Tulokset 1:st 12:een 12:sta
    Onko kelln mitn kokemusta esimerkiksi Espanjassa varastokoppien hinnoista? Ideana olisi ett lhtis loppukesst ajaen jonnekkin eteln maahan ja sitten seuraavana kevn toinen mopo reissu etelst takaisin suomeen. Koppiin pitisi siis mahtua mopo ja ajokamat. Mieluiten tunnettu palveluntarjoaja ett se mopo viel puolen vuoden pst todellakin on siell viel.

Toki tll jrjestelyll talvilomakohdekin olis helppo valinta
    https://www.youtube.com/channel/UCyBrstNuTORBvFsUoMgHF5Q
    Ellet satu olemaan tiss kansainvlisess firmssa ja vuokraa paikallisen tykaverin avulla jotain tallia niin laittele postia kiinteistvlittjille, espanjassahan on suomalaisiakin joita kiusaamalla voi aloitella. Itell oli joskus Bresciasta (Gardan lhell) vuokralla tallinpuolikas samalla tarkoituksella, oliskohan ollut joku 50e/kk mutta oli siis suhteilla joskus reippaat 10v sitten
    FJR 06/2014
    Grizzly 450 02/2009 lumitiss
    CBR 125R 07/2016 jlkikasvulla ajossa
    Katsoitko tmn? Luotettava ainakin!

https://www.fin-enduro.com/exdreames/fi/talvis.php
    <p>ZX-10R 2016</p>
    Alicanten alueella vartioidulla alueella varasto vuokrat lhtee 50 ylspin.
    Vartioimattomia en suosittele. Ne on huomattavasti halvempia, mutta tavarat ei pysy niiss paikoillaan.
    Yleens ajoneuvoille tarjotaan merikontteja silytyspaikaksi vuokralle. Niiss ei ole ilmanvaihtoa ja ajokamat voi olla talven jljilt homeessa. Samaan konttiin tungetaan monen turistin mopot ja kotilo viimeiseksi.

Kuljetusliike ottaa 600-1000 riippuen mit liikett kytt, jos pyrn ajaa vaan toiseen suuntaan. Yksi vaihtoehto sekin. Itse olen asian niin ajatellut. Toiseen suuntaan auto vie mopon ja varusteet. Itse ajan mopon kesn lhestyess suomeen.

Vakuutusyhtist kannattaa selvitt niiden korvaus into, jos mopo tai varusteet hvi talven aikana.
    Vihrekortti ei ole kuin 3kk voimassa kerrallaan. Espanjassa on mys muita sdksi ajoneuvojen suhteen mitk on vieraskilpisi mm. maassa oloajat. Ovat niit alkaneet ratsaamaan niit samalla tavalla kuin suomen tulli.
    Aina rakentelu mieless.... finn:n avatar
    Liittyi Oct 2007
    Helsinki
    MotOrg ry jsen
    Jos haluaa teneriffalle saakka, niin tll voi ajaa koko talven aikana. Muutaman viikon aikana saattaa vuorten tiet olla suljettuna. Tnn kvin vuorilla ja lmp oli alimmillaan 6 C ja lunta paikoitellen ihan reippaasti, mutta tiet olivat paljaana ja kuivat.

Jos kiinnostaa, niin Ricardolta voi kysy. Prj joten kuten englannin kielell. https://www.facebook.com/ricardo.zerene.1/

Tll hoituu renkaan vaihdot ja isommatkin rempat. Hinnoittelu ollut kohillaan. Kertaakaan ei ole viel kusettanut.
    cbr 1000rr rata/touring tuunausta.
    Lainaa fredi kirjoitti Katso viesti
    Alicanten alueella vartioidulla alueella varasto vuokrat lhtee 50 ylspin.
    Vartioimattomia en suosittele. Ne on huomattavasti halvempia, mutta tavarat ei pysy niiss paikoillaan.
    Yleens ajoneuvoille tarjotaan merikontteja silytyspaikaksi vuokralle. Niiss ei ole ilmanvaihtoa ja ajokamat voi olla talven jljilt homeessa. Samaan konttiin tungetaan monen turistin mopot ja kotilo viimeiseksi.

Kuljetusliike ottaa 600-1000 riippuen mit liikett kytt, jos pyrn ajaa vaan toiseen suuntaan. Yksi vaihtoehto sekin. Itse olen asian niin ajatellut. Toiseen suuntaan auto vie mopon ja varusteet. Itse ajan mopon kesn lhestyess suomeen.

Vakuutusyhtist kannattaa selvitt niiden korvaus into, jos mopo tai varusteet hvi talven aikana.
    Vihrekortti ei ole kuin 3kk voimassa kerrallaan. Espanjassa on mys muita sdksi ajoneuvojen suhteen mitk on vieraskilpisi mm. maassa oloajat. Ovat niit alkaneet ratsaamaan niit samalla tavalla kuin suomen tulli.
    Hyvi pointteja! Varsinkin tuo maassaolo aika pit selvitt. Toi 50 e olis ihan ok hinta, kuitenkin kattais tavallaan kahden reissun rekka kuljetukset.
    Olis kuienkin aika helppo kytt ljynvaihdossa ja tyrkkis mopon koppiin ja irrottais akun ja lhtis lentokentlle.
    https://www.youtube.com/channel/UCyBrstNuTORBvFsUoMgHF5Q
    Real Oviedo dos-equis:n avatar
    Liittyi Dec 2007
    tsadi/costa blanca
    MotOrg ry jsen
    Silytn omaa mopedia Torreviejassa talvet, hyvin mahtuu toinenkin ruutuun
    cb125-73, cb350f-74, cb500f-74, cx500-81,vf750s-83,gl1100-83, vf500f-84, gsx750f-89, xj900-88, cbr1000f-99, cbr1100xx-06, 21.08.08 busa-08
    Real Oviedo dos-equis:n avatar
    Liittyi Dec 2007
    tsadi/costa blanca
    MotOrg ry jsen
    Vihrekortti ei ole kuin 3kk voimassa kerrallaan. Espanjassa on mys muita sdksi ajoneuvojen suhteen mitk on vieraskilpisi mm. maassa oloajat. Ovat niit alkaneet ratsaamaan niit samalla tavalla kuin suomen tulli.[/QUOTE]

Vihre korttia en ole koskaan tarvinnut, syksyll sen jostain syyst vakuutusyhtilt pyysin. On vuoden voimassa (IF)

Pari puhallusratsiaa nkynyt viikonloppuisin, muuten ei mitn Suomen tyylistgrin:
    cb125-73, cb350f-74, cb500f-74, cx500-81,vf750s-83,gl1100-83, vf500f-84, gsx750f-89, xj900-88, cbr1000f-99, cbr1100xx-06, 21.08.08 busa-08
    suomi espanja (SE) lehti. Tammikuun numerossa oli juttua siit, ett poliisi on ruvennut tarkkailemaan ulkomaan rekisteriss olevia ajoneuvoja.
    Se vihrekortti on ns. kansainvlinen vakuutusmaksutodistus. Periaatteessa Eu:ssa autoillessa ei tarvita vihrekorttia, vaan vakuutusmaksutodistus riitt. Se voilla olla pankkikuitti tai vakuutusyhtin kirjoittama todistus. Vihrekortti on kytnnllisin kun sen kaikki viranomaiset tunnistaa.
    Se mik kannattaa pyyt vakuutusyhtist on todistus hinauspalvelun maksamisesta. Jos sattuu hajoamaan mopo moottoritielle , niin saat helpommin hinausapua.

Ajoneuvoa saa kytt 185 vrk Espanjassa. Tmn ajan jlkeen ajoveuvoa ei saisi lain mukaan kytt espanjassa tieliikenteess. Moni ei niin tee vaan ajelee Espanjassa. Espanjassa mys moottoripyrt on tieliikenne maksun alla. Aika alkaa siit pivst kun ajoneuvon ajetaan rajan yli.

Hotelli Masan kohdalla, miss on se hiekka levennys. Poliisit pysytti viimeksi kun olin suomen kilpisell pakettiautolla liikenteess. Kysyivt maassa olo aikaa ja koska olen tullut Espanjaan ja koska olen lhdss pois espanjasta.

Poliisille riitt esim. Jos ylinopeussakkoja on valvontakameroissa on yli 185vrk aikana.
    Espanja on tiukentanut lain tulkintaan viimeaikoina ja varsinkin verotusta. Siell on valtiolla sama tauti kuin tllkin. Valtiolta on rahat vhiss.

Muutama vuosi sitten poliseillakin oli viini lounasleipien kanssa. Nyt nytti olen vesipulloja, kun sivt evitn.

Kteist rahaa kannattaa varata sen verran mukaa, ett voi maksaa mahdolliset sakot heti. Saa 50% alennusta ja kuitin
    Lainaa fredi kirjoitti Katso viesti
    Kteist rahaa kannattaa varata sen verran mukaa, ett voi maksaa mahdolliset sakot heti. Saa 50% alennusta ja kuitin
    Sen saman -50% saa mys pankin kautta maksaessa, kunhan maksaa parin viikon sisll.

-jp-
    Iloa elmn: BMW R1200GSLC & R1200GSA Triple Black
  12.  
    Varastointipalvelua tarjoavat mys mp-vuokraamotkin, jos vain arvaa kysy! Hinnat menevt sitten sesongin ja kysyjn puheentaidon mukaisesti, mutta toimii tuommonenkin!