Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:st 30:een 32:sta
  1. #1
    Uutta kohdetta itselle pukkaisi, pitisi ajaa Italian Triestest Dubrovnikiin kolmessa pivss.

    Aikataulu ei ole tiukka, eli ehtisi hieman kurvailla ja kruisailla nhtvyyksienkin perss.
    Onko hyvi vinkkej miss "pakko kyd"?

    Kannattaako poiketa kuinka kaukana sismaassa, vai antaisko vain valutella rantaviivaa pitkin?
    Olisko alkumatkassa fiksua tehd mutka Pulan kautta vai onko se turhaa?

    https://www.google.fi/maps/dir/Tries...6606!3e0?hl=fi
    Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until about 50.
  2. #2
    Lainaa Kaj kirjoitti Katso viesti
    Uutta kohdetta itselle pukkaisi, pitisi ajaa Italian Triestest Dubrovnikiin kolmessa pivss.

    Aikataulu ei ole tiukka, eli ehtisi hieman kurvailla ja kruisailla nhtvyyksienkin perss.
    Onko hyvi vinkkej miss "pakko kyd"?

    Kannattaako poiketa kuinka kaukana sismaassa, vai antaisko vain valutella rantaviivaa pitkin?
    Olisko alkumatkassa fiksua tehd mutka Pulan kautta vai onko se turhaa?

    https://www.google.fi/maps/dir/Tries...6606!3e0?hl=fi
    Toi suora rantareitti Rijeka - Jasenice saattaa alkaa "hapottamaan".
    Alun ilon ja ihmetyksen jlkeen voi se "kuiva kivenkylki" tylsytt.... varsinkin sikahelteell.

    Priznan kohdilta vaikka lautalla ptk yli Novaljan puolelle ja ajelee siit alas ????

    Omalta kohdalta toi rantatie Zadariin pudotellen alkoi tosiaan "puuduttamaan" vaikka mihinkn ollu
    kiire tai muuta painetta.

    Toinen versio voisi tosiaan olla kurvata lenkki sismaan kautta.
    Tuosta varmaan siell suunnalla kyneet osaa neuvoa.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  3. #3
    En ole ollut kuin Splitin ja Dubrovnikin vli autolla. El ainakaan motaria mene. Se on sismaassa, eik siell ole mitn nhtv. Rannikko on hienoa seutua. Splitin lhell on todella kaunis saari/pikkukyl Trogir, miss kannattaa poiketa. Onhan sismaassa toki joitakin hienoja kansallispuistoja, mutta menisin rannikkoreitti.

    Split on ihan kiva rannikkokaupunki ja Dubrovnik mys.
    Ducati Streetfighter 1098 -10
    KTM 690 Enduro R -15

  4. #4
    No koe nm nyt ainakin, jos ei sitten muuta......!
  5. #5
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Priznan kohdilta vaikka lautalla ptk yli Novaljan puolelle ja ajelee siit alas ????
    Tuotapa en ollut ajatellutkaan, kiitti, pannaan harkintaan!
    Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until about 50.
  6. #6
    Lainaa mchuurre kirjoitti Katso viesti
    No koe nm nyt ainakin, jos ei sitten muuta......!
    Yep, uikkarit lhtee mukaan
    Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until about 50.
  7. #7
    Niinkuin Bone sanoi, ett kuumaa ja kuivaa varsinkin sismaassa - ja keskikesll. Dubrovnikin vanha kaupunki on kiva - Splitist en tyknnyt, mutta saattoi tietysti jotain olennaista jd nkemtt. Sismaahan jos haluaa vhn ajella, niin Bosnian puolelta lytyy Mostar, jos haluaa muslimielmn tutustua. Kannattaa mietti josko ajelisi Kroatian edustan saarten lpi. Ennen sotia pikkumuksuna tuli kyty mm. Kortsulan saarella. 
    Viimeksi muokannut: Nomad; 05.02.2018 klo 23:57.
  8. #8
    Lainaa Kaj kirjoitti Katso viesti
    Yep, uikkarit lhtee mukaan
    Kroatiassa on nudismi voimissaan, siell mitn uikkareita tarvita
    CBF600SA ==> CBF1000FA
  9. #9
    Kansallispuistot on elmys, mutta viikonloppuna tosi paljon vke liikkeell.
    Jos aikaa on ja Hajduk pelaa jalkapalloa Spiltiss niin kokemus sekin, aika fanaattinen yleis.
    Kuparissa oli viime vuonna viel vuoden -92 sodan jljet nkyviss. Jossai vaiheessa sit kai ruvetaan korjaamaan.

    https://fi.wikipedia.org/wiki/Kupari_(Kroatia)

    http://www.iltalehti.fi/matkajutut/2...84703_ma.shtml
    Viimeksi muokannut: Gromovo; 06.02.2018 klo 13:33.
  10. #10
    Opatijassa kasvitieteelinen puutarha ja taidetta.

    https://www.visitopatija.com/en/villa-angiolina-p471

    Jaa muteihtoioo matkan varrella.
    T765 RsSi + GSX-R750 K8 (PV)
    CBR600F -00 (Manki)=D. R.I.P.
    6-Horo 2005=ex
  11. #11
    M en tied miksi tuo Pula mua puhuttelee...onko siell yhtn mitn, taikka olisiko edes reitti sit kautta mielenkiintoinen?
    Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until about 50.
  12. #12
    Lainaa Kaj kirjoitti Katso viesti
    Uutta kohdetta itselle pukkaisi, pitisi ajaa Italian Triestest Dubrovnikiin kolmessa pivss.

    Aikataulu ei ole tiukka, eli ehtisi hieman kurvailla ja kruisailla nhtvyyksienkin perss.
    Onko hyvi vinkkej miss "pakko kyd"?

    Kannattaako poiketa kuinka kaukana sismaassa, vai antaisko vain valutella rantaviivaa pitkin?
    Olisko alkumatkassa fiksua tehd mutka Pulan kautta vai onko se turhaa?

    https://www.google.fi/maps/dir/Tries...6606!3e0?hl=fi
    No ei tietenkn ole turhaa. Hieno, moni-ilmeinen paikka.
    Jos vaan aikataulu antaa myten, ei pulaan joutuminen pitisi olla huono homma.
    Kannattaa mys kytt optio ja kilauttaa kaverille synkkn..... Kuule nyt ollaan tosiaankin pulassa.

    Siell vaan menee hieman aikaa, koska isompia teit lpi/ympri ajellessa kokemus jnee kovin ohueksi
    Pari piv esim. Rovinjissa haahuilleena jatkaa taas matkaa varmasti tyytyvisen.
    Ihmisen kokoinen paikka jonka reunoilla lytyy hienoja rauhallisia paikkoja joihin on mukava "syrjyty" ja
    lompsotella iltapalalle ytimeen.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  13. #13
    Tuossa vhn esimakua. Parisataa km kun mutkittelee, alkaa vhn puuduttamaan

    https://youtu.be/VCrSXgRnbWI
    MTS 1200S -15
    MTS 1100 -07
  14. #14
    Lainaa Asseri.K kirjoitti Katso viesti
    Tuossa vhn esimakua. Parisataa km kun mutkittelee, alkaa vhn puuduttamaan

    https://youtu.be/VCrSXgRnbWI
    Eihn tossa sinlln mitn vikaa ole, mutta satanen putkeen tuota pivss riitt jo hyvin .
    Ainakin siin tapauksessa, ett tuota kivenkylke viel madellaan useita satoja kilsoja........

    Tossa muuten tulee se sama ilmi kun parin pivn jlkeen kierrettess loputonta Norskivuonoa.

    Maisemassa ei mitn vikaa ja vaikka kelikin on kohdillaan...... on homma "ajamisen" kannalta
    vhn...... no, en sano..

    Sanon kuitenkin..... kuin sit loputonta 180 serpoa yyyls.... aaaalas..... yyyyyls....... aaaalas.....
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  15. #15
    Lainaa Asseri.K kirjoitti Katso viesti
    Tuossa vhn esimakua. Parisataa km kun mutkittelee, alkaa vhn puuduttamaan

    https://youtu.be/VCrSXgRnbWI
    Eip tuo puuduttavalta nyttnyt, ainakaan ns. lpiajorangaistukseen verrattuna.
    Saatetaan kyll sismaastakin koukata, ettei merinkalasta saa liika-annostusta.
    Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until about 50.
  16. #16
    Rannikko on tynn kivoja pikku kyli, mutta ainakin heti Splitin alapuolella on historiallinen Omis miss kannattaa pyshty ihmettelemn merirosvolinnoitusta ja vanhoja pikku kujia. Joki tarjoaa vaikka mit harrastehupia ja nhtv, mutta siihen tarvitaan enemmn aikaa.
    Siit vhn alaspin on suosittu matkailukaupunki Makarska. Vaikka matkailupaikka, on tosi viihtyis.
    Krk ja Plitvicka luonnonpuistot on lyttmn hienoja.
    Kyll se rantareitti on ainakin maisemien puolesta mielenkiintoisin, historiaa ja hyv ruokaa riitt joka puolella.

    Ja jos sinne Dubrovnikiin olet menossa, niin ei maksa kuin yhden pivn lis hurauttaa lenkki Montenegron puolella, miss serpentiini vuoristotiet on sitten jo eri luokkaa
    BMW K1200rs
  17. #17
    Min pidin tuota E65 tiet hienona ptkn ajella.
    Mutkaa mutkan pern. Aurinkoa ja lmmint oli. Senjiss pyshdyttiin ja siell oli paljon moottoripyri.
    Muutenkin tuo tie on aika suosittu ajoreitti.
    Plitvice on hieno ja siell kannattaa kyd. Plitvicess menee sellaiset 4 tuntia. Itse olin yt siell.
    Split on ihan hieno ja Makarska kanssa. Muutenkin pidin siit rantatiest, ei pahaa sanottavaa.. no ruuhkainen tietty mut mopolla ohi jonosta vaan ryhkesti eik j suomityyliin jonottamaan.
    ZZR1400
  18. #18
    Ja rantatiell runsaasti nopeusvalvontaa 😉 Sismaan pienill mutkaisemmilla teill ei niinkn, joissain isommissa risteyksiss kyll nkynyt vlill siellkin.

    Lisksi tuo rantavyl on monin paikoin todella ruuhkainen, lmmt nousee mp:ss ja itsell kun siell jonossa krttelee.
    http://www.juvander.fi/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    KTM 690 Enduro R-KTM 690 SMC R-BMW R1200GSA
  19. #19
    Kuumalla kelill ajellaan t-paitasillaan...
    Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until about 50.
  20. #20
    Lainaa Kaj kirjoitti Katso viesti
    Kuumalla kelill ajellaan t-paitasillaan...
    Toki, tarkoitinkin lhinn tuota sisisesti syntyv lmp Mikn ei vaan ole turhauttavampaa kuin krtell mutkaista tiet autojen perss tiell jossa nopeusvalvontaa on todella runsaasti.

    Ja ei se rannikkotie nyt *niin* hieno ole ett sille ehdoin tahdoin pit menn. Paljon parempia reittej mutkaptki lytyy kauempana rannikosta. Goolesta kun zoomaa sen verran syvlle ett nkee niit valkoisella olevia teit niin alkaa pst jyvlle.
    http://www.juvander.fi/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    KTM 690 Enduro R-KTM 690 SMC R-BMW R1200GSA
  21. #21
    Lainaa iaj kirjoitti Katso viesti
    Toki, tarkoitinkin lhinn tuota sisisesti syntyv lmp Mikn ei vaan ole turhauttavampaa kuin krtell mutkaista tiet autojen perss tiell jossa nopeusvalvontaa on todella runsaasti.

    Ja ei se rannikkotie nyt *niin* hieno ole ett sille ehdoin tahdoin pit menn. Paljon parempia reittej mutkaptki lytyy kauempana rannikosta. Goolesta kun zoomaa sen verran syvlle ett nkee niit valkoisella olevia teit niin alkaa pst jyvlle.
    ..... Kai s tiedt mihin toi asenne tll johtaa
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  22. #22
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    ..... Kai s tiedt mihin toi asenne tll johtaa
    Viikon reisuksi suunnitelusta tulee kuukauden kestv mutkatieajelu
    Kawasaki ZZR1400, Solifer Export-64, Simson SR2, Zundapp Bella x 2, Yamaha Virago 535
    Talvella: Rellu
    Ex: Suzuki:-76,-82,Yamaha:-88,-92,-95,Kawasaki:XZ-9R/-99, ZX-12R/-00,ZZR1400/-09
  23. #23
    Lainaa iaj kirjoitti Katso viesti
    Ja rantatiell runsaasti nopeusvalvontaa  Sismaan pienill mutkaisemmilla teill ei niinkn, joissain isommissa risteyksiss kyll nkynyt vlill siellkin.
    Heh, sain sakot.. en rantatiell vaan sellasessa maalaiskylss miss ei olis ikipivn uskonut tutkaa olevan. Moottoripyrpoliisi oli ensin ett "bad bad very bad, thousend kuna" Sitten kun selvisi etten ollutkaan saksalainen sakko putosi 500 kunaan. Siit sitten viel kun mynsin olevani tyhm ja ett tein tyhmsti, sek sakon kirjoittaminenkin oli vaikeaa kun oli kksi.. sakko putosi 250 kunaan, joka oli kaikkein pienin mahdollinen.. siis 31 muistaakseni. Itsekkin ihmettelin kun se siihen sakkoon kyseli kaikkia isn nimi yms.
    Nopeutta oli muistaakseni 73 viidenkympin alueella. Suomessa olis tullu varmaan monta sataa euroa sakkoa.
    ZZR1400
  24. #24
    Lainaa Peking kirjoitti Katso viesti
    Heh, sain sakot.. en rantatiell vaan sellasessa maalaiskylss miss ei olis ikipivn uskonut tutkaa olevan. Moottoripyrpoliisi oli ensin ett "bad bad very bad, thousend kuna" Sitten kun selvisi etten ollutkaan saksalainen sakko putosi 500 kunaan. Siit sitten viel kun mynsin olevani tyhm ja ett tein tyhmsti, sek sakon kirjoittaminenkin oli vaikeaa kun oli kksi.. sakko putosi 250 kunaan, joka oli kaikkein pienin mahdollinen.. siis 31 muistaakseni. Itsekkin ihmettelin kun se siihen sakkoon kyseli kaikkia isn nimi yms.
    Nopeutta oli muistaakseni 73 viidenkympin alueella. Suomessa olis tullu varmaan monta sataa euroa sakkoa.
    Voi tuolla reissuilla tehd kaikenlaista tyhm.....
    mutta "kyliss" ylinopeudella on kyyl ihan podiumilla.

    Tuolla maailmalla riitt tuhansia ja tuhansia ilometrej hurlumheiteit, joilla ei todellakaan pyrit
    kyttmss sen enemp "omia" kuin turistejakaan.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  25. #25
    2014 majoituttiin viikko Senjiss ja sielt tehtiin pikku reissuja pivittin. Tss yksi niist 4000 v vanhaan Lubeniceen, on mielestni nkemisen arvoinen paikka. Lautalla saareen, tie kapenee ja loppuptk mennn kiviaitojen reunustamaa tiet. https://goo.gl/maps/Y4uTtRUYBco

    Viel sen verran, ett tuonne Lubeniceen kannattaa ihan oikeasti ajella..
    Viimeksi muokannut: J@ck; 09.02.2018 klo 00:57.
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  26. #26
    Kaikkien tiedossa oleva, mutta oikeasti pakko kyd paikka. Reittikin oli ihan mopojutska - muistelisin.. https://goo.gl/maps/5syTwP5tCHK2
    Koko Kroatia - todella hienoa Et voi kovin helposti eksy vhemmn mieleiseen paikkaan. Koko maa on mielestni yksi upeimpia mopolomakohteita

    Joo, olen kai tavallaan Kroatia-fani Se vaan on niin, ett taas uudelleen viel... Joku juttu kaiken hienon kokemisen lisksi.. Sanoisin, ett vhn kuin kotimaassa matkailisi. Kukaan ei tyrkyt mitn ja mitn turvattomuuden tunnetta ei tule. Ei oman, eik pyrn suhteen - ei ainakaan minulle..
    Viimeksi muokannut: J@ck; 09.02.2018 klo 00:51.
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  27. #27
    Ei helekatti, kuume iski. Pakko pst taas ensi kesn..
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  28. #28
    Opatija loisto mesta, ky ihmeess ainakin yksi y. Sen alapuolelta rantaa jonkun matkaa on Brezova, siit non-stop lautalla saarelle ja ajelet Mali Losinj ja Veli Losinjien lpi etelkrkeen. Siell lounas ja ehk piipahdus meress virkistytymss ja Krk-saaren kautta mantereelle takas ja kohti etel...
  29. #29
    3 reissua tullut mopoiltua Kroatissa, taasen kovasti himottas lhte sinne ja muuallekin Balkanille.
    Pulasta itn kukkulaupungeissa kannattaa poiketa, vaikkapa Montovassa https://en.wikipedia.org/wiki/Motovun, josta Mario Andretti on syntyjn.
    Pohjoisen sismaan alueella on muutenkin mukava ajella, koska lmptila on huomattavasti alhaisenpi, kuin rannikolla. Plitvisess ei saa uida, mutta KRKA:ssa sekin onnistuu. Sismaan kautta Plivitseen ajaessa matkalle j https://www.google.fi/search?q=rasto...6eLVy84j5yZVM:
    Tm tie kannattaa ajaa ehdottomasti
    https://www.youtube.com/watch?v=w1wBW0Ewtw4&t=14s

    Varoitus liukkaasta asfaltista ja ennenkaikkea sen killisist muutoksista kannattaa huomioida.
    Sachs 50cc 6x, Solifer SM 50cc -78 ... Vt750 - 06, FJR -07, VFR 1200 CX />Alias/karivei
  30.  
  31. #30
    Lainaa iaj kirjoitti Katso viesti
    Toki, tarkoitinkin lhinn tuota sisisesti syntyv lmp Mikn ei vaan ole turhauttavampaa kuin krtell mutkaista tiet autojen perss tiell jossa nopeusvalvontaa on todella runsaasti.

    Ja ei se rannikkotie nyt *niin* hieno ole ett sille ehdoin tahdoin pit menn. Paljon parempia reittej mutkaptki lytyy kauempana rannikosta. Goolesta kun zoomaa sen verran syvlle ett nkee niit valkoisella olevia teit niin alkaa pst jyvlle.
    Jatkuva mutkateiden ajelu on yliarvostettua paskaa. Autojen tukkimalla tiell ajelu viel pahempaa paskaa.
    ZZR 1400
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen