Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Mietityttää miten reissussa lataisi GoPron videot talteen päivän päätteeksi. Ulkoinen kovalevy esim WD My Passport Wireless tai Wireless Pro saattaisi toimia.

Täällä lienee monella paljonkin kokemusta aiheesta ja mielelläni kuulisin kommentteja sekä vinkkejä aiheesta. Noin parin viikon ajalta dataa tullee runsaasti. Läppäriä en halua ottaa mukaan.
    Kawasaki Z1000 - 2011
    Ex. Honda CB 600 F Hornet - 2010
    Itellä menee mukana muutama muistikortti 256 Gt ja niihin mahtuu hyvin.
    Irtokovokin toimii.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Itellä menee mukana muutama muistikortti 256 Gt ja niihin mahtuu hyvin.
    Irtokovokin toimii.
    Kiitos Itseäni on mietityttänyt kuinka herkästi nuo muistikortit saattaisivat vaurioitua. Olisi iso pettymys mikäli data häviäisi. Eli varmaan muistikortilla kuvat sekä backup kovolle.
    Kawasaki Z1000 - 2011
    Ex. Honda CB 600 F Hornet - 2010
    Lainaa alexz kirjoitti Katso viesti
    Mietityttää miten reissussa lataisi GoPron videot talteen päivän päätteeksi. Ulkoinen kovalevy esim WD My Passport Wireless tai Wireless Pro saattaisi toimia.

Täällä lienee monella paljonkin kokemusta aiheesta ja mielelläni kuulisin kommentteja sekä vinkkejä aiheesta. Noin parin viikon ajalta dataa tullee runsaasti. Läppäriä en halua ottaa mukaan.
    Mulla ei ole edes Wireless kovo matkassa koska mukana on myös Läppäri. Muistikortteja on yleensä 3-4kpl (32-64Gb, isompia en viitsi hankkia koska sitten harmittaa jos semmoinen häviää tai hajoaa!)
    S1000XR & 690 Enduro
    gozamite-blogi
    Aika paljon kuvaatte. Full hd-videota saanee yhdellä akullisella talteen noin 4GT. Mulle se on riittäny päiväksi, silti tavaraa on liikaa. Jatkossa on tarkoitus kuvata hyvin valikoidusti. Turha tuoda reissusta teran verran tallennetta kun lopullinen kooste on kuitenkin vain 2-4GT.
    SF 1098S
    MTS 1200S
    1190R
    Lainaa Kotarikuski kirjoitti Katso viesti
    Aika paljon kuvaatte. Full hd-videota saanee yhdellä akullisella talteen noin 4GT.
    Mä kuvaan 4K-laatua... tai välillä harvoin FullHD 60fps.
    S1000XR & 690 Enduro
    gozamite-blogi
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Mä kuvaan 4K-laatua... tai välillä harvoin FullHD 60fps.
    Mihin formaattiin renderöit lopullisen version?
    SF 1098S
    MTS 1200S
    1190R
    Mulla oli viime kesänä eka kertaa mukana tabletti, jolla varasin aina iltapäivällä seuraavan yöpaikan.
    Samalla tabletilla kopsasin muistikortit ulkoiselle USB-levylle.
  9.  
    Lainaa Kotarikuski kirjoitti Katso viesti
    Mihin formaattiin renderöit lopullisen version?
    En nyt muista mitä kaikkia toi Sonyn ilmaiseditori (Action Cam Movie Creator) käyttää,
    mutta hidasta se homma on ja mp4-muodossa leffa tulee ulos.
    Youtubeen kun sen vie niin laatu kärsii ihan älyttömästi!
    S1000XR & 690 Enduro
    gozamite-blogi