Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Tulokset 91:stä 94:een 94:sta
  1. #91
    Vielä helpompi on säätää kahvoja
    Yleensä ranneongelmat tulevat kyykyssä joka on suunniteltu ajettavaksi kyykyssä. Eli kahvat ovat alaspäin kallistettu ja ote on vähän kuin yläviistossa olevia kottikärryjä työntäisi. Sitten kun ajaakin ruuhkassa pystymmässä, vääntyvät ranteet omituiseen asentoon ja kipeytyvät melko nopeasti. Jos kahvoja kääntää enemmän vaakasuoraan ja suorempaan sivulle, hidasajo helpottuu (ja nopea ajo vaikeutuu).
    Silloin on tietty huonompi tilanne, jos pienikin säätö aiheuttaa kahvojen koskettamisen katteeseen. Pitää vain ajaa kyyryssä ja vähän reippaammin...
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  2. #92
    Niska selkä jalat ja jalkapöydät. Jokainen noista on vuorollaan tai samaan aikaan ollu mulla jumissa. Eri pyörien kanssa nuo oireet on vaihdelleet. Nyt olen löytänyt itelleni sopivan setin ja se pitää sisällään mopon ja kypärän. Asento kropan ja mitä lihaksia käyttää jne .. vaikea aihe koska henkilökohtainen.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  3. #93
    Lainaa drivos.com kirjoitti Katso viesti
    Kokovaihtoehtoja löytyy omasta mielestä ehkä liikaakin, yleensä kun ovat ONE SIZE -tyyppisiä nuo kaulurit. Mutta jos olet pienempikokoinen kaveri, ota S, jos normaalivartaloinen, ota M tai L, jos puntti on noussut enemmän ja Bull Mentulan tyylinen niska alkanut kehittymään, kannattaa ottaa XL ->. Niin tarkkaa ei kuitenkaan ole, tuote antaa periksi kyllä.

    -Miikka | Drivos.com

    Liite 16466
    Voisko näiden tekstien alkuun kirjoittaa: "Sisältää tuotesijoittelua" tai "Kaupallinen ilmoitus".
  4.  
  5. #94
    Jos kahvoja kääntää enemmän vaakasuoraan ja suorempaan sivulle, hidasajo helpottuu (ja nopea ajo vaikeutuu).
    Silloin on tietty huonompi tilanne, jos pienikin säätö aiheuttaa kahvojen koskettamisen katteeseen. Pitää vain ajaa kyyryssä ja vähän reippaammin...
    tuohon thunderaceen ostin joskus nostavat cliponit,mutta kun ne on samassa kulmassa (jyrkemmässä alas) niin ei ne juuri ole paremmat. Sitten vaihdoin orggis kahvat väärille puolille ylösalaisin. Sehän on melkein kuin fighterin tanko, mutta ei niin korkea. Melko täydellinen levollinen ajoasento mulle. ns Touring asento, koska ei ole niin leveä kuin fightertangolla, eikä niin pysty, että joutuisi roikkumaan tangoissa tuulta vasten. Etukatetta piti kullä leikata reilusti. ja peilit ei ole vakiopaikoilla, vaan ns nykyaikaisemman kyykyn kaltaisesti edempänä katteessa mittarin sivuilla. Lisäksi vakiocliponit ja niiden puolen kilon kahvanpainot säilyttää tehtaan korjauksen värinään joka väsyttää sormet. Niillä huippukeveillä tangoilla se tärisee pientä tärinää joka puuduttaa käsiä(sormia).
    Viimeksi muokannut: jaket; 26.05.2018 klo 09:39.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234