Sivu: 6 / 34:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4567816 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 151:stä 180:een 1009:sta
  1. #151
    Mulla oli 2007 vuonna uutena ostettu Skyteam Monkey 125 hupileluna. Se meni vakiona hyvä jos 80-90 mittarinopeutta. Putkistolla, virtaavammalla ilmansuodattimella, kaasuttimen säädöllä ja todella rankasti pidemmillä välityksillä se jaksoi kelata tasaisella 110-115 mittarinopeutta, joka oli vähän yli 100 todellista. Alamäkeen loppui kerran mittarin asteikko kesken, joka loppuu 120. Viisari oli tapissa. Sillon jo vähän hirvitti kun se skyteamin laatu on mitä on. Vanteissa oli heittoa jo uutena ja etupumppu katkesi ajossa. Mutta tuli sillä 100 alueella vedeltyä 20-30km pätkiä liikenteen mukana. Ja 80 alueella ohittelin muutaman kerran rajoituksen mukaan ajavia. Tehoa siinä tuskin oli noin hieman paranneltunakaan kuin ehkä max. 10hp. Sinänsä tämänkin Hondan putkisto näyttää siltä, että kulkupuoli voi jo parantua melkoisesti uuden putkiston vääntämällä.
    Kawasaki ZX12R B1
    EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R



  2. #152
    Lainaa -dq- kirjoitti Katso viesti
    Putkitarakoita löytyy, joko orkkis krominen jotain 150 ja 200 euron väliltä, tai mun aikaisemmin linkittämässä katalogissa mustana Thaimaassa, siitä ku käännät bahtit euroiksi niin oisko 1,5x kun on rahti ja alv päälle.
    Kiitos. Nyt pääs jäljille. Tarvikeosa mustana 100€ ja krominen orkkis 180€. Verotettuna. Kiilto maksaa ja on kyllä melkonen nysä. Mutta säkin saa sidottua kiinni...

    Pitää miettä ekan huollon jälkeen varuste kierrosta. Siihen mennessä näkee josko jotain tarvii lisää.
  3. #153
    Mä olin näkevinäni Tampereen Tampellassa viikko-pari sitten uuden Monkeyn, tunnustaako joku ajelleensa siellä? On kyllä niin mahtavan näköinen mopo, tekis mieli itellekin hommata. Oiskohan jollain liikkeellä koeajettavina niitä...
  4. #154
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    Eilen piti käydä paikallisella diilerillä näyttämässä eturengasta, pystyheittoa sen verran että tuntuu ajossa. Katsotaan mitä helsingin herrat sanoo ja vaihtuuko takuun piikkiin.
    Oletko saanut maahantuojalta mitään vastausta tähän rengas asiaan ? Aikaahan on vierähtänyt jo tovi. Ilmeisesti takuuanomus on lähtenyt, kai tuotteen virhe pitäisi korjata suhteellisen nopeasti, vielä kun on kelejäkin jäljellä
  5. #155
    ei ole mittään kuulunut. varmaan ensi viikoksi pitäis tilata se tonnin huolto. samalla pitää kysyä.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124 ja '98 LN170.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  6. #156
    Lainaa Mary_ kirjoitti Katso viesti
    Mä olin näkevinäni Tampereen Tampellassa viikko-pari sitten uuden Monkeyn, tunnustaako joku ajelleensa siellä? On kyllä niin mahtavan näköinen mopo, tekis mieli itellekin hommata. Oiskohan jollain liikkeellä koeajettavina niitä...
    Edellisenä viikonloppuna niitä oli puoli tusinaa myytyä odottamassa omistajiaan BikeWorldissa Keskuojankadulla. En kyllä nähnyt yhtään koeajokappaletta siellä hallissa mutta ymmärsin että niitä oli lisää tulossa. Käy siellä ihmettelemässä tilannetta, eipä niitä taida Tampereella muut myydäkään.
    Dear Optimist, Pessimist and Realist!

    While You guys were busy arguing about the glass of water, I drank it.

    Sincerely

    The Opportunist
  7. #157
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    ei ole mittään kuulunut. varmaan ensi viikoksi pitäis tilata se tonnin huolto. samalla pitää kysyä.
    Sama homma itellä. Ensi viikolla tonnin huolto (km), uumoili hinnaksi satasen luokkaa. Onhan siinäkin hintaa litralle öljyä, kaipa jotain tarkistuksia kuuluu. Silloin siis pitäisi viimeistään saada uutta kumia alle, ei ole kiva ajella vispaavalla vehkeellä. Toivottavasti tulisi jo aikaisemmin, mitenlie tavaraa maahantuojalla..

    Kuluttaako muilla nämä vehkeet öljyä miten? Itse joutunut pari kertaa lisäämän, 700 km takana. Vaihtaa mielestäni huonommin kun öljyt lähellä alarajaa. Vapaa ja ykkönen ei meinaa aina löytyä.. öljyn lisäys auttaa.
  8. #158
    en minä ainakaan ole lisännyt. ja uskon ettei marttakaan ole pahemmin niitä kattellu ku on liikkeelle lähtenyt.. eihän hondat syö öljyä.. vasta kävin ajelulla ja hyvin vaihteet pelas. ja ajettu yli 900 nytten.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124 ja '98 LN170.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  9. #159
    Ei tunnu öljyä kuluvan, mutta oli kyllä tehtaan jäljiltä enempi ala- kuin ylärajalla. Välivapaat vähenivät kyllä kun laitto uudet öljyt ylärajaan asti. Näillä tonnin huoltoon asti ja sitten kun aletaan virittämään laitetaankin sisään D..
  10. #160
    omamassa 107 kg

    Tuotetta näkemättä, niin mikä ihme siinä painaa?
  11. #161
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124 ja '98 LN170.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  12. #162
    Onko niitä renkaita tasapainotettu? Jos ei oo, niin sekin auttaa siihen vispaamiseen.
    Tietysti eniten sellanen rengas mikä on pyöreä eikä soikea. Veikkaan, että saatte samanlaiset renkaat takuusta ja ongelma ei katoa mihinkään.
    Braaaaap
  13. #163
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    omamassa 107 kg

    Tuotetta näkemättä, niin mikä ihme siinä painaa?
    samaa mietin , husse painoi 5 kiloa enemmän
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  14. #164
    Taitaa nuo tämän päivän kevarit sen 100kg painaa kaikki.
    En kiellä enkä myönnä, vaan pikemminkin päinvastoin.

    Ray Of Darkness
  15. #165
    Monkeyn paino ilmoitettu ymmärtääkseni märkäpainona, eli tankki täynnä, öljyt koneessa ja akku paikallaan. Kuivapaino jäisi hivenen alle sadan kilon.
  16. #166
    Eka huolto. 981km.

    Bel-ray exp 10w-30 1litra. Tiiviste ja 0,6 tuntia töitä. 71,90e.

    Öljy 15,90e ja tiiviste 5e. 5e kuparitiiviste..?

    Öljyä on kyllä laitettu varmaan se litra kun on jo hieman ylämerkin yli. 0,9 litraa oikea määrä. Kai ne ammattilaiset tietää mitä tekee.. en ainakaan ala vähentämään sitä.

    Ei tietoa toimiiko laatikko paremmin ku ennen. Martta käytti ite huollossa, eikä osannut sanoa onko eroa.

    Niin ja painosta. Naapurin pojan skootteri painaa kuulemma enemmän kuin tuo. Tuli puheeksi kun kävi pihalla pari päivää sitten.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124 ja '98 LN170.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  17. #167
    Lainaa T1mppa kirjoitti Katso viesti
    Onko niitä renkaita tasapainotettu? Jos ei oo, niin sekin auttaa siihen vispaamiseen.
    Tietysti eniten sellanen rengas mikä on pyöreä eikä soikea. Veikkaan, että saatte samanlaiset renkaat takuusta ja ongelma ei katoa mihinkään.
    Ei ole tasapainotettu. Kävin merkkihuollossa näyttämässä viime viikolla ja asentaja kertoi eturenkaan vipottaneen joka suuntaan. No, soitto tänään huoltoon mikä mahtaa olla tilanne. Maahantuoja kuulemma korvaa renkaanvaihdon takuuseen Mutta renkaita vain ei ole maassa, eikä tietoa koska tulee.. Maahantuoja hyväksyi kuitenkin ratkaisun, jossa alle laitettaisiin jotain muuta kuin Vee Rubberia. Paikallinen huolto ei kuitenkaan löytänyt korvaavaa merkkiä... Itse löysin ensimmäisellä nettiselauksella paikalliselta Stormilta Kendan nappularenkaan.

    Sitten riitti selitykset ja kahden tunnin päästä oli uusi rengas hankittuna stormista. Kenda merkkinen rengas alle ja nypytys poistui Mahtava ajella kuin laite toimii niinkuin pitää, eikä peilit väpätä.

    Rengas 38 + asennus 15. Korvaakohan maahantuoja minulle tuon 53 €?
  18. #168
    Ei ollu vielä tullut vastausta renkaan vaihtoon mulla. Muutamia vaihtoehtoja netissä löytänyt kyllä alkuperäisen tilalle. Ei nuo kyllä paljon maksa. Mut entinen takuun mukaan katsotaan miten menee.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124 ja '98 LN170.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  19. #169
    Lainaa Monkey125 kirjoitti Katso viesti
    Ei ole tasapainotettu. Kävin merkkihuollossa näyttämässä viime viikolla ja asentaja kertoi eturenkaan vipottaneen joka suuntaan. No, soitto tänään huoltoon mikä mahtaa olla tilanne. Maahantuoja kuulemma korvaa renkaanvaihdon takuuseen Mutta renkaita vain ei ole maassa, eikä tietoa koska tulee.. Maahantuoja hyväksyi kuitenkin ratkaisun, jossa alle laitettaisiin jotain muuta kuin Vee Rubberia. Paikallinen huolto ei kuitenkaan löytänyt korvaavaa merkkiä... Itse löysin ensimmäisellä nettiselauksella paikalliselta Stormilta Kendan nappularenkaan.

    Sitten riitti selitykset ja kahden tunnin päästä oli uusi rengas hankittuna stormista. Kenda merkkinen rengas alle ja nypytys poistui Mahtava ajella kuin laite toimii niinkuin pitää, eikä peilit väpätä.

    Rengas 38 + asennus 15. Korvaakohan maahantuoja minulle tuon 53 €?
    enpä usko että korvaa!
    erikoista että vipotukset on osuneet eturenkaaseen kaikilla, oli se kyllä ärsyttävää kun ottaa tollasen uuden hienon pelin vastaan ja huomaa 500 metrin ajolla että etupää pompottaa aivan vitusti.
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  20. #170
    Voi se takanakkikin vipata. Sitä ei vaan niin helposti ajossa huomaa. Itäpyörillä paljon ajaneena tää eturenkaan pompotus on tullu tutuksi
  21. #171
    Ohimennen kävin puodissa ja siellä oli pitkä rivi keltaisia moppeleita luovutusta odottamassa

    Livenä kun näki niin pyörä oli suurempi mitä kuvittelin ja aika söpön näköinen, olisi kyllä aika hauska mökkipyöräksi millä kävisi kaupoilla kevyellä varustuksella. Yksi asiakas kertoi että maahantuojalla on hinnoittelussa virhe jota ei ole vielä korjattu joten äkkiä piirtämään viivaa paperille ennen kun tajuaa nostaa hintoja muun euroopan tasolle, tai yleensä niitä korkeammaksi.
    Kylätason kurapyöräilijä.
  22. #172
    Taisin nähdä pari kimppa-ajelussa tänään kun tulin hommista kotio, eivät olleet edes keltaisia.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  23. #173
    Tämmönen apina vois olla SSAMotorSportin seuraava projekti?!?!😄
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  24. #174
    Lainaa adville kirjoitti Katso viesti
    enpä usko että korvaa!
    erikoista että vipotukset on osuneet eturenkaaseen kaikilla, oli se kyllä ärsyttävää kun ottaa tollasen uuden hienon pelin vastaan ja huomaa 500 metrin ajolla että etupää pompottaa aivan vitusti.
    Kyllä vaan korvasi! Peukut maahantuojalle Saan kompensaationa ensihuollon maahantuojan piikkiin.
    Olen tyytyväinen tähän ratkaisuun. Oli taas tänään hieno ajella kun rengastus pelittää.
  25. #175
    Lainaa Monkey125 kirjoitti Katso viesti
    Kyllä vaan korvasi! Peukut maahantuojalle Saan kompensaationa ensihuollon maahantuojan piikkiin.
    Olen tyytyväinen tähän ratkaisuun. Oli taas tänään hieno ajella kun rengastus pelittää.
    Tuo voi olla aika kallis paukku jälleenmyyjälle / maahantuojalle.
    Vekotin tulee Ö-luokan renkailla ja kun myyt sen vekottimen kuluttajalle, niin kannat yrittäjänä vastuun.

    Voi olla, että jos noita rengasongelmia on riittävästi, niin seuraavaan maahan tulevana erään vaihdetaan renkaat jossain muualla ja jonkun muun piikkiin.
  26. #176
    Lainaa Monkey125 kirjoitti Katso viesti
    Kyllä vaan korvasi! Peukut maahantuojalle Saan kompensaationa ensihuollon maahantuojan piikkiin.
    Olen tyytyväinen tähän ratkaisuun. Oli taas tänään hieno ajella kun rengastus pelittää.
    no perhana
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  27. #177
    Ekat kokemukset.

    Helppo, kevyt ja notkee. Ajo on itse miellyttävyys. Oon yli 185 ja raajat ylipitkät kroppaan - mutta ei mitään ongelmia ajoasennon kanssa. Kampe kulkee ku ajatus eikä renkaat täryytä. Rakenne on tömäkän olonen. Rungossa penkin ja tankin välissä on ne oudot putkenpätkän päät auki. Niistä saikin kuormaliinat tukevasti ristiin. Jäävät tulppaamatta.

    Koneen tehot piisaa tämmöseen ajoon. Mutta tästähän löytyy valmis dataliitin
  28. #178
    Hauska leikkikalu tuo kait enempi lie , samaan rahaan saapi jo melkosen hyvän kuus-satkun kummiski ,että taloudelliseti ei lie mikään "sijoitus" sinänsä,joku rajoitettu erä voisi ihan taloudellisestikin olla kiva kokeilu 30v ajanjaksolla.
  29. #179
    Kaippa se on kiinni siitä mitä ajoltaan haluaa. Eilen ajelin edesakaisin 110km karkeaa yksityistä soratietä, kävin myös pahnapellolla sekä pienimuotoisella crossiradalla. Tosi hyvin Monkey meni rupulilla alustalla pienemmästä rengaskoostaan huolimatta. Kaveri kävi ajamassa asfaltilla, itsellä kun ajolupa odottelee takaisinpaluuta. Kuulemma vähän eturengas täryytti jossain 60km/h nopeudessa. Soralla moista ei edes huomannut vaikka vauhtia oli pääsääntöisesti 60-80. Tasapainotus voisi ehken auttaa kun ei näemmä moista ole tehty. Olen kyllä kamppeeseen tyytyväinen, kiva peli.



  30.  
  31. #180
    Näin tällaisen eilen Tampereella Hämeenpuistossa. Olipahan hieno peli, kuskikin vastasi peukkuun takaisin


    Ex:Yamaha MT-01, Suzuki SV 1000, Suzuki GSF 600S, KTM LC4 640 / varastettu, Honda CBR 900 RR, Yamaha YZF 750 R, Husqvarna WRE 125, Honda monkey
Sivu: 6 / 34:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4567816 ... ViimeinenViimeinen