Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
  1. #1
    Tervehdys.
    Olen vahvasti sitä mieltä että Tori.fi palvelussa on asetettu liian korkeaksi mototarvikkeiden hintaraja.
    Ueamman kerran olen asiasta Torin ylläpidolle esittänyt kehitys ehdotuksen,mutta tuo vuosia ollut 500 euron hintamaksimi edelleen voimassa.(eli minimihaku 0-500€)
    Uskoisin että porukkaa hakee aika laajasti varusteita,ja tuo haku tuottaa välillä aikaa tuhottomasti tavaraa,vaikka yksilöisikin haun.
    Kyse lienee puhtaasti tahdosta,esim auton varaosat on haettavissa alle 25 euron hintaryhmässäkin.
    Olenkohan ainoa jota asia hieman pännii?
    Joukkovoima vois auttaa,onko foorumilla innokkaita pistämään hieman palautetta asiasta asiakaspalveluun?
    Varjossa viihtyjä ;)
  2. #2
    Enemmän pännii se, ettei voida kirjoitella tuotteiden nimiä oikein

    Rukan coretex mp asu
    -> Rukka Gore-Tex? MP-asu vai ajopuku?

    Otsikkoon tuotteen merkki, malli sekä koko .

    Mitä hintarajoja tarkoitat? Miten torilla pystyy hakemaan hinnan perusteella?
    Ja kakka roiskusi.
    http://www.miikavenalainen.net
  3. #3
    Monen myyjän mielestä kaikki kangasasut on gotetexia tai coretexia..
    Kawasaki z1000 2006
    Kawasaki zzr1400 2006
    Yamaha fjr1300 2007
  4. #4
    Lainaa Miikam kirjoitti Katso viesti
    Enemmän pännii se, ettei voida kirjoitella tuotteiden nimiä oikein

    Rukan coretex mp asu
    -> Rukka Gore-Tex? MP-asu vai ajopuku?

    Otsikkoon tuotteen merkki, malli sekä koko .

    Mitä hintarajoja tarkoitat? Miten torilla pystyy hakemaan hinnan perusteella?
    Pistää hakuun vain myydään ilmoitukset niin sitten sitten voi rajata hakua myös hinnan mukaan.
    BMW R1200GS, EX:BMW r1100s,K1200gt,Suzuki bandit 1200s -02,Hd electra glide -92, hd sportster 1200 -94, Honda cbr1000f -92,Kawasaki 550ltd
    A-AL-BIH-CZ-EST-FIN-H-HR-I-KV-LT-LV-MD-MK-MNE-N-PL-RO-S-SK-SLO-SRB-UA
  5. #5
    Lainaa Miikam kirjoitti Katso viesti
    Enemmän pännii se, ettei voida kirjoitella tuotteiden nimiä oikein

    Rukan coretex mp asu
    -> Rukka Gore-Tex? MP-asu vai ajopuku?

    Otsikkoon tuotteen merkki, malli sekä koko .

    Mitä hintarajoja tarkoitat? Miten torilla pystyy hakemaan hinnan perusteella?
    Totta tuokin että olis myös välillä kirjoitusasussa korjattavaa,koska monikin hakee tavaraa "oikeilla nimillä" ja sehän on sitten myyjän vahinko jos ei osaa kirjoittaa oikein.
    Hintahakuhan tulee sitten näkyviin,kun yksilöit tavaraa esim mototarvikkeet ja varosat -ja ruksaat pelkän myydään ruudun,silloin tulee myös hintahaarukointi vaihtoehto esille.
    Varjossa viihtyjä ;)
  6. #6
    Lainaa Jaaman kirjoitti Katso viesti
    Totta tuokin että olis myös välillä kirjoitusasussa korjattavaa,koska monikin hakee tavaraa "oikeilla nimillä" ja sehän on sitten myyjän vahinko jos ei osaa kirjoittaa oikein.
    .
    Ai niin kuin Nissan kaskai tai toyota hiase...
  7. #7
    Torin hintahaitari tekee tosiaan hakemisen vaikeaksi. Noita ei oikeasti ole mietitty kunnolla kategoriakohtaisesti, mutta toisaalta ei tarvitsisikaan. Laitettaisiin vain vapaat kentät, johon hakija saa itse kirjoittaa haluamansa summat.

    Kovinkaan merkittäviä otsikointi- ja sisältövaatimuksia ilmoituksille ei ole. Ajovarusteiden kokoja ei vaivauduta laittamaan otsikkoon edes ihan jokatoinen kerta ja välillä jää laittamatta myös ilmoitustekstiin.

    Aiemmin katselin vuokrakämppää Torista ja huomasin hintarajojen olevan 100€ välein. Se on sinällään aika pieni ero, mutta esim. vuodessa ero on 1200€.
  8. #8
    Mulla on tapana joskus vaan "vaeltaa" torilla katselemassa jos vaikka löytyis jotain ajokampetta tai pyörän osaa mitä ei ole huomannut edes tarvitsevansa
    Minun tyyliseen bongailuun olis mukava laittaa hintakatto alle 500€,vaikka sataseen (jos pystyisi),ettei tule liian kalliiksi.
    No ei niitä kalliimpia tule totuuden nimessä muutenkaan ostettua,mutta helpottais se ainakin selailua jos olis pienemmällekkin lompsalle haku.
    Onko se joku oletusarvo että motoristilla on paksu lompakko?
    Varjossa viihtyjä ;)
  9. #9
    Lainaa Jote kirjoitti Katso viesti
    Kovinkaan merkittäviä otsikointi- ja sisältövaatimuksia ilmoituksille ei ole. Ajovarusteiden kokoja ei vaivauduta laittamaan otsikkoon edes ihan jokatoinen kerta ja välillä jää laittamatta myös ilmoitustekstiin.
    Tää nyt on suomalaisen verbaalisen ilmaisun peruskauraa, joka kulminoituu netin tapaisessa paikassa. S-marketin ilmoitustaulu oli näiden edeltäjä. Etsit mitä tahansa, niin perustietoja ei ole jaksettu kaivaa esille ja raapustaa ilmoitukseen asti.

    Nimim. "myydään volvon pyörät, hyvät!"
    Honda XL1000V Varadero -99, Honda XL500R -84
  10. #10
    Lainaa Miikam kirjoitti Katso viesti
    Enemmän pännii se, ettei voida kirjoitella tuotteiden nimiä oikein

    Rukan coretex mp asu
    -> Rukka Gore-Tex? MP-asu vai ajopuku?

    Otsikkoon tuotteen merkki, malli sekä koko .

    Mitä hintarajoja tarkoitat? Miten torilla pystyy hakemaan hinnan perusteella?
    Mitä nuorempana ihminen tajuaa sen, että "SUOMI on Kehä III:n ulkopuolella".....
    vaikka se kovasti tänne niemelle koittaa tunkeakin.... sen vähemmän mieltänsä aina pahoittaa.
    Hyväksyä asiaa ei toki tarvitse, mutta tosiasioiden tunnustaminen helpottaa monessa yhteydessä.

    Elikäpä.... voisit ihan yhtä hyvin kiivetä "Nairobin torilla" laatikon päälle seisomaan ja vaatimaan
    suureen ääneen "valkoisen miehen oikeuksiasi" .

    Onnea valitsemallasi tiellä .

    (sitten on vielä jumittavat näppikset )
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  11. #11
    "Myydään itse tehty nahkatakki, hirveä"
    FJR -17
  12. #12
    ^Hyvä. Ensin tuli ajatus että onhan rehellinen myyjä, mutta sitten valkeni perimmäinen idea. Nimimerkillä mummonliha pullat.
  13.  
  14. #13
    Lainaa Tinde kirjoitti Katso viesti
    "Myydään itse tehty nahkatakki, hirveä"
    ...tuohon voisi vielä lisätä että "ei ampuma reikiä"

    Joo,enivei tuo otsikointi meni vähän pieleen.
    Ajattelin että tuo otsikko eli itse asia näkyisi kokonaisuudessaan etusivun "uusimmat viestit" osisossa,mutta itse pääasia jäikin pois (ei näy),eikä otsikkoa saa muutettua jälkikäteen.
    Eli tuo mitä alussa tarkoitin esittää,ei välttämättä otsikosta suoraan selviä,kun jäi vajaasti etusivulle näkymään.
    Oliko tarpeeks epäselvää
    No joka tapauksessa olis mielestäni ihan jees jos saisivat torilla tehtyä muutoksen että ajokamojakin voisi hakea alle 500€ hintaan.
    Ite kun en välittäis aina yksilöidä sen tarkempaan,kuin hinnan mukaan.
    Tuolla konstilla voi löytyä jotain "mielnkiintoista" mitä ei välttämättä löydy kun etsii tarkennetulla haulla.
    Tietysti yksi syy edelliseen voi olla juurikin huonosti laadittu ilmoitus,jota ei tarkennettu haku löydä.
    Varjossa viihtyjä ;)