Sivu: 6 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456
Tulokset 151:stä 166:een 166:sta
  1. #151
    Miten olisi CBR600F4i? Mulla oli alkuun tuommoinen. Hyvä opetella kyykyn saloihin. Suht reipas eikä ulkonäkökään saanut oksentamaan.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Kawasaki ZX-12R Ninja -01 "vakio"
    EX-Kawasaki VN15 -92
    EX-Honda CBR1000RR Fireblade -06 "NOS"
    EX-Kawasaki ZX-12R Ninja -00 "~190hp takarenkaalta" "096/400 25v-saksan juhlamalli"
    EX-Honda CBR600F4i -04 "~100hp takarenkaalta"
    EX-KTM 690 "supermoto" -02
  2. #152
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Toimii erittäin hyvin.

    Ei tosin ole langan aloittajan listalla, koska liian kyykky.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  3. #153
    Joko saa alottaa tän.....
    Eikä missään nimessä 650:stä kun on leppoisasti vääntävä 1250 ns. samoissa raameissa saatavana😆.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  4. #154
    Motorg ry:n hallituksen jäsen, koulutusvastaava Nitrous:n avatar
    Liittyi Mar 2004
    Hälsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Mental kirjoitti Katso viesti
    Miten olisi CBR600F4i? Mulla oli alkuun tuommoinen. Hyvä opetella kyykyn saloihin. Suht reipas eikä ulkonäkökään saanut oksentamaan.
    Pomminvarma laite, tosin isomman kuskin (+80kg) kannattaa suosiolla vaihtaa jouset omalle painolle sopivaksi. Noissa kun on tosi löysät vieterit vakiona.
    Superbike B #7
  5. #155
    aika monesta ja jopa monen merkkisestä tulee asiallinen peli kun se on oikein säädetty ja huollettu...
    eli pidetty kuinka kuuluukin........on paljon kaliitakin mopoja ........ huonolla pidolla ...... ylättää millaisella uskalletaan oikeasti ajaa
  6. #156
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Olipas aika karu yleistys, joka ei oikein pidä paikkaansa. (Tuo lihavoitu kohta siis)
    Nojoo, totta, vähän liiottelin, ja pätee ehkä enemmän noihin "vanhoihin" japseihin. Mutta eipä tosiaan siinä Z1000 hääppönen alusta ole, ja ohan noita muita japseja. Eurooppalaisissa taas tuntuu olevan vakiona jo ihan käypää kamaa (BMW, Triumph, KTM, Ducati, Aprilia, MV Agusta)
    Aprilia RSV4 Tuono (-11) + KTM 350 EXC-F SD
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
  7. #157
    F4i on myös meikäläisen suosikki yhä edelleen, vaikka onkin kyykky.
    Syksyllä ajelin parina päivänä työmatkat tuolla omalla, ja onhan se näppärä vehje ainakin tuohon Bläkkäriin verrattuna.
    Super mattamustalintu -04.
    F4i -03.
  8. #158
    F4i, Kun kiristää alustan vakiot tappiin ni takaa riitti yks päällä varat mut etupää pohjaa syvään ja sit takanakki lukkoon kovissa jarrutuksissa. Eteen jäykkyyttä ni käy alkuun hyviin ja kone on kyl hieno kiertämään ja ketterä ku mikä!
    Kawasaki ZX-12R Ninja -01 "vakio"
    EX-Kawasaki VN15 -92
    EX-Honda CBR1000RR Fireblade -06 "NOS"
    EX-Kawasaki ZX-12R Ninja -00 "~190hp takarenkaalta" "096/400 25v-saksan juhlamalli"
    EX-Honda CBR600F4i -04 "~100hp takarenkaalta"
    EX-KTM 690 "supermoto" -02
  9. #159
    No joo, ratahemmot on erikseen...
    Meikämakkaralle toikin on ihan riittävä tykki. Aina on kerinnyt kun on tarvittu.
    Super mattamustalintu -04.
    F4i -03.
  10. #160
    Motorg ry:n hallituksen sihteeri Knaku:n avatar
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa -JiiHoo- kirjoitti Katso viesti
    No joo, ratahemmot on erikseen...
    Meikämakkaralle toikin on ihan riittävä tykki. Aina on kerinnyt kun on tarvittu.
    Jos haluaa hauskuuttaa itseään, niin kannattaa laskea paljonko omassa autossa pitäisi olla hevosvoimia, että oltaisiin samoissa lukemissa kuin mitä pyörällä. Melko nopeasti ollaan lukemissa, jossa autot on superautoja ja maksaa "miljoonan"...

    Kyllä noilla 2-pyöräisillä taitaa aina ehtiä ennen autoja
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

    Sihteerille voit lähettää sähköpostia osoitteeseen knaku(ät)moottoripyora.org tai sihteeri(ät)moottoripyora.org
  11. #161
    Oliko tämä haaste?

    Edit: disclaimerina itse puhun suorasta tiestä.
    Some might call me an asshole, but I simply have a very low tolerance level for stupid fucking bullshit.
  12. #162
    Knaku vei sanat suusta, olisi kiva tietää millaisella autolla porukat ajelee... Jos olisi ekaa pyörää ostamassa niin tämän topicin perusteella tärkein asia on että tehoa pitää olla helvetisti ettei ala heti vituttamaan ja ettei jää jalkoihin. Toinen hämmentävä asia on kun porukat puhuu pyöristä pelkillä slanginimillä tai malli lyhenteillä, yritä sitten arvuutella mikä pyörä on kyseessä ja miltä vuosituhannelta.
    Kylätason kurapyöräilijä.
  13. #163
    Motorg ry:n hallituksen jäsen, koulutusvastaava Nitrous:n avatar
    Liittyi Mar 2004
    Hälsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Koheltaja kirjoitti Katso viesti
    Knaku vei sanat suusta, olisi kiva tietää millaisella autolla porukat ajelee... Jos olisi ekaa pyörää ostamassa niin tämän topicin perusteella tärkein asia on että tehoa pitää olla helvetisti ettei ala heti vituttamaan ja ettei jää jalkoihin. Toinen hämmentävä asia on kun porukat puhuu pyöristä pelkillä slanginimillä tai malli lyhenteillä, yritä sitten arvuutella mikä pyörä on kyseessä ja miltä vuosituhannelta.
    Eli turbobusan sijaan pitäisi puhua turbotetusta Suzuki GSX-R1300:sta?

    P.S. Mun autossa...tai siis kulkuneuvossa taitaa olla n. 75heppaa. Sutii vielä nelosellakin kun on riittävän huonot renkaat.
    Superbike B #7
  14. #164
    Mun Transportterissa on ollu uutena vissiin 100 heppaa, mutta niistä on varmaan jäänyt jokunen matkalle laiduntamaan ekan miljoonan kilsan aikana... ja taitaa tossa neloskopan jolffissakin olla joku sata.
    F4i lienee ameriikan nimi Cbr 600 f Håndalle, olisko ollut vuosimallit 2001 - 2007.
    Super mattamustalintu -04.
    F4i -03.
  15. #165
    mähän sanoin... adville:n avatar
    Liittyi Jun 2008
    Nokian parkkitalon takapiha
    MotOrg ry jäsen
    cbr_600f_1993.jpg

    mulla oli tollanen honda CBR 600F joskus vuokralla ja olihan se ekan tunnin hieno viguttaa mutta sitten se jo alkoikin tuntua mopolta ja palauttaessa fiilis oli kuin olisi ajellut vähän tehokkaammallla piikkisellä

    onneks tuli vuokrattua eikä ostettua ,koska vitutuksen määrä ois ollut valtava..

    autossa on 400 heppaa, pitäis olla 1480 että ois samoissa ku V-max
    HRD vh125 silverhorse -86
    V-max 1700 "Tohatsu"
    GSX-R 1100
    huskyTE410
    Yamaha XJ650 Turbo -84
    Triumph Legend TT -01
    600sec V12
    Jaguar xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
  16.  
  17. #166
    Tykkäsin VN15:kin ja oli vääntöä ja äänimaailmaa. Ei sitä tehoa tarvi olla enää näin neljässäkymmenessä enää överisti. Autona Z28NET Opel Vectra C2 ja 300hp/430nm farmari. VN jäi sille kun emäntä kiusas.
    CBR 600 pysy rinnalla aika hurjien vehkeidenkin kanssa jo mutta tuo allekirjoituksen NOS honda olikin sitten lähes 300 kaakkia hetken teoriassa. 150km/h vauhtia ja nokka nous hulluna vaikka koko painona makasin tankin päällä kun tööttinappia painoi. Oli yks kesä kivaa mut sit pari läheltä piti tilannetta ja pyörä myyntiin.
    Kawasaki ZX-12R Ninja -01 "vakio"
    EX-Kawasaki VN15 -92
    EX-Honda CBR1000RR Fireblade -06 "NOS"
    EX-Kawasaki ZX-12R Ninja -00 "~190hp takarenkaalta" "096/400 25v-saksan juhlamalli"
    EX-Honda CBR600F4i -04 "~100hp takarenkaalta"
    EX-KTM 690 "supermoto" -02
Sivu: 6 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456