Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Jos jotakuta kiinnostaa kokemukseni RVS-lisäaineesta, niin käykäähän lukemassa puolueeton mielipiteeni ja kokemukseni blogistani.

Itse laitoin RVS:t vanhaan 1983 vuosimallin Honda GoldWingiin , sekä Diesel Toyota Avensikseen vuosimallia 2012.

https://tuumaustauko.blogspot.fi/201...orassa-ja.html
    Honda GL1100 bagger 1983
    tuumaustauko.blogspot.com blogi asiaa CX500 ja GL1100 Hondista
    Olen myös parissa autossa käyttänyt, oikein positiiviset perstuntumat. Justiin oli muuten myös Markka Racingilla Bemarin penkkikäppyrää ennen käsittelyä ja sen jälkeen, alla:

Some might call me an asshole, but I simply have a very low tolerance level for stupid fucking bullshit.
    Ite meinaan laittaa omaan autoon voimaansiirtoon, moottoriin, ohjaukseen noita..Oon kuullut niin paljon positiivista, bensa puoleen sitä BG:tä. Myös ajoin tehdä käsittelyn pyörääni
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
    Motorg ry:n hallituksen sihteeri Knaku:n avatar
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa jalat kirjoitti Katso viesti
    Jos jotakuta kiinnostaa kokemukseni RVS-lisäaineesta, niin käykäähän lukemassa puolueeton mielipiteeni ja kokemukseni blogistani.

Itse laitoin RVS:t vanhaan 1983 vuosimallin Honda GoldWingiin , sekä Diesel Toyota Avensikseen vuosimallia 2012.

https://tuumaustauko.blogspot.fi/201...orassa-ja.html
    Hyvää kerrontaa. JA tukee omia havaintoja ao aineen käytöstä eräässä henkilökuljettimessa.

Pakun perällä odottaa käyttämätön bensakoneen pullo, joka varmasti tulee menemään ensi kesän aikana mopon koneeseen. Vielä pitää tuohon Transuun hankkia ao ainetta mallia D6.
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

Sihteerille voit lähettää sähköpostia osoitteeseen knaku(ät)moottoripyora.org tai sihteeri(ät)moottoripyora.org
    Abaut samaa tavaraa löytyy myös selkeesti halvemmalla:
    https://www.ebay.ie/sch/i.html?_odkw...ex120&_sacat=0
    Z1000 '10
    Tuosta Xadosta on mulla yksi kokemus vanhan Audin koneesta, jossa se oli ainakin puolueellisen persdynon perusteella ihan toimivaa kamaa.
    Persdyno oli kylläkin kalibroimaton ja vailla Rvs -referenssiä, niin huono verrata tuohon ihmeaineeseen...

Yksi tuubi taitaa olla hyllyssä vieläkin, mihinkähän sen tuikkaisi...?
    Super mattamustalintu -04.
    F4i -03.
    Kai tuolla tökötillä joku virka on, eilen tuli itä-helsingissä vastaan vanha pösön 206 rsv:n tarralla varustettuna, jossa mainostettiin että "kuljen ilman moottoriöljyä"...
    Kawasaki z1000 2006
    Kawasaki zzr1400 2006
    Lainaa tuomaz-z1000 kirjoitti Katso viesti
    jossa mainostettiin että "kuljen ilman moottoriöljyä"...
    Delvacit koneessa...
    Kylätason kurapyöräilijä.
    Lainaa tuomaz-z1000 kirjoitti Katso viesti
    Kai tuolla tökötillä joku virka on, eilen tuli itä-helsingissä vastaan vanha pösön 206 rsv:n tarralla varustettuna, jossa mainostettiin että "kuljen ilman moottoriöljyä"...
    Joo, kuulema yli 6000km ajettu ilman öljyjä, mutta moottoriin on tehty 2 ja puoli käsittelyä. Itse alan olemaan vähän skeptinen tuon kilometri määrän kanssa, myös on videota nähnyt venttiilikoneistosta, kun kone pyörii ilman öljyjä ja myös ilman öljypohjaa. Se vanha testi menee vielä, kun lähetty ajaa ilman öljyjä kohti Tamperetta ja Hämeenlinnan kohdalla alkanut pitää ääntä, mutta sitten ne rikko sen sinetin ja kaato vähän öljyä. Mutta jos ajattelee että esim 5 litran tilavuudella oleva moottoriin maksaa tuo käsittely 60€ ja antaa suojan siihen että jos sattuu käymään niin että öljyt tulee pihalle, niin kone ei ole heti rikki kun öljynpaine valo syttyy, ennen kuin reakoi siihen, niin on se pieni suoja tuolla rahalla. Yksi tuttu ajaa omat kilpurit sisään tuolla ainella ja kertonut että on iso vaikutus, myös muutama tuttua saanut ohjaustehostimen hiljaiseksi RVS ohjaustehostin käsittely, myös yksi perä hiljeni.
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  10.  
    Tuotahan on vissiin esitelty yleisölle eri paikoissa ja jotain juttuja netissäkin aiheesta, itse en niitä ole lukenut..
    Paljonkohan tuohon koneeseen menis öljyä ennenkuin näkyy tikussa? ..kai se vähäkin auttas, aika paljonkin...
    Käykää joku irrottamassa roppu..