Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Aina rakentelu mielessä.... finn:n avatar
    Liittyi Oct 2007
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Useammasta paheesta olen päässyt eroon uuden vuoden lupauksilla. Vuodelle 2018 lupaus voisi vaikka olla shifterin hankinta!

    Ei mitään hajua siitä, mitä markkinoilla on, joten hyvät ehdotukset ja perustelut. Kiitos!

    Pyörät: cbr 1000rr vm.06 ja cbr 900rr vm. 02. Todennäköiseti ajan kaudella 2018 cbr 900:lla
    ... remember the times, when sex was safe and bikes were dangerous?


  2. #2
    Mulla on ollut omassa kikottimessa Healtechin Quickshifteri nyt jo useamman kauden. Sitä pystyy säätelemään kännykällä bluetooth yhteyden kautta. Olen ollut erittäin tyytyväinen kyseiseen laitokseen. Suosittelen
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  3. #3
    Aina rakentelu mielessä.... finn:n avatar
    Liittyi Oct 2007
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Onko täysin Plug&Play! Speksien mukaan pitäis sopia molempiin pyöriin.

    Mikä on normi "katkaisuaika".
    ... remember the times, when sex was safe and bikes were dangerous?


  4. #4
    Asennus on plug&play. Ainakin mun mopossa, kunhan on oikea johtosarja.

    Automaatti asennossa katkaisuaika oli muistaakseni 85ms, mutta kännykän kautta katkoaikaa sai säädettyä manuaali modella kierroslukukohtaisesti 30-140ms.

    Edit: youtubesta löytyy videoita tuosta shifteristä ja apsista
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  5. #5
    Automaattiasennossa Healtech noudattaa jotain kuormitusriippuvaa katkoaikaa eri tilanteissa. Mutta silti voi asettaa defaultin, joka poikkeaa oletusarvosta 85ms. Tuohan on yleensä liikaa, itsellä taitaa olla 60ms luokkaa. Manuaalisesti voi laittaa vaihdekohtaiset ajat jos itse tietää parhaiten.
  6. #6
    Minua on myös alkanut kiinnostamaan shifteri. Tulisi 750 SRAD kaasariversioon. Ilmeisesti Healtech QSE-2 toimii nimenomaan kaasareitten kanssa, mutta ketä tietää miten se kytketään sähköihin?

    Ja toimiiko ne noin yleensä, ettei ala pätkimään omia aikojaan...
  7. #7
    Cordona PQ8 Shifter.

    Itselle olen laittanut tuollaisen useampaan eri pyörään. Toimii ja vaihtaa hyvin joka tilanteessa. Ei tarvi katkaisuaikojen kanssa erikseen säätää ja ovat muutenkin olleet ongelmattomia. Suurin vika että kalliimpi kuin healtech.
    Supermoto
  8. #8
    Lainaa jaulis kirjoitti Katso viesti
    Cordona PQ8 Shifter.

    Itselle olen laittanut tuollaisen useampaan eri pyörään. Toimii ja vaihtaa hyvin joka tilanteessa. Ei tarvi katkaisuaikojen kanssa erikseen säätää ja ovat muutenkin olleet ongelmattomia. Suurin vika että kalliimpi kuin healtech.
    Ääni tälle.
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  9.  
  10. #9
    Juu, Cordona on hyvä. Se osaa sovittautua tilanteeseen ja tehdä katkon sujuvasti.