Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
  1. #1
    Tuore Speed Triplen omistaja kyselee neuvoja Triplen tuunaamisesta paremmin viikonloppureissuihin sopivaksi.
    - jotkut sivulaukut pitäisi hankkia. Onko täällä kokemuksia merkistä/mallista? Tietysti tyyliin sopivat eli vissiin kankaiset ja sirot....
    - onko jollain heittää vinkkiä erityisen hyvin sopivasta tankkilaukusta?

    Kiitos jo etukäteen vinkeistä!
    Rf 600-> GSX 750-> GSX 1400 -07 ja KTM EXC 250-> Speed Triple -13 -> Ducati Monster 1200 -20 -> KTM Super Duke GT -23
  2. #2
    itsellä on sellainen gs moto? tarakka. se pidentää perää sen verran, että olen pitänyt tankkilaukkua siellä takana. osittain tarakan ja osittain takamatkustajan paikan päällä. tankkilaukku kun on tuohon muovitankkiseen aika hankala ja pitemmällä matkalla itse pidän siitä, ettei ole tankkilaukkua, tuntuu kuin ajaisi kotikunnailla ilman laukkua estämässä liikkumista. ja helppo tankata, kun ei tarvitse siirtää tankkilaukkua tankkauksen ajaksi.

    jos oikein hyvin pakkaa, niin tankkilaukullisella pärjää viikon. joskus havaitsin, että itse asiassa kengät vie paljon tilaa, pitäisi olla jotkut tosi pakkaantuvat ja kevyet kengät(jotkut tennarit). ja pyyhe vie paljon tilaa, eli joku retkipyyhe joka menee pieneen tilaan. farkkuja ei kannata ottaa ellet laita päällesi, eli jotkut retkeilyhousut, jotka menee paljon pienempään tilaan.

    reppua en ole pitänyt, koska pitempään mikä tahansa paino olkapäillä on liikaa ja rasitus.

    ja yövy hotellissa, niin ei tarvitse telttaa tms tavaraa...
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  3. #3
    Lainaa jaket kirjoitti Katso viesti
    itsellä on sellainen gs moto? tarakka. se pidentää perää sen verran, että olen pitänyt tankkilaukkua siellä takana. osittain tarakan ja osittain takamatkustajan paikan päällä. tankkilaukku kun on tuohon muovitankkiseen aika hankala ja pitemmällä matkalla itse pidän siitä, ettei ole tankkilaukkua, tuntuu kuin ajaisi kotikunnailla ilman laukkua estämässä liikkumista. ja helppo tankata, kun ei tarvitse siirtää tankkilaukkua tankkauksen ajaksi.

    jos oikein hyvin pakkaa, niin tankkilaukullisella pärjää viikon. joskus havaitsin, että itse asiassa kengät vie paljon tilaa, pitäisi olla jotkut tosi pakkaantuvat ja kevyet kengät(jotkut tennarit). ja pyyhe vie paljon tilaa, eli joku retkipyyhe joka menee pieneen tilaan. farkkuja ei kannata ottaa ellet laita päällesi, eli jotkut retkeilyhousut, jotka menee paljon pienempään tilaan.

    reppua en ole pitänyt, koska pitempään mikä tahansa paino olkapäillä on liikaa ja rasitus.

    ja yövy hotellissa, niin ei tarvitse telttaa tms tavaraa...
    Juup. Hyviä pointteja.
    Sen verran lisäyksenä että tarkoitus on tehdä muutama reissu vaimon kanssa yhdessä samalla mopolla. Eli siksi koen sivulaukut pakollisiksi, takasitsille kun ei silloin muuta sovi. Vaikka parempi puolisko ihan siroissa mitoissa onkin.
    Ja tiedetään ettei ST mikään matkapyörä ole, varsinkaan kaksi päällä Mutta yrittänyttä ei laiteta.
    Rf 600-> GSX 750-> GSX 1400 -07 ja KTM EXC 250-> Speed Triple -13 -> Ducati Monster 1200 -20 -> KTM Super Duke GT -23
  4. #4
    Ainakin yhellä orggilaisella tiedän olevan joku Venturan systeemi vähän vanhemmassa Triplessään. Yllättävän tukevalta tuntui, vaikka aika rempulalta näyttääkin noissa sivujen kuvissa. Siis omakohtaista kokemusta ei ole, joten älä ota tätä suosituksena
    https://www.ventura-bike.com/product...h/Speed-Triple
    ZX-6R
    Triumph Speed Four
  5. #5
    Hei

    Itsellä on myös tarkoitus hommata laukut tripleen.

    Olen katsellut noita Hepco&beckerin c-bow sivutelineitä ja niihin Orbit laukkuja.

    Onko noista kellään kokemuksia?

    Olisko takatelineeksi suosituksia?
    Triumph Speed Triple 2008
    Honda CB600f Hornet 2003(ex)
  6. #6
    Ei nyt ole sama pyörä, mutta sama periaate toimii kyllä myös yläputkellisiin pyöriin missä on lämpösuojat. Kun en periaatteen miehenä maksa parista metallin palasta ryöstöhintoja, tässä hydrauliputkesta väännetty kehikko, mihin pehmeät laukut päälle. Tuo Venturan häkkyrä on ainakin niin karsean näköinen ja yläpainoinen, että vanhat mummotkin puolassa nauraa tuolle kun ohi ajaa
    laukkuteline.jpg
  7. #7
    Lainaa Coriolis kirjoitti Katso viesti
    Ainakin yhellä orggilaisella tiedän olevan joku Venturan systeemi vähän vanhemmassa Triplessään. Yllättävän tukevalta tuntui, vaikka aika rempulalta näyttääkin noissa sivujen kuvissa. Siis omakohtaista kokemusta ei ole, joten älä ota tätä suosituksena
    https://www.ventura-bike.com/product...h/Speed-Triple
    Omassa Triplessä on tuo. Yleensä pidän siinä tuota sivustolla näkyvää kauhukahvaa, mutta välillä tarvitsee kuljetuskapasiteettia. Matka-ajossa ei meikäläisen nopeuksilla ole isompikaan säkki haitannut kuin ulkonäöllisesti.
    Triumph Street Triple RS
  8. #8
    Ensimmäisellä euro tourneella oli kangaslaukut Speedissä ja tuottivat vähän ongelmia (paloi rikki, kastu vaikka oli kortsu päällä jne...), joten väkersin/teetin telineen Shadin koville laukuille ja hyvin toimi viime kesän euro reissulla ja kotimaan reissuilla.

    Nyt ovat kiinikkeet vähän modauksessa että saa tiivistettyä vähän leveys suunnassa kun oli turhan leveä kuljetus

    Untitled.jpg
    Triumph Tiger 800 XCx -18
    ex- Triumph Speed Triple -08
    ex- Triumph Street Triple -09
  9. #9
    Ei tuohon trumppaan oikein muut laukut ulkonäön puolesta sovi kuin sirot kangaslaukut.
    Siispä mentävä Heinon kauppaan ja katseltava sw motechit https://sw-motech.com/en/products/lu...2572000816.htm

    Näin olen asiaa omalta kohdalta tuuminut.
    Rf 600-> GSX 750-> GSX 1400 -07 ja KTM EXC 250-> Speed Triple -13 -> Ducati Monster 1200 -20 -> KTM Super Duke GT -23
  10.  
  11. #10
    Mites noissa sw-motech:kin laukuissa saa kyytiläisen mukaan? Istuuko se noiden remmien päällä vai saako nuo menemään jotenkin penkin alta?

    Näissä ei tulis noita penkin yli meneviä remmejä.

    https://www.hepco-shop.de/meinbike/t...m_store=german

    Hintakaan ei ole paljon korkeampi.
    Triumph Speed Triple 2008
    Honda CB600f Hornet 2003(ex)