Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 62:sta
  1. #1
    Ajokausi 2018 lähestyy taas nopeammin kuin uskommekaan.

    Ajokauden perinteinen lähtölaukaus MP-Messut 2018 on yleisölle avoinna 2.-4.2.2018.
    Orggilaisten messupäivä on perinteisesti lauantaina eli tällä kertaa 3. helmikuuta 2018.
    Perinteitä kunnioittaen messujatkot pidetään klo 18 alkaen Dublinerin Guinness Loungessa.
    Eli Dublinerin "alakerran" kabinetti on taas kokonaisuudessaan meille varattuna osoitteessa Mannerheimintie 5 Hki.

    Kabinettiin mahtuu kuulemma virallisesti 40 hlöä, eiköhän jälleen kerran pidetä huolta pienestä "ylikuormituksesta".

    Ole mukana, kalenteri esiin ja merkintä tuolle lauantaille jottei tärkeä asia unohdu!
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  2. #2
    Yes, kiitos taas ORG! Siellä tavataan
  3. #3
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Jos ei oo ajokelit päällä, niin pitäisköhän vetää taas läskit seinille, ja pilata tapetit ja tunnelma.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  4. #4
    Riittävän monesti itteni noissa karkeloissa nolannut et taitaa olla viisainta olla muualla..
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  5. #5
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Riittävän monesti itteni noissa karkeloissa nolannut et taitaa olla viisainta olla muualla..
    Kummallista puhetta tuollainen.
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
  6. #6
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Riittävän monesti itteni noissa karkeloissa nolannut et taitaa olla viisainta olla muualla..
    Mä mitään muista.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  7. #7
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Mä mitään muista.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  8. #8
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Mä mitään muista.
    Tässäpä juuri se painavin syy siihen miksei mua noissa isommissa karkeloissa näy
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  9. #9
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Tässäpä juuri se painavin syy siihen miksei mua noissa isommissa karkeloissa näy
    Ai että hipillä on huono muisti?? Heh! Mua se ei ole pitänyt poissa, ja saattaa olla että tännekin vähäksi aikaa ilmestyn!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  10. #10
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Mä mitään muista.
    Se on varmaan parempi niin.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  11. #11
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    Se on varmaan parempi niin.
    #metoo
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  12. #12
    Pitänee harkita jos lähtisi etelänmatkalle. Siitä onkin aikaa kun viimeksi kävin, jotenkin Goretexit ja rätti tangot ei enää kiinnosta. Mutta seurataan, jos jotain mielenkiintoista ilmaantuu.
    <p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988&nbsp; _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>
  13. #13
    Vahva ehkä tälle, vähän riippuen töistä.
    "Voiko kyykkypyörää ajaa ylipäänsä?"
  14. #14
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Tässäpä juuri se painavin syy siihen miksei mua noissa isommissa karkeloissa näy
    Einse hippi muista muitakaan, jotem sekaan vaan.
    Superbike #7
  15. #15
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Suattaishan tuota harkita, eli vahva ehkä.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  16. #16
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Ajattelin tossa, että liian monta vuotta mennyt asialinjalla. Tänä vuonna vois messuilla ruukuttaa oikeen tuelta ja jatkaa Dublinerissa jos pääsen sisään
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
  17. #17
    Lainaa Bolt kirjoitti Katso viesti
    Ajattelin tossa, että liian monta vuotta mennyt asialinjalla. Tänä vuonna vois messuilla ruukuttaa oikeen tuelta ja jatkaa Dublinerissa jos pääsen sisään
    Mitähän mä oikein just luin? Onko joku varastanut sun tunnukset ja kirjottelee siellä vai mitä ihmettä?
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
  18. #18
    jotenkin tuntuu et taitaa messut jäädä väliin tänä vuonna ellei tule joku viime hetken innostus. toisaalta, en mä ole orkin pippaloissa koskaan edes käynyt, kun en ole varsinainen jäsen.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124 ja '98 LN170.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  19. #19
    Liittyi Sep 2017
    Viidenkympin kriisi, lopetin moottoripyöräilyn
    Mä ajattelin käydä, kun edellinen kerta oli joskus 2002. Kun ei tuota matkaakaan ole kuin pari kilometriä paikalle.
    Itse etsin ja ostelen lähinnä tarroja ja kaikkea pikkukrääsää. Sellaiset isot keltaiset Michelin-tarrat olisivat hakusessa, kävisivät hyvin punaista vasten. Viimeksi kun kävin niin niitä oli jollain kopteritiskillä.
    Ulkomailtakin saa tilaamalla, mutta kivempi on aina löytää livenä. Avaimenperän tarttis kans.
    Exät: Honda ST70Dax,SL125S,CB125T,CB125TD,MTX125R,CB250RS,CB25 0N,CB400N,FT500,CB750K,VF750F,CB900F,VF1000F2, CBR1000F(4),CBR1100XX(2).Yamaha DT125MX,DT125R,RD125LC(2),RD250LC,RD350LC(2),XJ750 SECA,XJ900.Kawasaki Z500, GPZ900R(2),GPZ1000RX.


  20. #20
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    en mä ole orkin pippaloissa koskaan edes käynyt, kun en ole varsinainen jäsen.
    Eipä tässäkään yhdistyksen jäsenyyttä kysellä, riittää kun tuntee olevansa mukana yhteisössä vaikka pelkästään foorumin kautta.
    1000
  21. #21
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Huomasitteko että messuilla voi suorittaa mp kortin teoriatunnit maksutta.
    Aika hyvää markkinointie Suzukilta/haagan autokoululta ja MP-messuilta.
    http://mp.messukeskus.com/messuilla/...-teoriatunnit/
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
  22. #22
    Lainaa Bolt kirjoitti Katso viesti
    Huomasitteko että messuilla voi suorittaa mp kortin teoriatunnit maksutta.
    Aika hyvää markkinointie Suzukilta/haagan autokoululta ja MP-messuilta.
    http://mp.messukeskus.com/messuilla/...-teoriatunnit/
    Nii siis oliks tämä joku vihje Hannulalle ja meille muille?
    T7
  23. #23
    ...ja ilmeisesti kurssit tulivat ihan tarpeeseen kun kaik on "loppuunmyyty", ollut jo jonkin aikaa
    TBD
    --------------------
    Honda CBR 1100 XX
    Honda CBF 1000 F
    Triumph Sprint ST 1050
    Suzuki GSX-F 750
  24. #24
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Olisiko kiinnostusta jos pidettäisiin Ajotaito 2 ja 3 messujen koeajoradalla? Kurssilla ei tarvitsisi edes omaa kalustoa ja kelikin pystyttäisiin lupaamaan aika tarkkaan. Mopoa voisi vaihtaa joka ajosettiin. Olisi ruosteet karisteltu heti kevään ekaan ajopäivään.
    1000
  25. #25
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa W-P kirjoitti Katso viesti
    Nii siis oliks tämä joku vihje Hannulalle ja meille muille?
    Ei ollu vihje kenellekkään. Mutta kun tässä on puhuttu harrastajien "ukkoontumisesta", niin tossa nyt on mun mielestä aika hyvä porkkana saada edes muutama empijä ajamaan sitä korttia. En ole millään tavalla kytköksissä järjestäjiin. Ihan vaan netistä bongasin.
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
  26. #26
    Lainaa Hannula kirjoitti Katso viesti
    Olisiko kiinnostusta jos pidettäisiin Ajotaito 2 ja 3 messujen koeajoradalla? Kurssilla ei tarvitsisi edes omaa kalustoa ja kelikin pystyttäisiin lupaamaan aika tarkkaan. Mopoa voisi vaihtaa joka ajosettiin. Olisi ruosteet karisteltu heti kevään ekaan ajopäivään.
    Tää kuulostaa hauskalta. Mä oon kiinnostunu AT2:sta.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  27. #27
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Hannula kirjoitti Katso viesti
    Olisiko kiinnostusta jos pidettäisiin Ajotaito 2 ja 3 messujen koeajoradalla? Kurssilla ei tarvitsisi edes omaa kalustoa ja kelikin pystyttäisiin lupaamaan aika tarkkaan. Mopoa voisi vaihtaa joka ajosettiin. Olisi ruosteet karisteltu heti kevään ekaan ajopäivään.
    Olis kyllä makee juttu. Tosin kerran kävin koeajoradalla messuilla ja viisi tuntia sai jonottaa vuoroa. Mutta jos tonne pääsisi messujen aukioloajan ulkopuolella, niin mikä ettei.
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
  28. #28
    Lainaa Bolt kirjoitti Katso viesti
    Ei ollu vihje kenellekkään. Mutta kun tässä on puhuttu harrastajien "ukkoontumisesta", niin tossa nyt on mun mielestä aika hyvä porkkana saada edes muutama empijä ajamaan sitä korttia. En ole millään tavalla kytköksissä järjestäjiin. Ihan vaan netistä bongasin.
    No olis varmaan pitäny laittaa tämä Aatelin et jos sun mielestä meiänkin pitäis opetella ajamaan: eli siis yritin epätoivoisesti vitsailla
    T7
  29. #29
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    jotenkin tuntuu et taitaa messut jäädä väliin tänä vuonna ellei tule joku viime hetken innostus. toisaalta, en mä ole orkin pippaloissa koskaan edes käynyt, kun en ole varsinainen jäsen.
    ei sulla raktoriakaan oo ni kenen luvalla sä sitte oot siel rattoripaarissa istuskellu vaiks meitin kans ois ollu paljon hauskempaa
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  30.  
  31. #30
    Lainaa adville kirjoitti Katso viesti
    ei sulla raktoriakaan oo ni kenen luvalla sä sitte oot siel rattoripaarissa istuskellu vaiks meitin kans ois ollu paljon hauskempaa
    perintöä ootellessa, niinku uuno. sieltä se traktori on tulossa aikanaan.
    ketkähän sinne rattoripaariinki on illan päälle madellu paikalle.. paraskin puhuja.
    sitä ollaan yleensä sellaisella revohkalla mukana, ettei kehtaa ihimisten ilimoille tulla..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124 ja '98 LN170.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen