Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 62:sta
  1. #31
    Lainaa Hannula kirjoitti Katso viesti
    Olisiko kiinnostusta jos pidettäisiin Ajotaito 2 ja 3 messujen koeajoradalla? Kurssilla ei tarvitsisi edes omaa kalustoa ja kelikin pystyttäisiin lupaamaan aika tarkkaan. Mopoa voisi vaihtaa joka ajosettiin. Olisi ruosteet karisteltu heti kevään ekaan ajopäivään.
    Onko tää toteutumassa?
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  2. #32
    Lainaa Hannula kirjoitti Katso viesti
    Olisiko kiinnostusta jos pidettäisiin Ajotaito 2 ja 3 messujen koeajoradalla? Kurssilla ei tarvitsisi edes omaa kalustoa ja kelikin pystyttäisiin lupaamaan aika tarkkaan. Mopoa voisi vaihtaa joka ajosettiin. Olisi ruosteet karisteltu heti kevään ekaan ajopäivään.
    Onko lauantaina kolmi- vai nelijako? Millä kierrosajoilla kannattaa ilmoittautua keskinopeeseen? Ja mitähän paineita tuolla kannattaa pitää, ei pitäis olla kovin aurinkoista. Ja kannattaako taukojen aikana syödä pähkinöitä ja juoda vissyä? Vähän jännittää, kun on mulle uusi rata. Ambulanssi on kai paikalla vai tulevatko suoraan Töölöstä? Puhallutetaanko ratapäivään osallistujat?
    Aprilia Tuono V4R aprc, ex. FZ2-N, FZ1-N
  3. #33
    Lainaa Starbringer kirjoitti Katso viesti
    Onko lauantaina kolmi- vai nelijako? Millä kierrosajoilla kannattaa ilmoittautua keskinopeeseen? Ja mitähän paineita tuolla kannattaa pitää, ei pitäis olla kovin aurinkoista. Ja kannattaako taukojen aikana syödä pähkinöitä ja juoda vissyä? Vähän jännittää, kun on mulle uusi rata. Ambulanssi on kai paikalla vai tulevatko suoraan Töölöstä? Puhallutetaanko ratapäivään osallistujat?
    Kannattaa ottaa hengityssuoja mukaan, viime vuonna pakokaasut häiritsivät varikolla herkkänenäistä. Ohituspaikkoja tuolla on huonosti mutta muuten kiva rata. Tuleeko Holtsu kuvaamaan? Mulla vois olla kärryssä tilaa Oulunkylä-Pasila välillä.
    "Voiko kyykkypyörää ajaa ylipäänsä?"
  4. #34
    Lainaa Starbringer kirjoitti Katso viesti
    Onko lauantaina kolmi- vai nelijako? Millä kierrosajoilla kannattaa ilmoittautua keskinopeeseen? Ja mitähän paineita tuolla kannattaa pitää, ei pitäis olla kovin aurinkoista. Ja kannattaako taukojen aikana syödä pähkinöitä ja juoda vissyä? Vähän jännittää, kun on mulle uusi rata. Ambulanssi on kai paikalla vai tulevatko suoraan Töölöstä? Puhallutetaanko ratapäivään osallistujat?
    Milloin liputusvuorot tulee myyntiin?
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  5. #35
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Tällä tietoa oltaisiin saamassa pari turpopusaa rakenneltujen osastolta lainaksi kurssimopoiksi. Vink vink te jotka suoritatte teorioita messuilla.
    1000
  6. #36
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Hannula kirjoitti Katso viesti
    Tällä tietoa oltaisiin saamassa pari turpopusaa rakenneltujen osastolta lainaksi kurssimopoiksi. Vink vink te jotka suoritatte teorioita messuilla.
    Näkisin, että liikaa tehoa noin tekniselle radalle. Mielummin pari rauhallista pitkäkeulaa, ja mopoon tottumattomalle mieluiten käsivahteilla ja jalkakytkimellä.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  7. #37
    Omatoimisesta harjoittelusta kiinnostuneiden kannattaa saman tien ilmoittautua minisupereiden Stock-kisaan. Ei edes maksa mitään, kunhan pyörä löytyy.
  8. #38
    Lainaa Ytsför kirjoitti Katso viesti
    Omatoimisesta harjoittelusta kiinnostuneiden kannattaa saman tien ilmoittautua minisupereiden Stock-kisaan. Ei edes maksa mitään, kunhan pyörä löytyy.
    Halutaan vuokrataan minisuperstock-pyörä viikonlopuksi.
    Yhteydenotot tähän ketjuun.

    (Ai että ois kyllä hienoa päästellä siellä kisaa. Kattelin innolla viimevuoden kapinat!)
    Braaaaap
  9. #39
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen, ratavastaava Jonezi:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2014
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Hannula kirjoitti Katso viesti
    Tällä tietoa oltaisiin saamassa pari turpopusaa rakenneltujen osastolta lainaksi kurssimopoiksi. Vink vink te jotka suoritatte teorioita messuilla.
    Onko mitenkään mahista saada AT4:sta kanssa.
    Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
  10. #40
    MotOrg ry:n hallituksen pj marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Jonezi kirjoitti Katso viesti
    Onko mitenkään mahista saada AT4:sta kanssa.
    Jos vanhat merkit pitää paikkansa, niin jatkoilla käydään teoriat läpi moneen kertaan.
    Elämä on onneksi mutkikasta
    Suihkuvastaava
  11. #41
    Lainaa T1mppa kirjoitti Katso viesti
    Halutaan vuokrataan minisuperstock-pyörä viikonlopuksi.
    Yhteydenotot tähän ketjuun.

    (Ai että ois kyllä hienoa päästellä siellä kisaa. Kattelin innolla viimevuoden kapinat!)
    Onko sulla tietoa mitä vaatimuksia on että pääsee osallistumaan?

    Riittääkö halu, kalusto ja asianmukaiset ajovarusteet..
    Mulla olis pyörä siihen kovempaan luokkaan, yhtä sliksiä vajaa..
    Vähän itsekin haaveilin tuosta mutta ehkä menen vaan töllistelemään..

    Edit.
    Kyllä tuossa lisenssejä tarvitaan, ihan sarjan osakilpailu.
    https://www.google.fi/search?dcr=0&s....0.n__6gYxlN54
    Viimeksi muokannut: TheArska; 17.01.2018 klo 22:19.
  12. #42
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa marko.fzs kirjoitti Katso viesti
    Jos vanhat merkit pitää paikkansa, niin jatkoilla käydään teoriat läpi moneen kertaan.
    Oon tässä miettinyt, että jos tarttisin linjan näyttäjää himaan päin mennessä, niin sullahan on koulutus ja kaikki.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  13. #43
    Lainaa TheArska kirjoitti Katso viesti
    Onko sulla tietoa mitä vaatimuksia on että pääsee osallistumaan?

    Riittääkö halu, kalusto ja asianmukaiset ajovarusteet..
    Mulla olis pyörä siihen kovempaan luokkaan, yhtä sliksiä vajaa..
    Vähän itsekin haaveilin tuosta mutta ehkä menen vaan töllistelemään..

    Edit.
    Kyllä tuossa lisenssejä tarvitaan, ihan sarjan osakilpailu.
    https://www.google.fi/search?dcr=0&s....0.n__6gYxlN54
    Nämä hallikisat ovat vain stock-luokan pyörille, mutta kesällä pääsee mukaan isompaankin luokkaan
    http://www.ricerocketracing.fi löytyy lisätietoa.
  14. #44
    Lainaa T1mppa kirjoitti Katso viesti
    Halutaan vuokrataan minisuperstock-pyörä viikonlopuksi.
    Yhteydenotot tähän ketjuun.

    (Ai että ois kyllä hienoa päästellä siellä kisaa. Kattelin innolla viimevuoden kapinat!)
    Täsmennetään vielä, että lisenssi vaaditaan. Kertalisenssi taisi olla 50 e tjsp.
  15. #45
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa marko.fzs kirjoitti Katso viesti
    Jos vanhat merkit pitää paikkansa, niin jatkoilla käydään teoriat läpi moneen kertaan.
    Ja normista poiketen nopeimmat kierrosajat ajetaan jossain muualla kuin saunassa.
    Superbike #7
  16. #46
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Oon tässä miettinyt, että jos tarttisin linjan näyttäjää himaan päin mennessä, niin sullahan on koulutus ja kaikki.
    Miks mun ensimmäinen mielikuva, joka tuli, on musta lippu. Jokin tässä ei nyt "toimi"...
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  17. #47
    MotOrg ry:n hallituksen pj marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Oon tässä miettinyt, että jos tarttisin linjan näyttäjää himaan päin mennessä, niin sullahan on koulutus ja kaikki.
    Se nakki on jo hoidettu viime vuonna. Tänä vuonna meinasin keskittyä oman kierrosajan parantamiseen.
    Ei tietenkään mitään tulos tai ulos yritystä.
    Elämä on onneksi mutkikasta
    Suihkuvastaava
  18. #48
    Lainaa TheArska kirjoitti Katso viesti
    Onko sulla tietoa mitä vaatimuksia on että pääsee osallistumaan?
    [/url]
    Joo, ei mulla oo mitään hajua. Toi vuokraushomma oli vähän vitsi. Itse kun korkkaan ensimmäisen oluen klo 07 starttaavassa bussissa.

    Mutta hyvä, että ytsför "the createst bike builder" osasi vastata!
    Braaaaap
  19. #49
    Jos saavut paikalle omalla autolla ja haluat säästää rahaa niin suosittelen Pasilan pysäköintiä. Ainakin eilen pysäköinti maksoi euron tuntia, joten jos viipyy messuilla alle 12 tuntia syntyy säästöä. Muistaakseni arkisin hinta on 2 € tunti. Kävelymatka tuolta on about 400 metriä. Lisäplussana on lähtiessä lämmin auto, josta ylijäämä lumet on sulaneet pois.
  20. #50
  21. #51
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Mä jätän auton aina Käpylään. Kävelyä tulee kilsan verran, mutta ilmaista on. Esim. Koskelantie
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
  22. #52
    Lainaa Bolt kirjoitti Katso viesti
    Mä jätän auton aina Käpylään. Kävelyä tulee kilsan verran, mutta ilmaista on. Esim. Koskelantie
    Vallilan puolelta löytyy myös ilmaista paikkaa, eikä matka tapa siitäkään.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  23. #53
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Vallilan puolelta löytyy myös ilmaista paikkaa, eikä matka tapa siitäkään.
    Joo.. ja siellä on myös lappuliisojen toimisto, eli kannattaa todellakin katsoa mihin kinnerin parkkeeraa... Joka työpäivä näen toimistoni ikkunasta kun kirjoittavat kiitosrahatStadille-lappuja.....
    Ei kiinnosta pätkääkään
  24. #54
    Lainaa adenauer300 kirjoitti Katso viesti
    Joo.. ja siellä on myös lappuliisojen toimisto, eli kannattaa todellakin katsoa mihin kinnerin parkkeeraa... Joka työpäivä näen toimistoni ikkunasta kun kirjoittavat kiitosrahatStadille-lappuja.....
    Jaa..... sehän on sitten kai herran Zetori kun tossa Pälkäneenkadun kulmassa aina pötköttelee.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  25. #55
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Jaa..... sehän on sitten kai herran Zetori kun tossa Pälkäneenkadun kulmassa aina pötköttelee.
    Jeps
    Ei kiinnosta pätkääkään
  26. #56
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Oon tässä miettinyt, että jos tarttisin linjan näyttäjää himaan päin mennessä, niin sullahan on koulutus ja kaikki.
    Mä voin näyttää jatkoilta oikean linjan hotelliin ;)
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  27. #57
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Murina kirjoitti Katso viesti
    Mä voin näyttää jatkoilta oikean linjan hotelliin ;)
    Kovin ystävällistä. Näyttäis nyt vain kääntyvän sillain, että vedettävä messut niin sanotusti pistoolit kotelossa

    Jatkoille on pakko kuitenkin tulla kaikennäköisiä karvapäitä moikkailemaan, kun on ihan ikävä.

    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  28. #58
    VR:n veturiklubilaiset saa näköjään muutaman euron pois normihintaisesta MP-messulipusta kun ostaa lipun viimeistään 1.2. Messukeskuksen verkkokaupasta alennuskoodilla VETURI. Itse asiassa ei edes vaadi klubilaisuutta... kokeilin verkkokauppaan tuota koodia ja 16 euron lipun hinta putosi 12 euroon.

    Lisää aiheesta https://www.vr.fi/cs/vr/fi/veturi-et...yoramessuliput

    Itsellä kävi säkä ja sain pari vaparia, mutta huonompituurisille tuo vinkki
    Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
  29. #59
    Lainaa -perttu- kirjoitti Katso viesti
    VR:n veturiklubilaiset saa näköjään muutaman euron pois normihintaisesta MP-messulipusta kun ostaa lipun viimeistään 1.2. Messukeskuksen verkkokaupasta alennuskoodilla VETURI. Itse asiassa ei edes vaadi klubilaisuutta... kokeilin verkkokauppaan tuota koodia ja 16 euron lipun hinta putosi 12 euroon.

    Lisää aiheesta https://www.vr.fi/cs/vr/fi/veturi-et...yoramessuliput

    Itsellä kävi säkä ja sain pari vaparia, mutta huonompituurisille tuo vinkki
    Joo, kiitos. Lippu irtosi tuolla 12€
    Suzuki gsx-r K6 rata
    Suzuki Hayabusa katu
  30.  
  31. #60
    Muistattehan huomiset messujatkot.

    Orggilaisten messupäivän jatkotilaisuus perinteitä kunnioittaen klo 18 alkaen Dublinerin Guinness Loungessa.
    Eli Dublinerin "alakerran" kabinetti on taas kokonaisuudessaan meille varattuna osoitteessa Mannerheimintie 5 Hki.

    Tarjolla, edelleen perinteisesti, viihdyttävien juomien lisäksi naurettavaa seuraa ja umpisurkeita juttuja.
    Silti, tervetuloa uudet ja vanhat tutut.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen