Sivu: 13 / 22:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 31112131415 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 361:stä 390:een 658:sta
  1. #361
    ☺️ se on hyvä kun tottuu 👍 mulla oli avaimeton GTRssä.
    (H2:ssa perus avaimellinen vm 20)
    z650RS 2023 - zx4r + Quick Shifter 2024
  2. #362
    H2:ssa avaimeton käynnistys. Mun aikaisemmissa perinteellinen avain joten ei aikaisempaa kokemusta. Virtalukon nappia painetaan hetken, päästetään ylös ja sitten käännetään. Minä vittu pidin nappia painettuna koko ajan ja käänsin sitä. Ei tullu virrat päälle. Olis vittu voinu selittää tän manuskassa.
    Mulla kävi just samalla tavalla, kun kävin koeajamassa pyörää. Ei se saakeli käynnistynyt tai siis virrat ei tulleet päälle, kun painoi virtakytkimestä ja käänsi. Piti hakea henkilökunta apuun, et sain pyörän käyntiin liikkeen pihassa
    Viimeksi muokannut: itl; 15.08.2022 klo 09:36.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  3. #363
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    En saanu suomenkielistä manuaalia joten pitää kysellä sitä. Minusta toi manuaali on kyllä vitsi. Hyvä esimerkki tästä on se, että luovutuksen jälkeen viime maanantaina sain mopon käyntiin sattumalta mutta tiistaina en sitten millään saanut käynnistettyä. Piti hakea kotoa manuaali mutta siitä ei ollut mitään hyötyä. Kaikki namiskuukkelit kyllä kerrotaan mutta ei sitä miten käynnistys tehdään. Piti sitten soittaa Biketeamin myyjälle ja kysyä miten tämä vitun mopo saadaan käyntiin.
    Eri pyörä tuli alle, mutta kyllä mulle Vantaan BikeTeam:n myyjä antoi kattavan opastuksen pyörän luovutuksen yhteydessä ennen ajoon lähtemistä.
    Käyttöohjeetkin oli suomeksi.
    Jostain syystä Kawa ei noita uusia enää uppaa luettavaksi.
    https://www.kawasaki.fi/fi/products/...QldUFAMDQlZWlk
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  4. #364
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Eri pyörä tuli alle, mutta kyllä mulle Vantaan BikeTeam:n myyjä antoi kattavan opastuksen pyörän luovutuksen yhteydessä ennen ajoon lähtemistä.
    Käyttöohjeetkin oli suomeksi.
    Jostain syystä Kawa ei noita uusia enää uppaa luettavaksi.
    https://www.kawasaki.fi/fi/products/...QldUFAMDQlZWlk
    Mun tapauksessa luovutuksessa myyjä ei myöskään heti saanu pyörää käyntiin vaan joutu yrittämään muutaman kerran. Samoin hän antoi väärää infoa vara-avaimen suhteen kun kertoi että virtalukon nuppi otetaan pois ja sitten vara-avainta käytetään kuin perinteellistä avainta. Onneksi en ruvennu repimään nuppia irti. Seuraavana päivänä kun soitin hänelle kysyäkseni että miten ton pyörän saa käyntiin niin hän korjasi sanomaansa vara-avaimen suhteen. Elikä virtalukon nuppia ei oteta irti vaan avain lykätään virtalukon kylkeen ja odotetaan 3s jolloin pyörän saa käynnistettyä. Elikä mun tapauksessa toi H2 toi vähän ihmettelyn aihettä sekä mulle että myyjälle. Toki nyt pyörä käynnistyy helposti, myös vara-avaimella.

    Katoin myös Kawan sivuja ja ei sielläkään ole ladattavissa suomenkielistä manuskaa H2:lle. Onneksi Google ja Youtube tietävät lähes kaiken.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  5. #365
    No niin. H2 SX SE kotiutui eilen. 250km tuli ajeltua illalla. On se mahtava pyörä ja nyt kun pistin sportmoden päälle niin alkoi sitä kulkua löytymään vs aikaisemmin koeajamani pyörä. Mutta onhan tuon elektroniikan kanssa opeteltavaa...

    Pyörän mukana tuli vain nuo ulkomaankieliset manuaalit mutta myyjä kertoi, että suomenkielinen manuaali olisi tulossa jossain välissä. No eipä se mitään, lontoon kielinen on ihan fine.

    Noista avaimista heti kysymys. Pyörän mukana tuli kaksi avainta. Jäi ihmetyttämään, kun niistä vain toinen on tuollainen etäavain jolla pyörä käynnistyy avaimen ollessa taskussa ja toinen oli sellainen tavallinen virta-avain. Kuuluuko näin olla?
    -- Brake later and open the gas earlier --
  6. #366
    Lainaa itl kirjoitti Katso viesti
    No niin. H2 SX SE kotiutui eilen. 250km tuli ajeltua illalla. On se mahtava pyörä ja nyt kun pistin sportmoden päälle niin alkoi sitä kulkua löytymään vs aikaisemmin koeajamani pyörä. Mutta onhan tuon elektroniikan kanssa opeteltavaa...

    Pyörän mukana tuli vain nuo ulkomaankieliset manuaalit mutta myyjä kertoi, että suomenkielinen manuaali olisi tulossa jossain välissä. No eipä se mitään, lontoon kielinen on ihan fine.

    Noista avaimista heti kysymys. Pyörän mukana tuli kaksi avainta. Jäi ihmetyttämään, kun niistä vain toinen on tuollainen etäavain jolla pyörä käynnistyy avaimen ollessa taskussa ja toinen oli sellainen tavallinen virta-avain. Kuuluuko näin olla?
    Onneksi olkoon uuden pyörän johdosta.

    Avaimien suhteen tilanne on tosiaan se että pyörän mukana tulee vain yksi mokkula. Sen vara-avaimen kanssa saa pyörän käyntiin. Laitat sen virtalukon kylkeen ja pidät sitä siinä jonkin aikaa (3s) ja sitten saat virrat päälle ja mopon käyntiin.

    Muoks. Mä oon ajellu vielä Road modella kun siinäkin on ihan riittävästi puhtia. En ole viitsiny revitella mopoa kun on sisäänajo menossa vielä.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  7. #367
    Kiitos.

    Muoks. Mä oon ajellu vielä Road modella kun siinäkin on ihan riittävästi puhtia. En ole viitsiny revitella mopoa kun on sisäänajo menossa vielä.
    Juu, toi sisäänajo pitäisi suorittaa loppuun. Pitääkin tutkia manuaalista minkälainen ohjeistus sille on. Eilen pyrin ajelemaan semirauhallisesti alta 4krpm. Varasin myös 1000km ensihuollon tuolta JL-Bikestä puolentoistaviikon päähän.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  8. #368
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Viet Vittaniemelle Dynoon. Sanot, et aja sisään ja viritä 50 heppaa lisää.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  9. #369
    Samin pakeille kyllä mennään mutta ei ihan vielä.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  10. #370
    Onkos kukaan löytäny sopivaa sytkäriliitintä tohon virranulostuloon? Kävin tänään ostamassa Mötönetistä suoramallisen mutta eihän se mahdu tai stonga osuu siihen kun kääntää sitä oikealle. Pitäis olla jonkinlainen kulmamalli. Miksei Kawa laittanu virranulostuloksi esim. bemarin käyttämää DIN-liitintä, joita saa kulmamallisena?
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  11. #371
    Lainaa itl kirjoitti Katso viesti
    No niin. H2 SX SE kotiutui eilen. 250km tuli ajeltua illalla. On se mahtava pyörä ja nyt kun pistin sportmoden päälle niin alkoi sitä kulkua löytymään vs aikaisemmin koeajamani pyörä. Mutta onhan tuon elektroniikan kanssa opeteltavaa...
    No vähän ihmettelin aiemmista ettei muka kulkua löydy.

    Mites jengillä toiminu toi sähköinen alusta? Ihan mielenkiinnosta ku oma on karvalakki manuaalinen. Biketeamissa on kaupan yks SE+ 2020.. en tietenkään vaihtamassa/ostamassa mutta kattelin vaan että siinä on.
    z650RS 2023 - zx4r + Quick Shifter 2024
  12. #372
    Mites jengillä toiminu toi sähköinen alusta?
    Minun pyörässä on toi sähköalusta. Muuta en siitä vähäisen kokemuksen takia osaa sanoa, kuin sen, että se toimii (tehdasasetuksilla). Palataan asiaan tarkemmin kun ehdin perehtymään sen säätöihin.

    Tankkilaukkua myös kaipaisin. Mutta tässäpä ei ole bensatankin korkin helassa mitään ruuveja johon tankkilaukun kiinnikkeen voisi asentaa. Magneettista tankin naarmuttajaa en halua. Onko joku löytänyt ratkaisun tähän?
    -- Brake later and open the gas earlier --
  13. #373
    ok hyvä, palaile 👍
    z650RS 2023 - zx4r + Quick Shifter 2024
  14. #374
    Kyllä sitä potkua tuntuu löytyvän kun lähin liikennevaloista Vihdin tiellä ja ajoin suojatiemaalauksen yli jolloin takanen alko sutimaan. Ihan kuiva asfaltti. Asetuksina F/2.

    Saa nähdä löytyiskös takkilaukulle ratkaisua. En myöskään halua mitään tankin naarmuttajaa.

    Ilmeisesti noita kulmamallisia sytkäriliittimiä on olemassa. Tarvitsen siis sähköä lämmitettävälle välitakille (vielä ei tosin tarvetta sille).
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  15. #375
    Välillä ihan oikeakin kysymys H2:sta. Oon tankannu 95:sta ja huomannu, että pienillä kierroksilla (<2500) mopo tahtoo nypyttää ja meno on vähän nykivää. Ei viittis aina luistattaa kytkintä. Tänään sitten päätin laittaa tankkiin 98:a ja tuntuu siltä ettei nykisi ihan samalla tavalla. Tankissa oli vielä jonkin verran 95:sta. Onko muilla H2 kuskeilla sama (pieni) ongelma?

    Mopo menossa ens viikolla ekaan huoltoon joten täytyy puhua siellä tästä pienestä ongelmasta.

    Sitten itl:lle vähän vinkkiä jos on huolissaan tankin naarmuuntumisesta. Laitatin Samiteipillä tankin kylkeen ja tankin ja satulan alla olevaan mustaan muovilärpäkkeeseen suojamuovit. Ihan siistin näköinen on eikä juurikaan huomaa. Kuvassa näkyy ohut vaalea juova joka on sen muovin reuna. Suojamuovi on vedetty tohon Kawan omaan suojaan saakka.

    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  16. #376
    Ahdettu mopo, aina 98 tankkiin.
    Supermoto
  17. #377
    ite käytän vaan Shellin V-Poweria. En ole huomannut ongelmia.
    z650RS 2023 - zx4r + Quick Shifter 2024
  18. #378
    ^noita suojamuoveja saa merkkikohtaisina eril. sarjoina niin tankkiin kuin katteisiinkin eikä ihmeitä maksa. Itse tilasin tankin satulan puolelle ja polvien kohdille, ebaystä. Hyvin on pysyneet.

    Itse olen myös tankannut vain 98 ja Shellin aineet myös suosiossa, paitsi ulkomailla olen pakosta joutunut tankkaamaan 95 ja sain esim. meidän euroturneen aikana myös paskaa bensaa josta tuli vakavia käyntihäiriöitä. Ne loppuivat heti kun sain kunnon bensaa. Osa kyllä ajelee 95:lla ilman ongelmia.
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  19. #379
    Kiitos vinkeistä ton bensan suhteen. Täytyy ruveta tankkaamaan 98:a vaikka ohjekirja sanoo, että 95:sta voi käyttää. Tankissa vielä 95:n ja 98:n seos joten saa nähdä häviääkö nypytys kun tankissa pelkästään 98:a. Ehdin varmastikin ajaa tankin tyhjäksi ennen ekaa huoltoa.

    Tiedän, että noita teippisarjoja saa, mm. Eazi-Grip tekee H2:seen. Uskoisin, että toi Samin teippaus on parempi koska hän teippasi penkin ja tankin alla olevan mustan muovilirpakkeen kokonaan. Kun mulla on madallettu jakkara niin mun reisien sisäpuoli on lähempänä tota muovia jolloin hankautumisriski on suurempi. Sami teippas mun auton keulan 1.5v sitten ja kalvo on pysyny hyvin kiinni.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  20. #380
    Sitten itl:lle vähän vinkkiä jos on huolissaan tankin naarmuuntumisesta. Laitatin Samiteipillä tankin kylkeen ja tankin ja satulan alla olevaan mustaan muovilärpäkkeeseen suojamuovit. Ihan siistin näköinen on eikä juurikaan huomaa. Kuvassa näkyy ohut vaalea juova joka on sen muovin reuna. Suojamuovi on vedetty tohon Kawan omaan suojaan saakka.
    Siistin näköinen teippaus. Teippauksen teki ilmeisesti tämä putiikki:
    https://www.samiteippi.fi/

    Sivulaukkuja jo kävin kyselemässä lauantaina. Orkkislaukut, joiden lukot saa sarjoitettua virta-avaimeen kustantavat n. 1200€. Jos/kun nuo menee hankintaan niin niihin pitää varmaan laittaa suojamuovit yläreunaan vihreän maalin päälle, kun kenkä herkästi raapaisee niitä pyörän päälle noustaessa.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  21. #381
    Lainaa itl kirjoitti Katso viesti
    Siistin näköinen teippaus. Teippauksen teki ilmeisesti tämä putiikki:
    https://www.samiteippi.fi/

    Sivulaukkuja jo kävin kyselemässä lauantaina. Orkkislaukut, joiden lukot saa sarjoitettua virta-avaimeen kustantavat n. 1200€. Jos/kun nuo menee hankintaan niin niihin pitää varmaan laittaa suojamuovit yläreunaan vihreän maalin päälle, kun kenkä herkästi raapaisee niitä pyörän päälle noustaessa.
    Joo, kyseessä samiteippi.fi. Todella pätevän tuntuinen kaveri, tekee mm. Bavaria-Laakkosen myymiin autoihin aika paljon hommia. Aikamoisia luomuksia Sami tehnyt kun katsoo hänen sivuiltaan yliteipattuja autoja.

    Mä aion hankkia laukut ensi vuonna. Mulla aivan sama ajatus, ainakin laukkujen yläosa kannattaa suojata. Puhuinkin tästä jo Samille, hän tekee homman mielellään. Täytyy sitten miettiä tarkemmin miten teippaus kannattaa tehdä kun hankin laukut.

    Jos olet yhteydessä häneen niin kannattaa soitella 8-9 välillä, päiväsaikaan ei ehdi vastailla puhelimeen. Lähetin maililla kuvan mihin olin merkinny teipattavat kohdat.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  22. #382
    Itl:lle vielä lisävinkkiä pyörän hoidon suhteen. Oma H2 sai tänään pintaansa Korrekin kestopinnoitteen Espoon Starwashilla. H2 siellä vielä odottamassa pinnoitteen kuivumista.

    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  23. #383
    Tuossa mun pyörässä on se itsekorjautuva maalipinta. En oikein tiedä uskaltaako siihen pinnotteita laittaa. Pitää selvitellä.

    Paljonko pinnoitus kustansi?
    -- Brake later and open the gas earlier --
  24. #384
    Lainaa itl kirjoitti Katso viesti
    Tuossa mun pyörässä on se itsekorjautuva maalipinta. En oikein tiedä uskaltaako siihen pinnotteita laittaa. Pitää selvitellä.

    Paljonko pinnoitus kustansi?
    Joo, kannattaa ehkä selvittää voiko laittaa keraamisen pinnoitteen. Koko pyörän käsittely (Korrek EVO) oli 320eur. Onhan sillä hintaa mutta peseminen (erityisesti vanteet) on sitten helpompaa.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  25. #385
    Netissä jotkut kertoivat saaneensa tiedon KHI:ltä, ettei itsekorjautuvaa maalipintaa tulisi käsitellä millään pinnoitteilla. Suositellaan vain pesua miedolla pesuaineella. Jos jostain löytyisi maahantuoja yhteystiedot niin kysyisin asiaa sieltä.

    Mikä on tuo Fn-kytkin joka on pyörän oikeanpuoleisessa ohjaustangossa. Sitä painellessa ei tunnu tapahtuvan yhtään mitään ja manuaalikin vain kertoo sen olevan Fn-kytkin mutta ei kerro sen tarkoitusta.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  26. #386
    Liekkö toiminta sama kuin pc:n näppäimistössä?
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  27. #387
    Lainaa itl kirjoitti Katso viesti
    Netissä jotkut kertoivat saaneensa tiedon KHI:ltä, ettei itsekorjautuvaa maalipintaa tulisi käsitellä millään pinnoitteilla. Suositellaan vain pesua miedolla pesuaineella. Jos jostain löytyisi maahantuoja yhteystiedot niin kysyisin asiaa sieltä.

    Mikä on tuo Fn-kytkin joka on pyörän oikeanpuoleisessa ohjaustangossa. Sitä painellessa ei tunnu tapahtuvan yhtään mitään ja manuaalikin vain kertoo sen olevan Fn-kytkin mutta ei kerro sen tarkoitusta.
    No kyllä mun manuaalissa ainakin kerrotaan itsekorjautuvan pinnoitteen/pintojen hoidosta omassa kappaleessaan. Normi pesu ja vahaus.

    FN-kytkin on adaptiivisen tutkan etäisyyden säädön namiska, käsittääkseni. Täytyyhän sen toiminnot olla manuskassa selitetty? Jos ei, niin sitten esim. juutuubista hakemaan demo.
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  28. #388
    Kyllä toi H2:n manuaali on yksi vitsi, en myöskään löytäny selitystä mitä toi Fn namiskuukkeli oikein tekee. Kyllä se taitaa olla niin, että se itsestään korjautuva maali on vain SE mallissa. Yritin myös löytää Sumekon yhteystiedot ja jonkun numeron löysin mutta se ei toiminu.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  29. #389
    Tossa mun karvalakkimallissa on ainakin ihan ok manuaali mikä tuli värkin matkassa, 214 sivua (A5) englanniksi ja 5 muuta kieliversioo kaupan päälle. Interwebsistä latasin lisäksi n. 800 sivuisen (A4) korjaamokäsikirjan....kyllä näillä pärjää... Maahantuoja on tainnut omasta teknisestä neuvonnastaan luopua ja koittaa saada kuluttajat asioimaan jälleenmyyjien kanssa. Ennen taisi olla paremmin... Itse sain ainakin maahantuojalta/heidän organisaatiotaan aikanaan todella hyvän palvelun monien kwaakkujen kanssa.



    Silver mirror/Black mirror pinnoitteen suhteen varoitetaan käyttämästä paine- tai höyrypesuria. Sehän ei ole maali.... muuten normi pesut.
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  30.  
  31. #390
    Mun manuskassa ei ole tuota vikaa NOTE kohtaa elikä mun karvalakkimallissa ei ole tota pinnotetta eikä taida olla sitä itsestään korjaavaa maalia ainakaan yhen englantilaisen sivuston mukaan. Fn-nappula on edelleen vähän hämäränpeitossa mutta eiköhän se selviä jossakin vaiheessa.

    Mitä hyötyä on noista jälleenmyyjistä teknisten juttujen suhteen jos eivät tunne myymiään pyöriä.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
Sivu: 13 / 22:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 31112131415 ... ViimeinenViimeinen