Sivu: 16 / 23:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 61415161718 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 451:stä 480:een 668:sta
  1. #451
    Tuossa vielä ääninäytteet uudella ja vanhalla nokkaketjun kiristimellä:

    Vanha kiristin:
    https://www.youtube.com/watch?v=OPqNbEqQ5P4&t

    Uusi kiristin:
    https://www.youtube.com/watch?v=cJJ8wvTZhng&t
    Viimeksi muokannut: Attitude; 10.01.2023 klo 21:12.
    ZH2 2020
  2. #452
    aika paljon eroa!
    z650RS 2023 - zx4r + Quick Shifter 2024
  3. #453
  4. #454
    Tässähän alkaa olemaan kevättä rinnassa

    Kysymys muille H2 SX omistajille, joiden pyörässä on tankinkorkin kehys, jossa ei ole kiinnitysruuveja eli käsittääkseni 2021-2023 mallit. Tankkilaukku pitäisi hommata. Magneettikiinnitteistä tankinnaarmuttajaa ei kannata ehdottaa. SW-Motechilta löytyy kaksi kiinnikettä, joiden pitäisi sopia tuohon ruuvittomaan tankinkorkin kehykseen:

    Pro tank ring:
    https://sw-motech.com/en/bike/KAWASA...2572236338.htm

    ION tank ring:
    https://sw-motech.com/en/bike/KAWASA...ION+tank+ring/

    Onko kenelläkään kokemuksia näistä. Hieman ihmetyttää noiden sopivuus ja mitä olen netissä kysellyt niin jotkut sanovat, että sopii ja toiset on sitä mieltä, ettei sovi. Ilmeisesti nuo tarkoitus ujuttaa tankin korkin alle ja ruuvata kiinni sieltä löytyviin ruuveihin. En vaan keksi miten se olisi mahdollista, kun ei tuossa korkin ja kehyksen välissä just tilaa ole.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    -- Brake later and open the gas earlier --
  5. #455
    ^ Ei kai siinä vaan tule koko kehys uusi eli vanhasta jää vain korkki? Ainakin ne ruuvinpaikat SW-Motechissä on niin eri paikassa kuin tankissa olevat kiinnitykset.

    edit: Siellähän on asenusohje eli koko nykyinen korkki kehyksineen irroitetaan ja korkki siirretään uuteen kehykseen johon sitten asenneteaan se tankkilaukun kannake.
    FJR -17
  6. #456
    edit: Siellähän on asenusohje eli koko nykyinen korkki kehyksineen irroitetaan ja korkki siirretään uuteen kehykseen johon sitten asenneteaan se tankkilaukun kannake.
    Jep, näin se on nähtävä. Eipä tullut tuo heti mieleen.

    Sitten vaan pitäisi päättää kumpi rinkula noista on parempi, kellään kokemuksia näistä?

    Pro Tank Ringiin sopii useampi laukku mitä IONiin mikä puoltaa Pro Tank Ringiä. Mutta mieluusti noista valitsisi sen joka on helpompikäyttöisempi. Tankkilaukun joutuu kuitenkin irroittamaan joka tankkauksen yhteydessä eli melko usein ja siksi helppokäyttöisyys (ja luotettava lukittuvuus) on toivottavaa.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  7. #457
    Lainaa itl kirjoitti Katso viesti
    Tässähän alkaa olemaan kevättä rinnassa
    joo! ☺️👍
    z650RS 2023 - zx4r + Quick Shifter 2024
  8. #458
    Täällä myös kevättä rinnassa ja kelitkin näyttää melko lupaavilta. Toivottavasti ei tule enää mitään lumimyrskyjä.

    Nyt mietinnässä laukkujen hommaaminen. Racebusa kirjoitteli viime elokuussa omasta kokoonpanosta:

    Lainaa racebusa kirjoitti Katso viesti
    Itse tilasin Biketeamilta tuon Givin telineen ja laukun sekä tuon navin asennustelineen,tulee kiinni noihin tankin kiinnityspultteihin,navina minulla Garminin zumon zt,telineessä myös navin virransyöttö,minusta hyvä paikka naville ja toimii myös tuon sw-motechin tankkilaukun kanssa

    tuossa vielä noi biketeamin koodit:
    322-4123FZ Givi Specific Monorack arms H2 SX
    322-M7 Givi Monokey M7 muovitaso
    999940577660 COVER TOPCASE 47L2
    999940899 TOPCASE 47L2 ONEKEY S 2015MY
    999940494 BACKRESTPAD WO LOGO
    999940656 ALUMINIUM COVER, BLACK
    999940528 KIT-ACCESSORY,ONE KEY
    100LUU0004 INTERIOR BAG SET
    999941242 GPS-teline (säädettävä) H2 SX
    Tämä setti sisältää ilmeisesti vain Givin pallogrillin elikä ei Kawan omia sivulaukkuja jos nyt ymmärrän oikein tuon listan. Sopiikos tähän settiin sitten Kawan omat sivulaukut elikä sopiiko sivulaukkujen asennussarja?

    Itl:n mainitsemaa tankkilaukkua en ole vielä ehtiny miettiä

    MUOKS. Näyttää siltä ettei tuo Givin takalaukkusarja ole yhteensopiva alkuperäisten sivutelineiden kanssa. Mikäs takaboksi setti olisi sitten yhteensopiva Kawan sivulaukkujen kanssa?
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  9. #459
    MUOKS. Näyttää siltä ettei tuo Givin takalaukkusarja ole yhteensopiva alkuperäisten sivutelineiden kanssa. Mikäs takaboksi setti olisi sitten yhteensopiva Kawan sivulaukkujen kanssa?
    Itse hommasin nuo Kawan orkkislaukut. Kiva, kun virta-avain saatiin sarjoitettua boksien lukkoihin. Myyjältä kyselin settiin sopivaa takalaukkua niin hän kertoi, ettei Kawalla ole orkkisboksia siihen mutta jokin Givin mallin sinne sopii. En vaan tiedä mikä Givin malli se mahtaa olla, jäi tarkempi selvitys tekemättä, kun luovuin ajatuksesta hommata takaboksi.
    Viimeksi muokannut: itl; 15.02.2023 klo 15:05.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  10. #460
    Lainaa itl kirjoitti Katso viesti
    Itse hommasin nuo Kawan orkkislaukut. Kiva, kun virta-avain saatiin sarjoitettua boksien lukkoihin Myyjältä kyselin settiin sopivaa takalaukkua niin hän kertoi, ettei Kawalla ole orkkisboksia siihen mutta jokin Givin mallin sinne sopii. En vaan tiedä mikä Givin malli se mahtaa olla, jäi tarkempi selvitys tekemättä, kun luovuin ajatuksesta hommata takaboksi.
    Mulla kans tarkoitus hommata nuo Kawan orkkissivulaukut joten pitää hankkia niihin sopiva Givin pallogrilli. Kawalla ei tosiaan taida olla sopivaa pallogrilliä. Pitääpä kysellä Biketeamista.

    t. Jari
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  11. #461
    Lainaa itl kirjoitti Katso viesti
    Itse hommasin nuo Kawan orkkislaukut. Kiva, kun virta-avain saatiin sarjoitettua boksien lukkoihin. Myyjältä kyselin settiin sopivaa takalaukkua niin hän kertoi, ettei Kawalla ole orkkisboksia siihen mutta jokin Givin mallin sinne sopii. En vaan tiedä mikä Givin malli se mahtaa olla, jäi tarkempi selvitys tekemättä, kun luovuin ajatuksesta hommata takaboksi.
    Sain tänään Biketeamin varaosamyyjältä listan tarvittavista osista joten panen tilauksen sisään kunhan olen katsonut että millainen on Kawan Versyksen pallogrilli.

    Onkos sulla ne vihreät värikuoret? Kuinka herkkiä ne on naarmuuntumaan esim. kun saapas osuu siihen? Ainakaan mulla ei nouse oikea jalka aina laukun yli vaan kopsahtaa laukkuun. Mun bemarin laukussa oli naarmuja, jotka ei nyt niin hirveästi haitannut mustassa laukussa mutta vihreässä ne voi häiritä enemmän. Kalvottamista olen myös pohdiskellut.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  12. #462
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Sain tänään Biketeamin varaosamyyjältä listan tarvittavista osista joten panen tilauksen sisään kunhan olen katsonut että millainen on Kawan Versyksen pallogrilli.

    Onkos sulla ne vihreät värikuoret? Kuinka herkkiä ne on naarmuuntumaan esim. kun saapas osuu siihen? Ainakaan mulla ei nouse oikea jalka aina laukun yli vaan kopsahtaa laukkuun. Mun bemarin laukussa oli naarmuja, jotka ei nyt niin hirveästi haitannut mustassa laukussa mutta vihreässä ne voi häiritä enemmän. Kalvottamista olen myös pohdiskellut.
    Hei!
    Huutelen vähän täältä sivusta, mutta noihin sivulaukkuihin on ainakin ollut olemassa valmis suojateippisarja.
    Nyt en vain enää löydä sille suojateippisarjalle edes varaosanumeroa...

    MUOKS: Tuon suojateippisarjan varaosanumero on: 999940653
    Viimeksi muokannut: BuSami; 16.02.2023 klo 21:48. Syy: Tiedon lisäys
  13. #463
    Lainaa BuSami kirjoitti Katso viesti
    Hei!
    Huutelen vähän täältä sivusta, mutta noihin sivulaukkuihin on ainakin ollut olemassa valmis suojateippisarja.
    Nyt en vain enää löydä sille suojateippisarjalle edes varaosanumeroa...

    MUOKS: Tuon suojateippisarjan varaosanumero on: 999940653
    OK, kiitos. Tuo teippisarja näkyy olevan Kawan sivuilla, tosin Versyksen lisävarusteissa.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  14. #464
    Mä mietin kauppoja kahden ajamattoman ylivuotisen kawan välillä. Toinen olisi 2019 sx se ja toinen 2020 sx se + malli. Ymmärtääkseni sx se + mallissa on elektronin iskunvaimennus, mikä taas puuttuu vanhemmasta mallista. Mitä muuta eroa uudemmalla on verrattuna vanhempaan malliin? Onko elektroninen alusta paljon parempi ja sijoituksen arvoinen? Lähinnä mietin kannattaako sijoittaa uudempaan vai välttäisikö se vanhempikin malli. Mielellään kokemuksia kyseisistä pyöristä ja eroista. Pyörillä on hinta eroa noin 4000€.
    Viimeksi muokannut: jyrki82; 19.02.2023 klo 02:09.
  15. #465
    2019 H2 SX SE ja 2020 H2 SX SE+ erona ainakin ovat sähköinen alusta sekä paremmat jarrut. Jotain muitakin pienempiä varuste-eroja saattaa olla. Se kannattaa varmistaa, että 2019 H2 SX SE on kahvalämppärit, plussassa ne ainakin ovat ja nehän on Suomen oloissa kiva varuste.

    Minusta sähköinen alusta on hyvä. Erityisesti silloin, kun pyörässä on vaihteleva kuorma, välillä ajetaan kaksi päällä ja ehkä jopa tourinkikamat mukana vs yksi päällä hupiajelut. On kiva, kun jousituksen saa säädettyä napin painalluksessa vastaamaan kuormaa ja erilaisia ajotyylejä. Se on tietysti jokaisen itsensä päätettävissä onko sähköinen alusta korkeamman hinnan arvoinen. Ja onhan tuo plusmalli joka tapauksessa vuoden nuorempi malli-iältään.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  16. #466
    Kahvalämppärit on kyllä plussaa kun kesälläkin voi olla 11C ja sataa.

    Itse ajan harvoin kakspäällä ja sivulaukkuja ei ole, vain kevyt Givin weightless top boxi.
    Siten takapään manuaalivaimennuskin on ollut riittävä, jota kannattaakin kokeilla jotta saa omaan makuun, aika jäykällä oon pitäny

    Jos ei ihan hirveen tiukkaa ottaisin tuo uudemman. Brembot, Showa
    vaimennus (ei KYB) plus muuta kuten paremmat letkut jne.
    z650RS 2023 - zx4r + Quick Shifter 2024
  17. #467
    Niin ja se piti vielä mainita, että noissa molemmissa pyörissä on ainakin yksi tehtaan recall (nokkaketjun kiristin). Päätyi sitten kumpaan vain niin kannattaa sopia myyjän kanssa, että hoitaa recallin ennen pyörän luovutusta.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  18. #468
    just sain infoa että kiristin fiksattu (recall) ja kausihuolto tehty ja baikki valmiina ajoon heti kun kelit sallii
    z650RS 2023 - zx4r + Quick Shifter 2024
  19. #469
    Tervehdys koko porukalle. Liityn joukkoonne sx:n hankkineena. Metriäkään en ole ajanut kyseisellä laitteella mutta odotukset ovat kovat. Toivottavasti luetut testit pitävät paikkansa ja sd 1290 gt:-n jälkeen ei tule pettymystä. Käytettynä hankittu ja muutama tonni on sillä ajettu edellisen omistajan toimesta.
    Mistäs saan selville, että onko recallit tehty vai tekemättä ?
  20. #470
    Onnittelut uuden pyörän hankinnasta!

    Kawasakin recallit löytyvät täältä:

    https://www.ktisc.eu/k-tisc/vehicle/lookupForm

    Syötä pyörän valmistenumero sinne niin se kertoo, onko avoimia takaisinkutsuja.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  21. #471
    Lainaa JJJ kirjoitti Katso viesti
    Tervehdys koko porukalle. Liityn joukkoonne sx:n hankkineena. Metriäkään en ole ajanut kyseisellä laitteella mutta odotukset ovat kovat. Toivottavasti luetut testit pitävät paikkansa ja sd 1290 gt:-n jälkeen ei tule pettymystä. Käytettynä hankittu ja muutama tonni on sillä ajettu edellisen omistajan toimesta.
    Mistäs saan selville, että onko recallit tehty vai tekemättä ?
    Onnittelut, varmasti ihan hauskaa tulee. Tietty ei mikään pyörä jaksa kiinnostaa loputtomiin sanoisin (siis saattaa tulla hetkellisiä vaihtohaluja kuten aina) mutta on tämä nyt sen verran kärkipäästä etten tiedä mikä sitten enää oikein voisi kiinnostaa kadulla tai maantiellä juurikaan enempää

    Onko perus SX vai SE ? Mikä vm ?

    Vantaan suunnalla sitten ehkä nähdään kesän mittaan, aika paljon tulee tota Kehä III hinkattua nurkka-ajossa

    Meinaatko tuunata jotenkin ? Itse en ole nähnyt tarpeelliseksi vaihtaa ränniä, sopivan hiljainen jotta kuulee chargerin Givin top box telineen laitoin WL901 boxia varten (kätevä säilyttää vaikka kakkoskypärää ja kuskata esim lounasruokia) ja Kawan omat tapit sivuille. Puigin savun harmaa "race" tuulilasi on kans ollu hyvä. Toiset S22 Battlaxit menossa, renkaitahan tuo syö...

    Ei kai tuossa muuta ku kovaa ajoa sitten! Kolmosella kyllä lähtee! (F power ja TC lowest moodissa)
    z650RS 2023 - zx4r + Quick Shifter 2024
  22. #472
    Lainaa mikarinne70 kirjoitti Katso viesti
    Onnittelut, varmasti ihan hauskaa tulee. Tietty ei mikään pyörä jaksa kiinnostaa loputtomiin sanoisin (siis saattaa tulla hetkellisiä vaihtohaluja kuten aina) mutta on tämä nyt sen verran kärkipäästä etten tiedä mikä sitten enää oikein voisi kiinnostaa kadulla tai maantiellä juurikaan enempää

    Onko perus SX vai SE ? Mikä vm ?

    Vantaan suunnalla sitten ehkä nähdään kesän mittaan, aika paljon tulee tota Kehä III hinkattua nurkka-ajossa

    Meinaatko tuunata jotenkin ? Itse en ole nähnyt tarpeelliseksi vaihtaa ränniä, sopivan hiljainen jotta kuulee chargerin Givin top box telineen laitoin WL901 boxia varten (kätevä säilyttää vaikka kakkoskypärää ja kuskata esim lounasruokia) ja Kawan omat tapit sivuille. Puigin savun harmaa "race" tuulilasi on kans ollu hyvä. Toiset S22 Battlaxit menossa, renkaitahan tuo syö...

    Ei kai tuossa muuta ku kovaa ajoa sitten! Kolmosella kyllä lähtee! (F power ja TC lowest moodissa)
    Sx Se +. 4/22 ensirekisteröity mutta ylivuotisena.
    Katsotaan mitä keksin kun saapuu lähiaikoina talliin. Olen minä siihen jo akraa katsellut mutta sikamaisen kallis. Muita vaihtoehtoja ei ole vielä tutkittu. Tuo alkuperäinen pönttö on kyllä kamalan kokoinen
    Puigia itsekin miettinyt mutta katsotaan ensin kuinka hyvin tuo orkkis toimii ja sen mukaan toimitaan.

    Olen ollut aika levoton näiden mopedien kanssa. Koko ajan vaihtanut eri tyylisiin ja ajanut vuoden pari. Aina on maailman paras laite kunnes vuosi tai kaksi päästään eteenpäin

    Tuli koeistuttua uusi Busakin mutta edellisen omistaneena jäi todella tylsän laitteen fiilis. Lisäksi aika kyykyssä sai stongassa roikkua. Siinä mielessä Kawa tuntui paljon mukavammalta (toivottavasti). Hintaerolla olisi kyllä ostanut muutaman vuoden 98:t.
    Matkakelpoisuus aika tärkeä seikka. Saa paremmin tuon naisen hyväksynnän joka täällä asuu

    Uusi Rockettikin oli pohdinnassa mutta se jäi sitten aika nopeasti pois laskuista. Uusi Diavel oli kyllä hieno mutta uutena todella kallis ja vähän ajettua ei markkinoilta vielä löydy.

    Aika monenlaista kulkinetta siis taas katseltu. Nämä agustat ovat aina olleet minulle jotakin erityistä mutta ei niillä 50 km pidemmälle kärsi ajaa. Jos lompakko kestäisi niin ehdottomasti Mv Agusta Rush mutta lottovoittoa ei ole vielä tullut.

    Olen jo kauan täällä Orgissa roikkunut ja joskus aikoinaan aika aktiivisesti osallistunut kaikenlaisiin miitteihin ja pk-ajeluihin. Täytyy miettiä josko sitä uudestaan jaksaisi aktivoitua. Sattuneesta syystä saa täällä Suomen kamaralla vaan ajaa kovin maltillisesti, ja jos hieman haluaa lennättää niin pitää ainakin viron puolelle laivautua.

    Aika isot saappaat on kawalla täytettävänä. Tuo -18 SD Gt ktm on hieno laite.
    Viimeksi muokannut: JJJ; 04.03.2023 klo 00:14.
    Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
  23. #473
    Hyvä hyvä, eli 21 mallin SE. On sitte kokolailla samanlaiset pyörät, mulla hopeinen, oletan että sulla vihreä?

    Taitaa olla vähän tapana tämä vaihtaminen näiden mopojen kanssa. Aina joku kulman takana kiinnostamassa

    Minullakin on emäntä jonka kanssa olen vasta aloitellut kyysäämistä. Sillä silmällä ostin tuon Givin top boxinkin siihen selkänojaksi. Mutta eipä tuo kovin mukava ole kakspäällä kummallekaan, lyhyitä keikkoja toistaiseksi menty.

    Kaveri otti länärillä 21 mallin SE vuokrapyörällä melkein kaksmarkkaa ja aika nopeesti oli sinitakit tarkastamassa tilanteen
    Vaikka tuo oli ihan nopea kokeilu.

    Itse olen jo tottunut pönttöön, mun silmään ihan jees eikä tarvetta vaihtaa vielä. Kun on kuitenkin matkapyörä sinänsä, "sleeper"

    Saapa nähdä täyttääkö odotukset vai tylsistytkö ja haet sen Agustan sitten.. kolmosella toi kyllä lähtee aikamoinen drag tourer ... joten varmaan huvia ainakin hetkeksi
    z650RS 2023 - zx4r + Quick Shifter 2024
  24. #474
    Lainaa JJJ kirjoitti Katso viesti
    Sx Se +. 4/22 ensirekisteröity mutta ylivuotisena.
    Katsotaan mitä keksin kun saapuu lähiaikoina talliin. Olen minä siihen jo akraa katsellut mutta sikamaisen kallis. Muita vaihtoehtoja ei ole vielä tutkittu. Tuo alkuperäinen pönttö on kyllä kamalan kokoinen
    Puigia itsekin miettinyt mutta katsotaan ensin kuinka hyvin tuo orkkis toimii ja sen mukaan toimitaan.
    Löytyyhän sitä akran lisäksi muutakin tarjontaa:
    https://www.ebay.com/sch/i.html?_fro...haust&_sacat=0
    ZH2 2020
  25. #475
    Ainoo hyvännäkönen ja mahdollisesti järkevä on Vandemon mutta on sitte hintaakin

    https://vandemonperformance.com.au/p...uffler-2018-22

    Ja Slipari https://www.ebay.com/itm/Kawasaki-H2...1/263945562688 ei paha hinta mutta ausseista tulee kuluja

    Muut on aika turhia mielestäni

    Aika kipee https://youtu.be/tbJqRbhqNv0
    Viimeksi muokannut: mikarinne70; 04.03.2023 klo 11:27.
    z650RS 2023 - zx4r + Quick Shifter 2024
  26. #476
    Toi Akran pönttö taitaa olla ainoa E-hyväksytty mitä tarjolla on. Jos sillä merkitystä. On myös sikakallis ja melkein yhtä ruma ja painava mitä vakio. Ulkonäkö tietty makuasia.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  27. #477
    Toi linkin VanDemon on melko äänekäs, myös killerin kanssa, varsinkin jos samalla cat-delete. Vandemonilla on se isompi pönttö, jossa saa dB-kuristuksen nappia painamalla. Yoshimuralla on myös mielestäni hyvännäköiset tuotteet ÄsÄksään. Hyväksynnöistä en tiedä.
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  28. #478
    Yoshin carbon look ihan jees mutta en mä lähtis siihen vaihtaa.. täysin makuasia tietty ja mihin sitä kukin rahansa laittaa
    z650RS 2023 - zx4r + Quick Shifter 2024
  29. #479
    Lainaa itl kirjoitti Katso viesti
    Toi Akran pönttö taitaa olla ainoa E-hyväksytty mitä tarjolla on. Jos sillä merkitystä. On myös sikakallis ja melkein yhtä ruma ja painava mitä vakio. Ulkonäkö tietty makuasia.
    jep!!
    z650RS 2023 - zx4r + Quick Shifter 2024
  30.  
  31. #480
    nythän tollaset kulmikkaat ja maalaamattomat pöntöt ruostumattomattomasta teräksestä on muotia 😂 ainakin Elonin mukaan (jota en kyl sviddu ikinä ite ostais mutta eiköhän sitäkin hypetetä taas)
    z650RS 2023 - zx4r + Quick Shifter 2024
Sivu: 16 / 23:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 61415161718 ... ViimeinenViimeinen