Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Aika paljon tullu tilailtua täältä tuotteita. Ovat keskittyneet voimakkaasti SW Motech tuoteperheeseen ja yleensä tavaraa on hyvin hyllyssä. Tähän asti olen ollut tyytyväinenkin...
    Mutta nyt jostain syystä homma ei menny putkeen: Tilasin tavaraa, maksoin paypalilla. Rahat lähti luottokortilta mutta maksu ei mennyt perille motokaup:lle?!
    Lähetin ensin pari s-postia jossa kyselin että miten toimitaan. Niihin en saanut vastausta. Nyt tein paypalin kautta kyselyn, mihin firmalla on melkein 3 viikkoa aikaa vastata (???). Noh onneksi paypalin hyvä puoli on se että rahat saan kyllä takaisin aikanaan. Olis vaan ollu tolle tuotteelle aika pikainen tarve!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  2. #2
    Siis PayPal ei välittänyt maksuasi myyjälle??

    Eipä ole koskaan tullut tällaista vastaan ja kaikenlaista tuotetta on tullut ostettu ja aina jos mahdollista PayPal:lilla maksaen sen toimivuuden takia. Bitti vinossa jossain?

    Miten tämä on myyjän vika?

    Mulle kävi kyllä kerran niin, että tilasin t-paidan Norjasta. Myyjä lähetti väärän, eikä välittänyt vastata viesteihin. Alkoipa vastaamaan, kun riitautti oston PayPal:in kautta ja vaati koko ostosummaa palautettavaksi. Oikea paitakin tuli mukisematta postissa. Eivät vissiin halunneet menettää PayPal -maksuvaihtoehtoa, jota ainakin minä pidän luotettavan myyjän merkkinä (paitsi tietysti Suomessa, jossa ei toimi monessakaan paikassa).
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    BMW R1200RT -05
    Yamaha DT 125 X -06
    Gilera SMT 50 -18
  3. #3
    Kirjoititko spostia Suomeksi, Viroksi vai Englanniksi? Sillä on tonne Eestin maalle paljon merkitystä, se Suomen osaaminen ei ole tuolla mikään itsestään selvyys.
    Itse käynyt hakemassa noilat muutaman hilppeen ihan fyysisesti, vaikka herroilla ei ole kuin nettikauppa...
    Hienosti on niillä kerroilla homma pelannut
  4. #4
    Lainaa harald73 kirjoitti Katso viesti
    Siis PayPal ei välittänyt maksuasi myyjälle??
    Maksu näkyy lähteneen PayPalilta eteenpäin mutta ei näy mun tilauksessa hyväksyttynä maksuna.

    Lainaa harald73 kirjoitti Katso viesti
    Miten tämä on myyjän vika?
    Ei oikeastaan muuten varmaan olekaan, mutta näyttää siltä ettei PayPal - tämä myyjä - yhteys toimi oikein kun maksu katoaa johonkin?

    Lainaa samserious kirjoitti Katso viesti
    Kirjoititko spostia Suomeksi, Viroksi vai Englanniksi? Sillä on tonne Eestin maalle paljon merkitystä, se Suomen osaaminen ei ole tuolla mikään itsestään selvyys.
    Englanniksi kirjoitin. Vastasivat lopulta facebookissa viestiini jossa pyysivät tietoja PayPal -maksusta, mutta vielä sitä ei ole ohjattu mun tilaukseen.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  5.  
  6. #5
    Tämä hoitui lopulta ihan hienosti vaikka aikaa kuluikin. PayPalilla ei oikein ymmärretty ongelmaa... siinä meni eniten aikaa. Nyt olen jo tilannut uudestaankin tavaraa motokap:sta.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi