Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 50:een 50:sta
  1. #31
    Lainaa Tinde kirjoitti Katso viesti
    ^
    Voisiko olla että olis ollut pikitie mutta revitty hiekalle. Sitä tapahtuu koko ajan ja voi kestää aikas kauan että menee digikarttoihin.
    Eeeii.. kyl se oli iha perus hiekkatie maantiekartastonkin mukaan, jota sit kotona levittelin pöydälle.
    Ja kyl mullaki varottaa lähtiessä jos olen hiekalla, että aloitat päällystämättömältä tieltä
    GSR750
    ex.Z800
    ex.ER6n
  2. #32
    Lainaa usagi kirjoitti Katso viesti
    Eeeii.. kyl se oli iha perus hiekkatie maantiekartastonkin mukaan, jota sit kotona levittelin pöydälle.
    Ja kyl mullaki varottaa lähtiessä jos olen hiekalla, että aloitat päällystämättömältä tieltä
    Saattaapi olla ehk myös laitteen akussa vikaa kun näyttää tyhjää vaik just ladattu ja ajossa pidän piuhat kytkettynä mopon virtalähteeseen.
    Tai sit mä en enää osaa käyttää koko navia
    GSR750
    ex.Z800
    ex.ER6n
  3. #33
    Lainaa usagi kirjoitti Katso viesti
    Eeeii.. kyl se oli iha perus hiekkatie maantiekartastonkin mukaan, jota sit kotona levittelin pöydälle.
    Ja kyl mullaki varottaa lähtiessä jos olen hiekalla, että aloitat päällystämättömältä tieltä
    Voisiko tuossa olla ”bugi” että jos lähdet päällystämättömältä tieltä, niin reitin hyväksyessäsi samalla tulet hyväksyneeksi myös päällystämättömien teitten käytön... Tuota voisi testata sillä, että ajaa ensin paikkaan jossa navin mielestä on päällystetty tie, ja laittaa vasta siellä reittikohteen.
  4. #34
    En oikeen usko, koska aiemmin toiminu ok lähtöpaikan alustasta riippumatta. Taitaapi vaan olla niin pieni muistitila kartoille tossa navissa kun vertaa uusiin aparaatteihin ja karttojen kokoon.. tullu nii paljo uusii teitä joka puolelle joka maassa. Tarttee alkaa mietti uudempaa laitetta, navii tai kännysovellusta, vaikka toimiihan toi viel ns. sinnepäin -suunnistajana vaikkei kaikkia teitä siinä olekkaan. Oon muutaman kerran ajanu tietä joka navin mukaan on joko eri kohdassa (50m sivussa) tai keskellä peltoo / metsää
    GSR750
    ex.Z800
    ex.ER6n
  5. #35
    Vanha XL sekoilee hiekkateiden välttämisessä ainakin silloin, kun koko suunniteltua reittiä ei mennä tarkalleen.

    "Oman lenkin" jälkeen hiekkateiden välttäminen ei loppureitillä aina toimi.
  6. #36
    Lainaa usagi kirjoitti Katso viesti
    En oikeen usko, koska aiemmin toiminu ok lähtöpaikan alustasta riippumatta. Taitaapi vaan olla niin pieni muistitila kartoille tossa navissa kun vertaa uusiin aparaatteihin ja karttojen kokoon.. tullu nii paljo uusii teitä joka puolelle joka maassa. Tarttee alkaa mietti uudempaa laitetta, navii tai kännysovellusta, vaikka toimiihan toi viel ns. sinnepäin -suunnistajana vaikkei kaikkia teitä siinä olekkaan. Oon muutaman kerran ajanu tietä joka navin mukaan on joko eri kohdassa (50m sivussa) tai keskellä peltoo / metsää
    Onkos näissä sitä GPS viikkojen loppumis vaivaa mikä joistakin poistuu päivitämällä
    2013Halli 5x1Maili2016Lappenranta K 3X1Maili
    2013Joensuu 2X1Maili
    2013Lappenranta S7X1Maili
    2014Lappenranta S 6X1Maili
    2015Halli6X1Maili
    2015Lappenranta K 17X1Maili
    2015Kauhava17X1Maili
    2015Räyskälä27X1/4Maili
    2015Lappenranta S 3X1Maili
  7. #37
    Lainaa 1340R86 kirjoitti Katso viesti
    Onkos näissä sitä GPS viikkojen loppumis vaivaa mikä joistakin poistuu päivitämällä
    Tämä viestiketju käsittelee ”uusinta ja kauneinta” Rider 550:aa, joka on esitelty viime vuonna, ja joka on siis edelleen tuorein myynnissä oleva malli. Eiköhän siinä ole ollut softa tuolta osin kunnossa alun perinkin. Sitä en lähde arvailemaan, mistä versiosta tuo usagi puhuu... Ilmeisesti ei kuitenkaan otsikon laitteesta.
  8. #38
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    Tämä viestiketju käsittelee ”uusinta ja kauneinta” Rider 550:aa, joka on esitelty viime vuonna, ja joka on siis edelleen tuorein myynnissä oleva malli. Eiköhän siinä ole ollut softa tuolta osin kunnossa alun perinkin. Sitä en lähde arvailemaan, mistä versiosta tuo usagi puhuu... Ilmeisesti ei kuitenkaan otsikon laitteesta.

    Nimen omaan tuohon usagin kertomaan vaivaan sitä viikkojen loppumista se kun sattaa ilmetä niin että laite näenäiseti toimii mutta sijainti on mitä sattuu

    vaan mitäpä näistä tietää mistä versiosta on kyse tuolla kun mainitaan joku vanha xl
    2013Halli 5x1Maili2016Lappenranta K 3X1Maili
    2013Joensuu 2X1Maili
    2013Lappenranta S7X1Maili
    2014Lappenranta S 6X1Maili
    2015Halli6X1Maili
    2015Lappenranta K 17X1Maili
    2015Kauhava17X1Maili
    2015Räyskälä27X1/4Maili
    2015Lappenranta S 3X1Maili
  9. #39
    Joo mun laite ei o toi uusin ja kaunein 550, vaan kuten aluxi sanoinki bout 4v vanha .. 400 .. 450 ???, mutta päivitykset viel voimassa, katoin netistä. Siks ihmettelinki miks lagailee vaik pitäs toimii.
    Kaverilla on 550 ja pelittää kuulemma hienosti, joskus vaa arveluttaa sen tekemät reittiehdotukset, mut niihän se on aina, joku (kone tai ihmine) ehdottaa reittiä mut ite haluiski ajaa jotain muuta kautta
    GSR750
    ex.Z800
    ex.ER6n
  10. #40
    Pystyykö tuota Tomppaa lataamaan USB:sta - kaikissa kuvissa näyttäisi olevan niin, että tuossa mopokehdossa on vain mahdollisuus käyttää sitä virtapiuhaa mikä kiinnitetään kiinteästi akulle - mutta mulla on tangossa jo USB paikka niin olisi tavallaan helppoa ottaa virta laitteelle suoraan siitä (jos näin haluaisi toimia niin pitääkö ryhtyä Pelle Pelottomaksi ja alkaa askarrella paskarrella vai onko tuossa mukana piuha jossa toisessa päässä USB ja toisessa liitin joka sopii tuohon "kehtoon"). Toivottavasti selitin mahdollisimman hankalasti asiani
    Tracer 9 GT -21, Exät: MT-09SP -19 (2019-2021), MT-07 -16 (2017-2019)
  11. #41
    Teknisesti pystyy.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  12. #42
    Jaa, siis meinasitko, että ottaisi prätkän lataustelineeseen virtaskan jostain usb-väylästä?
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  13. #43
    Lainaa Kansipahvi kirjoitti Katso viesti
    Pystyykö tuota Tomppaa lataamaan USB:sta
    Pystyy lataamaan, mutta silloin se USB-johto täytyy kiinnittää omaan liittimeensä navigaattorin takaosaan. Telakka haluaa 12V, jonka se sitten itse tiputtaa 5V tietämille.
    Nopeet liikkeet on näyttäviä...
  14. #44
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Jaa, siis meinasitko, että ottaisi prätkän lataustelineeseen virtaskan jostain usb-väylästä?
    Kyllä. Mulla on tangossa USB pistoke, joka saa virtansa akulta (jammun oma alkuperäinen USB käikäle).

    Lainaa Crnd kirjoitti Katso viesti
    Pystyy lataamaan, mutta silloin se USB-johto täytyy kiinnittää omaan liittimeensä navigaattorin takaosaan. Telakka haluaa 12V, jonka se sitten itse tiputtaa 5V tietämille.
    Eli se laitteen oma microUSB on näkyvillä vaikka olisi siinä kehdossa (juutuupissa oli video jossa kaveri oli vanhan riderin kehtoa puukottanut, että se laitteen oma microUSB oli näkyvillä ja sai virran sitä kautta).

    Ei viitsi alkaa tuhoamaan kehtoa / mitään virityksiä, jos ei käytännössä out-of-the-box toimi noin. Sitten vaan vetää piuhan akulta. Laitetta en ole vielä hankkinut vielä, mutta halusin vain tietää kun arpoo tuon ja Garminin välillä.
    Tracer 9 GT -21, Exät: MT-09SP -19 (2019-2021), MT-07 -16 (2017-2019)
  15. #45
    Lainaa Kansipahvi kirjoitti Katso viesti
    Eli se laitteen oma microUSB on näkyvillä vaikka olisi siinä kehdossa (juutuupissa oli video jossa kaveri oli vanhan riderin kehtoa puukottanut, että se laitteen oma microUSB oli näkyvillä ja sai virran sitä kautta).
    Telakka kiinnittyy keskeltä ja USB on alanurkassa. Oli edellisenä kesänä itsellä kiinni telakassa ja lataus USB:llä.
    Nopeet liikkeet on näyttäviä...
  16. #46
    Lainaa Crnd kirjoitti Katso viesti
    Telakka kiinnittyy keskeltä ja USB on alanurkassa. Oli edellisenä kesänä itsellä kiinni telakassa ja lataus USB:llä.
    Ok, kiitos hyvästä tiedosta
    Tracer 9 GT -21, Exät: MT-09SP -19 (2019-2021), MT-07 -16 (2017-2019)
  17. #47
    Moi,

    mulla on TomTom 410 ja ihan jees, mutta....

    Saako TT550:ssä kompassia näkyviin silloin KUN navigoidaan?

    Entä saako kellonajan näkyviin silloin kun EI navigoida?

    Nuo puutteet ärsyttää.
    Yama80cc&100-Honda125x2/450Dohc/750-SuzyT500-KawaZ1903/1135cc
    Paused '87-'05 Ex XX'99/'05-'21 Tickets '75 '84 '14
    Now '14 VFR1200F
    161.6mph/LPR'09
    175.8mph/Halli'10&SS1000
    177.1mph/Halli'11&SS1600K
    167,2mph/Halli'13&SS1000
    168.4mph/LPR'14&SS1600K
  18. #48
    Ei ja ei.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  19. #49
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Ei ja ei.
    ...ärsyn ärsyn...

    Enivei, kiitos informaatiosta. Pitääkö alentua ja mennä luurin googlemapsilla jatkossa? On ainankin paremmin realiaikainen ja Nopeuskamerat -sovellusta voipi käyttää navin kanssa yhtäaikaa. Tosin luuri ei ole vedenpitävä kuten motukkanavit. (...muminaa-muminaa...)

    Eedith: 'Nopeuskamerat' -sovellus onkin nykyään 'TomTom AmiGo'.
    Yama80cc&100-Honda125x2/450Dohc/750-SuzyT500-KawaZ1903/1135cc
    Paused '87-'05 Ex XX'99/'05-'21 Tickets '75 '84 '14
    Now '14 VFR1200F
    161.6mph/LPR'09
    175.8mph/Halli'10&SS1000
    177.1mph/Halli'11&SS1600K
    167,2mph/Halli'13&SS1000
    168.4mph/LPR'14&SS1600K
  20.  
  21. #50
    Pakko ottaa vähän takaisin, näkyy tuo kompassinuoli toimivan navigoinnin ja opastuksen aikana ja kellokin on näytössä alalaidassa.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12