Sivu: 15 / 22:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 51314151617 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 421:stä 450:een 658:sta
  1. #421
    Mitenkä olette toimineet H2 akun kanssa talviunien aikana, jos irrotan siitä akun niin resetoituuko pyörän elektroniikka tehdasasetuksiin?
    -- Brake later and open the gas earlier --
  2. #422
    Lainaa itl kirjoitti Katso viesti
    Mitenkä olette toimineet H2 akun kanssa talviunien aikana, jos irrotan siitä akun niin resetoituuko pyörän elektroniikka tehdasasetuksiin?
    Mulla ei ole ainakaan resetoitunut esim. huoltojen yhteydessä kun akku on ollut irti.

    Koemielessä en ole nyt irrottanut akkua kahtena talvena lainkaan ja näyttää, että pyörän Yuasa ja sähkölaitteet eivät pura varausta seisonnan aikana oikeastaan lainkaan. Oisko joku spessuhyvä akku? Napista on keväällä lähtenyt käymään ilman välilatauksia. Eka pyörä jossa näin on päässyt käymään...
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  3. #423
    Kiitoksia, taidan jättää akun paikoilleen ja seurailen sen napajännitettä talven aikana. Lataan jos tarvetta siihen ilmenee.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  4. #424
    Mä ajattelin ottaa akun piuhat irti ja latailla tarvittaessa talven aikana.

    98 bensa varmaankin säilyy riitävän hyvin talven yli? Aikaisemmin laitoin K1300:seen pienkonebensaa talveksi.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  5. #425
    98 säilyy.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  6. #426
    98 bensa varmaankin säilyy riitävän hyvin talven yli?
    Säilyy se ruiskukoneissa. Näissä bensa ei pääse polttoainelinjasta haihtumaan talven aikana. Kaasarivehkeissä toinen juttu.

    Tosin oktaanit saattavat pikkuisen pudota säilytyksen aikana eli ensimmäinen tankillinen keväällä kannattaa ajaa rauhallisesti. Ja kait näissä on nakuanturit, joiden pitäisi estää huonon bensan aiheuttama detonaatio/moottoririkko.

    Itse olen yleensä jättänyt tankin aika tyhjäksi syksyn viimeisen ajon jäljiltä, jolloin keväällä on tankissa heti tilaa tuoreelle bensalle. Tankkia ei kuitenkaan kannata jättää vajaaksi säilytyksen ajaksi, jos pyörän talvehtii ulkona tai lämmittämättömässä tilassa jossa ilma jatkuvasti lämpenee/jäähtyy, jolloin kondenssivettä voi tiivistyä tankkiin.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  7. #427
    Mitäs 22 mallin omistajat on tykänny tutkasta?
    Onko ns worth it ?

    Mietin tässä viiniä nauttiessa että pitäsköhän päivittää 20->23 ?

    Ajatuksia ?
    z650RS 2023 - zx4r + Quick Shifter 2024
  8. #428
    Vandemon on näköjään uusinut pakoputkiosastoaan. H2/H2R, ZH2 ja H2 SX /SX SE -malleihin on nyt saatavilla Stealth EValve -tsydeemi, änkkärin vaimennus sähköisesti napista ns. lain puitteisiin.

    https://vandemonperformance.com.au/collections/kawasaki

    Myyvät Stealthia pelkkänä sliparinakin, jos sattuu jo olemaan Vandemonin headerit/mökäpönttö entuudestaan. "Silent mode": ssa Stealth-pönttö/headerit ei kuulemma kestä (H2/H2R) reisinkiä vaan titaanitötterön/käyrien saumat ratkeaa. Näin varoittelivat minua tuolta pallon toiselta puolelta kun asiasta olin yhteydessä. Pelkkä Stealth EValve -slipari H2 karvalakkiin olis n. 2120,00 (+ tulli+alv)? En nyt jaksa muistaa minkä verran niitä viimeksi tuli kun kokorännin tilasin. Ei kuitenkaan täydestä arvosta.

    Kauneus on katsojan silmissä - Akrapovic'n vastaava on kokolailla yhtä ruma jos ei vielä rumempi.

    Video: https://youtu.be/qlvSBW2v57E

    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  9. #429
    Mitäs 22 mallin omistajat on tykänny tutkasta?
    Onko ns worth it ?

    Mietin tässä viiniä nauttiessa että pitäsköhän päivittää 20->23 ?

    Ajatuksia ?
    Jos tutkan haluat niin sinun pitää hommata H2 SX SE. Siinä tulee sitten kaupan päälle sähköalusta, Brembon jarrut, ja mukavan kokoinen TFT-näyttö vs 2020 SX SE. Olen tykännyt tutkasta eli siis adaptiivisesta vakionopeudensäätimestä sekä kuolleen kulman varoittimesta. Ei noiden toimminnassa ole moitteen sijaa ollut. Tosin adaptiivinen vakkari tekee ajamisesta vähän turhankin helppoa ja mielenkiinto liikenteen seuraamiseen saattaa vähän herpaantua, kun pyörä pitää automaagisesti turvavälin seuraavaan kulkuneuvoon vakiona. Niin ja olihan tuossa vielä se törmäysvaroitin (mittaristo vilkkuu punaisena, jos ajat liian lähelle edessä olevaa kulkuneuvoa), joka on aika lailla turhake, jos ajaa silmät auki ja muistaa katsoa eteensä.

    Se onko nämä varusteet välirahan arvoisia on tietysti jokaisen oma päätös. 2023 H2 SX SE hinta on ennakkotietojen mukaan hyvin lähellä 40k. Eroja 2022 malliin oli joku päästöpäivitys (Euro 5+) ja jokin kosmeettinen päivitys valoihin.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  10. #430
    Kyllä mun -22 H2 SX:ssä on tutkat. Adaptiivisen vakkarin lisäksi peileissä olevat kuolleen kulman varoittimet on todella hyvät. Törmäysvaroitin on muutaman kerran mulla aktivoitunut joten sekin toimii.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  11. #431
    Kyllä mun -22 H2 SX:ssä on tutkat.
    Okei, sitten olin käsittänyt väärin. SE:n ero vs normi SX taitaa sitten olla sähköalusta, jarrut ja itsekorjaantuva maalipinta (joka muuten korjaantuu huonosti ).
    -- Brake later and open the gas earlier --
  12. #432
    Joo tulin siihen tulokseen että 2020 SE SX on passeli 💪

    Kunhan nuo EV ja EVH mallit kehittyy niin sitten semmosta alle, ehkä rinnalle. Saa nähdä ☺️
    z650RS 2023 - zx4r + Quick Shifter 2024
  13. #433
    Uusia recalleja H2-malleihin. Ainakin jakoketjun kiristimeen ja mittaristoon liittyen. Suomessa näistä ei varmaan ole vielä mitään tietoa mutta eiköhän tieto KHI:ltä tännekin valu jossain vaiheessa.

    https://h2sxriders.net/forum/viewtop...7&hilit=recall
    -- Brake later and open the gas earlier --
  14. #434
    Tuonne kun syöttää H2 vinin niin saattaahan se kampanjaa tarjota...
    https://www.ktisc.eu
  15. #435
    Tuonne kun syöttää H2 vinin niin saattaahan se kampanjaa tarjota...
    https://www.ktisc.eu
    Kiitos, kaksi recallia löytyi. Pitää varata keväälle huolto.

    Camshaft chain tensioner replacement–Recall(DAK73)

    On some eligible units of Kawasaki supercharged models, the plunger in the camshaft-chain tensioner can lock up during usage due to deterioration of internal parts. This would cause an abnormal noise around the right side of the engine and continuous use in this condition could result in the engine stopping during riding.To overcome this problem Kawasaki has initiated a recall campaign to replace the camshaft chain tensioner with a new part. The repair will take around 15 minutes to complete.Your Kawasaki dealer will carry out the necessary work at no cost to you. It is very important that you have this done so please contact them as soon as possible to arrange an appointment. To find your nearest dealer go to www.kawasaki.eu.

    Meter reprogramming–Recall(DAK91)

    On eligible units of 2022 Ninja H2 SX / SX SEmodels,an improper control programmein the multi-function meter may cause the meter to restart unexpectedly during use. If this occurs the rider wouldnot be able to seethe vehicle speed during use.To overcome this problem Kawasaki has initiated a recallcampaign to reprogramme the meter. The meter reprogrammingwill take around 20minutesto complete.Your Kawasaki dealer will carry out the necessary work at no cost to you. It is very important that you have this done so please contact them as soon as possible to arrange an appointment.To find your nearest dealer go to www.kawasaki.eu.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  16. #436
    Hei!
    Mulla on H2 SX SE 2022 ja kun puhelimen yhdistää Kawasaki Spin-appilla kyseiseen pyörään, niin kaikki (musiikit, puhelut yms.) toimii mittariston kautta hienosti. Sitten kun olen lopettanut puhelun, niin mittaristoon tulee usein tuo kuvassa oleva teksti ja yhteys pyörän ja puhelimen välillä katoaa, vaikka puhelimen näyttö olisikin aina vaan päällä, eikä tuohon auta muuta kuin käynnistää pyörä uudestaan, että saa pyörän ja puhelimen välille yhteyden takaisin!? Puhelimena toimii iPhone. Ärsyttävä juttu, mutta missä mahtaa olla vika vai onko tämä vaan ominaisuus?
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
  17. #437
    En osaa sanoa mistä tuo ongelma aiheutuu mutta ennen, kuin tekee mitään ihmeempiä niin kannattanee hakea mittariston softapäivitys, josta on nyt tuo recall olemassa.

    Minulla tuo Spin toimii muutenkin vähän omituisesti tai sitten en vaan osaa käyttää. Eli kytkettäessä puhelin (iPhone) tuohon Spinniin niin puhelimen soittoääni katoaa kokonaan. Puhelun tullessa soittajan nimi kyllä näkyy näytöllä jne. mutta soittoääntä ei kuulu lainkaan kypäräpuhelimen kuulokkeista. Jää puhelu helposti huomaamatta, kun ei sitä mittaristoa tule koko ajan tuijotettua. Soittoääni alkaa toimimaan, kun pudottaa iPhonesta Spinnin BT-yhteyden pois. Vika voi toki olla myös kypäräpuhelimessa.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  18. #438
    Lainaa itl kirjoitti Katso viesti
    En osaa sanoa mistä tuo ongelma aiheutuu mutta ennen, kuin tekee mitään ihmeempiä niin kannattanee hakea mittariston softapäivitys, josta on nyt tuo recall olemassa.

    Minulla tuo Spin toimii muutenkin vähän omituisesti tai sitten en vaan osaa käyttää. Eli kytkettäessä puhelin (iPhone) tuohon Spinniin niin puhelimen soittoääni katoaa kokonaan. Puhelun tullessa soittajan nimi kyllä näkyy näytöllä jne. mutta soittoääntä ei kuulu lainkaan kypäräpuhelimen kuulokkeista. Jää puhelu helposti huomaamatta, kun ei sitä mittaristoa tule koko ajan tuijotettua. Soittoääni alkaa toimimaan, kun pudottaa iPhonesta Spinnin BT-yhteyden pois. Vika voi toki olla myös kypäräpuhelimessa.
    Kiitos, sieltähän tuli nopeasti vinkkejä! Tuo softapäivitys täytynee teettää pikimmiten ja katsoa, josko siitä olisi apua
  19. #439
    Tuli vielä toinenkin kysymys mieleen tuohon H2 SX SE 2022 malliin liittyen. Itse kun on aika huono tuon lontoon murteen kanssa, niin onko kukaan tämän uusimman mallin omistajista saanut suomenkielistä käyttöohjekirjaa!?
    Itselle ei tullut kuin edellisen mallin suomenkielinen käyttöohjekirja ja tämän uusimman mallin yhdistetty enlannin-, ranskan- ja saksankielinen käyttöohjekirja!? Sumekolle olen yrittänyt soitella monta kertaa, muttei sinne saa mitään yhteyttä..., sama kuin yrittäisi viestitellä tuulisella säällä savumerkeillä eli yhtä tyhjän kanssa
  20. #440
    Oman pyöräni ostin elokuussa. Myyjä lupaili, että suomenkielinen käyttöohjekirja tulisi parin kuukauden sisällä mutta eipä ole näkynyt vieläkään. Sumekolle olen laittanut sähköpostia asiasta mutta mitään eivät ole vastanneet. En ole löytänyt edes Sumekon puhelinnumeroa, johon voisi soitella ja kysellä asiasta. Tulen kyllä toimeen lontoonkielisen manuaalin kanssa mutta olisi se suomenkielinen kiva saada. Pitänee MP-näyttelyssä käydä kyselemässä Sumekon edustajalta manuaalia, jos siihen mennessä ei ole postiluukku kolahtanut. Pyörän myyjältä voisi myös kysellä, kun tulee sinnepäin asiaa muutenkin lähiviikkojen aikana.

    Luulisi vuoden riittävän yhden manuaalin suomentamiseen ja painamiseen. Aika huonoa asiakaspalvelua, kun kyse on kuitenkin Kawasakin melko arvokkaasta lippulaivamalliista, jossa on säätöjä ja erilaisia konffausmahdollisuuksia enempi, kuin riittävästi.

    Sähköinen lontoonkielinen manuaali löytyy täältä. Sitä on minusta mukavampi selata tietsikalla, kuin tuota raamatunpaksuista paperimanuskaa:
    https://www.kawasaki-onlinetechinfo.net/manuals

    Suora linkki H2 SX SE manuaaliin:
    https://www.kawasaki-onlinetechinfo....asaki.co.uk%2F


    Onkohan muiden Kawan uusiutuneiden 2022 mallien kanssa sama ongelma manuaalien kanssa?
    Viimeksi muokannut: itl; 18.12.2022 klo 14:38.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  21. #441
    Lainaa itl kirjoitti Katso viesti
    Oman pyöräni ostin elokuussa. Myyjä lupaili, että suomenkielinen käyttöohjekirja tulisi parin kuukauden sisällä mutta eipä ole näkynyt vieläkään. Sumekolle olen laittanut sähköpostia asiasta mutta mitään eivät ole vastanneet. En ole löytänyt edes Sumekon puhelinnumeroa, johon voisi soitella ja kysellä asiasta. Tulen kyllä toimeen lontoonkielisen manuaalin kanssa mutta olisi se suomenkielinen kiva saada. Pitänee MP-näyttelyssä käydä kyselemässä Sumekon edustajalta manuaalia, jos siihen mennessä ei ole postiluukku kolahtanut. Pyörän myyjältä voisi myös kysellä, kun tulee sinnepäin asiaa muutenkin lähiviikkojen aikana.

    Luulisi vuoden riittävän yhden manuaalin suomentamiseen ja painamiseen. Aika huonoa asiakaspalvelua, kun kyse on kuitenkin Kawasakin melko arvokkaasta lippulaivamalliista, jossa on säätöjä ja erilaisia konffausmahdollisuuksia enempi, kuin riittävästi.

    Sähköinen lontoonkielinen manuaali löytyy täältä. Sitä on minusta mukavampi selata tietsikalla, kuin tuota raamatunpaksuista paperimanuskaa:
    https://www.kawasaki-onlinetechinfo.net/manuals

    Suora linkki H2 SX SE manuaaliin:
    https://www.kawasaki-onlinetechinfo....asaki.co.uk%2F


    Onkohan muiden Kawan uusiutuneiden 2022 mallien kanssa sama ongelma manuaalien kanssa?
    Kiitos taas! Oman pyörän ostin Biketeamilta Pirkkalasta syyskuussa ja sielläkin kerrottiin, että suomenkielinen käyttöohjekirja saapuu jälkikäteen postissa, mutta ei...
    Minäkin olen laittanut Sumekolle sähköpostia, muttei sieltä ole tullut vastausta ja tuo 03065050 puhelinnumerokaan ei toimi!?
    Itse kun tapaan lukea kohtuu tarkasti käyttöohjekirjat läpi, niin tuntui aika erikoiselta antaa pyörän mukana edellisen mallin suomenkielinen käyttöohjekirja, jossa on erilaiset sisäänajo-ohjeet kuin lontoonkielisessä uudempaan malliin tarkoitetussa käyttöohjekirjassa!?
    Pitänee varmaan huomenna soitella Biketeamille, jos sitä kautta saisi painetta Sumekolle!
  22. #442
    Lainaa BuSami kirjoitti Katso viesti
    Pitänee varmaan huomenna soitella Biketeamille, jos sitä kautta saisi painetta Sumekolle!
    Velvollisuus suomenkielisen käyttöohjeen toimittamiseen on yksiselitteisesti myyjällä. Jos se puuttuu, tuotteessa on virhe ja ostajalla on oikeus hinnanalennukseen, tai jossain tapauksessa jopa kaupan purkuun.

    https://www.kkv.fi/kuluttaja-asiat/t.../kayttoohjeet/
  23. #443
    Mä en myöskään ole saanut suomenkiellistä manuaalia. Vaikka pärjään englannin kielellä varsin hyvin niin se manuaali on kyllä todella surkea. Aika moni asia piti pyörän luovutuksen jälkeen katsoa googlaamalla kun en ymmärtänyt manuaalia.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  24. #444
    Mä en myöskään ole saanut suomenkiellistä manuaalia. Vaikka pärjään englannin kielellä varsin hyvin niin se manuaali on kyllä todella surkea.
    Totta, KHI/Sumeko voisi vähän tsempata näiden manuaalien kanssa. Esim. tuo H2-manuska on täynnä viitteitä tyyliin: "Katso lisätietoja kohdasta xxx" mutta ei ole tarkemmin määritelty mistä tuo xxx-kohta löytyy. Kertoisivat edes sivu- tai kappalenumeron numeron mistä se lisätieto löytyy. Samaten se lyhenteiden runsas käyttö vähän häiritsee, niitä on paljon eikä manuaalissa ole lyhenneluetteloa. Kuka tietää mitä FOB tai VHA tarkoittaa, kun lyhenne on upotettu tekstiin eikä sitä siinä kohtaa ole avattu.

    Samaten tuo aikaisemmin linkkaamani sähköinen manuaali (E-book tyyppinen). Olisi vallan upeaa, jos siinä olisi search-toiminto. Arvatkaa onko - no ei ole (tai sitten en vaan osaa käyttää)! Sisällysluettelosta sentään pääsee klikkaamalla suoraan oikeaan paikkaan. Mutta pääseekö sieltä takaisin sisällysluetteloon jotenkin kätevästi. No ei, vaan pitää hypätä manuaalin ensimmäiselle sivulle ja selata kymmenisen sivua eteenpäin, josta alkaa sisälmysluettelo. Turhauttavaa. Olisipa manuaalista edes perinteinen .pdf olemassa.

    Edellisen Kawan mukana tuli sentään suomenkielinen manuaali mutta sekin oli ilmeisesti käännetty Googlen avulla. Sen verran outoja termejä ja hassuja sanontoja siitä löytyi. Olisi technical writerille töitä. Noh, tämä on nykypäivää.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  25. #445
    Lainaa BuSami kirjoitti Katso viesti
    Pitänee varmaan huomenna soitella Biketeamille, jos sitä kautta saisi painetta Sumekolle!
    Soittelin tänään Biketeamille ja kerroin tästä tilanteesta. Soittelivat sieltä samantien Sumekolle ja kyselivät suomenkielisten käyttöohjekirjojen perään. Biketeamilta soitettiin pian takaisin ja kertoivat, että ennen ajokauden alkua pitäisi kyseiset käyttöohjeet saapua...
    Jännä nähdä kuinka käy!
  26. #446
    Lainaa itl kirjoitti Katso viesti
    Samaten tuo aikaisemmin linkkaamani sähköinen manuaali (E-book tyyppinen). Olisi vallan upeaa, jos siinä olisi search-toiminto. Arvatkaa onko - no ei ole (tai sitten en vaan osaa käyttää)! Sisällysluettelosta sentään pääsee klikkaamalla suoraan oikeaan paikkaan. Mutta pääseekö sieltä takaisin sisällysluetteloon jotenkin kätevästi. No ei, vaan pitää hypätä manuaalin ensimmäiselle sivulle ja selata kymmenisen sivua eteenpäin, josta alkaa sisälmysluettelo. Turhauttavaa. Olisipa manuaalista edes perinteinen .pdf olemassa.
    En tiedä millä sitä yrität lukea, mutta ainakin ipadilla chromessa pääsee kyllä sisällysluetteloon alareunassa toisena olevasta kolmen viivan ”hampurilaisvalikosta”. Dokumentin voisi alapalkin toimintojen kautta myös tulostaa, jälleen laitteesta riippuen vaikkapa pdf-muotoon. Hakutoimintoa minäkään en löytänyt vaikka helppinappula sitäkin lupailee. Tosin en testannut toimisiko selaimen oma find.
  27. #447
    En tiedä millä sitä yrität lukea, mutta ainakin ipadilla chromessa pääsee kyllä sisällysluetteloon alareunassa toisena olevasta kolmen viivan ”hampurilaisvalikosta”. Dokumentin voisi alapalkin toimintojen kautta myös tulostaa, jälleen laitteesta riippuen vaikkapa pdf-muotoon. Hakutoimintoa minäkään en löytänyt vaikka helppinappula sitäkin lupailee. Tosin en testannut toimisiko selaimen oma find.
    Yleensä luen tuota manuskaa läppärin chromella (win 10), joskin se on vähän rampautettu sattuneesta syystä. Pitää selvitellä tarkemmin tuota alapalkin sisällysluetteloa. Kokeilen toisella laitteella.

    Tulostus on myös hieman kökkö, ainakin tässä minun ympäristössä. Tulostuksen optioissa mahdollista vain "current page" eli ei näytä onnistuvan koko manuaalin tulostaminen .pdf dokkariksi. Vai onkohan tässä(kin) nyt jotain mitä en hoksaa

    Selaimen oma "find" ei toimi minulla tämän manuaalin kanssa.

    Soittelin tänään Biketeamille ja kerroin tästä tilanteesta. Soittelivat sieltä samantien Sumekolle ja kyselivät suomenkielisten käyttöohjekirjojen perään. Biketeamilta soitettiin pian takaisin ja kertoivat, että ennen ajokauden alkua pitäisi kyseiset käyttöohjeet saapua...
    Jännä nähdä kuinka käy!
    Minullakin tulee asiaa lähipäivinä pyörän myyjän pakeille. Pyydän heitä myös kyselemään Sumekolta manuaalia, että saadaan vähän enempi painetta siihen suuntaan.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  28. #448
    Lainaa itl kirjoitti Katso viesti
    Uusia recalleja H2-malleihin. Ainakin jakoketjun kiristimeen ja mittaristoon liittyen. Suomessa näistä ei varmaan ole vielä mitään tietoa mutta eiköhän tieto KHI:ltä tännekin valu jossain vaiheessa.

    https://h2sxriders.net/forum/viewtop...7&hilit=recall
    No hyvää infoa tuli kiitos, minunkin karvalakki-H2:n VIN antaa recallin:

    "Camshaft chain tensioner replacement – Recall Customer Information"

    Kenellehän tämän sitten veisi? Miten tuo Biketeamin huolto on toiminut?
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  29. #449
    Hyvinhän se toimii. BikeTeam Vantaa laittaa minunkin kevääksi sillä aikaa kun on talvisäilytyksessä.

    On ne muitakin huoltoja aiempiin pyöriin tehnyt moitteetta.

    H2:een kesällä laittoivat uudet S22 gummit jotka ostin sieltä ja homma toimii.

    Tuo recall ei kai maksa sinulle mitään.
    Viimeksi muokannut: mikarinne70; 10.01.2023 klo 15:39.
    z650RS 2023 - zx4r + Quick Shifter 2024
  30.  
  31. #450
    Kenellehän tämän sitten veisi?
    JL-Bike tai Motoville nauttivat sen verran luottoa, että jompi kumpi saa tehdä nämä 2 recallia minun pyörään. Toki mikä vain valtuutettu Kawahuolto voinee ne tehdä. Se on sitten asia erikseen mihin huoltoon pyöränsä uskaltaa viedä.

    Asiasta kolmanteen. Onkos muilla H2 SX SE omistajilla ollut ongelmia adaptiivisen cruisen kanssa? Minun pyörässä sen päälle kytkeminen on välillä hieman konstikasta. Eli aina se ei kytkeydy cruisen napista painamalla vaan saa renklata nappia useamman kerran ennen, kuin se suostuu aktivoitumaan. Tiedän kyllä, että cruisella on tietyt ehdot (nopeus, vaihde yms) joiden pitää toteutua, jotta se voi aktivoitua. Tästä ei kuitenkaan lie kyse, koska ongelma yleensä esiintynyt 80-100km/h nopeudella kutosvaihteella. Vika voi tietty olla käyttäjässä. Testailen tätä lisää kevään tullen ja kun olen saanut tuon recallpäivityksen softaan. Mutta olisi kiva kuulla onko muilla ilmennyt ongelmia adaptiivisen cruisen kanssa?
    -- Brake later and open the gas earlier --
Sivu: 15 / 22:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 51314151617 ... ViimeinenViimeinen