Sivu: 5 / 34:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456715 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 150:een 1009:sta
  1. #121
    Lainaa T1mppa kirjoitti Katso viesti
    Onks tuolla koneen alla joku katalysaattori?
    Mie katoin kanssa, että meleko pitkän lenkin pakoputki tekkee.
    Jos sillä pitkällä alkukäyrällä haetaan sitä julmettua alavääntöä, mitä on Kiiran Teron mukaan "Alavääntöä löytyy kuin kaksipuolikkaasta enduropyörästä."
  2. #122
    "Vääntöä löytyy" on kiertoilmaisu sille, että tehoja puuttuu.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  3. #123
    Lainaa svheebo kirjoitti Katso viesti
    Saapui tänä aamuna Monkey talliin. Hyvältä vaikuttaa, viimeistely Hondan tapaan siistiä. Ja aiemmin mainittu hälytin plussaa, sitä kun ei missään mainoslauseissa mainita. Myös ohjekirjat jne suomeksi. Tarvinee alkaa etsimään rekisterikilvelle sirompaa telinettä, vinkkejä saa laittaa.
    Sä sait ilmeisesti sen toisen pyörän Hyvinkäältä, mä hain jo keskiviikkona, 300 km takana.. Tuo kilpitelinehomma on omissa suunnitelmissa myös, eiköhän niita ratkaisuja ala kohta näkymään maailmalla. Suomi ohjekirjaa ei muuten vielä keskiviikkona ollut, lupasivat postissa laittaa.

    Omassa on pieni kauneusvirhe, etupyörän nypytys tuntuu tangossa/käsissä. Paineiden lisäys ei auttanut. Voihan se olla, että olen liian tarkka. En tiedä kuuluuko olla näin, johtuuko nappularenkaista? Täytyy laittaa kokeneempi kuski ajamaan..
  4. #124
    ^Jotain on jo noista turistu:
    Nää löytyy siis edellisiltä sivuilta tästä threadista.

    Lainaa svheebo kirjoitti Katso viesti
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    Omassa eturenkaassa hieman pystyheittoa. Selvittävät meneekö takuuseen ja tuleeko uusi rengas.
    Braaaaap
  5. #125
    jaa että se thaimaalaisen laatufirman renkaassa oleva nypytys on sittenkin ominaisuus eikä vika..?

    suomenkielistä ohjetta ei ole mulle vielä ainakaan saapunut, mutta onhan tuosta toisesta selvää saanut kuitenkin. toisaalta en mä ole saanut edes kuittia koko hankinnasta vielä.. on se sentään maksettu.

    näemmä tuolla virityssivulla olisi rattaitakin myynnissä edullisesti. kuinkahan se ketju yltää jos laittaa piikin pari eteen lissää..

    ollu muuta hommaa, niin gessulla ja mankilla ei ole päässyt oikein ajelemaan, martta käynyt ulkoiluttamassa sitä kuitenkin. kai se tuo pikkupyörä tuonut uskoa ajamiseen, meinotteli, että voisi joskus kokeilla sitä äksääkin.. pitäis vaan kuulemma madaltaa sitä ensin.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124 ja '98 LN170.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  6. #126
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Jos kilpitelinettä tuohon miettii, niin äkkiäpäin näyttäis että veis rekkarin yläreunan takalokarin takapuolelle ja pikkasen takalokarin reunan yläpuolelle. Ei näyttäis ehkä niin isolta.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  7. #127
    ja jos sitä soveltaa jotenkin sivulle, niin näyttää sittenkin tyhmältä. ja luultavasti osuu jalkoihin. olkoon mun puolesta vakiona.

    ja tuo maahantuojan pyörä yläkuvassa, mihis siitä se teline on hävinnyt? yleensä luulis olevan vakiona nuo vehkeet näytillä jos myyjät esittelee..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124 ja '98 LN170.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  8. #128
    Siinä esittelypelissä on kilpikin jokin oma väkästys. Ei sellainen oikea kilpi. Videopätkissä juutuubissa näkyy sellaisia siistejä kilpitelineitä, samaten facessa moto X thailand sivulla vaikka ja mitä rompetta. Verkkokauppaa vaan en ole firmalle löytänyt.
  9. #129
    Itselle tilasin Kitacon kilventelineen juuri siksi, että saisi lokarin yläpuolelle, näytti vähän siltä ettei kannata muutaman kympin takia alkaa itse väkästämään. Katsotaan kun tulee, niin voin laittaa vähän kuvia ja mittoja, jos joku haluaa apinoida.

    Osia; https://goo.gl/ZTn5bN ..jotka saa tilattua täältä https://bikerzbits.com/ (edit; juu en suosittele ko. kauppaa, kts. sivu 8)

    Varaosanumerolla löytyy kaupasta haulla. Ei varmaan ihan sentilleen halvin, mutta ainoa mistä itse pelkällä englannilla osat löysin ja sain tänne tilattua. Laitan infoa paketin saavuttua miten homma pelasi.

    ..kuinkas monta pyörää täältäkin jo löytyy, joko kohta päästään pitämään Monkey -miittiä?
    Viimeksi muokannut: -dq-; 01.09.2018 klo 23:21.
  10. #130
    no voi perkele.. nyt alkoi osaa löytymään..

    taakse jokin tarakka olis hyvä, saisi siihen sen sixpäkin sidottua.. löytyy näemmä tuolta sellainenkin.

    mut en vielä kyllä mitään ala tilaamaan, muutakin hommaa niin paljon. katsoo talven päälle sitten. jos pääsisi katon alle asentelemaan.

    pidetään vaan miitti. jos vaikka merihelmen leirintäalueelle, ei tartte mun niin kauas ajella.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124 ja '98 LN170.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  11. #131
    Hahaa, kauppias soitti että saa hakea pojan kotiin. Joo otin samalla tuon vanhemmantyylisen tarakan, niin ei tarvi kaljaa sylissä kuskata. Mut laitan tosiaan raporttia kun tulevat, mullekin täysin tuntematon kauppa niin en vielä yllytä ketään tilaamaan isompaa satsia.

    Jaa noin pohjoiseen, olen kuullut että Turku on hieno kesäkaupunki..
  12. #132
    Lainaa -dq- kirjoitti Katso viesti
    Jaa noin pohjoiseen, olen kuullut että Turku on hieno kesäkaupunki..
    eihän sinne kuulemma edes porilaiset halua... meidän apina on turuust lähtöisin, niin tuskin se heti sinne takaisin haluaapi.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124 ja '98 LN170.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  13. #133
    Lainaa -dq- kirjoitti Katso viesti
    Jaa noin pohjoiseen, olen kuullut että Turku on hieno kesäkaupunki..
    Ääni Turulle tai Naantalille...
    Tosin mehän voidaan pian pitää paikallismöötte...
    Historia opettaa vain sen, ettei historiasta koskaan opita mitään.
  14. #134
    Turun Bike Worldissa oli viime viikolla pitkä rivi keltaista Monkeyta, en tiedä oliko ne kaikki jo myyty.
    Hauskan näköinen peli kyllä
    Moto Guzzi Breva V850
    Vespa GTS 250ie
  15. #135
    On tämä ihmeellistä logistiikkaa ku toinen hakee Turusta Lappiin ja minä Ruovedeltä Naantaliin, kun Raisio ei muutama viikko sitten tiennyt ku marraskuussa tulevista.

    suntsa, koitan ainakin itse päästä jokirantaan keskiviikkona, tuu sinäkin niin on vanhoilla gubeilla ihmeteltävää.
  16. #136
    Lainaa -dq- kirjoitti Katso viesti
    suntsa, koitan ainakin itse päästä jokirantaan keskiviikkona, tuu sinäkin niin on vanhoilla gubeilla ihmeteltävää.
    Tulisin muuten, mutta koko viikko menee työreissussa. Viikon päästä taas lomaa.
    Historia opettaa vain sen, ettei historiasta koskaan opita mitään.
  17. #137
    Alkoi ottaa sen verran päähän tuo eturenkaan nypytys, että nappasin pyörän irti. Huomenna vien luotto rengasfirmaan, joka on onnistunut aina hoitamaan nypytykset ja tärinät pois. Katotaan miten käy, varmaankin pyöräyttävät rengasta vanteella ja koettavat saada istumaan paremmin. Pystyheittoa mittasin itse n. 2mm.

    Tiedän, että pitäisi mennä takuuseen tällaiset. Mutta myyjältä ei vastausta sähköposteihin, muuta kuin, että laita lisää ilmaa. Jos tuo nyt muutaman kympin maksaa saada Monkey täyteen iskuun nopeasti, ei mua kaada.
  18. #138
    mulla käytettiin pois vanteelta ja uudelleen asennus. ei vaikutusta. ja paikoillaankin pitäis olla kunnolla.

    eilen käytiin martan kans ajelemassa illalla. mulle nostivat kaikki kättä isommalla pyörällä kulkijat ku tulin gessulla perässä. ei martalle.

    joku pojankossi katseli pitkään kun seisoi tien varrella oman mankinsa päällä. no toljottaa ne muutkin edelleen..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124 ja '98 LN170.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  19. #139
    En ole itse nypytystä saanut rekisteröityä, voi kyllä olla että menee renkaat vaihtoon muutenkin niin katsotaan sitten uudestaan.

    230 km keritty kelaamaan ja ekat öljyt vaihtoon josko laatikko alkais toimimaan nohevammin, aikamoista litkua oli tehtaan öljy kuumana. Laatikko toimii vähän paremmin (joku Castrolin halvin 10W-30) mutta pari kuparinväristä hilettä löyty vanhoista öljyistä, taas tieto lisää turhaan tuskaa..

    Itse taas ihmetellyt miksi moottoripyöräilijät morjestaa niinkin ahkeraan, erottavatko etuvalosta vai mistä. Ei tämä kyllä kiireisen ihmisen menopeli ole, mihinkään ei kulje ja aina kun johonkin pysähtyy, hyökkää jostain joku tarinoimaan.
  20. #140
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    mulla käytettiin pois vanteelta ja uudelleen asennus. ei vaikutusta. ja paikoillaankin pitäis olla kunnolla.
    Mulle tehtiin sama operaatio tänään, liukkaimmalla rengasrasvalla, että rengas asettuisi parhaiten paikoilleen. Ei ollut postiivista vaikutusta maksoin kympin toimenpiteestä.

    Kai se on takuuseen vaadittava uusi rengas. Saas nähdä miten käy.
  21. #141
    Lainaa -dq- kirjoitti Katso viesti
    230 km keritty kelaamaan ja ekat öljyt vaihtoon josko laatikko alkais toimimaan nohevammin, aikamoista litkua oli tehtaan öljy kuumana. Laatikko toimii vähän paremmin (joku Castrolin halvin 10W-30) mutta pari kuparinväristä hilettä löyty vanhoista öljyistä, taas tieto lisää turhaan tuskaa..
    mulla laatikko kyllä toimii ok. notkeasti vaihtaa kun ajelee. martta saanut jotain vaihto-ongelmia löytymään, mutta epäilen enemmänkin sitä, ettei ole tottunut ajamaan. omalla kohdalla ei ongelmia ole ollut.

    yli 750km mittarissa, näemmä tuolle kilometrit maistuu kohtuudella. tällä menolla jokunen viikko ja saa tilata ensimmäisen huollon apinalle.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124 ja '98 LN170.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  22. #142
    Joo kyllä tuokin kytkintä käyttämällä ihan moitteettomasti toimii, tottunut vaan vaihtamaan ilman niin siinä ei ihan "isoa" moottoripyörää vastaa toimivuudeltaan. Täytyy vielä kokeilla laittaa poljinta hahlon verran alemmas.

    Lupasin itselleni pitää tekniikan vakiona siihen 1000 km huoltoon saakka, täytyy varmaan suunnitella joku pidempi päiväreissu että saa sen parissa viikossa täyteen.
  23. #143
    Lainaa Monkey125 kirjoitti Katso viesti
    Mulle tehtiin sama operaatio tänään, liukkaimmalla rengasrasvalla, että rengas asettuisi parhaiten paikoilleen. Ei ollut postiivista vaikutusta maksoin kympin toimenpiteestä.

    Kai se on takuuseen vaadittava uusi rengas. Saas nähdä miten käy.
    Ajoin joskus gromilla ekaan huoltoon asti juurikin näillä vee ruuber mallisilla kumeilla ja kokemuksesta kerron että tee itsellesi palvelus ja heitä ne suosiolla kaatopaikalle.
    SV
  24. #144
    Onko uuteen mankiin olemassa perinteistä putkesta taivuteltua tarakaa?

    Tein äsken apinakaupat ja tarakka tarvitaan. Nämä hässäkkä laazeri peltitaivuttelu hommat näyttää semmosielle mitä en halua.

    Minikokonen kilpiteline on kai myös pakko ostaa. Tehtaan jatkovarsi malli on liika moderni.
  25. #145
    Putkitarakoita löytyy, joko orkkis krominen jotain 150 ja 200 euron väliltä, tai mun aikaisemmin linkittämässä katalogissa mustana Thaimaassa, siitä ku käännät bahtit euroiksi niin oisko 1,5x kun on rahti ja alv päälle.
  26. #146
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Joku tuli keltaisella mankilla yhdeksän maissa Tuusulaa päin Hyvinkään suunnalta! mahtavuutta ! Itellä oli sininen kawa kärryillä.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  27. #147
    49D1F4B8-AC67-459F-BAB3-419483C1099C.jpg

    Keltaisella paholaisella ajeltu täällä Alankomaissa / Haagissa jo kuukauden päivät. Oli ensimmäisestä erästä joka saapui Hollantiin - eikä ole vielä samanlaista laitetta tullut vastaan... Ei ole kovin tunnettu konepyörä täällä päin - muutama britti-tuttava kyllä tunnisti heti ja herätti heissä toki asiaankuuluvaa omistamisen halua.

    Hyvin riittää nuo muutamat hepat parin-kolmen kilometrin työmatkaan, mutta tuonne varsinaiseen moottoritieliikenteeseen ei todellakaan ole tullut mieleenkään mennä. Tuntuu jo että täällä kirkolla luulevat mopoksi ja autoilijoiden ajosuoritukset ovatkin sitten sitä tasoa ennakointien yms. suhteen.
    - Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin -

    *** Honda Monkey 125 ***
  28. #148
    Tulipa käytyä taas aiheuttamassa mielenpahennusta kylällä. Kiertelin pitkin kemiä aikani kuluksi. Rinnalle tuli sitten joku paikkamaalattu punainen mondeo. Ajoi edelle. No eihän X5 bemari voi jäädä fordia huonommaksi eli se meni perässä. Seuraavista valoista sitten otin minäkin kunnon lähdön ja vedin sitten sen verran että molemmat jäi taakse..

    Pari kierrosta kylällä ja jatalle syömään. Audikuski katseli autossa pitkään apinaa ennen ku tuli syömään. Pari pikkupoikaa ajeli polkupyörillä ympyrää pihalla ja näki ku tulin rispektiä heijastavassa nahkatakissa ja asettelin itseni anatomisesti muotoillulle apinan penkille. Pojat ajoi siihen viereen ja kysyi heti et onks tää se uus manki? Joo, on se. Onko hyvä? On. Saako vääntää kaasua? No väännä vaan. Saanks mäkin? No joo. Suljettuani nahkatakin ylänapin sanoin et tarttee lähteä saunaa lämmittämään ja lähdin ajamaan auringonlaskua kohti poikien huutaessa vielä heipat.

    Paluumatkalla joku tuli wingillä vastaan. Vedin reilun orkkimoron. Eihän se kehdannut olla vastaamatta..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124 ja '98 LN170.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  29. #149
    Käyppä kuvajahtiinki osallistumassa sillä apinalla ku kerta pitkin Kemiä pyörit
    BMW R1200GS, EX:BMW r1100s,K1200gt,Suzuki bandit 1200s -02,Hd electra glide -92, hd sportster 1200 -94, Honda cbr1000f -92,Kawasaki 550ltd
    A-AL-BIH-CZ-EST-FIN-H-HR-I-KV-LT-LV-MD-MK-MNE-N-PL-RO-S-SK-SLO-SRB-UA
  30.  
  31. #150
    Käynyt mielessä, mut ei tämä samppa tahdo tykätä laittaa kuvia tänne. Mikälie vika, mut ei ole onnistunut pitkään aikaan. Ei viitti sen takia uutta puhelinta hankkia. Tekstiä tämä vielä sentään tuottaa. Muiden harmiksi.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124 ja '98 LN170.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Sivu: 5 / 34:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456715 ... ViimeinenViimeinen