Sivu: 5 / 16:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456715 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 150:een 480:sta
  1. #121
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Mun mielestä kannattaa harkita uudelleen. Z1000 (kaikkine johdannaisineen) on tosi heikko esitys, luokattoman paska alusta, täysin luonteeton moottori ja liian lyhyet välitykset. En ymmärrä Z-sarjan suosiota ollenkaan, ensimmäinen, missä oli vähän yritystä, oli Z800, ja nämä ihan uudet kuuluu olevan hyviä.

    Jos tonninen naku on hakusessa, voi ryhmästä Super Duke, Monster, Tuono, GSX-S hakea sen omaan budjettiinsa sopivan version.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  2. #122
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  3. #123
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Karkov kirjoitti Katso viesti
    Hyvä alusta auttaa moneen asiaan. Japseissa ne on vakiona aika paskat yleensä.
    Olipas aika karu yleistys, joka ei oikein pidä paikkaansa. (Tuo lihavoitu kohta siis)
    Superbike #7
  4. #124
    En ota kantaa mikä pyörä pitää ostaa muuten, mutta sekä broidi että työkaveri olivat sitä mieltä että pikkupyörä ensin ja molemmat vaihtoivat isompaan pyörää vielä saman kesän aikana. Mutta ei tätäkään voi yleistää.
    FJR -17
  5. #125
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Tämä iski omaan huumorihermoon. Oisko oma pyörä sitten miehekäs mutta ei mitenkään cool...?
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  6. #126
    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    Mun mielestä kannattaa harkita uudelleen. Z1000 (kaikkine johdannaisineen) on tosi heikko esitys, luokattoman paska alusta, täysin luonteeton moottori ja liian lyhyet välitykset. En ymmärrä Z-sarjan suosiota ollenkaan, ensimmäinen, missä oli vähän yritystä, oli Z800, ja nämä ihan uudet kuuluu olevan hyviä.

    Jos tonninen naku on hakusessa, voi ryhmästä Super Duke, Monster, Tuono, GSX-S hakea sen omaan budjettiinsa sopivan version.
    Täh? Noilla uudemmilla en oo kyllä ajanut, mutta tommosta "kakkoskoppasta" on tullu kokeiltua. 07-09 siis.
    Eri moottorihan siinä ainakin on, kun uudemmissa, mutta ei se moottori nyt mitenkään erityisen luonteeton ollu. Perus nakun rivinelikko. Eikä alustassakaan tullut mitään niin erityisen huonoa tuolla koeajolenkillä mieleen. Välitykset? Eikö ne nyt voi vaihtaa mieleisikseen? Normaalia kulutusosaa, eikä hintakaan oo mikään järkyttävä.

    Aika raju ja häilähteleväinen on tuo sun skaalas hyvän ja huonon välissä.
    Äänet tuossa zetassa oili tosi makeat akran putkella.

    Työkaverilla on ollu noita pyöriä jos minkälaisia. Nyt sitten R1 jälkeen pääty uusikoppaseen Zetaan, uudelleen. Yksi sillä oli aikaisemmin.
    Eikä se oo mitään maininnut huonosta jousituksesta, tai tylsästä moottorista. Päinvastoin, tykkää tosta zetasta enemmän kun rytkösestä.
  7. #127
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Ajostahan se paljon on kiinni. Jos vaan ajelee, niin kai sen tekee Zetallakin. Alusta on kuitenkin pintakova ja epäherkkä. Ja kyydin reipastuessa se ei kannakaan yhtään. Moottorissa ei ole MITÄÄN särmää, se on kuin sähkömoottori paitsi että alavääntö puuttuu. Ja jumalauta niitä värinöitä. 6 vaihdetta on ihan liiottelua, tuolla toisiovälityksellä selviäisi 2-, 5- ja 8.-vaihteilla. Jos käy kokeilemassa esimerkiksi mainitsemaani Suitsaa, näkee, millainen on HYVÄ nakun rivinelkku. Muutenkin se on hiton hyvä pyörä.

    Jos työkaverisi pitää enemmän Z-kawasta kuin R1:stä, veikkaan, että ajo on hieman vähemmän sport, sillä R1 on kaikilta ominaisuuksiltaan (pl. ehkä ajomukavuus snägäriajossa) parempi, mutta eihän eroja huomaa, jos ominaisuuksia ei käytä.

    Miten muuten voi olla samanaikaisesti raju ja häilähteleväinen? Sen verran olen kuitenkin erilaisia prätkiä ajanut, että uskoisin niistä jotain pystyväni sanomaan. Toisaalta, tykkäähän jotkut Toyotalla ja Kialla ajamisestakin.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  8. #128
    Lainaa Pete2 kirjoitti Katso viesti
    Tämä iski omaan huumorihermoon. Oisko oma pyörä sitten miehekäs mutta ei mitenkään cool...?
    Omasta mielestä faitteri menee aikalailla tuonne oikeaan ylänurkkaan, eli butch sekä cool yhtäaikaa. Ainakin omasta ja äitin mielestä.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  9. #129
    Oonkohan mä nyt ihan väärässä, kun musta tuntuu että monet vastailijat suosittelevat sellaista pyörää jonka ITSELLE haluaisi unohtaen nätisti sen että vitjan idea oli, mikä ensipyöräksi pitkän tauon jälkeen. Myönnän että monissa ns. budjettipyörissä on alusta joka ei toimi enää kovemmissa nopeuksissa, tai kun haetaan rajoja radalla. Kuitenkin tässä on kysymys, minkälaisella pyörällä olisi hyvä aloittaa harrastus uudelleen.
    En kiellä enkä myönnä, vaan pikemminkin päinvastoin.

    Ray Of Darkness
  10. #130
    aloittajalla on nyt samanlainen tilanne ku mulla oli silloin kun hankin ekan ison pyörän, 25 vuotta edellisestä pyörästä , RD LC jolla mentiin melkein 3 kesää kaasupohjassa aina joka paikkaan

    silloin päätin että niin kauan kun järkeä ison pyörän käsittelyyn ei löydy ,annan olla ,muuten Huuruksen kaverit kutsuu ylhäältä käsin.

    no broidi perhana meni ja osti -96 900Bladen jolla mä kävin jänkhällä eli sellasen vajaan 3000km koeajolenkin, ja sitten se olikin menoa..

    blade oli mun pariovellisen vaatekaapin kokoiselle ukolle helvetin pieni ja ahdas mutta olin kuitenkin vuosien varrella päässyt kokeilemaan milloin kenenkin pyörällä ja vanha kawa gpz 1100 oli jäänyt lämmöllä mieleen ,toinen oli 1100 ZZ-R jollaisella olin myös ajanut koelenkin joskus ja kun kaverilla sattui olemaan sellainen vapaana autotallissa niin sehän oli haettava ,päivääkään en katunut, portaaton tehonsäätö oikealla ranteella ja kuusilovinen vaihteisto ,sekä sen verran ikää että hinta oli kohdallaan ja ropattavaa kuitenkin ,että mielenkiinto säilyy..

    5 vuotta sillä mentiin ja sitten myin sen yhdelle parhaista kavereista ,ensipyöräksi , eikä hänelläkään ollut koskaan mitään ongelmia sen kanssa ,vaikka alusta ei ole lähelläkään tätäpäivää ,ei ole kunnon jarruja eikä mitään avustimia.

    sen mä vaan sanon että jos oisin ostanut sen cbr600 vuodelta -93 joka oli mulla vuokralla aikanaan ,ni ois kyllä viimeistään viikonpäästä vituttanut
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  11. #131
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    No mun mielestä kannattaa aloittaa suoraan hyvällä pyörällä, koska niitäkin on tarjolla ja tässä tapauksessa vielä samaan hintaan kuin mainittua Z-kawaa.
    Toinen hyvä esimerkki aloittelijoille usein suositellusta mallista, joka kannattaa jättää kauppaan on GSX-F 600/750. Se on niin masentava, että en ymmärrä, miksi kukaan sellaisella ajamisen aloittanut haluaisi jatkaa harrastusta.

    Eikö se nyt muutenkin ole fiksua ostaa sellainen kapine, millä jaksaa ajaa pidempään kuin yhden kesän?
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  12. #132
    Tietenkin pyörä pitää valita oman mieltymyksen mukaan. Minkälaisia ominaisuuksia siltä haluaa ja miltä sen haluaa näyttävän. Tärkeintä on mielestäni kuitenkin se, että pyörän ominaisuudet ovat sopusoinnussa omiin taitoihin. Itse uskon ns. terävimmän puukon teoriaan. Mun vanhin poika kuljettaa Yamahan MT-10:ä ja hyvin viekin. Kevarista suoraan siihen..
    En kiellä enkä myönnä, vaan pikemminkin päinvastoin.

    Ray Of Darkness
  13. #133
    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    No mun mielestä kannattaa aloittaa suoraan hyvällä pyörällä, koska niitäkin on tarjolla ja tässä tapauksessa vielä samaan hintaan kuin mainittua Z-kawaa.
    Toinen hyvä esimerkki aloittelijoille usein suositellusta mallista, joka kannattaa jättää kauppaan on GSX-F 600/750. Se on niin masentava, että en ymmärrä, miksi kukaan sellaisella ajamisen aloittanut haluaisi jatkaa harrastusta.

    Eikö se nyt muutenkin ole fiksua ostaa sellainen kapine, millä jaksaa ajaa pidempään kuin yhden kesän?
    Ei soiva peli laadukkailla komponenteilla ole koskaan haitaksi.

    Mutta mutta..... Uskotko.... Tuolla on ihan OIKEASTI paljonkin porukkaa jotka tykkää vaan ajella
    suht siivosti ja nauttia siitä junan huussin lailla toimivilla vehkeillä.
    "Paskakin" mutta ehjä moderni vehje on aivan loistava esim. suurimpaan osaan 70-luvun
    kalustoa noin kokonaisuutena verrattuna.

    Jos mennään vahvasti ja tinkimättömästi "vauhtia ja vaarallisia tilanteita" elämyshakuisilla motoristeilla.....
    vaikka kaikki paatuneet, adrenaliinilla marinoidut vanhat narkkaritkin mukaan lukien, aika vähän on silloin
    mopoilijoita tuolla pyörimässä .

    Ei toki voi väittää, että olisit "väärässä", mutta se joukko jolle sun "tinkimätön asia" on yksinkertaisesti
    irrelevantti..... on aikamoinen...... ja toki..... voivat he olla täysin pihalla ja väärässäkin.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  14. #134
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa TiJuKo kirjoitti Katso viesti
    Oonkohan mä nyt ihan väärässä, kun musta tuntuu että monet vastailijat suosittelevat sellaista pyörää jonka ITSELLE haluaisi unohtaen nätisti sen että vitjan idea oli, mikä ensipyöräksi pitkän tauon jälkeen. Myönnän että monissa ns. budjettipyörissä on alusta joka ei toimi enää kovemmissa nopeuksissa, tai kun haetaan rajoja radalla. Kuitenkin tässä on kysymys, minkälaisella pyörällä olisi hyvä aloittaa harrastus uudelleen.
    Tuntuu olevan aivan sama mitä pyörää suosittelee niin jonkun toisen mielestä se on ihan paska ja täysin sopimaton esitettyyn tarpeeseen. Ei auta vaikka olisi seikkaperäiset perustelut.
    Superbike #7
  15. #135
    Sitä vaan, että kuskit suhtautuu asioihin eri tavalla ja luulen, että PoSsin ahteri on alus-astioissa enempi pro levelillä, kun taas esim. miun ahteri erottaa juuri ja juuri skootterin ja crossin alustat toisistaan.

    On miunkii Tuksun jousissa nuppia ja venttiiliä, mutta en mie uskalla niitä käännellä, joten se siitä alustasta...
  16. #136
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Sitä vaan, että kuskit suhtautuu asioihin eri tavalla ja luulen, että PoSsin ahteri on alus-astioissa enempi pro levelillä, kun taas esim. miun ahteri erottaa juuri ja juuri skootterin ja crossin alustat toisistaan.

    On miunkii Tuksun jousissa nuppia ja venttiiliä, mutta en mie uskalla niitä käännellä, joten se siitä alustasta...
    Noita alustan numikoita väänneltiin yhdelle jos toisellekin orgin kesäpäivillä joku vuosi takaperin ja aika moni kehu jälkeenpäin, että tuli ihan eri laite ajaa, kun oli numikat edes suht kohdillaan.
    Superbike #7
  17. #137
    Ei se kumminkaan satu ekalla kohdalleen. Pääasia on että ostaa sellaisen joka ei ole kallis ja jonka saa helposti myytyä. Katsoo vaikka että on kivan näköinen. Ajelee sillä sitten kesän jolloin selviää minälaisesta oikeasti tykkää. Itse koeajelin liikkeiden vaihtopyöriä laidasta laitaan mikä helpotti valintaa, mutta vasta sen eka kesän jälkeen.
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  18. #138
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Tuntuu olevan aivan sama mitä pyörää suosittelee niin jonkun toisen mielestä se on ihan paska ja täysin sopimaton esitettyyn tarpeeseen. Ei auta vaikka olisi seikkaperäiset perustelut.
    Mä olen huomannut tässä(kin) vitjassa hyviä perusteluita. Sitä en vain ymmärrä, että mikä ihmeen mörkö se on, että taitojen karttuessa vaihdetaan pyörää paremmin senhetkisiin taitoihin sopivaksi. Muutaman tonnin budjettipyörästä saa vaihdossa yhden kauden jälkeen melkein saman, kuin on maksanutkin, jos sillä on ajellut sen 5th ja tarvittaessa huoltanut. Sama jatkuu mitä suurempaa päin mennään. Sitten kun se OMA löytyy, ei sitä edes halua vaihtaa...
    En kiellä enkä myönnä, vaan pikemminkin päinvastoin.

    Ray Of Darkness
  19. #139
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Menee vähän itsensä toistamiseksi, mutta mä en puolestani ymmärrä, miksi pitää ostaa huono, kun hyviäkin on. Totta on se, että ekaa pyörää ostaessa ei sitä oikein tiedä, mitä haluaa, voihan se olla, että pyörätyyppikin on hakusessa. Mutta silti, käytettynä irtoaa hyviäkin pyöriä kohtuuhintaan, ja hyvän ostamalla todennäköisyys sille, että kalustoa tarttee vaihtaa nopealla aikataululla on pienempi.

    En tiedä, millä budjetilla tässä ollaan liikkeellä, mutta esimerkiksi Nettimoton halvin Super Duke näyttää maksavan vajaat neljä tonnia.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  20. #140
    Komppaan Pos:ia kyllä tässä täysin. Myös tuon Z-kawan osalta ainakin vanhempien versioiden suhteen, uudella en ole ajanut.

    Z-kawa varmasti yksi yleisempiä ensipyöriä sporttisista pyöristä haaveileville, mutta melko surkea ajettava siihen tyylin.
    Supermoto
  21. #141
    Tohon Kawaan verraten ja kiinanraudoista puhuttaessa, niin onhan
    Suikan GSX 1000S ihan "vehje" jossa on aavistus luonnettakin
    tylsän ja asiallisen toimivuuden kyljessä.

    Ei taatusti huono valinta jos Japsia hakee ja tohon Jammun MT-Kymppiin ei budjetti tahdo venyä.

    Siivosti käyttäytyviä pelejä harjoitella omaan tahtiin, eikä lopu "kesken" ihan alkuunsa .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  22. #142
    Lainaa jaulis kirjoitti Katso viesti
    Komppaan Pos:ia kyllä tässä täysin. Myös tuon Z-kawan osalta ainakin vanhempien versioiden suhteen, uudella en ole ajanut.

    Z-kawa varmasti yksi yleisempiä ensipyöriä sporttisista pyöristä haaveileville, mutta melko surkea ajettava siihen tyylin.
    Täytyy lyöttäytyä yhteen teidän kanssa, vanha Z1000 (2004?) oli itselle pettymys.. Makuasioitahan nämä
    ZZR 1400 -06 + PC3usb
  23. #143
    Ensipyöräksi suosittelen pikkutrumppaa, street tripleä. Kaikin puolin hyvä mopo.
    Isommista pyöristä onkin sitten jo vaikea valita...
    HP4
  24. #144
    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    ...esimerkki aloittelijoille usein suositellusta mallista, joka kannattaa jättää kauppaan on GSX-F 600/750. Se on niin masentava, että en ymmärrä, miksi kukaan sellaisella ajamisen aloittanut haluaisi jatkaa harrastusta.

    Eikö se nyt muutenkin ole fiksua ostaa sellainen kapine, millä jaksaa ajaa pidempään kuin yhden kesän?
    Eikö 1,5 tonnin mopoa pitäis verrata niihin muihin 1,5 tonnin mopoihin?
    GSX-F on helkkarin halpa pyörä ostaa ja vielä halvempi pitää. Ainakin vakuutuksien suhteen. Siihen superdukeen maksaa vuotuiset vakuutukset tuplasti ja jos budjetti ei taivu, niin se ei taivu.
    Ja mitä se tarjonta tossa alle kahden tonnin luokassa on? Ainakin toi gsxf on suhteellisen luotettava mopo. Ja osatkaan ei maksa juuri mitään. Sata tonnia tolla ajaa pelkillä öljynvaihdoilla, venttiilin säädöillä ja nokkaketjun uusimisella.

    Pääsee sillä kuitenkin moottoripyöräilyn makuun ja uskomatonta kyllä, tuossakin jopa riittää alustan ja jarrujen ominaisuudet normaaliin käyttöön.
    Halpa pyörä arkikäyttöön ja omatkin saa pois, kun on aika ja mahdollisuus päivittää.

    Jotenkin alkaa menemään tämäkin threadi ihan väärille raiteille. Porukka vuosien tai jopa kymmenien vuosien kokemuksella, omasta näkökulmasta pohtii, mikä vehje käy aloittelijalle tylsäksi.
    Kyllä itse sain ainakin tuosta ekasta isosta pyörästä, eli 600 bandiitista oikein mukavasti irti, vaikka sekin lytättäisiin täällä varmasti ihan susipaskaksi. Kaksi vuotta meni mukavasti ilman mitään vikoja ja omat sain pois.
    En mä nyt tommosta bandiittia enää hommaisi käyttöön kuin olosuhteiden pakosta, mutta kyllä se alkuun oli hieno pyörä.
    Viimeksi muokannut: Mäkine; 08.02.2018 klo 02:38.
  25. #145
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Oletko sattunut koskaan GSX-F:llä ajamaan? En ymmärrä, mitä ne on Suitsalla sen kohdalla kelanneet, koska esim Banditti ja yleisesti ottaen kaikki muut GSX-mallit, joilla olen ajanut on oikein kivoja. Rentoa moottoritiematkailua nopeusrajoitusten puitteissa ehkä, mutta kuka siitä nyt pitää?

    Ja aiemmin esitin vaihtoehtoja Z-kawalle (josta monet tykkää), en GSX-F:lle (josta myös monet tykkää). Toisin sanoen käytin GSX-F:ää toisena esimerkkinä pyörästä, joita mun mielestä ei kannata hankkia, vaikka niistä pidetäänkin. Koitahan siis itse pysyä niillä raiteillasi.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  26. #146
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Mä olen ajanut GSX-F:ällä Vieläkin sanon että mainio ensipyörä. Helppo ajaa jne. Onhan se tylsä ja mauton varsinkin kokeneemman käsissä. Mutta ensipyöräksi mun mielestä kelpo peli.
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
  27. #147
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Niin 650:llä, sehän taisikin olla Banditti uusissa vaatteissa, jos en ihan väärin muista. Tässä oli kyse 600/750-malleista.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  28. #148
    Miten olisi CBR600F4i? Mulla oli alkuun tuommoinen. Hyvä opetella kyykyn saloihin. Suht reipas eikä ulkonäkökään saanut oksentamaan.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    "I don't like the alcohol but the alcohol like me"
  29. #149
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Toimii erittäin hyvin.

    Ei tosin ole langan aloittajan listalla, koska liian kyykky.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  30.  
  31. #150
    Joko saa alottaa tän.....
    Eikä missään nimessä 650:stä kun on leppoisasti vääntävä 1250 ns. samoissa raameissa saatavana😆.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Sivu: 5 / 16:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456715 ... ViimeinenViimeinen