Sivu: 3 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 124:sta
  1. #61
    Pårnoa havaittu tänään Tampereen ohitustiellä! 1199 ja 1299 ajoitte peräkkäin n. 12 aikaan. 1299 antoi jopa peukkua takaisin omalle peukulle. Komeita mopoja.


    Ex:Yamaha MT-01, Suzuki SV 1000, Suzuki GSF 600S, KTM LC4 640 / varastettu, Honda CBR 900 RR, Yamaha YZF 750 R, Husqvarna WRE 125, Honda monkey
  2. #62
    Tänään itävantaalla Koivukylän väylällä, mansikkapellon risteyksessä rutussa oleva harmaa tankkinen Kawasaki.
    Viranomaisen teipit roikku ympärillä....
    Viimeksi muokannut: Ropaaja; 10.07.2018 klo 16:47. Syy: kirjoitushärö
    En aina muista, etteivät muut ajattele yhtä nopeasti kuin minä.

    Kawasaki GTR 1400
    Yamaha FZ1-S => myyty
    Yamaha FZ6-S => myyty
    Honda CL70 => myyty
  3. #63
    Tänään, joskus 12-13.00 aikana melko varma foorumimoro FJR-kuljettajalta Tampereentiellä, Raunistulan päässä
    Suzuki Hayabusa vm.2010 2017->2020
    ex. Suzuki GSF 1250SA vm.12 2015->R.I.P 2017 19.6 Sveitsissä
    ex. Yamaha FZ6N vm.04 2012->2015
  4. #64
    Lainaa Jan76 kirjoitti Katso viesti
    Tänään, joskus 12-13.00 aikana melko varma foorumimoro FJR-kuljettajalta Tampereentiellä, Raunistulan päässä
    Moi vaan, olin kyllä niillä nurkilla tuohon aikaan ja morjestin pariakin vastaantulevaa pyörää. Mun FJR on sellainen tummanharmaa ja kypärän väri on valkoinen.

    Stelvio.JPG
    Yamaha FJR1300A -13, BMW R1200GS -09 ja BMW F650GS -01
  5. #65
    Lainaa Alpenpassbiker kirjoitti Katso viesti
    Moi vaan, olin kyllä niillä nurkilla tuohon aikaan ja morjestin pariakin vastaantulevaa pyörää. Mun FJR on sellainen tummanharmaa ja kypärän väri on valkoinen.

    Stelvio.JPG
    Tuntomerkit täsmää. Mä hetken huumas ku vihdoin ja viimein sain Busan huollosta heitin vaan jotkut mitkälie moikat Lupaan skarpata tästä jatkossa Turussa nää moikat kuitenkin ikävän harvassa.
    Suzuki Hayabusa vm.2010 2017->2020
    ex. Suzuki GSF 1250SA vm.12 2015->R.I.P 2017 19.6 Sveitsissä
    ex. Yamaha FZ6N vm.04 2012->2015
  6. #66
    Ratavastaava wbaum:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2006
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa tumb1 kirjoitti Katso viesti
    Pårnoa havaittu tänään Tampereen ohitustiellä! 1199 ja 1299 ajoitte peräkkäin n. 12 aikaan. 1299 antoi jopa peukkua takaisin omalle peukulle. Komeita mopoja.
    Ne ovat pian perillä määränpäässään
  7. #67
    Tänään ennen puolta päivää olin palaamassa kaneliässän haku reissulta Vääksystä Lahteenpäin 24:sta ja Vääksyn ABC:n kulmilla perusmorotin pyöräilijää, joka vastasi orggismorolla. Kuka lienee ollut?
  8. #68
    Kukas tankkaili sinistä orggi tarralla varustettua Honda Blackbirdiä Kaavin ABC:llä varttia vaille neljän aikoihin?Olin oranssi mustalla kotarilla viereiselle mittarille jonottamassa.
    990 Adventure '06
    EXC Racing 250 '06
  9. #69
    Oli! Ihan varmasti oli! Orggimoro nääs, tänään noin klo 19 tulit Ruotsinpyhtää -> Elimäki, olin niin haltioissani asiasta että jäi pärrä rekisteröimättä. Itse olin kouluttamassa nakuhondalla tarakkaharakkaa tiukempiin kallistuksiin
  10. #70
    Lainaa krugy kirjoitti Katso viesti
    Oli! Ihan varmasti oli! Orggimoro nääs, tänään noin klo 19 tulit Ruotsinpyhtää -> Elimäki, olin niin haltioissani asiasta että jäi pärrä rekisteröimättä. Itse olin kouluttamassa nakuhondalla tarakkaharakkaa tiukempiin kallistuksiin
    Minähän se olin, moi vaan
    Yamaha FZ8-N
  11. #71
    Lainaa SooSoo kirjoitti Katso viesti
    Minähän se olin, moi vaan
  12. #72
    Näitä orggimoroja tulee alvariinsa. Tänään aikalailla tasan puoli yksitoista illalla ja Neste Taukotuulen kohdilla tuli joku vastaan, matkalla vääksyn suuntaan sininen mopo? Alkoi olla jo hieman hämärää minun kromi visiirille Terveisin, mies mustissa erkki kutosen päällä
  13. #73
    Lainaa Reuban kirjoitti Katso viesti
    Näitä orggimoroja tulee alvariinsa. Tänään aikalailla tasan puoli yksitoista illalla ja Neste Taukotuulen kohdilla tuli joku vastaan, matkalla vääksyn suuntaan sininen mopo? Alkoi olla jo hieman hämärää minun kromi visiirille Terveisin, mies mustissa erkki kutosen päällä
    Saatoin olla minäkin! Oliko sini-musta+(vähän valkoista) nahkahaalari päällä? Ja valkoinen kypärä? Ei mahda mitään, mutta mua luullaan jatkuvasti poliisiksi. Varsinkin sopivassa valaistuksessa, jossa noi värit sekoittuu toisiinsa.

    Tänään oli kyllä aika paljon mopoja liikenteessä. Skoottereille nostan peukun pystyyn, muita tervehdin (jos huomaan/ehdin/on mahdollista) orggimorolla. ja silloin tällöin näkyy orggimoro, mutten muista paikkoja, kun muistipaikat vähissä...
    Suzuki AN400 Burgman (2018) - vaimo
    Suzuki DL650 (2009) - mä
    Suzuki GSF 600 s bandit (2002) - mä
    Ex-pyörä: Honda Shadow 750 ACE (2001) - vaimo
    EX-pyörä: Yamaha XV250 Virago (2000) - vaimo
  14. #74
    Lainaa yöLiitäjä kirjoitti Katso viesti
    Saatoin olla minäkin! Oliko sini-musta+(vähän valkoista) nahkahaalari päällä? Ja valkoinen kypärä? Ei mahda mitään, mutta mua luullaan jatkuvasti poliisiksi. Varsinkin sopivassa valaistuksessa, jossa noi värit sekoittuu toisiinsa.

    Tänään oli kyllä aika paljon mopoja liikenteessä. Skoottereille nostan peukun pystyyn, muita tervehdin (jos huomaan/ehdin/on mahdollista) orggimorolla. ja silloin tällöin näkyy orggimoro, mutten muista paikkoja, kun muistipaikat vähissä...
    Tuntomerkit osuu kohillee, joten sinähän se sitten olit. Olin palaamassa kuvajahdista ja mietin, että nytkö jo joku on sitä menossa noutamaan. Mutta ei vielä tähän mennessä kukaan ole sitä ole hakenut.
  15. #75
    Kemi MC:n mies jollain chopperilla, ajeltiin pojan kanssa sun perässä Oulun motarilla Iin suuntaan jonkin aikaa. Mulla FZR ja pojalla Yzäri. Menit meistä ohi tietyöalueen mutkissa.

    -Kähmy
    2001 Yamaha XJR 1300
    1992 Yamaha FZR 1000 Exup
  16. #76
    Perjantaina 13.7. Kiuruveden ABC:llä oltiin emännän kanssa kaffella, paikalle sattui paikallinen asukas jonka kanssa juteltiin mukavia moottoripyöristä ja moottoripyöräharrastuksesta. 75-vuotta oli kuulemma jo mittarissa mutta edelleen jaksaa ajella Honda CBR 1000:lla Mahtaako kyseinen herra löytyä täältä foorumilta?
    Kawasaki ZZR1400 -07
    Suzuki SV1000N -03
    YZF-750 R -93
  17. #77
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen satzuma:n avatar
    Hallitus
    Liittyi Dec 2012
    Bårgå
    MotOrg ry jäsen
    Pari todennäköstä sormimoroa eilen, eka 7-tiellä Kilpparin/Sipoon liittymän paikkeilla n. 1315, toinen iltasella seiskan jälkeen Lappeenrannassa Koulukadun liikenneympyrästä Pallon suuntaan
    Life is orange - KTM 690 Duke R
    Life is also black & white - Yamaha R6R

    Jäsentuotevastaava, mainos- & markkinointivastaava, somehommat

    @TRE
  18. #78
    Punatankkinen bemari cafe skeittilautaistuimella ja angel eye atuvalolla ysin aikaan vääksyn ärrällä, mahtaako olla örkkejä? Itte imailin aamutaquitoa siinä viereisessä tummansinisessä pakussa.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  19. #79
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Oliltko se sinä kaverisi kanssa faitterilla tai kyykyllä heti Leppävaaran tunnelin jälkeen Kehä I:llä parkissa, ja juttelemassa siviilimallisen VW Golf:n kuljettajan kanssa? Miten poliisit reagoivat siihen Kehää pitkin tulleeseen supermotoon, jolla oli vauhtia varmasti yli 100 km/h. Osuiko kohdalle?? Ja kävikö itsellä kalliiksi?
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  20. #80
    Mikä mustalaislauma ajoi kahdeksan maissa kehä 3:sta itään?

    EDIT: Bombereitahan ne oli. Kuun viimeinen perjantai.
    ...
  21. #81
    Lainaa Jote kirjoitti Katso viesti
    Mikä mustalaislauma ajoi kahdeksan maissa kehä 3:sta itään?

    EDIT: Bombereitahan ne oli. Kuun viimeinen perjantai.
    Letkahan eteni nätisti ja lähes tikkari vauhtia.
    Ei taidolla vaan tuurilla.
  22. #82
    Pelottaa täällä asti. Ei kai niillä ole niin isot tankit, että pääsevät Lappiin?
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  23. #83
    Kukas tuli tänään lauantaina Järvenpäässä kotipizzan liikenneympyrässä vastaan customilla, selkeesti havaittava
    ORG moro.
    Ei taidolla vaan tuurilla.
  24. #84
    PoS ja Suzukai bongattu Hungaroringin taksijonossa, kiitos äijille hyvistä vinkeistä/jutuista. Extrakiitos Petrille vinkeistä käsiongelmiin, katsotaan josko ne loppumatkasta helpottaa!
    <p> CBR1100XX -05 </p>
  25. #85
    Lempäälässä, Vesilahdentiellä bongattu kolmen pyörän letkasta viimeiseltä komea sormimorjestus sunnuntaina 29.7. Mutta enempi kiinnostaisi tietää, olitko se jumankekka sinä, joka menit pöllimään isännän pyörän Tampereen Bikeworldin portilta 29.7. illalla tai seuraavana yönä! Pyörä löytyi, kun et ollut jaksanut tuupata sitä paria sataa metriä enempää, eikä se lähtenyt käyntiin, Siksi se siellä portin takana odottikin huoltoon pääsemistä. Lukitusta postilaatikosta onkimasi avaimen voit palauttaa esimerkiksi poliisille tai sinne Bikeworldin huoltoon. Sano vaikka, että löysit sen siitä kadulta ja ajattelit, että Honda-liikkeeseen sitä kannattaa tarjota.
    Honda CBR 1100 XX
    ex XL 700 V Transalp
  26. #86
    Lainaa Tirli kirjoitti Katso viesti
    Lempäälässä, Vesilahdentiellä bongattu kolmen pyörän letkasta viimeiseltä komea sormimorjestus sunnuntaina 29.7. Mutta enempi kiinnostaisi tietää, olitko se jumankekka sinä, joka menit pöllimään isännän pyörän Tampereen Bikeworldin portilta 29.7. illalla tai seuraavana yönä! Pyörä löytyi, kun et ollut jaksanut tuupata sitä paria sataa metriä enempää, eikä se lähtenyt käyntiin, Siksi se siellä portin takana odottikin huoltoon pääsemistä. Lukitusta postilaatikosta onkimasi avaimen voit palauttaa esimerkiksi poliisille tai sinne Bikeworldin huoltoon. Sano vaikka, että löysit sen siitä kadulta ja ajattelit, että Honda-liikkeeseen sitä kannattaa tarjota.
    Minä tunnustan! Tai siis en tuota luvatonta käyttöönottoa, mutta sormimoron kyllä.
    Espoo-Sastamala-Espoo tuli viikonloppuna ajeltua. Pari sormea tais tulla Tirlin lisäksi vastaan, paikkoja tosin en enää muista.
    KTM 690 ENDURO R -16
    BMW F800R -11
    (EX) BMW F800GS -08
    (EX) BMW R1200R -17
    (EX) YAMAHA MT-07 -18
  27. #87
    Tarvii oikein kysyä että onko se kuuluisa orggimoro nyt yks sormi pystyssä vai mikä kun sitä täällä niin usein mainostetaan? Tais ensimmäinen tulla jo ekaa pyörää himaan ajettaessa, mutta niin paniikissa sateessa että tuskin sain vasuria kahvasta irti, sori jos oli joku teistä
    Z750
  28. #88
    Lainaa Miikaael kirjoitti Katso viesti
    Vasen käsi ylös kytkettynä etusormi pystyssä.
    osimoilleen näin
    Ducati Diavel
  29. #89
    Neljän huitteilla oli Oulun Kaakkurissa kissalan pojat ja palokunta paikalla motarin sillalla. Joku Vokkelo (?) ja musta Kawa Ninja (en kerinnyt kattoa mallia, tarrat ehdin lukea), oli hieman kai törmäilleet?

    -Kähmy
    2001 Yamaha XJR 1300
    1992 Yamaha FZR 1000 Exup
  30.  
  31. #90
    Vetikö joku orggimoron meille eilen Joensuun tiellä Kolin ja Vuokatin välillä joskus klo16 aikoihin? Emännän kanssa ajeltiin kohti Joensuuta
    Ei setä ole paha, setä on vaan ruma
Sivu: 3 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen