Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 38:sta
  1. #1
    Imatran ajojen ajankohta varmistunut. 6.-8.7.2018

    Linkki uutiseen:
    https://uutisvuoksi.fi/uutiset/urhei...4-a2e1db76ffec
    ©
  2. #2
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Petri12r kirjoitti Katso viesti
    Imatran ajojen ajankohta varmistunut. 6.-8.7.2018

    Linkki uutiseen:
    https://uutisvuoksi.fi/uutiset/urhei...4-a2e1db76ffec
    Mun ymmärtääkseni IRRC päivämäärät ovat edelleen alustavia, joten muutoksia voi tulla.
    Superbike #7
  3. #3
    Ehkä sulla on parempaa tietoa sit.
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Mun ymmärtääkseni IRRC päivämäärät ovat edelleen alustavia, joten muutoksia voi tulla.
    ©
  4. #4
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Petri12r kirjoitti Katso viesti
    Ehkä sulla on parempaa tietoa sit.
    En mä muuten, mutta kun sarjan nettisivuilla:
    https://www.irrc.eu

    "Provisional IRRC-calendar 2018 available"
    Superbike #7
  5. #5
    Joku muukin lehti uskoo jo kalenteriin.
    MP-Maailma
    ©
  6. #6
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Petri12r kirjoitti Katso viesti
    Joku muukin lehti uskoo jo kalenteriin.
    MP-Maailma
    Kopsataan nyt vielä sarjan omilta sivuilta tuo uutinen:

    Provisional IRRC-calendar 2018 available!

    IRRC-organisation has the pleasure to publish the provisional 2018 calender:



    Hengelo (NL), 5 & 6 May 2018
    Terlicko (CZ), 16 & 17 June 2018
    (to be confirmed by ACCR)
    Imatra (FI), 6, 7 & 8 July 2018
    Chimay (BE), 26, 27 & 28 July 2018
    Horice (CZ), 18 & 19 August 2018
    Frohburg (DE), 22 & 23 September 2018
    The 2018 IRRC-regulations and entryforms are available as from January 2nd, 2018 on this website.

    No rights can be derived from this provisional calendar publication!

    IRRC-management.
    Superbike #7
  7. #7
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Kopsataan nyt vielä sarjan omilta sivuilta tuo uutinen:

    Eikös noi kaikki ens vuoden kv-sarjojen kalenterit ole vielä epävirallisia kunnes FIM vahvistaa ne kaikki kerralla?



    - T -
    The Lakkivaari


    Yamaha R6



  8. #8
    Odottavan aika on pitkä mut on sitä Metallican keikkaakin odotettu liput käpälässä jo melkein vuosi.
    Ei taidolla vaan tuurilla.
  9. #9
    Kun en ole seurannut, niin......tyhmä kysymys: Joko Imatran majoitus on myyty loppuun ja jos on, niin onko peruuttajilta majoitusta myynnissä?
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  10. #10
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa ttuttu kirjoitti Katso viesti
    Kun en ole seurannut, niin......tyhmä kysymys: Joko Imatran majoitus on myyty loppuun ja jos on, niin onko peruuttajilta majoitusta myynnissä?
    Klikkaat tuolta yläreunasta "Kauppa" -namiskaa ja käyt ostaa majotuksen. Vielä on jokunen paikka jäljellä.
    Superbike #7
  11. #11
    Kiitos! Majoitus maksettu!
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  12. #12
    Jokos sinne kannattaisi lähteä varailemaan teltan paikkaa? Jokamiehenoikeudella leiriytyminen on sallittua ja lippujakaan ei vielä tarvitsisi ostaa.

    Sellainen kysymys vielä paikallisille tai muuten asian tietäville, että onko Vuoksi veneilykelpoinen Saimaan kautta? Eli voiko edellisen kosken (Tainionkoski tms) ohittaa ja toisaalta voiko veneen heittää parkkiin kisareitin varteen ilman, että on riskiä mennä Imatrankosken läpi? Siis tuonne katsomopaikkaa:

    https://asiointi.maanmittauslaitos.f...22%3A100%7D%5D
    Viimeksi muokannut: vetomies; 27.05.2018 klo 09:55.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  13. #13
    Ei sinne kyllä veneellä pääse Saimaalta.

    Lähetetty minun FRD-L19 laitteesta Tapatalkilla
    Triumph Tiger XC -11

    Tarinoita motukkaretkiltä: http://tommitravels.blogspot.fi/
  14. #14
    Riippu jahdin koosta... Soutujollan kantaa varmaan miehissä kosken ohi
    T765 RäsSi
    GSX-R750 K8 =ex
    CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
    6-Horo 2005=ex
  15. #15
    Ehkä pitää sitten ottaa joku löysäksi puhallettu kumivene. Se hulahtaa ehjänä turbiinin lävitse joten ei edes vene hajoa, jos sattuu ankkuri irtoamaan.
    Tuleeko eri kohdista rataa live-kuvaa mistään, vai pitääkö itse järjestää? Nettilähetys nyt ei toteutuksena paljon maksaisi.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  16. #16
    Lainaa vetomies kirjoitti Katso viesti
    Sellainen kysymys vielä paikallisille tai muuten asian tietäville, että onko Vuoksi veneilykelpoinen Saimaan kautta? Eli voiko edellisen kosken (Tainionkoski tms) ohittaa?
    Tommonen siellä on edessä: Katso ja ihmettele
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  17. #17
    Onkohan Imatranajojen yhteydessä jotain paikkaa, jossa voisi yöpyä teltassa? Ajattelin, että MP:llä kävisi ja ottaisi teltan ja makuupussin mukaan ja viettäisi lauantai - sunnuntain välisen yön teltassa .
  18. #18
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa mh82 kirjoitti Katso viesti
    Onkohan Imatranajojen yhteydessä jotain paikkaa, jossa voisi yöpyä teltassa? Ajattelin, että MP:llä kävisi ja ottaisi teltan ja makuupussin mukaan ja viettäisi lauantai - sunnuntain välisen yön teltassa .
    https://www.imatranajo.fi/content/fi...ntumisajo.html
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  19. #19
    Enpäs tuota huomannutkaan... En oikeastaan tarvitse kuin yhden yön olla, joten ei kehtais 100€ maksaa... Onkohan tuonne mahdollista tulla la-su väliseksi yöksi?
  20. #20
    Laita ilmoitus jonnekin paikallislehteen, facebook-ryhmään tms. että "vuokraat" telttapaikan jonkun paikallisen omakotitalon pihalta, esim. junarataylityksen jälkeen on omakotitaloalue, sieltä voisi joku mp-henkinen jamppa suostua tuollaiseen.
  21. #21
    Täysperävaunu rekka parkkiin sopivaan kohtaan. Se maksaa 50 euron pysäköintivirhemaksun, mutta sinne mahtuu helposti pari kymmentä yöpyjää.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  22. #22
    Olisikohan lähistöllä jotain laavua tai sen tapaista, johon pääsisi mopolla viereen?
  23. #23
    Pääseehän sinne sinänsä veneellä vierasvenesatamaan, ei kuitenkaan kovin lähelle rataa.
    Olen itse joskus yöpynyt kaverin veneessä Imatralla silloin kun siellä ajettiin vielä tätä "oikeata" mm-sarjaa eli aika kauan aikaa sitten.
  24. #24
    Lainaa mh82 kirjoitti Katso viesti
    Olisikohan lähistöllä jotain laavua tai sen tapaista, johon pääsisi mopolla viereen?
    Onhan siellä pari leirintäaluettakin: suncampingimatra ja vuoksenkalastuspuisto.
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  25. #25
    Ajattelin järjestää Imatran puistossa ajojen aikaan rauhanomaisen ja äänettömän (pl moottorien äänet) mielenosoituksen rasismia, fasismia ja kaikkea kauheaa vastaan. Tuo olisi kannanotto myös homojen oravien ja orpojen mäyrien oikeuksien puolesta.

    Mielenosoitus hoituisi siten, että paikalle saavuttaisiin mp:llä tai autolla perjantaina, otettaisiin puisto haltuun, majoituttaisiin telttoihin ja sitten grillattaisiin makkaraa ja nautittaisiin olutta muutama päivä. Välillä voisi käydä virkistäytymässä läheisellä katuradalla järjestetyssä kilvanajossa.

    Tuotahan ei voi mitenkään kieltää, koska tarkoitus on hyvä ja telttamajoitus on jokamiehenoikeudella sallittua. Hitler yritti kieltää mielenilmaisuja ja kaikki tiedämme miten sitten kävi.
    Eikös tuossa ole köyhälle telttailijalle niin hyvä suunnitelma, ettei mikään voi mennä pieleen?
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  26. #26
    Haa, mietuun Vetomiehen fasismi-miittiin.
    Ja eiköhän rammat saa kärrätä parhaille katselupaikoille jos vaikka rouva tuuppaa
    T765 RäsSi
    GSX-R750 K8 =ex
    CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
    6-Horo 2005=ex
  27. #27
    Lainaa J@ck kirjoitti Katso viesti
    Tai lainaa paikan päältä https://goo.gl/maps/uVbbAG9wpjy
    Arvatenkin tuo pieni leirintäalue on nuijittu täyteen telttaa sun muuta, kuten ennenkin. Ja fasiliteetit hyvässä käytössä.
  28. #28
    Jos telttailu kiinnostaa niin mun mielestä https://www.imatranajo.fi/content/fi...ntumisajo.html on paras vaihtoehto. Varikon vieressä ja lyhyt matka radalle.

    Vajaa kaksi viikkoa, onneksi voi fiilistellä viime vuoden kisavideoilla https://www.youtube.com/watch?v=ewRhdckNnQc
    Mopomies vuodesta 1974
    Kymmenen pyörää ja 350000 km

  29. #29
    No kun viikonloppulippu on 39 euroa ja on jo ostettu ja tuo telttapaikka maksaisi 100 euroa lisää. Siitä lähdetään, että leiriytymis- ja mielenilmaisuoikeudet ovat perusoikeuksia ja kuuluvat myös motoristeille. Jos eivät kuulu, niin sitten kuljettavat paikalliseen kalterihotelliin yöksi. Pääsisi laulamaan kuin Irwin:

    "Matkalipun sain lain puolesta, oikein kabinettivaunusta, ja adjutantinkin uniformussa, ei ollut matkalla harmia!"
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  30.  
  31. #30
    Myydäänkö tonne lippuja myös paikanpäällä? Kun tonne on myynnissä aluelippuja ja katsomolippuja niin pääseekö pelkällä aluelipulla kattomaa johonki radan vartee?
    Solifer SM -74 --> Yamaha Dt50R -07 --> Yamaha Dt125-X -07 --> Kawasaki Z750 -04 --> Yamaha Yzf-R1 -07
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen