Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
  1. #1
    Passo Magazine 1/2017 sisältää lähinnä kuvia ja muutama sananenkin syksyn 2016 passokiertueesta.

    Itävalta-Garda-Apenniinit-Liguria-Merialpit-Verdonin kanjoni-Bonette tietysti-Finestre-Sveitsi

    Yhteensä 177 passoa ja vähän päälle 22:ssä päivässä joista yksi vapaapäivä jolloin en ajanut eli passot ylittyi oikeastaan 21 päivässä.



    Ja niille jotka närkästyy väärin ajamisesta niin en suosittele avaamaan nettinäköislehteä

    https://issuu.com/motofoto/docs/passo_magazine_1_2017

    pmagazine1_2017.jpg


    Pelkät kuvat kuvateksteillä löytyy tuolta https://mpkuvat.wordpress.com/matkak...syksylla-2016/
    <p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>
  2. #2
    Oli hyvä ja mielenkiintoinen esitys
    Kawasaki Z1000 - 2011
    Ex. Honda CB 600 F Hornet - 2010
  3. #3
    Tosi laadukas esitys!
  4. #4
    Tässähän oli oikein mallisuoritus! Ja ihan loistava raportti. Pitääkin laittaa kirjanmerkki talteen.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  5. #5
    Hienosti tehty lehti. Tuli itsekin ajettua lyhyessä ajassa paljon passoja jokunen vuosi sitten, mutta tästä sai paljon vinkkeja uusiin seikkailuihin!

    https://reissu.org
  6. #6
    Saako tuota printattuna tai edes pdf:ksi mitenkään?
    Suzuki DL1000 V-Strom 2015
    ex. Suzuki GSF 1250A 2007
    ex. Suzuki GSF 650SA 2007
  7. #7
    Mitä on väärin ajaminen?
    JP
    A, AL, AND, B, BG, BIH, BY, CH, CZ, DK, E, EST, F, FIN, FL, G, GB, GBG, GBJ, GBZ, GR, H, HR, I, IRL, L, LT, LV, M, MC, MD, MK, MNE, N, NL, P, PL, RO, RSM, RU, S, SK, SLO, SRB, trs, UA, V.
    + EAT,IND,LAO,SGP,T,VN,(MAL,IL,PRC,Q).RIPDR,wD,YU,CZ.
  8. #8
    Onpas hieno lehti ja hyvin taitettukin. Työtä on varmasti ollut paljon ennenkuin tuo on valmis. Millä softalle teit että saa noin hienoa jälkeä?
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  9. #9
    "Saako tuota printattuna tai edes pdf:ksi mitenkään? "

    Ilmaisversiossa ei saa. Maksullisessa on latausmahdollisuus, mutta en ole katsonut missä muodossa lataus tapahtuu.



    "Mitä on väärin ajaminen?"

    Jos ei aja oikein, ajaa väärin. Tämän palstan keskusteluja seuranneena ei ole mitenkään mahdollista ajaa niin ettei se jonkun mielestä ole väärin.
    Yleisimpiä väärin ajamisia: liian nopeasti, liian hitaasti, väärän mallisella pyörä, väärässä paikassa,väärään aikaan, liian pitkiä päivämatkoja, liian paljon ihan mitä vaan, ihan vaan ajamalla, laivalla, flygarilla, junalla, rekalla, liikaa tavaraa, liian mölyisellä putkella..........



    "Työtä on varmasti ollut paljon ennenkuin tuo on valmis. Millä softalle teit että saa noin hienoa jälkeä? "

    Juu mut olihan tässä vuosi aikaa pakertaa ja InDesignillä tein ja Photarilla/Illulla vähän avitin grafiikoissa.
    <p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>
  10. #10
    Kertokaas tyhmälle, mikä on passo?
    Antti
    ex-BMW K100RS -85
    ex-BMW K1200S -05
  11. #11
    Olisiko se ole ylitys.

    Ja onhan noita tuolla. Tuossa 1082 ja tuskin on kaikkia.
    passoja 1082.jpg
  12. #12
  13.  
  14. #13
    Kiitos, selvis
    Antti
    ex-BMW K100RS -85
    ex-BMW K1200S -05