Sivu: 4 / 35:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345614 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 1031:sta
  1. #91
    Kun meikäläinen oli seitsemän vuotias, sain ensimmäisen keltaisen Monkeyn ja siitä lähti tämän motoristin ura alkuun. Nyt, siitä hetkestä 36-vuotta myöhemmin, tulee minulle jälleen keltainen Monkey. Maanantaina saan kuulemma sen liikkeestä hakea...
    Historia opettaa vain sen, ettei historiasta koskaan opita mitään.
  2. #92
    En näemmä ole enää ainoa tärähtänyt täällä, joka tuollaisen ostanut..

    Kävin kylällä mutkan ja paluumatkalla tankin kautta. 85km ja 1,25 litraa, josta osa meni vähän väkisin sisään. 1,47 litraa keskikulutus.

    Martta tosin ajanut tuosta ainakin puolet.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  3. #93
    tulipahan käytyä töissäkin tuolla vekottimella, sen verran urheiluhenkeä löytyy että sen 100km siivun vetelin menemään.

    keskinopeus nelostiellä varmaan se 85. isompien autojen imussa pääsee helpommin nopeampaan vauhtiin. penkki alkaa puuduttaa persusta siinä 50km kohdilla kun putkeen ajeleepi. muutaman sentin pystyy persettä liikuttelemaan penkillä mutta pitkällä matkalla se on liian vähän. kylällä käyntiin asento on tilava mutta pitemmällä matkalla tilanne muuttuu. rautapersettä luultavasti tuolla en jaksaisi lähteä ajamaan. no ei siihen muutenkaan olisi aikaa tänä kesänä. vai joko se on syksy..

    ajohousut taikka saappaat saattaa vastata sivupaneeliin, niin siihen saattaa ajan myötä tulla kulumisen merkkejä. ja peilit voisivat olla hieman kauempana, niin helpommin näkisi tutkia varalta ketä sieltä takaa oikein tulee.

    vain kolme autoa ohitti kun ajelin töihin. joko liikaa nopeutta tai sitten johtui siitä, että oli lauantai-aamu..

    paluumatkalla liikennettä olikin jo enemmän, ajelin oulun torinrannan kautta ihan piruuttani, taisi muutamien päät sielläkin kääntyä.. poistuessani joku tuli vastaan reippaalla orkkimorolla! joko oli joku joka täällä lukenut juttuja taikka sitten joku joka ei vierasta pienempiäkään motoristinalkuja moikata.. vaikka en mä nyt koolta enää pienimpiä muistuta....

    iskon nesteellä tankki täyteen, meni jopa jotain 3 litraa, uusi ennätys! liikennevaloissa joku jamppa toljotti autossa kuskin paikalla suu auki sivuikkunasta. ei siinä mitään, mutta kun ajoi koko ajan eteenpäin reipasta vauhtia. olis varmaan mun syy ollut jos olis kolahtanut..

    paluumatkalla yks perkeleen uretaanikopin vetäjä ei meinannut päästää moottoritielle tulemaan, tahallaan kiilasi siihen viereen, niin vedin vaan piennarta menemään ja päästin suosiolla edelle. sitten tuli se 60-alue motarilla, missä tietyöt, ajoin siinä tasaista vauhtia ja koppia kuski jarrutteli koko ajan mutkissa. siinä pääsi tasaisella nopeudella samantien ohitte siitä kopista. satasen rajoitus alkoi taas niin armoton kiihdyttäminen, kun näki että koppi lähtee muita ohittamaan vasemmalla kaistalla. sen verran sain nopeutta kelattua mankiin, että seuraavasti rampista oli hyvä nousta ylös ja jättää kopin vetäjä purnaamaan motarille..

    rauhallisempaa tietä sitten pohjoista kohti, pari ukrainalaista asuntoauto päästin (säälistä?) ohitte siinä nätisti, muuten ei ongelmia matkalla, välillä pääsi sopivasti reilua yhdeksääkymppiäkin. ja lopulta sain kiinni ne asuntoautotkin jotenkin ihmeellisesti ennen ku olin mökillä taas..

    kemin satama openin alueen kautta vielä ajelin aikani kuluksi, joku siinä kävi pienessä sievässä turinoimassa ja ihmettelemässä, kuulemma manki oli ollu silläkin aikanaan..

    mutta pyörä toimi ok pitemmän reissun, ei tuntunut käyvän kuumana eikä mitään ihmeellistä. mittarissa alkaa varmaan olla se 500km tai ylikin. vielä menee tovi, niin näkee sitten paljonko kehtaa liike ottaa tonnin huollosta. toivottavasti ei ainakaan sitä tonnia.

    ja tällä kertaa en mennyt tankin kautta kotio. tällä kertaa martan vuoro lähteä tyhjällä tankilla..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  4. #94
    Uusi monkey tuli tänään haettua talliin ja jopa reilun 30km koeajokin siinä samalla. Onhan tuo luvattoman hauska peli nurkkapyörimiseen. Saattaa emännänkin pitkään tauolla ollut ajoharrastus alkaa uudestaan. Tuon helpompaa ajettavaa kun tuskin löytää mistään.

    Onko kukaan saanut tuohon minkäänlaista huoltokirjaa/manuaalia? Kiinnostaisi lähinnä tulevat huollot ja mitä öljyä tuohon laitetaan?

    Toni
    Historia opettaa vain sen, ettei historiasta koskaan opita mitään.
  5. #95
    manuaali tuli mukana. englanti oli lähin kieli mitä osaan, loput vinkuintiaa. minne ne sun manuaalin on hukanneet vai tuleeko jälkijunassa? huoltokirja oli suomeksi.

    tonnissa ensihuolto ja sitten kuuden tonnin välein öljynvaihto. suodattimen pesu 12tkm.

    aika naftisti tehtaalla laitettu öljyöä koneeseen, mutta eihän tuo vielä ole kuivaksi mennyt. ei kait syö öljyä, voisi tarkistaa ku menee pyörän ohitte.

    öljystä luki, että jos ei käytä hondan öljyä, niin:
    - JASO T902 standard: MA,
    - SAE standard: 10w-30
    - API classification: SG tai korkeampi. kaikki nuo ehdot tulee täyttyä.

    tuli tässä nyt vaan mieleen, että eikös hondallakin se GN4:n valmistus loppunut, uusi taitaa olla lähempänä 10w-40 ku 10w-30..

    ja jos ei diilerillä ole muuta sinne tunkea kun tuota uutta 10w-40 tms niin mitäs se takuu siihen sanoopi.. paikallisella katselin kun kävin, onko edes hyllyssä hondan logolla 10w-30 ja ei tainnut silmiin pistää..

    ja tuo 6tkm huoltoväli. ajattelin kyllä vaihtaa tiheämmin öljyt joka tapauksessa. ja lyhyttä ajoa kuitenkin taitaa enimmäkseen tulla. onhan tuo 6 tonnia aika pitkä matka noin pienelle koneelle, isommillekin suosittelevat samaa kuutta tonnia, niin miksi pientä pitäis huudattaa yhtä pitkän matkan ja vielä öljyn määrä vain neljäsosa isomman öljytilavuudesta.. aika pieni kuitenkin tuo sijoitus öljyyn jos kannusta vaihtaa sen neljä kertaa.

    lukee siellä kirjassa vielä että: honda 4-stroke motorcycle oil API service classification SG or higher, excluding oils marked as "energy conserving" or "resource concerving". SAE10W-30, JASO T903 standard MA.
    Viimeksi muokannut: XX-xenon; 06.08.2018 klo 23:09.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  6. #96
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    excluding oils marked as "energy conserving" or "resource concerving". SAE10W-30, JASO T903 standard MA.
    Ei siis sovi alkuunkaan vihertäville?

    Delvacci kelvannee.
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  7. #97
    Mukavia juttuja nuo Xx-xenonin tarinat lukea Olen koettanut palstalla pyöriä ajankuluksi, keskiviikkona vasta oma pyörä alle.

    Olisi mukava tietää mitä esim. tuossa tonnin ensihuollossa tehdään, ehkä öljyt, venttileiden säätö?
    -78 monkeyssä oli ohjekirja (nippu A4 monisteita), jossa opastettiin kuvien kera kaikki tarvittavat huollot. 30 tkm tuli ajeltua ja itse pojan jolppina huollettua. Ei taida onnistua nykyään ja takuukin säilyy vaan jos huollot diilerillä tehty..
  8. #98
    ei kait siinä juuri muuta akuuttia ollu ku öljyn vaihto. jotain tarkistuksia taisi olla. ei manuaali nyt mukana, öljyn tiedot lunttasin kuvasta, kun otin sen sivun kohdalta kuvan puhelimeen, että muistaa mitä luokituksia pitää täyttää, kun ostaa kannua varastoon.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  9. #99
    onkos rideMARKO vaihtanut V-maxin Mankiin kun sellanen on ilmestynyt Nuvizin parkkikselle
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  10. #100
    Lainaa Monkey125 kirjoitti Katso viesti
    takuukin säilyy vaan jos huollot diilerillä tehty..
    Miten monta vuotta vielä menee, että tuo harhaluulo on kadonnut ihmisten tietoisuudesta?
  11. #101
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Miten monta vuotta vielä menee, että tuo harhaluulo on kadonnut ihmisten tietoisuudesta?
    ryhmäpoikkeusasetus ei koske moottoripyöriä

    https://eur-lex.europa.eu/LexUriServ...52:0057:FI:PDF

    g) ”moottoriajoneuvolla” kolmella tai useammalla pyörällä varustettua
    itseliikkuvaa ajoneuvoa, joka on tarkoitettu käytettäväksi
    yleisillä teillä;
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  12. #102
    Lainaa adville kirjoitti Katso viesti
    ryhmäpoikkeusasetus ei koske moottoripyöriä
    TÄH!
    Miten monta vuotta vielä menee, että tuo tieto saadaan ihmisten tietoisuuteen...

    Mikä juttu tää on?
    Onko henkilöautot ainoa laji?
    Mites mönkijät, perämoottorit yms
  13. #103
    ainakin mulle paikallinen diileri sanoi, et jos ite tekee öljynvaihdot manuaalin mukaisesti niin ei tule leimaa. ja toisaalta leima on takuun ehto. ja hondassahan on jopa 4 vuoden takuu eli aika pitkä. toinen juttu paljonko tuollaisella ehtii neljässä vuodessa ajamaan, wingit erikseen.

    mut mikäpä estää vaihtamasta öljyä hieman tiheämmin omin luvin. tuskin siitä haittaakaan olisi ja takuu pysyy voimassa. ellei töppää totaalisesti ja hajota koko vehjettä.. sitte eri asia.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  14. #104
    Eipä tullut mitään kirjoja mukana. Tulevat varmaankin sitten jälkijunassa...
    Kyllä mä ajattelin tehdä ensimmäisen "väliöljynvaihdon" muutaman satkun jälkeen niin saa suurimmat metallimurut koneesta pois. Sitten tonnin kohdalla saa huolto vaihtaa seuraavan kerran. Täytyy käydä jotain Motulia purkki hakemassa...



    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    manuaali tuli mukana. englanti oli lähin kieli mitä osaan, loput vinkuintiaa. minne ne sun manuaalin on hukanneet vai tuleeko jälkijunassa? huoltokirja oli suomeksi.

    tonnissa ensihuolto ja sitten kuuden tonnin välein öljynvaihto. suodattimen pesu 12tkm.

    aika naftisti tehtaalla laitettu öljyöä koneeseen, mutta eihän tuo vielä ole kuivaksi mennyt. ei kait syö öljyä, voisi tarkistaa ku menee pyörän ohitte.

    öljystä luki, että jos ei käytä hondan öljyä, niin:
    - JASO T902 standard: MA,
    - SAE standard: 10w-30
    - API classification: SG tai korkeampi. kaikki nuo ehdot tulee täyttyä.

    tuli tässä nyt vaan mieleen, että eikös hondallakin se GN4:n valmistus loppunut, uusi taitaa olla lähempänä 10w-40 ku 10w-30..

    ja jos ei diilerillä ole muuta sinne tunkea kun tuota uutta 10w-40 tms niin mitäs se takuu siihen sanoopi.. paikallisella katselin kun kävin, onko edes hyllyssä hondan logolla 10w-30 ja ei tainnut silmiin pistää..

    ja tuo 6tkm huoltoväli. ajattelin kyllä vaihtaa tiheämmin öljyt joka tapauksessa. ja lyhyttä ajoa kuitenkin taitaa enimmäkseen tulla. onhan tuo 6 tonnia aika pitkä matka noin pienelle koneelle, isommillekin suosittelevat samaa kuutta tonnia, niin miksi pientä pitäis huudattaa yhtä pitkän matkan ja vielä öljyn määrä vain neljäsosa isomman öljytilavuudesta.. aika pieni kuitenkin tuo sijoitus öljyyn jos kannusta vaihtaa sen neljä kertaa.

    lukee siellä kirjassa vielä että: honda 4-stroke motorcycle oil API service classification SG or higher, excluding oils marked as "energy conserving" or "resource concerving". SAE10W-30, JASO T903 standard MA.
    Historia opettaa vain sen, ettei historiasta koskaan opita mitään.
  15. #105
    kyllä minä ajattelin sen tonnin ajella huoletta. isommillakin pyörillä ajanut sen alkutonnin, eikä ongelmia ole ollut. ei syö xx öljyä yhtään vaihtovälillä tai sitten syö sen verran ettei sitä edes huomaa. eihän se vaihto hirveitä toki maksaisi, mut joutuu konttamaan.

    martta meinasi lähteä ilta-ajelulle mutta iski vesisade perhana..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  16. #106
    lähti se kuulemma kuitenkin ajamaan tälle illalle..

    https://www.emc24.fi/tuote/motul-510...-litraa-honda/

    kävisiköhän tuo heittämällä tuohon koneeseen.. minä kun en juuri noista JASOISTA jne ymmärrä, tuossa on JASO MA2 – T 903, API SL/SM/SJ ja vaatimus on T902. T903 parempi ja käy T902:n tilalle? samoin tuo MA, käykö MA2 MA:n tilalle?

    motonetissä näyttää olevan samanhintaista tuo tavara.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  17. #107
    Kyllähän tuo asiansa ajaa varmasti. Ajattelin että jos öljyn määrä on tuon litran verran ja omassa kottaraisessa liki neljä litraa, niin ajattelin monkeyhyn vaihdella parin-kolmen tonnin välein tuon litran öljyt. Ei siitä ainakaan haittaa ole.

    Toni
    Historia opettaa vain sen, ettei historiasta koskaan opita mitään.
  18. #108
    ja hondan oma öljy maksaa kympin enemmän. ei iso ero sinänsä. saattaa tuo kannu kuitenkin kestää pari kesää, riippuen ajoista.

    https://www.hondabikes.fi/varusteet-...10w30-4-litraa
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  19. #109
    Aurinkoisen kesäpäivän kunniaksi tuli testattua monkeytä hieman enemmän. Päräytin 225km pikataipaleen täällä Turun ympäristössä "satasen"teitä vältellen. Kaikinpuolin mukava ajettava ja parhaimmillaan 50-80kmh teillä. Kiinnostusta herätti monessakin paikassa ja kaupasta juotavaa hakiessa tuli vanhoja "mankimiehiä" ihmettelemään ja turisemaan mopojuttuja. Huippunopeuksia en ole vielä testannut, mutta 99kmh tuo kelasi suht helposti, vaikka noin 95-kiloinen kasa muovailuvahaa penkin päällä istuikin. Ei tarvinnut vielä ottaa edes huippuaerodynaamista sukkulamuna-asentoa käyttöön...
    Takapuoli ei itselläni puutunut lainkaan ja kun huomasin polttoainevalon vilkkuvan tankkaustarpeen merkiksi, alkoi tankilla hymyilyttää kun korkkia myöten tankkiin upposi karvan päälle neljä litraa.

    Hyvän mielen kulkupeli.

    Toni.
    Historia opettaa vain sen, ettei historiasta koskaan opita mitään.
  20. #110
    Sisäänajossa on tärkeää, että vältetään liian suuria tai pieniä kierroksia ja ajellaan vaihtelevilla kierroksilla.
    Vanha neuvo on, että kiihdytys sopivalla vaihteella melkein maks. kierrokset ja moottorijarru melkein tyhjäkäynnille. Tämä toistetaan puolenkymmentä kertaa ja sitten ajetaan muutama kilsa ja sama homma uudestaan.
    Näin aikoinaan ajettiin ralliautojen moottorit sisään, kun niillä ei ollut mahdollsita ajaa sitää 1000 kilometriä rauhallisesti

    Jos uusi "apina" tuli maahan öljyt koneessa, niin olisin silti vaihtanut sinne sisäänajon ajaksi sellaiset öljyt, jotka tiedän. Moni "kiinan peli" tulee ihan kuraöljyillä kustannussyistä.
  21. #111
    Juuri näin.
    Tämän vuoksi kurvailinkin ristiin rastiin tässä kaupungin ympäriston pikkuteillä. Runsaasti kiihdyttelyä, moottorijarruttelua ja sekalaista kurvailua eri vaihteilla. Lisäksi kymmenkunta sammutusta ja koneen jäähtymistä juoma- ja turinataukojen aikana. Lopuksi kotitallissa apina nostopöydälle, ylös, proppu auki ja kuumat öljyt pois. Uudet tilalle, koekäyttö ja nyt jälleen valmiina ajoon. Tonnissa vien huoltoon ja silloin saa vaihtaa seuraavan kerran öljyt. Sain tänään tuon lontoon kielisen user manuaalin ja sen mukaan tonnissa ei ole kuin öljyt ja tarkastuksia. Venojen tarkastuskin vasta kuuden tonnin kohdilla.

    Lario! Olisiko tästä AVJ-19 kulkupeliksi...


    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Sisäänajossa on tärkeää, että vältetään liian suuria tai pieniä kierroksia ja ajellaan vaihtelevilla kierroksilla.
    Vanha neuvo on, että kiihdytys sopivalla vaihteella melkein maks. kierrokset ja moottorijarru melkein tyhjäkäynnille. Tämä toistetaan puolenkymmentä kertaa ja sitten ajetaan muutama kilsa ja sama homma uudestaan.
    Näin aikoinaan ajettiin ralliautojen moottorit sisään, kun niillä ei ollut mahdollsita ajaa sitää 1000 kilometriä rauhallisesti

    Jos uusi "apina" tuli maahan öljyt koneessa, niin olisin silti vaihtanut sinne sisäänajon ajaksi sellaiset öljyt, jotka tiedän. Moni "kiinan peli" tulee ihan kuraöljyillä kustannussyistä.
    Historia opettaa vain sen, ettei historiasta koskaan opita mitään.
  22. #112
    Sain oman vihdoin tänään haettua myyjältä 170 km ajelut hyvässä kelissä nyt takana.
    Hymyssä suin menty, vaikka edellisestä kaksipyöräisellä ajosta on n. 30v vierehtänyt..

    Pientä nypytystä etupäässä havaittavissa, ei taida kuulua asiaan? Tarkistin paineet oli n. 1,5 bar, nostin 2,0 bariin. Huomenna testatataan onko vaikutusta. Vai onko kenties pystyheittoa.. katellaan. Muuten hieno peli, hymyssä suin
  23. #113
    Omassa eturenkaassa hieman pystyheittoa. Selvittävät meneekö takuuseen ja tuleeko uusi rengas.

    Miksei hondassa olisi kunnon öljyt kun tulee maahan? Kiinan pelit erikseen. Tuskin kukaan alkaa wingin öljyt vaihtamaan 50km jälkeen kun pyörän on hakenut.

    Toki voisi sen öljykannun hakea kun ehtisi, tämä päivä mennyt nukkuessa ja loppuilta tellingeillä...
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  24. #114
    Tässähän syntyikin markkinat käytetyille 12" kisarenkaille
  25. #115
    joissain laitteissa on kielletty vaihtamasta öljyjä ennen ensimmäistä suositusta ,koska ensiöljy on erilailla lisäaineistettu sisäänajoa silmällä pitäen..
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  26. #116
    Lainaa adville kirjoitti Katso viesti
    joissain laitteissa on kielletty vaihtamasta öljyjä ennen ensimmäistä suositusta ,koska ensiöljy on erilailla lisäaineistettu sisäänajoa silmällä pitäen..
    Joo, mutta mutulla voisin sanoa, että Monkey 125 ei kuulu siihen osastoon... Mutta mutu on mutu ja internetissä on oikea tieto.
  27. #117
    Nyt puhutaan sen verran korkeaviritteisestä kilpamoottorista, ettei ole varaa minkäänlaiseen leväperäisyyteen tai oikaisuun. Kone on siis huollettava hyvin siinä missä samanlaisella koneella varustettu aggregaatti tai lumilinkokin.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  28. #118
  29. #119
    Saapui tänä aamuna Monkey talliin. Hyvältä vaikuttaa, viimeistely Hondan tapaan siistiä. Ja aiemmin mainittu hälytin plussaa, sitä kun ei missään mainoslauseissa mainita. Myös ohjekirjat jne suomeksi. Tarvinee alkaa etsimään rekisterikilvelle sirompaa telinettä, vinkkejä saa laittaa.





  30.  
  31. #120
    Onks tuolla koneen alla joku katalysaattori?
    Braaaaap
Sivu: 4 / 35:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345614 ... ViimeinenViimeinen