelukitetta satu pakin jalalla olemaan, niin hyvä korvaava tuote autojen korjausmaali, eli se kynsilakkapurkki.
    Se pitää, mutta liitosta ei tarvii avata vaahto suussa.
  18. #18
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen, ratavastaava Jonezi:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2014
    MotOrg ry jäsen
    Itse jättäisin sen kompuran pois nyt, saa tosiaan lainaan joltakin tai sitten käyttää ratayhtiön omaa.

    Mites roikan kanssa, onko kunnollinen?
    Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
  19. #19
    Jos puhtaasti ratapäivään vaan keskitymme, niin renkaitten, jarrupalojen ja pikku fiksausten vaatimat työkalut riittää. Varikkopukkien ja rengaslämmittimien sekä jatkoroikkien kera.
    Millä ikinä paikalle rojut kuskaatkin, niin kaikki pitäisi olla jollain sidottuna kiinni matkan aikana. Setä sininen muuten ei diggaa.
    Varikolla itsessään sitten on hyvä olla kaikkea mukavuusvälinettä, kuten jakkaraa, pöytää, kylmäsäilytystilaa, hattarakonetta...Mitä nyt kukin näkee tarpelliseksi itselleen. Ja katos tai mahis sellaiseen ei koskaan ole pahasta.
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
  20. #20
    Lainaa Jonezi kirjoitti Katso viesti
    Itse jättäisin sen kompuran pois nyt, saa tosiaan lainaan joltakin tai sitten käyttää ratayhtiön omaa.

    Mites roikan kanssa, onko kunnollinen?
    On sellanen ulkokäyttöön 4 plugin roikka 15 metrin piuhalla, en ainakaan usko että tartten enempää pistokkeita?

    Lainaa TommoKe kirjoitti Katso viesti
    Jos puhtaasti ratapäivään vaan keskitymme, niin renkaitten, jarrupalojen ja pikku fiksausten vaatimat työkalut riittää. Varikkopukkien ja rengaslämmittimien sekä jatkoroikkien kera.
    Millä ikinä paikalle rojut kuskaatkin, niin kaikki pitäisi olla jollain sidottuna kiinni matkan aikana. Setä sininen muuten ei diggaa.
    Varikolla itsessään sitten on hyvä olla kaikkea mukavuusvälinettä, kuten jakkaraa, pöytää, kylmäsäilytystilaa, hattarakonetta...Mitä nyt kukin näkee tarpelliseksi itselleen. Ja katos tai mahis sellaiseen ei koskaan ole pahasta.
    Juu on mulla puutarhakalusteita pari tuolia + pöytä mukana, ja varikkoteltta tuli ostettua jo viime keväänä. Eli nuo "viihdyn sateellakin" kamppeet löytyy jo about ok, mutta tosiaan pyörän ropaamiseen tässä on vielä työkalut hankinnassa.... tai no tän päivän jälkeen alkaa valtaosa olemaan jo kasassa.... tuo pieni momenttiavain vielä ainaki uupuu.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  21. #21
    Tuo rengaskone on vähän hifistelyä. Jopa minä saan vaihdettua molemmat renkaat ihan pelkillä rengasraudoilla ja rengasrasvalla ja menee ihan asfaltilla/jonkun pahvin päällä. Mutta onhan se aina helpompaa tollasella. Tilaahan se vie, mutta ehkä se ei haittaa.

    Jakkara ois jees, mutta kyllä sitä kärryn takalaidallakin istuskelee (tai pakun takaosassa).
    Rengaspainemittaria ei taidettu vielä mainita. Se on ehdoton.
    Sitten niiden kärkipihtien lisäksi vois olla ihan jees jotkut sivarit ja lisäksi joku puukko / mattopuukko.

    Nappaa sitten läjä erilaisia ruuveja, prikkoja ja muttereita. Niitä kun varisee aina radalle. Jesaria (jos viitsit investoida, niin gorillaa) sekä nippusiteitä.

    Lenkkiavainsarja ei paljoa maksa biltemassa. Niitäkin välillä tarvitsee.

    Mutta eipä kai siinä kummempia.

    Nää tarvitset joka kerta ja näillä pääsee ajamaan.
    Bensakanisterit ja suppilo
    Pukit + lämppärit + jatkojohdot
    rengaspainemittari
    Ajokamat
    Kylmälaukku sapuskalle

    Ekstraa
    KELLO, niin ei tarvii miettiä millon on oma ajovuoro.
    mopon paikkausaineet: jeasari, nippuside, ruuvit ja mutterit
    Varaosat, kaatumisten varalle
    Työkalut mopon paikkaukseen, jarrupalojen vaihtoon, ketjujen säätämiseen ja yleiseen hieromiseen.
    Öljyä, jarrunestettä, jos tarvii lisäillä. Syyläriin voi laittaa tarvittaessa vettä, jota saa varikolta.
    Lisärenkaita ja vaihtovälineet
    Rosterilanka ja varmustuslankapihdit on mulla kovassa käytössä.
    Paperia, kun aina jotain pitää vähän pyyhkiä. Jos ei muuta, niin kypärän visiiriä.


    Sitten juttelitte noista rasvoista ym.
    Kuparitahna / -spray on hyvää kamaa. Jos on paljon kosteutta (vaikka pesua), niin toi estää kiinni jumiutumisen.
    Akseleihin oon laittanut aseöljyä tai wd40:stä.
    Laakereihin ja muuhun rasvaukseen oon ostanut pari erilaista tuubia motonetistä.
    https://www.motonet.fi/fi/tuote/6001...aseliini-100ml
    https://www.motonet.fi/fi/tuote/6001...erirasva-100ml
    https://www.motonet.fi/fi/tuote/6001...an-rasva-100ml
    https://www.motonet.fi/fi/tuote/6001...oS2-rasva-400g (tällastakin on ollut pienessä purkissa aikaisemmin).
    Tommonen 100g tuubi kestää kyllä monta vuotta. Ja on hyvin monta paikkaa, mihin noita tulee aika-ajoin laitettua.

    Bilteman kierrelukite on hyvää. On pirun iso pullo ja useisiin paikkoihin sopivan liimaavaa (oisko medium?) Sinisen väristä.
    http://www.biltema.fi/fi/Autonhoito/...te-2000031698/

    edit. vasara. Halpakin tekee tehtävänsä.
    Viimeksi muokannut: T1mppa; 19.03.2018 klo 13:55.
    Braaaaap
  22. #22
    Lainaa T1mppa kirjoitti Katso viesti
    jarrunestettä
    Voiha perkele, tuota ei muuten olekaan...
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  23. #23
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Voiha perkele, tuota ei muuten olekaan...
    Motonetistä se RBF600 on hyvää ratahommiin.
    Superbike #7
  24. #24
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    On sellanen ulkokäyttöön 4 plugin roikka 15 metrin piuhalla, en ainakaan usko että tartten enempää pistokkeita?



    Juu on mulla puutarhakalusteita pari tuolia + pöytä mukana, ja varikkoteltta tuli ostettua jo viime keväänä. Eli nuo "viihdyn sateellakin" kamppeet löytyy jo about ok, mutta tosiaan pyörän ropaamiseen tässä on vielä työkalut hankinnassa.... tai no tän päivän jälkeen alkaa valtaosa olemaan jo kasassa.... tuo pieni momenttiavain vielä ainaki uupuu.
    15 metriä ei aina riitä.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  25. #25
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Motonetistä se RBF600 on hyvää ratahommiin.
    Tähän liittyen, voiskos joku selventää vähä mulle tota jarrunestehommaa... Ku esmes busan jarrunestesäiliössä lukee että käytä ainoastaan DOT4 nestettä... ja sit on erilaista jarrusatulaa ja jarrumäntää ja jarrulevyä ja DOT4 ja DOT5 ja DOTA ja DOTHATYOURSELF jne .... ni mikä neste käy mihinki jarrusysteemiin ja tyyliin radalle/kadulle... olen aivan pihalla tuon kanssa.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  26. #26
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Tähän liittyen, voiskos joku selventää vähä mulle tota jarrunestehommaa... Ku esmes busan jarrunestesäiliössä lukee että käytä ainoastaan DOT4 nestettä... ja sit on erilaista jarrusatulaa ja jarrumäntää ja jarrulevyä ja DOT4 ja DOT5 ja DOTA ja DOTHATYOURSELF jne .... ni mikä neste käy mihinki jarrusysteemiin ja tyyliin radalle/kadulle... olen aivan pihalla tuon kanssa.
    DOT 3, 4 ja 5.1 menevät sekaisin.

    DOT 5.0 pidettävä noista erillään.

    Asiasta pyöreästi.

    https://en.wikipedia.org/wiki/DOT_5.1
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  27. #27
    Eli siis vaikka busan nestesäiliö sanoo että ainoastaan DOT4 nestettä, ni voi myös käyttää DOT5.1 ilman ongelmia?

    Tai voi siis käyttää vaikka DOT3 mutta se on vaa heikompaa?
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  28. #28
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Eli siis vaikka busan nestesäiliö sanoo että ainoastaan DOT4 nestettä, ni voi myös käyttää DOT5.1 ilman ongelmia?

    Tai voi siis käyttää vaikka DOT3 mutta se on vaa heikompaa?
    Kyllä.

    Se Motonetin RBF on merkitty DOT 4, mutta ylittää tuon standardin kevyesti. Eli ei se luokituskaan aina kaikkea kerro
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  29. #29
    RBF600 on varmasti hyvää.
    Mulle on riittänyt aina perus motox.
    http://www.motonet.fi/fi/tuote/60595...e-DOT51-ABS-1L

    Jätä sitten paisuntasäiliön max-merkkin asti se jarrunesteen pinta. Jarruneste kun hieman laajenee lämmetessään, niin paisuntasäiliössä on tilaa.
    Braaaaap
  30.  
  31. #30
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    On sellanen ulkokäyttöön 4 plugin roikka 15 metrin piuhalla, en ainakaan usko että tartten enempää pistokkeita?

    Juu on mulla puutarhakalusteita pari tuolia + pöytä mukana, ja varikkoteltta tuli ostettua jo viime keväänä. Eli nuo "viihdyn sateellakin" kamppeet löytyy jo about ok, mutta tosiaan pyörän ropaamiseen tässä on vielä työkalut hankinnassa.... tai no tän päivän jälkeen alkaa valtaosa olemaan jo kasassa.... tuo pieni momenttiavain vielä ainaki uupuu.
    Mulla taitaa olla 50, 20, 10m roikat ja voimavirta-adapteri, ja kasa jatkojohtoja. Koska.
    Vedenkeitin, jääkaappi, sterkat, läppäri, mokkulat, kännyt, goprot, kompura, jne.

    Aikoinaan mun jääkaapille naureskeltiin paljonkin. Nykyään varikolla näkee aika monella jääkaapin ja mikron.

    Edit: Keväisin terdelämppäri on myös hot! Ja kesällä tuuletin.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen