Sivu: 5 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345
Tulokset 121:stä 124:een 124:sta
  1. #121
    Olitko se sinä kenen kanssa katseemme kohtasivat Turun Ohikulkutiellä klo 16 aikoihin kun olit ohittamassa minua, pääsi pyöri tämän jälkeen vasemmalta oikealle ja toisinpäin. Lieko potta ollut huonosti päässä vaiko ajonaikainen niskajumppa vaan, vai oliko syynä se että hetkeä aikaisemmin olin vaihtanut vasemmalta kaistalta oikealle ja samaan aikaan vaihdoit itsekin. Mistä lie sinne mun taakse olit teleporttautunut, koska hetkeä aikaisemmin peileihin vilkaistessani en sinua siellä nähnyt. Ja näistä pakun peileistä ei näe jos prätkällä ajaa hanurissa kiinni.

    Hätäisempi motoristi tietysti vetää johtopäätöksen että pakukuski siinä vittuilee ja estää ohittamisen oikean kaistan kautta, vaikka näin ei ollut. Kannattaa hieman korjata sitä asennetta ja ennakkoluuloja, ei siellä liikenteessä kaikki vihollisia ole.

    No, toivottavasti loppumatkasi meni hyvin ja ilman niskan kipeytymistä koska 200 metrin päässä oli rekka vasemmalla kaistalla tien tukkona.
    Kawasaki ZZR1400 -07
    Suzuki SV1000N -03
    YZF-750 R -93
  2. #122
    Olitko se sinä joka kastui tänään Espoon Suomenojalla Honda 125 Monkeyllä Liilasta lähtiessä? Melkoinen sade..
    Ei kiinnosta pätkääkään
  3. #123
    Olitko se sinä joka olet dumpannut ison läjän renkaita Palojärven metsätien varteen (Vihdin ja Kirkkonummen rajalla)?
    Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...

    Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea


    ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
  4.  
  5. #124
    Olin tähän kirjoittamassa suununtai-iltana mutta ajattelin että antaapa olla; ajellessani Oulaisista Haapavettä kohti ajettuani mopon talvisäilöön bongailin Ylivieskantien risteyksen kohdalla porukan jossa etummaisena musta moottoripyörä, sitten poliisimoottoripyörä ja takimmaisena poliisin siviili-octavia vilkut päällä.
    Pari poliisia seisoskelli tienposkessa ja joku istui tienpenkalla hieman kyyryssä kasvot metsään päin, mielestäni ajokamppeet päällä, ei kypärää päässä.
    Tuli jotenkin mieleen oletetun pyöräkuskin asennosta että oli jääty kohtalaisen kovasta ylinopeudesta kiinni tms.

    Ennen Haapaveden keskustaa tuli vielä yksi poliisiauto vastaan.

    No, nytpä tuo selvisi päivän lehdestä; kortiton, varastetulla pyörällä, amfetamiinipäissään ja parhaimmillaan kolmattasataa vauhtia /80.
Sivu: 5 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345