Tulokset 1:stä 23:een 23:sta
  1. #1
    Yritän tässä etsiä varavannetta sadekiikuille ratakäyttöö varten CBR1000RR 2008 pyörään, mutta kaikki vanteet mitä löydän ni kuvassa on 4 pulttipaikkaa takarattaalle, mutta omassa tänhetkisessä vanteessa on 6 pulttia (ja myös kaikissa mun rattaissa mitä mul on.

    Toisekseen, en löydä mistää muualta uusia vanteita/hintoja kuin eBaystä... mitä mä teen nyt näin väärin?

    Ja kyllä, olen täysin uuno näissä asioissa ennenku joku opettaa mikä menee väärin.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  2. #2
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Yritän tässä etsiä varavannetta sadekiikuille ratakäyttöö varten CBR1000RR 2008 pyörään, mutta kaikki vanteet mitä löydän ni kuvassa on 4 pulttipaikkaa takarattaalle, mutta omassa tänhetkisessä vanteessa on 6 pulttia (ja myös kaikissa mun rattaissa mitä mul on.

    Toisekseen, en löydä mistää muualta uusia vanteita/hintoja kuin eBaystä... mitä mä teen nyt näin väärin?

    Ja kyllä, olen täysin uuno näissä asioissa ennenku joku opettaa mikä menee väärin.
    Siis ratashan tulee vetopakkaan kiinni ja vetopakan joutuu yleensä ostamaan erikseen. Ettet sekota noita neljää pulttia nyt jarrulevyn pultteihin.

    Esim tässä eka kuva vetopakan puolelta ja toka jarrulevyn puolelta.
    https://www.ebay.com/itm/Honda-Fireb...RaLTvZ&vxp=mtr
    Superbike #7
  3. #3
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Ja sitten jos ostat OZ, Marchezini tms. hipo hipo vanteet niin niissä on sitten yleensä oma vetopakka, jonka pulttijako poikkeaa melko varmasti vakiosta, joten joudut hankkimaan erikseen sille vetopakalle sopivat rattaat.
    Superbike #7
  4. #4
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Oiskohan niin, että katselet jarrulevyn pulttipaikkoja, ja myynnissä olevista takavanteista puuttuu vetopakka kokonaan. Siinä on kuusi pulttia takarattaalle.

    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  5. #5
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Aiku toi Isä Nitro on nopee
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  6. #6
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Jahtaa jotain käytettyä, ja jos se on hieman pois muodosta, niin alta satasella sen suoristaa.

    Vetopakankin saa äkkisältään katottuna alta satasella (tietty ilman kumeja):

    https://www.ebay.de/itm/CBR1000RR-SC...IAAOxy2CZTatFz

    Edit: jaa, kumitkin alta viidenkympin

    https://www.ebay.de/itm/Ruckdampfer-...AAAOSwQcJaQWK7
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  7. #7
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Ja tuolta ihan osanumeron kanssa https://www.hondapartshouse.com/oemp...c88/rear-wheel

    https://www.hondapartshouse.com/oemp...85/front-wheel

    Edit. Monesti ebaysta osanumerolla hakemalla voipi löytyä helpommin
    Superbike #7
  8. #8
    Juu nyt kun sanoit, niin olet(te) aivan oikeassa. Noi 4 pulttia on jarrulevylle, ja vetopakkahan sieltä puuttuu.

    Niinku sanoin, tyhmä minä Nyt olen taas yhtä asiaa viisaampi. Kiitoksia!

    Nitrous valaisepa vielä sen verran että noi vanteet mitä löytyy, ni niissä on iha erilaiset, paljon ohuemmat "pinnat" ku tossa mun ratavanteessa jossa on kolme paksua vartta. Onko merkitystä radalla käytön kannalta kummanlaiset vanteessa on?
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  9. #9
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Aiku toi Isä Nitro on nopee
    Pitäshän sun tää jo tietää. Mut ootas vaan ens kesän ratailuja.
    Superbike #7
  10. #10
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Juu nyt kun sanoit, niin olet(te) aivan oikeassa. Noi 4 pulttia on jarrulevylle, ja vetopakkahan sieltä puuttuu.

    Niinku sanoin, tyhmä minä Nyt olen taas yhtä asiaa viisaampi. Kiitoksia!

    Nitrous valaisepa vielä sen verran että noi vanteet mitä löytyy, ni niissä on iha erilaiset, paljon ohuemmat "pinnat" ku tossa mun ratavanteessa jossa on kolme paksua vartta. Onko merkitystä radalla käytön kannalta kummanlaiset vanteessa on?
    Toi mun esimerkkikuva taitaa olla joku aftermarket Kiina -vanne, elä semmosta osta. Jotkut takoalu- tai mankkuvanteet on sit jonkin verran kevyemmät ja monesti näyttää vakioita hipommalta. Ei oo käytännössä hirveetä eroa kuitenkaan. Onhan se pyörivistä massoista pois jos ostaa kevyet.
    Superbike #7
  11. #11
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lisätään edelliseen sen verran, että 2012 on vanne päivittynyt pikasen silmäilyn perusteella. Uusi vanne ohuilla puolilla, vanha paksuilla. Luulisin, että käyvät päittäin, kun ei ne oo tuota mallia vieläkään uusinu.
    Superbike #7
  12. #12
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Jahtaa jotain käytettyä, ja jos se on hieman pois muodosta, niin alta satasella sen suoristaa.
    Kun en ilmeisesti vaa osaa etsiä. Oon kyllä yrittäny etsiä, mutta eBaystä löytyy lähinnä noita käytettyjä Amerikan mantereelta. Näköjää edullisin mitä löysin oli tullien kanssa vajaa 220e.... en tiiä onko miten järkevä hinta (vanne on ainakin myyjän mukaan täysin suora ja kunnossa).

    Vanteet menee maalaukseen anyway tossa keväällä, eli ulkonäkövialla ei ole väliä.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  13. #13
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Kun en ilmeisesti vaa osaa etsiä. Oon kyllä yrittäny etsiä, mutta eBaystä löytyy lähinnä noita käytettyjä Amerikan mantereelta. Näköjää edullisin mitä löysin oli tullien kanssa vajaa 220e.... en tiiä onko miten järkevä hinta (vanne on ainakin myyjän mukaan täysin suora ja kunnossa).

    Vanteet menee maalaukseen anyway tossa keväällä, eli ulkonäkövialla ei ole väliä.
    https://www.ebay.de/sch/i.html?_odkw...felge&_sacat=0

    Edit: Ich habe ein bisschen Deutsch gelernt.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  14. #14
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Kun en ilmeisesti vaa osaa etsiä. Oon kyllä yrittäny etsiä, mutta eBaystä löytyy lähinnä noita käytettyjä Amerikan mantereelta. Näköjää edullisin mitä löysin oli tullien kanssa vajaa 220e.... en tiiä onko miten järkevä hinta (vanne on ainakin myyjän mukaan täysin suora ja kunnossa).
    Ite tilasin ameriikasta syksyllä vanteet pikku gixeriin ja myyjä vakuutteli että suorat on. Ja paskat oli, takavanne just just menettelee, mutta etuvanne piti käyttää L-Weldillä oikaistavana
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  15. #15
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Ilmeisesti (tarkista) SC57 takavanne menee SC59:ään

    Tää on halpa.

    https://www.ebay.de/itm/Honda-CBR-10...sAAOSwmphaRRB6
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  16. #16
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Kun en ilmeisesti vaa osaa etsiä. Oon kyllä yrittäny etsiä, mutta eBaystä löytyy lähinnä noita käytettyjä Amerikan mantereelta. Näköjää edullisin mitä löysin oli tullien kanssa vajaa 220e.... en tiiä onko miten järkevä hinta (vanne on ainakin myyjän mukaan täysin suora ja kunnossa).

    Vanteet menee maalaukseen anyway tossa keväällä, eli ulkonäkövialla ei ole väliä.
    Mä en suostu tilaamaan jenkeistä mitään ratakiskoa hennompaa. Jos eivät ole jo myyjän hyllyssä solmussa niin viimeistään USPS rikkoo ne. Tilaa suosiolla Euroopasta niin vältyt mielipahalta.
    Superbike #7
  17. #17
    Jos haluaa varmistua sopiiko sc57 vanne, niin minulta saa testiä varten vanteen lainaan.

    -tuomas
    <p>1977 Honda CB750K, 2001 Honda CBR600f, 2007 Honda CBR1000RR</p>
  18. #18
    Lainaa cbr600äffä kirjoitti Katso viesti
    Jos haluaa varmistua sopiiko sc57 vanne, niin minulta saa testiä varten vanteen lainaan.

    -tuomas
    Jos se ei sovi, ni mikä siinä tarkalleen ei sovi? Akselitappi ei mene vanteesta läpi?
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  19. #19
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Jos se ei sovi, ni mikä siinä tarkalleen ei sovi? Akselitappi ei mene vanteesta läpi?
    Ihan mikä tahansa mitta voi heittää. Holkit, ketjulinja, akseli. Paha sanoa.
    <p>1977 Honda CB750K, 2001 Honda CBR600f, 2007 Honda CBR1000RR</p>
  20. #20
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Kun en ilmeisesti vaa osaa etsiä. Oon kyllä yrittäny etsiä, mutta eBaystä löytyy lähinnä noita käytettyjä Amerikan mantereelta. Näköjää edullisin mitä löysin oli tullien kanssa vajaa 220e.... en tiiä onko miten järkevä hinta (vanne on ainakin myyjän mukaan täysin suora ja kunnossa).

    Vanteet menee maalaukseen anyway tossa keväällä, eli ulkonäkövialla ei ole väliä.
    Vinkkinä, laitappa SRRA foorumin ostetaan palstalle ilmoitus. Saattaa tärpätä ihan kohtuu hinnalla käypäset vanteet.
    HP4
  21. #21
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Hondafoorumin mukaan sc57 ja sc59 takaset menevät ristiin. Googlettamalla sekin löytyi.

    Voi olla, että jollain palstalaisella on omaa kokemusta.

    http://www.1000rr.net/forums/1000rr-...#/topics/53575
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  22. #22
    Lainaa ex-naked kirjoitti Katso viesti
    Vinkkinä, laitappa SRRA foorumin ostetaan palstalle ilmoitus. Saattaa tärpätä ihan kohtuu hinnalla käypäset vanteet.
    Kiitos vinkistä.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  23.  
  24. #23
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Kiitos vinkistä.
    Myös nasmakirjan Road Racing kirppis on toimiva paikka näihin.
    Superbike #7