Sivu: 5 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 150:een 185:sta
  1. #121
  2. #122
    Juu - kiitokset vaan Huurteelle hienosta kokemuksesta! Ja kanssajutaajille! Norjassa on muuten mutkaiset tiet! Että kylä oli ajotaito II tarpeen toukokuussa.

    Neljän varikkopysähdyksen (tankkaukset, vaatteiden vähentämiset, munkkikahvi ja lopulta jopa aamulla Narvikissa tehty eväsleipä & muutama desi vettä) kotiinpaluutaktiikalla selvisin kuin selvisinkin kotiporteille. Vilkut toimivat todella mielenkiintoisesti - ensin moitteetta läpi Ruotsin tuulisen ylängön - sitten kun kotomaahan ehti, niin jo alkoi vilkutella oudosti, väliin itsestään vasemmalle ja sitä ei saanut pois päältä muuten kuin vauhdissa pistämälä virrat poikki ja takas.

    Googlen mukaan piti tulla kilometrejä kotoportille 1129, mutta pyörän mittariin kertyi 1076 km, ehkä tuo pieni ero selittyy vakiota isomalla eturattaalla? Niin ja se aika - mikäs kiire valmiissa maailmassa on - sitähän kului kaikkiaan 13 tuntia ja 20 minuuttia. Google arvioi 7 minuuttia enemmän. Aika hyvin meni!

    Mieleenpainuvimmat kotimatkan varrelta: iso petolintu kävi pölähtämässä parin metrin päässä kypärästäni, poliisiauto tuli vastaan Ruotsissa, Lario:n toteamus pyörästään: "Tämä hajoaa millä hetkellä hyvänsä." (Suomeen päästiin, sen enempää en tiedä)




    EDIT 1: No niin, se vilkkulaite (Smart turn signal system boxi) toimii ihan hyvin, mutta se omin kätösin tehty maadoituspiuhan liitos... Hohoijaaa. Siitä kun ihan hivenenkin johtoa liikuttaa, niin jo laite buuttaa itsensä. Täytyy laittaa liitoksen sijaan liitin, ellei mitään parempaa keksi. Hirmu ohuita piuhoja.

    EDIT 2: Ei se ollutkaan se liitos - olin just löysännyt sitä, niin tottakai liikuttelu aiheutti pätkimistä. Nyt on liitokset käyty läpi ja hyvin toimii, mutta se boxi ei enää reagoi liikkeisiin ja siis toimii miten sattuu. Toimi hyvin ensimmäiset 4000 km. Jos joku tuomoista pyöräänsä harkitsee, niin tällainen on oma kokemus. Kirjoitanpa raportin myyjällekin.

    EDIT 3: Lähettävät mulle uuden laitteen takuuna
    Suzuki AN400 Burgman (2018) - vaimo
    Suzuki DL650 (2009) - mä
    Suzuki GSF 600 s bandit (2002) - mä
    Ex-pyörä: Honda Shadow 750 ACE (2001) - vaimo
    EX-pyörä: Yamaha XV250 Virago (2000) - vaimo
  3. #123

    Meinasi huutonauru päästä kun tämän luin...
    Jutaajat #90, #92 ja #93 elpyvät 703km päivämatkan jälkeen Best western Oulussa.
    Huomenna kotia kohti. Kiitokset kaikille mukana olleille. Nähdään samoissa merkeissä jatkossakin.


    Ruotsissa, Lario:n toteamus pyörästään: "Tämä hajoaa millä hetkellä hyvänsä." (Suomeen päästiin, sen enempää en tiedä)

    [/QUOTE]
    Historia opettaa vain sen, ettei historiasta koskaan opita mitään.
  4. #124
    Tukikohtapäivystyksessä taas..... Startti Narvikista klo 10:45, (Suomen aikaa), ja sitten about tunti Björnfjellin niksmannien sotakonetta tsiigailemassa.... Laskeutumisaika oli klo 21:45, (Suomen aikaa=)

    Matkalla Kuivaniemen Nesteellä tankatessani, pyyhkäisi kolmen, (neljän?), AVJ-18 jutaajan parvi ohitse, vaan eipä päät kääntyneet, klo 17:45 about.... Tunnistin ainakin meän "virkaveli" Adventure Kottaraisen ja 2 x yligessun..

    Ja kohta puksutteli myäs se meän HooDee- Jutaaja tyylillä.....

    Eihän tuossa matkalla mitää erikoista oikeastaan sattunut, tai no, jos jotain pitää keksiä, niin etunen lähti vähän ennen Pihtipudasta erään risteyksen pahoista urista (sadevedellä täyttyneestä ), 125km/h nopeudesta hetkeksi irti ja muutaman metrin aikana ohjasti jo sivusuuntaan......( uusi Pilot Road 4 GT )!


    ...varjelusta aina tarvitaankin....

    ps. joo, ja Tommi olit paussilla Pulkkilan ABC:llä, vaan et sitten reagoinut LT:n sireeneihin!


    pss. niin ja vielä ERITYISKIITOS siulle Markku tuosta Tablettikonneesta! Nyt vain häätys sitten varmaan alkaa keksimään sille jotain käyttöä! ( suotta tuommosia palkintoja miule!??? ).
  5. #125
    Välilasku Pellossa, huomenna tukikohtaan moottorimarssi ja jutaus ohi. Kiitos ja kumarrus taas huurukselle ja muille kanssa jutaajille. Kyllä oli MAHTAVA reissu . Easy Elsiellä vierailu oli huippu juttu mikä paluu matkalla tehtiin
    AVJ #98
    Super 10
    GR

    "Jeesus sanoi, "Minä olen tie, totuus ja elämä."
  6. #126
    "Matkalla Kuivaniemen Nesteellä tankatessani, pyyhkäisi kolmen, (neljän?), AVJ-18 jutaajan parvi ohitse, vaan eipä päät kääntyneet, klo 17:45 about.... Tunnistin ainakin meän "virkaveli" Adventure Kottaraisen ja 2 x yligessun.."


    Eipä oltu me. Ajeltiin E-10-tietä Tornioon ja sieltä suoraan Ouluun hotelliin. Teikäläinenhän jäi vielä hotellille, kun me jo startattiin kättelyiden jälkeen matkaan. Ja yksi meidän pyöristä oli aligessu...
    Historia opettaa vain sen, ettei historiasta koskaan opita mitään.
  7. #127
  8. #128
    Lainaa suntsa kirjoitti Katso viesti
    ..

    Eipä oltu me. Ajeltiin E-10-tietä Tornioon ja sieltä suoraan Ouluun hotelliin. Teikäläinenhän jäi vielä hotellille, kun me jo startattiin kättelyiden jälkeen matkaan. Ja yksi meidän pyöristä oli aligessu...
    Oookkos ny AIVAN varma! Nelosparkki on runsaasti siinä Oulun yläpuolella.
    ...ja mitä se siihen kuuluu, että jäin vielä hotellille.....

    ...Jutailin sen E-10 tien lopun sijaan, (kun ei net työmaat & rompolit kiinnostaneet!), Kiirunan tieltä Vittangin kautta Pajalaan, ja se olikin aivan huippukunnossa - uutta ja leveää pintaa Vittangista lähelle Pelloa....
  9. #129
    Löytyihän se Kapp:in kuittikin jo viimein, elikkäs 22:llä jutaajalla, (ite en ole mukana), summa teki 5775 Nok ( 612,60 € ja siten per jutaaja = 27.845 tämän hetken kurssin mukaisesti ), joten näin jos saan sitten pyytää niitä suorituksia, ( tili:no etulehdellä ), keneltä se vielä puuttui - kiitos!

    Oheisesta kuvasta voi joku pongata pärränsä / itsensä`?
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
  10. #130
    Lainaa mchuurre kirjoitti Katso viesti
    Oheisesta kuvasta voi joku pongata pärränsä / itsensä`?
    Hahhaa! Pääsin kuvaan!

    nim. "Linssilude"
    Suzuki AN400 Burgman (2018) - vaimo
    Suzuki DL650 (2009) - mä
    Suzuki GSF 600 s bandit (2002) - mä
    Ex-pyörä: Honda Shadow 750 ACE (2001) - vaimo
    EX-pyörä: Yamaha XV250 Virago (2000) - vaimo
  11. #131
    Oli taas hieno jutaus ja Huurre järjestely toimi ku junan vessa. Thonin kämmäykselle ei ois kukaan mitään voinu tehä. Hotellin moka. Iso kiitos VeePeelle ja iso käsi jutaajille. Nordkapp peäsylippu maksettu. Jutailemisiin.
    Tunturi SuperSport 81
    XL600V 91
    XL1000V 2001
    FZ6S 2006 ABS
    DL1000 V-Strom 2003
    XL1000V 1999
    CB 500K 1977
    AVJ15
    AVJ17
    AVJ18
  12. #132
    Suzuki AN400 Burgman (2018) - vaimo
    Suzuki DL650 (2009) - mä
    Suzuki GSF 600 s bandit (2002) - mä
    Ex-pyörä: Honda Shadow 750 ACE (2001) - vaimo
    EX-pyörä: Yamaha XV250 Virago (2000) - vaimo
  13. #133
    No niin. laskeuduttu tukikohtaan. Piti vielä poiketa Joensuuhun yöksi, kun sattui matkan varrelle.
    Yhteensä 3702 km mittariin.No problems, eikä edes sadekamppeita tarvinnut vetää päälle.

    Kiitos VeePee ja kiitos kaikille osallistuneille!
    On tää hienoa porukkaa. Vaikka vaihtuvuutta on niin taso pysyy.

    ps. Kappin maksu lähti.
    R1200GS
    AVJ#49 -15, -16, -17, -18
  14. #134
    Kotiuduttu 3285km jälkeen.

    Niin se rätkä. Se hyytyi Savonlinnassa Lipan suoralle, eikä käynnistynyt.
    Kotiin oli matkaa jäljellä 3,7km...

    Ostin jäätelön ja istuin hetken persseelläni, niin vissiin sillä aikaa Guigo Cagiva korjasi vian etänä, kun rätkä käynnistyi, tosin hyvin ontuen ja vei kotiin saakka...
    Viimeksi muokannut: lario; 16.06.2018 klo 18:23.
  15. #135
    Tukikohtaan laskeutuminen (Lieksa) välilaskun jälkeen (Pello) saavutettu onnistuneesti ja turvallisesti siitä sopinee kiittää taivaan Isää ja S10.ä. 3443km tuli marssin pituudeksi.

    Videoita ja kuvia on niin lujasti että varmaksi voin jo luvata että tälle iltaa ei koontivideota tule.
    Viimeksi muokannut: Mako_; 16.06.2018 klo 19:20.
    AVJ #98
    Super 10
    GR

    "Jeesus sanoi, "Minä olen tie, totuus ja elämä."
  16. #136
    Tuolta löytyy muutama kuva reissusta.
    https://www.youtube.com/user/mtubeist
  17. #137
    Noniin, kotiin päästy, otettiin välilepoa Oulussa ja tänään useampi pidempi tauko. Sitten pitäs lähteä Jukolaan suunnistamaan. Onneksi on hieno ja onnistunut korkean paikan leiri nyt suoritettu, kiitos Huurteelle järjestelyistä ja hienoista tarinoista! Laskin että n. 3500km tuli reissulle mittaa.
  18. #138
    Väli tukikohtaan (mökille) saavuttu.Isot kiitokset huurukselle ja muille mukana olleille.Kivaa oli ja hyvin otettin vastaan ensikertalainenkin.#91:lle ja #92:lle kiitos mukavasta kotimatkasta.
    Hyvää kesää kaikille mukana olleille ja turvallisia kilometrejä.
    Kappi maksu maksettu.

    Korjaus kotimatka seuraan,ei #91 vaan #90 .
    -KTM 1090 ADV -17
    -BMW R 1200 GS -10
    -Honda CBR 1100 XX BLACKBIRD -07
    -Suzuki GSF 1250 SA -07
    -Yamaha FZ6-S -05
    -Yamaha XJ 600 Diversion -00
  19. #139
    Kotiin päästiin täälläkin. Kiitokset kaikille mukanaolleille ja erityisesti Huurukselle hienosti järjestellystä reissusta, sekä siitä valtavasta sotahistorian tietomäärästä jota jaoit meille kaikille. Oli mukava tavata henkilöitä nimimerkkien takaa. Nähdään jatkossakin samoissa merkeissä.

    Toni
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Historia opettaa vain sen, ettei historiasta koskaan opita mitään.
  20. #140
    Vihdoin #6 kotona. Kiitos järjestäjälle ja mukana jutaajille mukavasta reissusta. Kokonaismatka 2859 km.
  21. #141
    Tässäpä oma kameran kuvasaalis nähtäville. Olokeeppa hyvä vuan.

    https://mako.kuvat.fi/kuvat/Suojatut...US%204%202018/
    AVJ #98
    Super 10
    GR

    "Jeesus sanoi, "Minä olen tie, totuus ja elämä."
  22. #142
    Eka osa matkakertomusta:

    https://youtu.be/cvXrRgBfrGY
    Gospel Riders

    tommilindstrom
  23. #143
  24. #144
  25. #145
    Tiedoksi AVJ-18 voittajille, että vaikka olenkin lähettänyt tiedot voittajista, puhelinnumeroineen, sekä noutomyymälöineen Storm Motorin markkinointipäällikölle heti tukikohtaan saavuttuani, 15.06 perjantaina, ei esim. Lahden myymälässä vielä tänään oltu asiasta tietoisia???!!!!


    Mistä sitten johtunee, kiirus, vuosilomat, sairastapaukset, vai kaikki nämä yhdessä, who knows???!!

    Joten ja koska tiedonvälityksessä on näemmä heillä ollut pahoja katkoksia, suosittelen teitä arvon voittajat, ensin soittamaan omaan myymäläänne, ettei tule turha reissu!
  26. #146
    Lainaa mchuurre kirjoitti Katso viesti
    Mistä sitten johtunee, kiirus, vuosilomat, sairastapaukset, vai kaikki nämä yhdessä, who knows???!!
    No kun Lahti on Päijät-Hämettä ja hämäläiset ovat hitaita - ei se ihan turha hokema ole.
    Suzuki AN400 Burgman (2018) - vaimo
    Suzuki DL650 (2009) - mä
    Suzuki GSF 600 s bandit (2002) - mä
    Ex-pyörä: Honda Shadow 750 ACE (2001) - vaimo
    EX-pyörä: Yamaha XV250 Virago (2000) - vaimo
  27. #147
    Lainaa yöLiitäjä kirjoitti Katso viesti
    No kun Lahti on Päijät-Hämettä ja hämäläiset ovat hitaita - ei se ihan turha hokema ole.
    Yökiitäjä on lukenut näköjään Topeliuksen Maamme- kirjan.
  28. #148
    Satu Vertaisen ottamia kuvia lähdöstä Kilpisjärveltä..


    https://koiraamo.kuvat.fi/kuvat/AVJ-18/
  29. #149
    Lainaa makehut kirjoitti Katso viesti
    Satu Vertaisen ottamia kuvia lähdöstä Kilpisjärveltä..


    https://koiraamo.kuvat.fi/kuvat/AVJ-18/

    Yksityinen kansio

    Tarvitset kutsulinkin, jotta pääset tähän kansioon
  30.  
  31. #150
Sivu: 5 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ViimeinenViimeinen