Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 37:een 37:sta
  1. #31
    Palella ja kastua jos haluat,niin sinne vaan
    Kawasaki GPZ 500 -97, *Honda CBR 1000 -93, Honda CBR 1100 XX -00, Honda CBR 1100 XX -05 ,Kawasaki ZZR 1400 -07 * *
    Iron Butt *3x SS 1000, 4x SS 1600K, SS 2000K * * * * * * * * * *

    MC TOUR *

    N,EST,DK,D,A,I,HR,SLO,SK,CZ,PL,LV,LT,CH,F,SM,VA,S, SF
  2. #32
    Anna mennä. Mä menen ainakin toukokuun lopussa yuurooppaan. Tuossa on tullutkin hyviä vinkkejä. Mä lennän Muncheniin, vuokraan pärrän ja ajelen Sloveniassa ja pohjois-Kroatiassa. Siellä koska sää lienee ok ja tuolla ei ole tullut paljoa liikuttua.
  3. #33
    Lainaa Turder kirjoitti Katso viesti
    Kelit voi olla mitä vaan. Pari kevättä kun asuin eteläisessä Saksassa niin toukokuussa oli ensimmäiset kolme viikkoa sateista ja lämpötilat 5-10 lämpöasteen välillä. Samaan aikaan Suomessa oli silloin hellettä. Toisaalta tuohon aikaan voi olla todella mukavat kelit esim. Italiassa kun ei ole liian kuuma.

    Noihin navihommiin voi ottaa back upiksi vaikka kännykän. Here-appiin lataa kartat etukäteen offline-käyttöä varten. Lisäksi nykyään on kaikilla operaattoreilla liittymiä millä saa surfata Euroopassa kuten kotimaassakin niin voi vaikka 4g:llä google mapsia käyttää. Nyt niitä vielä saa tarjouksissa samaan hintaan kuin muitakin perus 4g-liittymiä. Tosi kätevä kun ei tarttee reissussa metsästää wifiä.
    Hommasin Here mapsin lisäksi Quad Lockin, oli helppo asentaa ja pölytiivillä kotelolla toimi myös Saharassa, https://www.google.fi/search?q=quad+...w=1920&bih=949
    pl
  4. #34
    Budapestissä helleraja rikki samoin eteläsaksassa. Hannoverissä oli yö ja aamu melko kylmiä, mutta päivän mittaan lämpeni.

    Tuonne kirjailen Gardajärven ympäristön lumitilanteen ensviikonlopulla ja toukokuun puolenvälin tienoilla jostain muualta ja siinä välissä Apenniinien passojen ajettavuuden.

    https://mpkuvat.wordpress.com/2018/0...unkari-italia/
    <p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>
  5. #35
    Hyvä et tulee reaaliaikaista tietoo..vajaa kakskymmentä päivää ja sitten lähtö Saksa,Tsekki,Itävalta,Italia,Saksa,Tanska,Ruotsi ja kotio. Menomatkalla lautta Hki-Trave. Paluu Kapellskär-Naantali (tai sit jos ei osu..jokin muu).
    Ai niin kerron sitten myöhemmin kannattiko
  6. #36
    Kannatti..6325 km tuli pyörällä ajettua. 15 päivää matkalla. Laivat Hki-Trave ja Kapellskär-Naantali. Vettä satoi 3 tuntia yhteensä koko reissulla. 8 eri maata tuli matkalle. Grossglockner, Ciau, Pordoi, Stelvio, Umbrail ja Timmeljoch...muutama pienempi vielä. Lämmöt +22 / +33 välillä
    Ehdottomasti olis vaatinu jonkun hengittävän Tekstiili ajoasun, ilman gorekalvoa. Sadepuku vaan mukaan
  7.  
  8. #37
    Lainaa Elämäntapamotoristi kirjoitti Katso viesti
    Budapestissä helleraja rikki samoin eteläsaksassa. Hannoverissä oli yö ja aamu melko kylmiä, mutta päivän mittaan lämpeni.

    Tuonne kirjailen Gardajärven ympäristön lumitilanteen ensviikonlopulla ja toukokuun puolenvälin tienoilla jostain muualta ja siinä välissä Apenniinien passojen ajettavuuden.

    https://mpkuvat.wordpress.com/2018/0...unkari-italia/
    Koko reissu rustattu nettiin.
    Etusivulla lyhennelmä ja nippelitiedot, bensan, majoituksien ja motareiden hinnoista sekä jokinlaiset lumitilanteet missä niitä korkeampia paikkoja ylittelin.

    Loppusivut sitten sekalaista höpinää ja vanhojen muistelua, mutta kuvien kera.

    Silloin Budassa ja nyt taas. Italiakin vilahteli
    <p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12