Tulokset 211:stä 240:een 508:sta
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Ville S. kirjoitti Katso viesti
    Edistystä.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
    Go Niki! Kova juttu
    SIC sivut on joo jumissa. Tällästä siellä turistaan:

By SIC Racing Team | 14 May, 2018
    SIC Racing Team can today announce that Finnish rider Niki Tuuli has joined the Moto2 team and will make his debut on board the 600cc Kalex machine in Le Mans this weekend.

The twenty two year-old from Imatra in Finland, will contest the Moto2 Championship in replace of Zulfahmi Khairuddin, who decided to end his Moto2 career in order to concentrate more on his mentor role within the SIC-backed ‘Impian ke MotoGP’ programme.

Niki Tuuli enters the World Championship with an impressive racing background to date.

Riding minimotos from the age of nine, Niki’s progress led him to ride a 600cc bike for the first time in 2012 in the IDM Yamaha R6 Cup, a competition that he would end up winning.
    In 2013 he would make the move up to the European SuperStock600 series, where over the course of three seasons he would claim five podiums and one victory, achieving fourth place overall in 2014 as best result.

2016 was also a noteworthy year for the Finn. After putting his sporting career on the backburner with the disappearance of the European SuperStock600 series and having to undertake mandatory military service in Finland, he participated as a wildcard at three of the final four SuperSport World Championship races, taking the podium in all of them. He also won the Finnish Championship that year.

His brilliant appearances in WorldSSP earned him an opportunity to compete as a full time rider for the 2017 season. Under the tutelage of Vesa Kallio (brother of Mika Kallio), Tuuli took two podiums and one pole position during that year, finishing 7th overall.

In 2018 he has participated in five WorldSSP races (he is currently 8th in the overall standings), before receiving the proposal from SIC Racing Team to start an exciting challenge together in the Moto2 World Championship.

#66 Niki Tuuli
    “First of all I want say thanks to SIC Racing Team for this opportunity. I’m really excited and looking forward to this upcoming challenge. Moto2 has been one of my dreams and now it’s a reality. I’ve been riding 600cc bike’s since 2012; the first six years with Yamaha and now this season I’ve been riding with Honda. Obviously Moto2 is different to Supersport but the SIC Racing Team is a good team with lots of experience, so with their help I believe I can adapt well to the Moto2 class. I have only a little experience with Kalex. I got a chance to try it at the end of 2016. I’m now anxiously waiting to ride it again. I know Kalex is excellent, so I’m really thrilled to get this ride. Everything will be new for me at Le Mans, the track, the bike and the team, so I need to go step by step. Now it’s not about any pressure, I just want to learn all the new things properly. Of course I want to do the best result I can and perform as well as possible, but at the same time I need to be patient and focus on adapting to the Moto2 class every lap and every session.”

Johan Stigefelt – Team Manager
    “Niki has great experience in the Supersport World Championship and has been riding 600cc bikes for a long time, so we believe that he can adapt well to the Moto2 bike. It’s a big step of course but it’s a great opportunity for him and we will help him all the way with the experience from this team. He is young and hungry and he want’s to prove himself, so it’s the perfect time for him to do this. We are all going to work hard from all aspects and do the best we can. It will probably take a few races before he’s up to speed, but we know that and everyone will be patient for this. At the same time we are experienced enough to give him a good bike immediately. Let’s see at Le Mans; it’s a new track for Niki, team and bike but I’m hopeful that we can make steady progress throughout the weekend.”
    Braaaaap
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    ^tää on kova juttu!!! Hyvä niki!!!
    Superbike #7
    Pääsee MotoGP Livelläkin näkeen Tuulen ajoa. Näky tuossa olleen parin kierroksen jälkeen 21:s ettei pahasti kisan alkua ole menny.
    Testi
    Marques tuli ja vei taasen kisan. Ei vaan voi ymmärtää tuota yleisön buuausta hänelle. Todella mautonta ja täysin turhaa. Tuosta on näyttänyt tulevan jokin helkkarin tapa myöskin.
    Ottaa koville, ku pitää monen myöntää, et Marc Marquez on ihan vitun lahjakas kuski kautta aikojen

Ja hei mikä on kaverin ikä tällä hetkellä??
    Honda CBR 1000 RR-08
    Honda CB 1000R-09
    Joo, aikalailla Marcin ajaminen on ylivoimaista jos vain maltti säilyy....ja superseivi jälleen kerran..
    Kovasti tuli lippoja molemmissa luokissa, kolmosia en seurannutkaan.

Nikiltä järkevä ajo ja mies sai mukavasti myös medianäkyvyyttä.
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

Lainaa Batmanninja kirjoitti Katso viesti
    n.

Nikiltä järkevä ajo ja mies sai mukavasti myös medianäkyvyyttä.

Ja heti parempi sijoitus kuin Khairuddinilla kauden neljässä ensimmäisessä kisassa vaikka rata, pyörä ja tiimi olivat Nikille täysin uusia.
    Lainaa vma kirjoitti Katso viesti
    Marques tuli ja vei taasen kisan. Ei vaan voi ymmärtää tuota yleisön buuausta hänelle. Todella mautonta ja täysin turhaa. Tuosta on näyttänyt tulevan jokin helkkarin tapa myöskin.
    Se on vaan tietty osa yleisöstä ja tietty henkilö sen takana. Melkoisen jäätävää toimintaa puolin ja toisin myös korokkeella. Paras voitti, valitettavasti pari kaatunutta avitti kolmospallille tuon valetohtorin.
    Lainaa Ville S. kirjoitti Katso viesti
    Ja heti parempi sijoitus kuin Khairuddinilla kauden neljässä ensimmäisessä kisassa vaikka rata, pyörä ja tiimi olivat Nikille täysin uusia.
    Tosta kuvia Nikin viikonlopusta uudessa luokassa ja tiimissä :

https://www.flickr.com/photos/sicracingteam/
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Olikos siellä jotain vitun buuausta taas? Suvereeni kisa Markulta.

Anyway, Zarcon hyökkäys ekalla kierroksella Markun kylkeen oli taas hyvän maun tuolla puolen, ja latinkia näytti olevan sen verran, ettei sitä koheltamista katsoessa oikein yllättynyt päälleen päätymisestä.

Dovilta puhdas ajovirhe. Liian kovaa sisään ja leveänä. Pyörä ravisteli ja oli eri mieltä. Dovin nopeudella ei noihin ole varaa. Kaivertaja voi aloittaa jo pytyn työstämisen.

Rossi hienosti kolmas ainakin omaksi ilokseni, vaikkei vauhti varmaan ainakaan Doville olis riittänyt. Zarcon lopputusijoitus tuon koheltamisen seurauksena olis voinut olla podium tai vaikkapa kuu.

Muuten. Lorenzo hyytyi ihan täysin Ducatilla soft + soft renkailla, mutta käsittääkseni Petruccilla oli sama rengastus ja oli toinen .

(edit: jotain juttua jarrutusongelmista kun ei ole tarpeeksi tankista tukea ja väsyy, selittänee?)

Maverick ajelee varjojen mailla. Ensimmäisenä sen pitäis olla sitä yhtä eläkeläistä nopeampi, mutta jostain kiikastaa ja isosti.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
    Marcilla aika miehekäs ote MM-pisteissä kun miettii missä vaiheessa kausi ja kaverilla on kuitenkin nollakisakin plakkarissa. Tällä menolla alkusyksystä mestaruus paketissa? Nyt lisäksi Honda tuntuu olevan sopivampi kaikilla radoilla niin sellaisia tasoituskierroksia ei ehkä tule kuten viime vuonna, ellei sitten nyt ala rengaspeli uusilla seoksilla ja profiileilla.
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Turder kirjoitti Katso viesti
    Marcilla aika miehekäs ote MM-pisteissä kun miettii missä vaiheessa kausi ja kaverilla on kuitenkin nollakisakin plakkarissa. Tällä menolla alkusyksystä mestaruus paketissa? Nyt lisäksi Honda tuntuu olevan sopivampi kaikilla radoilla niin sellaisia tasoituskierroksia ei ehkä tule kuten viime vuonna, ellei sitten nyt ala rengaspeli uusilla seoksilla ja profiileilla.
    ^
    Jostain tulee vai Dornan määräys, että nyt etuset pliukkaiks, että saadaan lippuja myytyä?

Ei välttis yllättäis.

Edit: No vähän julma kommentti, koska showhan on erittäin toimiva tällä hetkellä.
    02 Mille R
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Olipas alkua lukuunottamatta aika tylsä kisa MotoGP:ssä. Ja tätä menoo MM-sarja on taputeltu ihan liian aikasin, kun Markku on ainut, joka nuo etusen luistot saa seivattua.
    Superbike #7
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    ^
    Jostain tulee vai Dornan määräys, että nyt etuset pliukkaiks, että saadaan lippuja myytyä?

Ei välttis yllättäis.

Edit: No vähän julma kommentti, koska showhan on erittäin toimiva tällä hetkellä.
    Onhan se nähty ennenkin. Kehitystyö menee eteenpäin ja Michelin voi tuoda testiin vaikka uuden etusen, joka istuukin yhtäkkiä Yamahalle tai Ducatille ja ne saa edun. Sitten Honda yrittää ajaa joko nykyisillä tai saada uuden toimimaan. Toisaalta kun on vain yksi regnastoimittaja niin tuollainen on vähän turhaa kesken kauden.
    Viimeksi muokannut: vma; 21.05.2018 klo 16:24.
    Ratavastaava
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2007
    Tampere
    MotOrg ry jäsen
    Onhan se nähty ennenkin. Kehitystyö menee eteenpäin ja Michelin voi tuoda testiin vaikka uuden etusen, joka istuukin yhtäkkiä Yamahalle tai Ducatille ja ne saa edun. Sitten Honda yrittää ajaa joko nykyisillä tai saada uuden toimimaan. Toisaalta kun on vain yksi regnastoimittaja niin tuollainen on vähän turhaa kesken kauden.
    Ihan aidosta mielenkiinnosta, milloin tällainen on nähty, että kesken kauden tulee uusi rengas joka laittaa voimasuhteet uusiksi? vai tarkoititko, että seuraavalle kaudelle tulee uusirengas tyyppi ja voimasuhteet muuttuvat?
    GAAAAAZ!!!!
    Markulla oli edessä medium, takana hard. Petruxilla molemmat soft. Ei nuo kumit kauhean erilaisia voi olla, tai sitten tosiaan joku tykkää luistella enemmän ja joku seivata. Keli ja rata vielä yhtälössä mukana. Nythän ei ollut kuuma.
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa hidas57 kirjoitti Katso viesti
    Markulla oli edessä medium, takana hard. Petruxilla molemmat soft. Ei nuo kumit kauhean erilaisia voi olla, tai sitten tosiaan joku tykkää luistella enemmän ja joku seivata. Keli ja rata vielä yhtälössä mukana. Nythän ei ollut kuuma.
    Ajotyylierot vaikuttaa aika paljon seosten valintaan. Esim. Zarcohan tyypillisesti ajaa pehmosemmilla seoksilla kuin muut.
    Superbike #7
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Polviseivit on niin nähtyjä

[
    02 Mille R
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Tuossa on kandidaatti vuoden moottoriurheilukuvaksi. Huikea kuva, ja vielä uskomattomampi alastulo ja paluu radalle.
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

Lainaa Micky kirjoitti Katso viesti
    Ihan aidosta mielenkiinnosta, milloin tällainen on nähty, että kesken kauden tulee uusi rengas joka laittaa voimasuhteet uusiksi? vai tarkoititko, että seuraavalle kaudelle tulee uusirengas tyyppi ja voimasuhteet muuttuvat?
    Kauden aikana nimenomaan.

https://www.sportrider.com/motogp-mi...y-in-argentina

Tuo tuli ensimmäisenä mieleen lähivuosilta. Bridgestone-vuosina tuli kerran uusi takarengas muistaakseni Sepangissa ja etunen jossain vaiheessa kesken kautta. Toisaalta olihan viime kausikin mielenkiintoinen siksi kun toiset sai renkaat toimimaan eri olosuhteissa ja toiset ei, mutta silloin kyllä ajettiin enemmän ja vähemmän samoilla ja aiemmista kisoista tutuilla renkailla noissa kisoissa.
    Kauden aikana nimenomaan.

https://www.sportrider.com/motogp-mi...y-in-argentina

Tuo tuli ensimmäisenä mieleen lähivuosilta. Bridgestone-vuosina tuli kerran uusi takarengas muistaakseni Sepangissa ja etunen jossain vaiheessa kesken kautta. Toisaalta olihan viime kausikin mielenkiintoinen siksi kun toiset sai renkaat toimimaan eri olosuhteissa ja toiset ei, mutta silloin kyllä ajettiin enemmän ja vähemmän samoilla ja aiemmista kisoista tutuilla renkailla noissa kisoissa.
    Renkaat pidetään tämän kauden ajan samoina. Michelin saanut renkaittensa tason niin korkeaksi ensimmäisten vuosien jälkeen, että tarvetta jatkuvien uusien seos tai rakennevaihtoehtojen tuomiselle ei ole.

Yksi aikaisempi juttu aiheesta esim tässä:

https://www.crash.net/motogp/feature...re-freeze-2018
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Huhumyllyn jyviä: Rean MotoGP aikeet?

http://www.worldsbk.com/en/news/2018...ldSBK+farewell

Ei sillä, jos sais Crashlown tasoista kalustoa, niin ois kiva nähdä mies mukana. WSBK:ssa se murtaa kaikki ennätykset tällä kaudella, ja nappaa neljännen perättäisen jos ei loukkaannu tai Dorna asenna möhkön konetta nykyisen tilalle.
    02 Mille R
    Olisi hienoa nähdä Rea Motogp-puolella ja varmaan sitä itseäänkin kiehtoisi kokeilla miten vauhti riittää sillä puolella mutta tuskin se tekee sopparia ellei kalusto ole kilpailukykyistä.
    Eli huipputeamiin pitäisi päästä, tuskin lähtee mihinkään pikkutallin ajelemaan ynnämuuta sijoituksista.
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Don Vale:

Ciao George,

We live in the interesting times, yes? Ha ha! And by we, I mean you. And because we come now to the Mugello track, everything has become even more interesting for you.

I saw your proposal for new rules for racing. Carmelo sent them to me after Le Mans.

“Look what this enorme fica di Maiorca wants now!” he said. I laugh when I read this. Is good idea only for you. So I do not think Carmelo will agree even if you send him more German money. You want to put the soft tyres on your bike and make very good race for five laps. Then you want everybody to pull over to the side of the track and wait while you go and get new soft tyres and then the race starts again. And so every five laps everybody must stop while you go and get new tyres, yes? Ha ha ha! You think you make the sneaky racing like the Gibernau, yes? Ha ha ha!

There are some big problems for you in Ducati.

Last week after Le Mans, Gigi and Paolo came to my place in Tavullia for dinner.

They always come to my house for some good Italian mangiare after they have mangiare the French garden merda of snails and worms and the how you say…il bruco, the caterpillar, yes?

I do not know how Zarco swallows these filthy things. The scoreggia he makes from his culo is a disaster, truly!

So we mangiare and then Paolo he says to me: “Vale, please what is to be done about George? We cannot go on like this! The Germans, they will come for me in the night with dogs and tanks and leather clothes, and they will beat me with the legs of the chairs they have broken when they have searched my villa.”

But Gigi he just cries. His eyes they fill with tears and he cries like a bambino. “Vale…” he says to me, and he kisses my hand. “Vale, I beg you. At every race, it is like I am being brutally raped by a bull. But I am not a cow. So I am not made for this kind of thing.

“The bull he hurts me. He makes my life like the culo-ulcer of the street-beggar. I do nothing but weep and cause suffering and look terrible. Please, Vale…you must help me.”

I tell them to be calm. But they cannot be calm.

Then Paolo says: “Cazzo di Madonna! First I think I can sell him to those criminali at Marc VDS. I know those stupid Belgians will buy cardboard if I tell them it is pasta. But that crazy pig Bartholemy, the one who buys all the putanas with the company credit cards, he says his accounts are all frozen at the moment. Then he says he will buy George if I shave him and make him slippery with olive oil. Then he gives me a cheque for 200,000,000 Euros and says not to cash it until after Mugello.”

I give Paolo some more ravioli to make him calm. He eat two of them, then he start again. “I make the call to the Suzuki,” he says. “Pazzo Giapponese! They tell me they have already bought the Joan Mir!”

This is when Gigi starts to sob. I have to hold him like a mother to make him calm.

Then I say to them, “I know what you want. Because I know it was always coming to this momento.”

“Please, Don Vale,” they say to me again, their eyes now shining with tears of hope. “You must do this.”

“OK,” I say. “I will call Yamaha tomorrow. And then I will make the VR46 MotoGP satellite team. I know Lin will forgive me.”

And then I think maybe you and I should talk, George. I will make you the number one rider in my VR46 not-really-the-Yamaha-factory-team-but-close! It will make the headlines all over the world!

“Team VR46 offers Lorenzo race contract.”

“George given career lifeline by old rival”

“Rossi saves stupid Spanish fail-stronzo!”

“Rossi now boss of Lorenzo!” will be my favourite one, of course. Ha ha!

I will come to visit you in the garage before the race to wish you luck and give you some tips – I am a good boss like that, you will see – the cameras will take the pictures of us making the collaboration. And everyone will see you wear my race numbers, ha ha! So you will be 469946.

Then Paolo and Gigi they kiss my hands many times. They drink toasts to my name. It is embarrassing how much love they have.

Then after we catch the taxi to Andrea’s villa, because we are a little bit drunk. We tell him what the new plan is. Andrea is so happy. He now only cries from one eye, ha ha!

So OK then. I will call you after Mugello and I will make you the offer. Do not hang up the phone like you always do when I call, OK?

Ciao,

Vale
    02 Mille R
    Noi Dear George kolumnit on nousseet aika ilmiöksi. Ne oli alussa ehkä vielä hauskempia, ennenku ne vietiin kilpakavereiden suihin. Miller tais olla edelinen Dear George-kirjeen "kirjoittaja".
    vuoristoatleetti
    Dear George,

I am drinking a glass that has been filled with the stale piss of Andalusian rats, the pus squeezed from a cankerous sore, and despair. Mainly despair. So much despair…

It is you who have put this glass before me, George. And it is you who have filled it with the throat-searing horrors I must swallow.

You strutting, pube-bearded cuntador.

You’re like a wildebeest with three legs falling out of a tree and being set upon by baboons. Useless, worthless and overdue for a poor outcome.

Watching live horses being put through an industrial dog-food mincer is less traumatic than managing your expectations before each race.

It’s like trying to bribe a deranged circus animal with lollies instead of lashing it with whips and frying it with a cattle prod so it does what you want.

I don’t even care what that fuckwaddery at Dry Sack corner was about. Or what you think it was about. All I know is it was not as you say: “All the Dwarf Puta’s fault and may vultures eat his eyes and may his sweetmeats burn like battery acid!”

And it was not Dovi’s fault either. He was just trying to pass you because once again, you were riding slower than the racers behind you and using all the track. The only way to pass people who do that is to hit them in the face with a shovel. We are fitting one to Dovi’s bike now.

Each time I look at the replay – and I have looked at it at least 30 times because I have been sent 30 Emails from Germany asking: “Was passiert hier? Why ist Herr George crashing all of our motorcycles like a crazy bratwurst?” and attaching the video for me to watch over and over.

I told you not to go out there on a soft front tyre. I told you the soft front tyre would only last a few laps and then it would be merda.

What did you say to me?

You said: “Eat my fat balls, Gigi! You are not the boss of the Mamba! Only the Mamba understands what is the perfect tyre for every condition! The Mamba knows and Gigi does not know, so Gigi must not speak to the Mamba about such things!”

And what happened? You went very fast and were in front for a few laps. For a few seconds it looked like my life as a leper’s rectum may have been redeemed.

But then of course it wasn’t. Your tyre went off and you started to hold people up. I know you like to think of the races as a parade with you in front, but the other racers don’t think that way.

It’s pointless sending everyone notes saying they are only allowed to pass you when your bike catches fire. Most of them can’t read anyway – they’re motorcycle racers. I think Rossi is the only one who went to school for more than 10 minutes.

The criminal Redding punches everyone who hands him a piece of paper. Poor bastard is waiting to get sacked and lashes out a lot in anger.

At least three of the others, Smith, Abrams and Simeon, are legally blind, and Crutchlow can only see the hallucinations he gets which tell him he’s world champion.

He even hallucinates in the gravel traps he spends most of his races in. It’s amazing.

That piece of paper I shoved under your motorhome door? Do not wipe your arse with it and throw it at Dovisoso, OK? It’s got the names of all the Suzuki executives and their mobile phone numbers. Call them. All of them. Tell them your name is Pierfrancesco Chili and you wish to return to MotoGP racing as Suzuki’s Number One rider. Tell them you’ll pay them. I’ll pass the hat around to cover those costs.

Don’t worry. The Suzuki people will believe anything. Ask Iannone. He told them he was Max Biaggi. They were over the moon.

The next race is in Moscow, George. Go there. Please.

Yours in despair,

Gigi.
    Husqvarna 701LR
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Huhumyllyn jyviä: Rean MotoGP aikeet?

http://www.worldsbk.com/en/news/2018...ldSBK+farewell

Ei sillä, jos sais Crashlown tasoista kalustoa, niin ois kiva nähdä mies mukana. WSBK:ssa se murtaa kaikki ennätykset tällä kaudella, ja nappaa neljännen perättäisen jos ei loukkaannu tai Dorna asenna möhkön konetta nykyisen tilalle.
    Ehdottomasti Rea mukaan MotoGP:eeseen! Siinä on kyllä varmasti mies,joka voi olla potentiaalinen uusi tähti sarjaan.

Toisaalta on myös puheita ettei World Superbike-kuski oikeen MotoGP:ssä pärjää..
    Onkohan tolla Niki Tuulella surkea prätkä alla?Vai onko se todellisessa testissä tuolla Moto2:sessa nyt..tuskin on tyytyväinen noihin häntäsijoihin,kun ottaa huomioon et nuorukainen on jonkunlainen lahjakkuus..
Sivu: 8 / 17:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678910 ... ViimeinenViimeinen