Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Siitä on varmaan viitisentoista vuotta ainakin, kun radalla viimeksi kävin. Voi olla lähemmäs kaksikymmentäkin. Kuka noista lukua pitää. Nyt alkais olla taas hinkua. Nykyinen pyöräni on vähän turhan hinnakas omalle lompakolle kipattavaksi, joten ajettelinkin hankkia ratapyörän erikseen. Kuljetuskalusto on jo olemassa, joten se ei ole ongelma. Lisäksi vanhin poikani varmaankin käyttäisi laitetta myös. Olisko esim. tässä laitteessa mitään järkeä?

    https://www.nettimoto.com/yamaha/yzf-r6/2193599

    Itse 185/95 ja poika 195/80. Tiedän tuon kutosen olevan ahdas. Itsellä joskus oli R1 katupyöränä ja syynä sen vaihtoon oli juurikin ahdas ajoasento. Noin vanha kutonen lienee vielä kaasarimoottorilla. Onko sen puolesta odotettavissa ongelmia? Hyviä vinkkejä otetaan vastaan jostain toisestakin pyörävaihtoehdosta.
    En kiellä enkä myönnä, vaan pikemminkin päinvastoin.

    Ray Of Darkness
  2. #2
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Mulla oli kymmenisen vuotta sitten samanmoinen peli, olen sun kanssa saman kokoinen, eikä pyörä tuntunut pieneltä tai ahtaalta. Esim R6R:ään verrattuna tuossa kuskilla on huomattavasti tilavammat olot.

    Muutenkaan ei ole sen ihmeempää pahaa sanottavaa. Pyörä oli todella helppo ylläpitää ja toimi kuin junan vessa. Kyllähän siinä jo vähän ikä varmasti näkyy, mutta jos kuskilla on ranteet kunnossa, niin lujaa pääsee varmasti ja jos laite on hyvin huollettu, niin voi se olla hyväkin ostos.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  3. #3

    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2005
    Jyväskylä
    MotOrg ry jäsen
    Jos pyörää on valmis vähän muokkaamaan, saa ergonomialle tehtyä ihmeitä. Tallikaverilla on täysin samanlainen r1 kuin itsellä, sillä erotuksella, että se on säädetty 20cm ja 20kg isommalle kaverille. Hyvin tuo mahtuu ajaan, kävin testaamassa kyseistä pyörää ja oli vaikeuksia ylettää ajamaan.
    ---
  4.  
  5. #4
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen, ratavastaava Jonezi:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2014
    MotOrg ry jäsen
    Itse olen 192cm ja 100kg, ja hyvin mahtuu ajamaan R6R:llä. Enkä ole ergonomiaan koskenut.

    Tankki pattia ehkä vähän vaatis, katsoo nyt kun jaksaa alkaa askartelee.
    Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.