Sivu: 9 / 22:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789101119 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 241:stä 270:een 658:sta
  1. #241
    Lainaa jaulis kirjoitti Katso viesti
    Ei ole tullut tuolla SX:llä ajettua, mutta ainakin H2 zeta on melko hurja kampe ilman ohjausiskaria. Eli eiköhän sille ole tilausta myös tuon SX:n kanssa.
    Jos tilausta olisi niin luulisin että olisi myös tarjontaa.
  2. #242
    Lainaa micco kirjoitti Katso viesti
    Jos tilausta olisi niin luulisin että olisi myös tarjontaa.
    Oletko ajanut H2 zetalla?
    Supermoto
  3. #243
    Näyttää Amerikan jimien foorumeilla olevan sovellettu tuollaista Scott'in tuotetta:

    https://www.oppracing.com/category/2...ering-dampers/

    Tossa pitkästi tarinaa:
    https://h2sxriders.net/forum/viewtop...=1475&start=10

    Nää Amerikan foorumit on monesti kyllä ihan paskaa että kannattaa olla kriittinen on niitä tavaa.

    Kumma ettei ole Äsäksään esim. Öhlinsin tuotetta saatavilla kun se niiden sähkömekaaninen värkki on "karvalakkimallin" H2:ssa vakiona. Päällepäin ihan samanlainen kuin esim. oli 10R/RR:ssä kans vakiona. Luulis, että kun tota Äsäksää on myyty aika paljon niin ois useammallakin tarvikevalmistajalla tarjolla?

    Keula saattaa ihan vähän vispata kun avatessa etupyörä irtoaa ja laskeutuu. Ja sehän nousee vielä +250 vauhdissa...Pitkillä kovilla vedoilla (autobahn) kans vakauttaa menoa (?)
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  4. #244
    Täältä löytyy joku itäblokin kaveri joka noita H2 SX:n kiinnikkeitä Öhlinsin vaimentimeen tekee,pakettiin kuuluu iskari ja kiinnikkeet

    https://www.drive2.com/b/549251963758313477/?from=blog[/url]
  5. #245
    Lainaa jaulis kirjoitti Katso viesti
    Oletko ajanut H2 zetalla?
    Olen ajanut ZH2:lla, H2:lla, H2SX:llä sekä muutamalla muullakin Kawasakilla. Oletko sinä?
    Autobaanalla en ole mopolla käynyt mutta lentokentällä H2SX:llä ajellessani kaipasin ainoastaan ECU:n uudelleenohjelmointia. Ohjausiskaria en osannut kaivata.
  6. #246
    Lainaa micco kirjoitti Katso viesti
    Olen ajanut ZH2:lla, H2:lla, H2SX:llä sekä muutamalla muullakin Kawasakilla. Oletko sinä?
    Autobaanalla en ole mopolla käynyt mutta lentokentällä H2SX:llä ajellessani kaipasin ainoastaan ECU:n uudelleenohjelmointia. Ohjausiskaria en osannut kaivata.
    Olen ajanut pelkästään Zetalla, SX ei kokemusta. Zeta ravisteli vakiona ihan huolella kunhan ei aja kuin neidit, tai sitten oli rikki. Yleensä tuollain käyttäytyviin vespoihin on ollut tilausta sille ohjausiskarille, varsinkin kun nykyään nakut on niin vakaita ja helppoja ajaa, että kun porukka niihin on tottunut niin eivät enää osaa arvostaa tuollaista vanhanliiton ominaisuutta joka pitää kuskin mielen virkeänä.
    Supermoto
  7. #247
    Onko kellään kokemuksia tuulilasin vaihdosta matalampaan tai tuplakuplaan tms., siis SE -malliin.

    Siinä kun on vakiona se korkeampi pleksi, niin turbulenssiä tulee jos en aja selkä suurinpiirtein suorassa.
    H2 SX SE -18
    KTM 250 EXC-F -16
    Honda CB350 -69 (vaimon)
    ZX-6R -05
    projekti GPz750 turbo -84
  8. #248
    Kävin koeajamassa SE-mallin, eikä ole oikein vertailukohtaa, kun ajellut nykyisellä yli 10 vuotta.

    Joten kertokaas, onko normaalia, että alle 3000 kierrosten moottori "soutaa". Tuntuu paikoillaan olessa ja ajossa kaikilla vaihteilla.

    Eli onko kyse niistä päästörajoitussäädöistä, millä nykymoottorit rampautetaan, vai onkohan kyseessä vika ?

    Jarrut nypytti myös, mutta ehkä kyse vain talviseisokin aiheuttamaa....

    Muuten oli oivan tuntuinen peli.
    En aina muista, etteivät muut ajattele yhtä nopeasti kuin minä.

    Kawasaki GTR 1400
    Yamaha FZ1-S => myyty
    Yamaha FZ6-S => myyty
    Honda CL70 => myyty
  9. #249
    ^oliko kyseessä uusi vai joku käytetty yksilö? Vaikuttaa minusta vialta.

    Mitä itse olen tuota SX-mallia päässyt ajamaan, niin juurikin sen moottori ja jarrut ovat mielestäni pyörässä kaikista vakuuttavimpia, parhaita mitä missään ajamassani pyörässä. Vertailukohtana minulla oli aika laaja joukko moderneja ja tehokkaita pyöriä.
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  10. #250
    Käytetty (2019), 12000 km huolto kuulemma tehty.
    En aina muista, etteivät muut ajattele yhtä nopeasti kuin minä.

    Kawasaki GTR 1400
    Yamaha FZ1-S => myyty
    Yamaha FZ6-S => myyty
    Honda CL70 => myyty
  11. #251
    Joo, mikähän lienee kyseessä. Ei kuulu kumpikaan aihe ominaisuuksiin. Kylmänä kone kyllä hetken aikaa hakee tasaista kierrosaluetta. Niinkuin monesti muutkin laitteet....
    Ja absi sykkii myös jos reilummin jarruttelee...
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  12. #252
    Ei ollut vaikutusta koneen lämmöillä, teki samaa kylmänä ja ajolämpöisenä.

    Jarrut nypytti hiljaisesta vauhdista ihan samalla lailla kuin kovemmasta vauhdistakin (ei mennyt ABS:eille).

    Kunhan ehtis, niin pitänee käydä muualla testaamassa verrokkipeli.
    En aina muista, etteivät muut ajattele yhtä nopeasti kuin minä.

    Kawasaki GTR 1400
    Yamaha FZ1-S => myyty
    Yamaha FZ6-S => myyty
    Honda CL70 => myyty
  13. #253
    Myynnissä olisi 2018 malli, joka käyttöönotettu 2020. Recall tehty, siinä mm. vaihteistoon tehdään jokin "päivitys". Nettimotosta löydät =)

    *MYYTY*
    Viimeksi muokannut: Puppe; 02.05.2022 klo 19:55.
    <p>TL1000r -98, GSX-R 1000 k3 exät: H2 SX, ZX12r -03, Hayabusa L01, Hayabusa K9, Hayabusa K8, GSX-R 1000 k6, GSX-R 1000 k3, ZX9R -01, GSX-R 1100 -92, GSX-R 750 -91, GPZ500s, TZR125</p>
  14. #254
    Lainaa Ropaaja kirjoitti Katso viesti
    Jarrut nypytti hiljaisesta vauhdista ihan samalla lailla kuin kovemmasta vauhdistakin (ei mennyt ABS:eille).
    Oliko tuo sellainen kerran renkaan kierroksessa ottava nytkytys, jossa jarrulevyn kitka vaan muuttuu ilman, että se nypyttää kahvaan tai täristää? Oma kokemus ja tälläkin foorumilla kirjoitetut jutut viittaavat siihen, että nykyiset jarrulevy/-palamateriaalit ovat todella herkkiä moiselle ominaisuudelle. Pidemmän seisonnan aikana ja/tai esim pesun jälkeen märillä paloilla seisomaan jääden pinnalle tapahtuu jotain, joka vaikuttaa jarrutehoon. Silmämääräisesti tai sormin tunnustellen levyssä ei ole mitään erikoista, kyseessä ei ole niittien jumitus tai kiero levy, eikä putsaus bräkleenillä auta. Itse sain jossain pyörässä apuja jarruttelemalla levyt erittäin kuumaksi, mutta ainakin yhteen pyörään myyjäliike uusi levyt ja palat kyseisen ongelman vuoksi.
  15. #255
    Morot.

    Olen menossa säädätyttämään omaa pyörää(h2 sx se) Samille Espooseen,onko täällä muita ketkä käyttäneet pyöräänsä ko.toimenpiteessä,tarkoitus olisi saada pyörä säätöihin ja ei kai ne lisä pollet ja väännöt haitaksi ole,heinäkuussa menossa Alpeille 3-vkoa niin olisi hyvä pyörä iskuun saada..lähinnä kyselen tuota pyörän keski-alueen toimivuutta säädön jälkeen, tuolla serpentiineillä kun ei tuo sinkki kireänä ajo ole mahdollista
  16. #256
    Lainaa racebusa kirjoitti Katso viesti
    Morot.

    Olen menossa säädätyttämään omaa pyörää(h2 sx se) Samille Espooseen,onko täällä muita ketkä käyttäneet pyöräänsä ko.toimenpiteessä,tarkoitus olisi saada pyörä säätöihin ja ei kai ne lisä pollet ja väännöt haitaksi ole,heinäkuussa menossa Alpeille 3-vkoa niin olisi hyvä pyörä iskuun saada..lähinnä kyselen tuota pyörän keski-alueen toimivuutta säädön jälkeen, tuolla serpentiineillä kun ei tuo sinkki kireänä ajo ole mahdollista


    Sami teki mulle kaksi erinlaista karttaa, katilla ja ilman kattia.
    teho / vääntö käppyrät kukivat molemmissa päälekkäin.

    tuolla serpentiini mutkissa ajellessa maman kans, osa mutkista on sen verran tiukkia et, joutuu pelaamaan kykimen kans, kun vauhti mutkassa on sen verran hidas ja kierrokset tyhjällä jäin itse kaipaamaan vääntöä ihan alhaalta lisää.
    sitten kun sai pikkasen enemän kierroksia niin pelittihän hyvin.
  17. #257
    Lainaa jonijii kirjoitti Katso viesti
    6 t ajeltiin Eurooppaa ristiin 2 päällä ja nyt vähän tietää mikä on pyöriään tämä Kawa.

    Plussat:

    - kone on parasta herkkua mitä olen ajanut. Helppo, tasainen, ei mitään värinöitä. Vääntöä ihan hyvin alhaalta ja kulkee ylhäällä aika tautisesti
    - voimansiirto jämäkkä, mutta kevyt käyttää
    - ajettavuus erinomainen suorilla ja mutkissa. Erityisen vakaa kovissakin vauhdeissa
    - ahtimen vihellys

    Miinukset

    - takapää löi pohjaan liian usein, vaikka säädöt melkein tapissaan. Ihmeellisen pehmeä painon alla. Etupäässä ei mitään ongelmaa
    - jalkatapit otti kumman herkästi mutkissa maahan, vaikka ei mikään rossi olekaan
    - penkithän on paskat, puutuu perse äkkiä
    - tuuli paiskoo kyytiläisen kans liian herkästi. Ajoasento ei kummallekaan täysin luonteva. Yksin ajaessa ei moitteita
    Moro
    paljo kuskilla ja kyytiläisellä painoa yhteensä ?
    vähä kiinnostaa ku saan oman 2020 SX SE huomenna ja ajattelin rouvaa kyyditä satunnaisesti. molemmat 85kg tai no rouva saattaa olla muutaman kilon vähemmän haha
    mutta tuskinpa sitä ajoa paljon 2 päällä tulee. Vaihdoin GTR1400 '08 tohon ja vähän muuta. Aiemmin ollu Ninja 650 (2020), ZX6R (2020), GTR1400 (2008) ym.
    Givin pehmeä top box WL901 tulee henkiseksi selkänojaksi rouvalle.

    Tosta ohjausiskarista... mulla ZX6R:ssä se ja olihan se vähä vakaampi sillä mutta Showan keula minusta kyllä normi ajossa niin vakaa että eipä sitä ohjausiskaria olis varmaankaan tarvinnut... GTR1400 ei todellakaan tarvitse... H2 on varmaan jostain väliltä mutta sen sitten näkee.
    Viimeksi muokannut: mikarinne70; 29.06.2022 klo 14:32.
  18. #258
    Ekat ajot.. en jääny ohjausiskaria kaipaa ainakaa vielä..

    pyörä on ihan super
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
  19. #259
    Nyt miettimässä nykyisen prätkäni (K1300S) vaihtamista toiseen. Bemarilta ei löydy mitään vastaavaa (gessua enkä bokserikoneita halua, S sarja taas lähinnä ratapyörä). Vaihtoehdoiksi tullut H2 ja Hayabusa lähinnä sen vuoksi, että haluan saada prätkään laukut (sivu ja takaboksi). H2:ssa on ihan siistinnäköiset sivulaukut mutta entäs toi takaboksi. Netistä yrittäny katella kuvia ja alla yksi esimerkki.

    abfb24277e08af1a-medium.jpg

    Toi takaboksi on kyllä aika törönnäköinen. Onko H2:seen saatavilla mitään siistimpää ratkaisua? Takaboksi pitää olla kovamallinen, jotta vaimo uskaltaa olla kyydissä, siis mikään pehmeä ei tule kysymykseen.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  20. #260
    Nyt miettimässä nykyisen prätkäni (K1300S) vaihtamista toiseen. Bemarilta ei löydy mitään vastaavaa (gessua enkä bokserikoneita halua, S sarja taas lähinnä ratapyörä).

    OFF TOPIC:
    Bemarin S1000XR on kyllä hyvä radallakin, mutta myös erinomainen matkapyörä kovilla laukuilla varustettuna.
    S1000XR 2020

    Ex. S1000XR 2018, GSX-S1000F, GSX1250FA, GSF1250SA
  21. #261
    No kyllähän tuohon ritsiin saa kiinnitettyä minkä tahansa tarvikelaukun, kookkaamman tai siromman. Perälaukuissa on melkoinen valikoima, esim. tässä pelkästään yhden kauppiaan:
    https://m.louis.eu/produkte/top-boxe...icle_view=grid

    Jos itse olisin pyörää nyt vaihtamassa, H2 SX olisi melkoisen vahvoilla. Näyttää sekin menevän radalla yhtä lailla kiskoilla niinkuin maanteillä, isommilla ja pienemmillä. Käytettyjä myös ollut suht. hyvin tarjolla.
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  22. #262
    OFF TOPIC:
    Bemarin S1000XR on kyllä hyvä radallakin, mutta myös erinomainen matkapyörä kovilla laukuilla varustettuna.[/QUOTE]

    XR on varmasti hyvä matkapyörä mutta olen miettimässä vähän sporttisempaa pyörää.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  23. #263
    [QUOTE=Batmanninja;6730660]No kyllähän tuohon ritsiin saa kiinnitettyä minkä tahansa tarvikelaukun, kookkaamman tai siromman. Perälaukuissa on melkoinen valikoima, esim. tässä pelkästään yhden kauppiaan:
    https://m.louis.eu/produkte/top-boxe...icle_view=grid

    Sulla ei tainnu olla mitään takaboksia sun H2:ssa jos muistan oikein kun näin sun pyörän elokuussa 2020 Kehäkessalla.

    Kyse on lähinnä siitä millaisen adapterin tuo takaboksi tarvitsee. Tuossa mun linkkaamassa kuvassa takaboksi nousee todella korkealle mikä tekee siitä varsin ruman näköisen. Mun K13S:ssä adapterilevy Givin boksille on kiinni sivukahvoissa, jolloin takaboksi ei nouse hirveän korkealle eikä silmää (ainakaan mun) juurikaan häiritse kun ajelen ilman takaboksia.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  24. #264
    Tuo sun linkkama kuva vähän valehtelee, tosin tuo kawan omalla brändillä oleva takaboksi on aika möhkäle. Mulla on toi sama Givin boksiteline ja asennuslevy on kokolailla kauhukahvojen ja sivulaukkujen tasolla. Siis aika huomaamaton. Itsellä on Givin V46 takaboksi, tosin ei paikallaan normaalisti, vain pidemmillä reissuilla. Tosi asiahan on, ettei tuohon pyörään takalaukku oiken sovi . Eli saahan tuohon vaikka minkälaisen boksin, sopivaa asennuslevyä valiten.
  25. #265
    Lainaa heppi kirjoitti Katso viesti
    Tuo sun linkkama kuva vähän valehtelee, tosin tuo kawan omalla brändillä oleva takaboksi on aika möhkäle. Mulla on toi sama Givin boksiteline ja asennuslevy on kokolailla kauhukahvojen ja sivulaukkujen tasolla. Siis aika huomaamaton. Itsellä on Givin V46 takaboksi, tosin ei paikallaan normaalisti, vain pidemmillä reissuilla. Tosi asiahan on, ettei tuohon pyörään takalaukku oiken sovi . Eli saahan tuohon vaikka minkälaisen boksin, sopivaa asennuslevyä valiten.
    Joo, kuva ehkä valehtelee hieman koska se on otettu lievästi alaviistosta. Tuo Givin boksiteline on aika möhkäle verrattuna esim. mun K13S:n telineeseen. Ohessa pari kuvaa nykyisestä telineestä ja edellisen omistajan laittamasta telineestä, joka oli suoraan sanoen ruma. Kaveri oli vielä tehny puukkosahalla reiät takakatteeseen, joka meni sitten vaihtoon kun poistin ton häkkyrän.

    73458943_767593817034753_1083597949310599168_n_2.jpg 54523405_625655291228607_9046559108135649280_n_2.jpg

    Jos päädyn H2:seen niin ei kai ole muuta mahdollisuutta kuin tuo Givin teline. Samaa mieltä siitä, että takaboksi ei sovi tuohon pyörään.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  26. #266

    XR on varmasti hyvä matkapyörä mutta olen miettimässä vähän sporttisempaa pyörää.

    Sporttisuutta näistä kyseisistä Kawoista kyllä löytyy. Koeajoin Z H2 ja oli kyllä vakuuttava kokemus
    S1000XR 2020

    Ex. S1000XR 2018, GSX-S1000F, GSX1250FA, GSF1250SA
  27. #267
    Pehmeä Givi sopii minusta ihan ok ja kelpaa vaimollekin. Ja ainahan sen voi jättää himaan - boksin JA vaimon 

    https://www.instagram.com/p/CfzDbJUo...d=YmMyMTA2M2Y=
    Viimeksi muokannut: mikarinne70; 10.07.2022 klo 16:54.
    z650RS 2023 - zx4r + Quick Shifter 2024
  28. #268
    Lainaa mikarinne70 kirjoitti Katso viesti
    Pehmeä Givi sopii minusta ihan ok ja kelpaa vaimollekin. Ja ainahan sen voi jättää himaan - boksin JA vaimon 

    https://www.instagram.com/p/CfzDbJUo...d=YmMyMTA2M2Y=
    No joo, yleensä mä kans jätän takaboksin ja vaimon himaan.

    Onkos toi sun takaboksi Kawan oma? Ei tuo viritelmä nyt niin hirveän pahalta näytä.

    Tänään koeistuin Biketeamissa heidän vuokra H2:n päällä. Sen verran korkea se oli että ainoastaan varpaat yletty tonttiin. Jos nyt sitten päädyn H2:seen niin on hankittava koiranluut jolla saa alustaa matalammaksi ja ehkä matalampi jakkara. Espoon Rinta-joupilla oli myös upea H2. Kuulemma jonkun poliisin ex-pyörä.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  29. #269
    Kävin eilen ihmettelemässä Bike Teamissa H2:sta. Siis tuota SX mallia. Sitähän on perusmallin lisäksi tarjolla myös paremmin varustettu SE. Myyjän mukaan SE:ssä on perusmalliin verrattuna sähköinen alusta sekä itsekorjaantuva maalipinta. Huomasin myös, ettei jarrutkaan ole ihan samat, SE:ssä Brembot edessä, kun perusmallissa Nissinit. Sähköherkut piti olla molemmissa samat eli adaptiivinen vakkari, iso TFT näyttö, kaarre ABS, quicksifter, tutka yms.

    Eli kysymys on oikeastaan se, mitä eroja todellisuudessa SE:ssä on perusmalliin verrattuna?

    Entäs tuo sähköinen alusta, onko hintansa arvoinen?

    Jos hankintaan päädyn niin pyörän käyttö olisi lähinnä sporttitourinkiajelua lähellä sekä vähän kauempana yksi tai kaksi päällä. Sikäli arvostaisin sähköalustaa, jos se oikeasti osaa säätää automaagisesti itsensä kuorman ja ajotyylin mukaan.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  30.  
  31. #270
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    No joo, yleensä mä kans jätän takaboksin ja vaimon himaan.

    Onkos toi sun takaboksi Kawan oma? Ei tuo viritelmä nyt niin hirveän pahalta näytä.

    Tänään koeistuin Biketeamissa heidän vuokra H2:n päällä. Sen verran korkea se oli että ainoastaan varpaat yletty tonttiin. Jos nyt sitten päädyn H2:seen niin on hankittava koiranluut jolla saa alustaa matalammaksi ja ehkä matalampi jakkara. Espoon Rinta-joupilla oli myös upea H2. Kuulemma jonkun poliisin ex-pyörä.
    Takaboksi on kiinikkeineen Givin


    edelliseen viestiin:

    SX SE versiot vähän vaihtelee

    ne on aika hyvin kuvattu Kawan sivuilla kun valitsee vuosimallin

    tällä hetkellä (2022) taitaa olla vaan karvalakki perus malli (SX)
    ja sitten huippumalli SX SE joka aiemmin oli SX SE+

    siinä on mm sähköinen alusta, Brembot js tälle vuodelle uutta tutka eli adptiivinen vakkari ja kuolleenkulman varoitusvalot peileissä ja kokonaan TFT näyttö. Moottorissa ei muutoksia. js 38K.
    oma SX SE oli 2020 32K ja siinä ei siis näitä mainittuja hienouksia. Soiva peli kyl silti, perusmallin ja plussan väliltä.

    sähköinen alusta hieno mutta en ole osannut kaivata 1 tai 2 päällä enkä Brembojakaan.
    Sähk slusta taitaa olla Showan kun taas manuaalinen on KYB tietääkseni.
    z650RS 2023 - zx4r + Quick Shifter 2024
Sivu: 9 / 22:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789101119 ... ViimeinenViimeinen